Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
vojke

Fiat Punto mk.1 sx60 - trokira u leru (na plinu)

Recommended Posts

Pozdrav svima,

 

Posedujem Punto Sx 60 '98 sa ugradjenim plinom isparivac Longas,rezervoar proizvodjac GZWM. Podesen je tako da se pali na benzin,a zatim na 2000 obrtaja prebaci na plin. Na benzinu radi  odlicno.

 

Medjutim sada su temperature ispod nule,pogotovo rano ujutru I kod prvog paljenja ostavim ga na benzinu 1km otprilike, a zatim rucno prebacim na plin (rucno prebacim zato sto se ugasi ako odmah sam prebaci na plin zbog hladnoce) I auto ide normalno. Da napomenem da je sve bilo u redu dok nije doslo osetno hladnije vreme.  Problem nastaje u leru,dok je na plinu, auto trokira I padaju obrtaji,kao da ce da se ugasi ali se ne ugasi nego bas se muci sve dok ne dostigne radnu temperaturu I kad dostigne radnu pocne da radi mnogo bolje. Dakle,u voznji nema nikakvih problema, problem je samo u leru, dok stoji. Malo sporije dize radnu temperaturu sad kad je bas hladno,ali to bih rekao da je normalno,nekih 10km mu treba. Da li je proble m samo u hladnoci ili ima jos nesto?

 

Svaka pomoc bi dobrodosla. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, sasvim normalno je da hladan motor i ne zagrejan isparivač loše radi na gas posebno na ovim temperaturama.
Drugo, trebao bi da malo brže postigne temeraturu, potrebnu za rad na gas, od pomenute.
Proveri termostat i kvalitet varnice na svećicama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad si menjao membrane na isparivaču i koliko je prešao taj isparivač?
Sad kad su niže temperature odmah se pokaže kakve su membrane. Kad je isparivač OK, tj membrane, možeš na minusu da upališ i da radi bez problema. Kad membrane izgube elastičnost dolazi do toga što si ti opisao a ne retko i do gašenja motora pri naglom oduzimanju gasa pri većim obrtajima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su menjane pre godinu ipo dana otprilike, a ne gasi mi se uopste u voznji,muci se samo u leru dok ne dostigne radnu ali se ne gasi. Isparivac ne znam koliko je presao nazalost, kazem sve je u redu bilo dok je bilo toplije malo,radilo je bez ikakvih problema. Slazem se sa tim da mu duze treba da zagreje motor, pregledacu I membrane I termostat, svecice. Hvala puno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...