Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Stariji od 15 godina dva puta na tehnički pregled!?

Recommended Posts

Pazi, vozio sam auto iz 1968, 6 volti, bubu, dugo, svuda stigao sve obavio, nikad prekršaj napravio, sad imam 1987 fordića i nekog fijata i mondea i fapčinu, fordić je zakon, praktično nema održavanje sem redovnog, nikad prekršaj nikad čukanje ni sa jednim i sad dođe neko da kaže da su stara vozila nesigurna...Alo vozač je nesiguran, a ne vozilo, vozač pravi prekršaje, a ne vozilo, svako vozilo se vozi spram mogućnosti koje ima.

 

Nema, mora protest pasti ispred Vlade.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otpadi profitiraju, to je zbog željezare smederevo koja je prodata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta je doprineo i uvoznički lobi (stari srpski običaj,daj pare i sve može...),žalili se da zbog velikog uvoza polovnih automobila ne mogu da prodaju nove ()....
A uvoznici će morati da se potrude da uvoze vozila iz zemlje gde se proizvode,ne iz trećih zemalja,da bi porez ostajao u Srbiji () ....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2018 at 5:51 PM, bit said:

Otpadi profitiraju, to je zbog željezare smederevo koja je prodata :)

Mora ala da se nahrani ...

Tako je blo i 2002. kad sam bio u vojsci, samo su se sekli stari tenkovi i slali u Smederevo, tada US Steel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nista onda... Da spustimo glave i spremimo se za klanje... Od ovog naroda nema nista definitivno...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2018 at 12:52 AM, bit said:
Pa kakav je to auto bez rđe....
E da mi je znati koji će to lik na tehničkom znati da ispregleda svaki auto, sem ako ovih 30e ne bude za dva vrsna mehaničara.
Izmenjao sam desetinu tehničkih, niti jednom svetlosnu grupu nisu pregledali, niko nikada u kanal nije sišao da vidi možda mi točkovi na kanapu stoje, jednom su proverili sirenu , i ovo što su radili, dva puta pogrešne podatke upisali, nisam kontrolisao, jedva policiji dokazao da je greška oko brojeva učinjena na tehničkom...stavili mi drugi put veću kubikažu za 400cc, o čemu dalje pričati, ovo će biti tuga u najavi.

Dodji u Henex na Cukarici. 45m su mi drkali auto i na kraju zamalo da me ne puste zbog prskalica za farove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uvek radio tehnicki u najblizem pregledu do mene. Nekad je to bila u Batajnici plava tacka, ali su me naljutili teranjem Stila u 4000rpm pri proveri izduvnih gasova pa je sad Gras.

Pre ovih je bila neka Ghibli kuca za tehnicki.

 

Nikada se nije desilo da nisu proverili rucnu, nozne kocnice, auto na kanalu i svetla. Sirenu takodje uvek cujem.

 

Bilo je situacija sa Jugom da svasta fali, nikada se nije desilo da nije prosao tehnicki, ali uvek je receno sta mora da se sredi.

Tako da iskreno ja nisam video nikada fuseraj na tehnickom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj kantarion je mator 27 godina, mehanički ispravan ali ima koroziju. Planirao sam ga zameniti sledeće godine, e sad, da bih sredio limariju, treba jedno 300€ mininum, a ne vredi ceo toliko. A registrovao sam ga pre mesec dana. E sad, pitanje je dal će krenuti da primenjuju ta nova pravila od sledeće registracije pa na šest meseci ili od dana uvođenja zakona.....
Ono, pošalju mi poziv da idem na tehnički itd jer od aprila je isteklo 6 meseci.
Ne verujem da će se cela priča tako brzo implementirati u sistem.
Čak i ako se usvoji ovaj zakon, a usvojiće se, tako je bilo sa gumama, pojasevima, folijama, sigurno će se dati vremena da se tehnički pregledi a i vozači prilagode novim pravilima ,. Pa još uvek se nova zdravstvena čeka i po 6+ meseci a ne da preko noći proradi mnogo kompleksniji sistem.
Verujem da je sigurno i 50% automobila mlađih od 15 godina neispravno u nekom aspektu, katalizator, dpf, gume.. ..... Tako da ovaj zakon pogađa sve, samo će matorci plaćati harač jer jelte, mora se naći razlog......

Sad čitam u blicu kako se majstori razmeću ciframa popravki limarije itd.
Nešto baš razmišljam da odwm ovih dana, kupim pur penu za rubove, malo gita i boju u spreju, ima da nema rđe nigde ;)

PS, kako se lako ova država prilagođava EU standardima preko leđa građana, ali kad im ista ta EU spomene slobodu medija, ukidanja nameta na penzije i slično, onda se naš vođa pravi...... TOŠA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da imamo na forumu nekoga voljnog da piše i posveti se pravnom aspektu zakonskih začkoljica nama vozačima zanimljivim i relevantnim.

Samo napred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta ako je auto ispravan na tom pregledu?  Nek placa država onda i moje izgubljeno vreme i tehnicki. 

Ok da tehnicki rade svoj posao kako treba smanjili bi lom i na pregledu za  registraciju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema od toga ništa... ako se na taj način gleda, onda je daleko više diskriminatorski produženje vozačke dozvole na po tri godine za lica starija od 65 godina. Pucanje u prazno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti Totti,to su pričali i za penzije i plate u državmim firmama,pa su provukli zakon...bole njih čika Džoka za ljudska prava...

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko ce se setiti da li je proslo 6 mes. neki se jedva sete i 1 god. bice dosta cimanja krenes negde a zaboravio si taj sestomesecni  da odradis da li ce odma skidati tablice i kazna ili ce terati na tehnički,da su hteli ispravna kola mogli su da poostre tehnički pregled ovako 2 puta godišnje radi se samo o novcu i zajebavanju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije tuzno bilo bi smesno,puna usta demokratije, sloboda,slobode kretanja,slobodnog izbora......... Bezbednost,zagadjene,sigurnost......Ponavljja se kao mantra

 

Nemam snage vise ni da se smejem.Treba uvesti kvartalni zdravstveni pregled uz pregled kola,i mirna Backa.Svi bi cutali i pozivali se na gore navedeno,to tako treba.

A gorivo sve jeftinije ,putevi jos malo pa svi kao piste,kod lekara bez mita,skole bez vrsnjackog nasilja,TV bez silikona.Je...e pa mi smo Orvelovsko drustvo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lopurde...samo da oglodju sirotinju,a posle idu kod bate po nove superB....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srbija jedina u Evropi uvodi dva tehnička pregleda godišnje

 

tehnicki pregled novosti.jpg

 

Srbija je jedna od zemalja sa najstarijim automobilima u Evropi, što bi vlasti da promene. Pitanje je, međutim, da li su krenule pravim putem, kažu stručnjaci, posle odluke da se od 5. jula sva vozila starija od deceniju i po na šest meseci upućuju na tehnički pregled. Proveravali smo kako se taj problem rešava u drugim, razvijenijim zemljama. Srbija je jedina u Evropi i dobrom delu sveta gde će vozači automobila starijih od 15 godina morati dva puta godišnje na tehnički pregled. U Holandiji, takvu kontrolu obavljaju, tek pošto automobil napuni 30 godina, a u Norveškoj, Italiji, Mađarskoj, Grčkoj, Nemačkoj, Francuskoj, Norveškoj tehnički pregled obavezan je na svake dve godine, za automobile starije od četiri godine.

 

Profesor Milan Vujanić kaže da su zbog bezbednosti, s obzirom na veliku količinu starih automobila u Srbiji, dva tehnička pregleda korisna, međutim, smatra da oni ne smeju da budu skupi i da bi Agencija za bezbednost saobraćaja mogla da ih subvencioniše. ''Kada su u Francuskoj uvodili euro 6, oni su dali popust na registraciju od hiljadu evra, stimulisali su vlasnike da pređu na euro 6, a nisu povećavali cenu onima koji voze euro 4 ili 3'', navodi Vujanić. Vozači starijih automobila, slažu se da bi automobile u Srbiji trebalo uskladiti sa onima u EU, ali kažu i da im od dva odlaska kod majstora teže pada najava da će ih to koštati oko sedam hiljada dinara:

''To je čist lopovluk od strane države.''

''Pa, mi smo nešto očigledno ispred Evropske unije.''

''Nameću samo sirotinji, to nije u redu.''

''Valjda će deo od registracije ići na popravku puteva.''

 

Iako novi zakoni pokušavaju da Srbiju približe Evropskoj uniji upravo putevi puni rupa ili starih betonskih ležećih policajaca otkrivaju da je još dosta kilometara pred njom. Loši putevi, prema rečima Milana Božovića iz Komiteta za bezbednost saobraćaja, više ugrožavaju, nego stari automobili. ''Moje iskustvo na uzorku od 1.000 vozilaa kaže da je to češće nego tehnička neispravnost vozila'', ističe on. Ipak, zvanična statistika kaže da su neispravna vozila uzrok od jedan do tri odsto saobraćajnih nezgoda, dok se loši putevi u srpskoj statistici ni ne navode kao uzrok, ukazuje profesor Vujanić. ''Nemačka smatra da put utiče sa 10 do 12 odsto, kao osnovni uzrok, a kao doprinoseći još 12 odsto, to ispadne 24 odsto, pa ispašće da mi imamo bolje puteve nego Nemci, nisam siguran - pre će biti da nam statistika nije dobra'', ocenjuje on.

Statistika kaže i da posle saobraćajnih nezgoda krivičnih prijava protiv nadležnih za puteve u Srbiji gotovo da nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...