kizaaa 2 Posted December 15, 2016 Problem je sledec: Kvacilo hvata bas pri vrhu(bukvalno dodirnem papucicu i ono proklizava). 1 ,i 2 brzinu ,kao da puni(poteze) u gradskoj voznji, ali 3,4,5(pogotovo na otvorenom) proklizava sa malo jacim gasom. Preticanje sam zaboravio.... Prilikom saltanja brzina nema tog potezanja ,da te zalepi za sediste... Da na pomenem da kad krene da proklizava lamela, cujem kao neko zujanje...bez vibracija(posto su mi rekli da vibracije mogu da dodju ako je plivajuci otisao) U leru , prilikom stiskanja kvacila bas malo promeni zvuk(ne cuje se lupanje metal o metal ili bilo sta slicno), isto i kad je hladan ali mozda malo jace se cuje. Auto u vozni ne trese. U mom vlasnistvu je 1god, vozim tako vec desetak dana ,pa me zanima dali da spremam lovu za komplet set sa zamajcem i pratecim delovima(koi je poprilicno skup) , ili je to klasicni simpom za korpu,lamelu,druk lezaj? Neka pomoc,savet dobro dodje. Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2016 19 hours ago, kizaaa said: pa me zanima dali da spremam lovu za komplet set sa zamajcem i pratecim delovima(koi je poprilicno skup) , ili je to klasicni simpom za korpu,lamelu,druk lezaj? Set kvačila je za zamenu. Mooožda nekim čudom bude da je do ulja pa je lamela zamašćena i zato kliza, ali su male šanse da je to. Da li ćeš uz set kvačila menjati i plivajući zamajac je na tebi. Ako je plivajući ok, ne moraš ga menjati. Ljudi obično rade obe stvari istovremeno kako ne bu dva puta plaćali ruke za skidanje menjača...a ne zato što to mora u kompletu da se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted December 16, 2016 Tesko da je samo zamascena lamela ako je kvacilo visoko. Meni je bila zamascena lamela i hvatalo je kvacilo bas nisko (kako i treba). Mada i da je nauljeno kvacilo ipak bude sve za zamenu, tako da spremaj polako pare.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2016 Da, male su šanse, pare u svakom slučaju treba da sprema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 16, 2016 (edited) Ako je zamajac OK i pod time ne mislim da je kao nov jer to sigurno nije ali da je takav da trenutno sa njim nemaš problema u smislu lupanja kod potapanja gasa, trešenja auta kada se startuje i gasi.....nema potrebe da ga menjaš. 60~70e za ruke svakako nisu razlog da menjaš deo koji je ok samo zato što će to 99% majstora da ti predloži. Lako ćeš za 40~50~ 70~80kkm ili i više na cenu zamajca odvojiti još tih para za ruke. A postoji velika verovatnoća da auto neće ni biti u tvom posedu kada za zamajac dođe vreme... Takođe može lako da se desi da novi zamajac ako ne bude oriđiđi bude brzo lošiji od tog koji imaš. Znači ako ne valja menjaj ga ali ako je dobar nema potrebe za tim samo zato što se skida menjač. Edited December 16, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizaaa 2 Posted December 16, 2016 Definitivno je sat kvacila, posto se stanje polako ali siguno pogorsava(sto se tice klizanja lamele) Ali zamajac...molim boga da je ok Ne trese kad se potopi gas, pa ca ni kad milim u 1. bez gas,sve "cool" Auto je 07god, i na tabli pise da je presao 190000. E sad,dali moze neko da mi preporuci koju marku seta da uzmem? Priljatelj mi je preporucio LUK. Jel je on korektan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted December 16, 2016 Ne znam zasigurno za taj menjač, ali kod dosta automobila moraš da upariš set kvačila sa zamajcem po proizvođaču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kizaaa 2 Posted December 21, 2016 Problem resen. Set kvacila + druk lezaj(propisao). Zamajac odlican(nema lufta) Sada je kvacilo dosta dosta mekse, hvata na pola...ma drugi auto. Nema vise proklizavanja lamele.... set se SACHS + LUK lezaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted December 21, 2016 (edited) To majstore To i mene čeka ali ... biće Edited December 21, 2016 by pedjavw Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravosx1616 7 Posted December 27, 2017 Da ne otvaram novu temu, u pitanju je Fiat bravo 1.6 16v. Kad je hladan, kvačilo radi ok, lepo ubacuje, nije tvrdo, hvata na pola, sve kako treba, ali kad se ugreje auto, pogotovo kod kreni stani gradske vožnje, kad krecem u 1 trese, ali dalje sve opet radi lepo, prebacivanja, nema proklizavanja kad se doda gas. Set je menjan pre nekih 25k km. Jel moguće da je nešto do korpe, pa kad se ugreje da se da tako kažem izvitoperi malo, pa ne naleze lamela lepo, pa zato trese? Čudno mi je samo sto kad je hladan, toga nema. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 27, 2017 Menjač! Imao sam iste simptome na mom autu a u pitanju je ležaj na glavnom snopu.trt Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravosx1616 7 Posted December 28, 2017 A u čemu je fora kad trese samo kad se ugreje, a kad je hladan ne? Ulje sam sipao novo seleniu original za menjac kad je menjan set. Sta je bolje u ovom slučaju, uzeti polovan menjač, i nadati se da je taj ok, ili da se menja taj ležaj? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 28, 2017 U svakom slučaju majstor će utvrditi gde je kvar i koje rešenje je najisplativije.Generalno, bolje je popraviti nego uzeti polovan. Jasno je zašto, iako to nije pravilo.trt Quote Share this post Link to post Share on other sites