Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Ivanivky

Lancia Dedra 1.8 i.e. - problem sa potrošnjom benzina

Recommended Posts

Cao svima, imam Lanciu Dedru 1.8 sa 110 ks, vlasnik sam zadnjih godinu dana. Kada sam je kupio imala je ugradjen plin koji nije bio atestiran i nije bio sekvent. Tako sam se vozio kratko pa posto nisam imao para da radim nov i atestiram, skinuo sam plin. Trosila je dosta plina, ali nije ni imala regularan filter za vazduh, vec je to bila ona pecurka. Tako da plin nije mogao ni da se nasteluje.

 

Sada imam filter vazduha koji je fabricki, promenio svecice i kablove ali kada sipam benzin za 1000 din. mogu da predjem do 50 km po gradu i mislim da je to potrosnja veca od propisane cak i za ovako hladno vreme. Pali lepo, ali kada polazim, kao da se ugusi i hoce da se ugasi pa onda naglo ubrza. Ni na leru ne radi kako treba, nekad se ne cuje i perfektno radi ali cim se zagreje do radne temperature, pocne da obara obrtaje i kao da hoce da se ugasi. Kada dam dobar gas ide fino, ne mogu da se zalim ali na malim obrtajima hoce da se pritrese.

Pre oko godinu dana je bio pretegnut jedan od izduvnih ventila i to je majstor resio tako da ne radi na tri svecice sto bi se reklo. Ne znam da li taj auto uopste ide na dijagnostiku i da li se potrosnja tako podesava? Molio bih one koji se razumeju u ovaj model da mi kazu sta moze da bude problem i da li je to mozda normalna potrosnja za ovaj model ?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam razumeo da ti je auto skroz zapušten, i da prvo treba da se dovede u ispravno stanje, pa ćeš samim tim rešiti i potrošnju, koju inače nisi naveo. Potrošnja od 1000din/50km mi ništa ne govori, ali baš ništa. Prevedi to u l/100km, ali merenjem na potrošeni pun rezervoar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od razloga koji moze da ti pravi problem je fals vazduh.Proveri kompletan usisni sistem jer to sto pricas mi lici na fals vazduh.
Smesa se ne regulise kako treba..Jel teze pali kada je vruc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako je. Teze pali kada je vruc. Ono gumeno crevo za protokomer je puklo na jednom mestu ali sam to regulisao i zakrpio tako da tu ne bi trebalo da uvlaci vazduh. Ima jedan zavrtanj na usisnoj grani sa oznakom W ali to je skroz zategnuto. Inace po zadnjim merenjim potrosnja je bila 16 l/100 km po  gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odi u Gornjo Matevačku skroz na kraju (iznad onih novih zgrada), čovek održava italijanska vozila, on će ti to sigurno naštelovati. Ali računaj sigurnih, po gradu u zimskim uslovima 13-14l :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo mora sav fals vazduh da sredi pa onda tek stelovanje... Ako je motor malo zapusten morao bi i da mu dodatno smanji protok vazduha...

Sent from my 5010D using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da taj motor ima regulator pritiska goriva..Vidi dal ne curi..Ako je procureo, onda je to to.Zato pitam jel teze pali nakon paljenja jer nalije goriva i onda teze pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nis na vreme video tvoj pdgovor Majstore Pajo, kada sam oterao kod majstora on je prvo to pogledao i video da je regulator pritiska goriva propisao. Uzeo sam polovni i sada auto lepo radi i na leru i lepo pali kada se zagreje, ne gasi se i ne podize i smanjuje obrtaje. Eto mozda jos nekom pomogne ovaj topic. Sada po zadnjoj racunici trosi 14l/100km po gradu. Da li mislite da je to ok za taj motor? E da...nekada na manjim obrtajima hoce da secka dok ne pregura te obrtaje ali to brzo prestane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...