Mijailović P. 3432 Posted May 11, 2018 Ajde jednu mračnu kletvu da izvalim. Da Bog da im deca vozila auta stara 15+ godina! 1 Punto1.2 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted May 11, 2018 Pazi, vozio sam auto iz 1968, 6 volti, bubu, dugo, svuda stigao sve obavio, nikad prekršaj napravio, sad imam 1987 fordića i nekog fijata i mondea i fapčinu, fordić je zakon, praktično nema održavanje sem redovnog, nikad prekršaj nikad čukanje ni sa jednim i sad dođe neko da kaže da su stara vozila nesigurna...Alo vozač je nesiguran, a ne vozilo, vozač pravi prekršaje, a ne vozilo, svako vozilo se vozi spram mogućnosti koje ima. Nema, mora protest pasti ispred Vlade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted May 11, 2018 Cekirajte ovo Dakle ko je skinuo katalizator ili ima tacku rdje nece moci da prodje tehnicki https://www.blic.rs/vesti/ekonomija/rigorozna-kontrola-svaki-sesti-automobil-u-srbiji-vise-nece-moci-da-se-registruje/6fe79vs Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted May 11, 2018 Otpadi profitiraju, to je zbog željezare smederevo koja je prodata Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted May 11, 2018 Dosta je doprineo i uvoznički lobi (stari srpski običaj,daj pare i sve može...),žalili se da zbog velikog uvoza polovnih automobila ne mogu da prodaju nove ().... A uvoznici će morati da se potrude da uvoze vozila iz zemlje gde se proizvode,ne iz trećih zemalja,da bi porez ostajao u Srbiji () .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6604 Posted May 11, 2018 On 5/11/2018 at 5:51 PM, bit said: Otpadi profitiraju, to je zbog željezare smederevo koja je prodata Mora ala da se nahrani ... Tako je blo i 2002. kad sam bio u vojsci, samo su se sekli stari tenkovi i slali u Smederevo, tada US Steel. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted May 12, 2018 Pa nista onda... Da spustimo glave i spremimo se za klanje... Od ovog naroda nema nista definitivno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted May 12, 2018 I ja sam se nadao da će narod da se pobuni, ali nista... Zatupeli nas nacisto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted May 12, 2018 On 5/11/2018 at 12:52 AM, bit said: Pa kakav je to auto bez rđe.... E da mi je znati koji će to lik na tehničkom znati da ispregleda svaki auto, sem ako ovih 30e ne bude za dva vrsna mehaničara. Izmenjao sam desetinu tehničkih, niti jednom svetlosnu grupu nisu pregledali, niko nikada u kanal nije sišao da vidi možda mi točkovi na kanapu stoje, jednom su proverili sirenu , i ovo što su radili, dva puta pogrešne podatke upisali, nisam kontrolisao, jedva policiji dokazao da je greška oko brojeva učinjena na tehničkom...stavili mi drugi put veću kubikažu za 400cc, o čemu dalje pričati, ovo će biti tuga u najavi. Dodji u Henex na Cukarici. 45m su mi drkali auto i na kraju zamalo da me ne puste zbog prskalica za farove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted May 12, 2018 Ja sam uvek radio tehnicki u najblizem pregledu do mene. Nekad je to bila u Batajnici plava tacka, ali su me naljutili teranjem Stila u 4000rpm pri proveri izduvnih gasova pa je sad Gras. Pre ovih je bila neka Ghibli kuca za tehnicki. Nikada se nije desilo da nisu proverili rucnu, nozne kocnice, auto na kanalu i svetla. Sirenu takodje uvek cujem. Bilo je situacija sa Jugom da svasta fali, nikada se nije desilo da nije prosao tehnicki, ali uvek je receno sta mora da se sredi. Tako da iskreno ja nisam video nikada fuseraj na tehnickom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted May 12, 2018 Raširili smo pedu i sad ima da nas trpaju kako god da zamisle...Udri po sirotinji 3 1 Fiat Iustitia, Siki97, Punto1.2 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6971 Posted May 12, 2018 Moj kantarion je mator 27 godina, mehanički ispravan ali ima koroziju. Planirao sam ga zameniti sledeće godine, e sad, da bih sredio limariju, treba jedno 300€ mininum, a ne vredi ceo toliko. A registrovao sam ga pre mesec dana. E sad, pitanje je dal će krenuti da primenjuju ta nova pravila od sledeće registracije pa na šest meseci ili od dana uvođenja zakona.....Ono, pošalju mi poziv da idem na tehnički itd jer od aprila je isteklo 6 meseci.Ne verujem da će se cela priča tako brzo implementirati u sistem. Čak i ako se usvoji ovaj zakon, a usvojiće se, tako je bilo sa gumama, pojasevima, folijama, sigurno će se dati vremena da se tehnički pregledi a i vozači prilagode novim pravilima ,. Pa još uvek se nova zdravstvena čeka i po 6+ meseci a ne da preko noći proradi mnogo kompleksniji sistem.Verujem da je sigurno i 50% automobila mlađih od 15 godina neispravno u nekom aspektu, katalizator, dpf, gume.. ..... Tako da ovaj zakon pogađa sve, samo će matorci plaćati harač jer jelte, mora se naći razlog......Sad čitam u blicu kako se majstori razmeću ciframa popravki limarije itd. Nešto baš razmišljam da odwm ovih dana, kupim pur penu za rubove, malo gita i boju u spreju, ima da nema rđe nigde PS, kako se lako ova država prilagođava EU standardima preko leđa građana, ali kad im ista ta EU spomene slobodu medija, ukidanja nameta na penzije i slično, onda se naš vođa pravi...... TOŠA. 1 Siki97 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted May 12, 2018 Nemam komentar! 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiat Iustitia 48 Posted May 12, 2018 U nastavku vam dostavljam nacrt inicijative za ocenu ustavnosti odredbe kojom se propisuje šestomesečni tehnički pregled. Quote Odredbom čl. 264. st. 1. tč. 8. ZOBS, propisano je da se redovnom šestomesečnom tehničkom pregledu moraju podvrgavati vozila starosti preko 15 godina, pri čemu se starost vozila utvrđuje u odnosu na godinu proizvodnje. Shodno odredbi čl. 264. st. 1. i st. 2. ZOBS, proizlazi da se za ostala vozila vrši jednogodišnji tehnički pregled. Starost vozila, sama po sebi, nije osobina podobna da ukaže na to, da li je vozilo tehnički ispravno ili ne. Odredbom čl. 3. st. 1. ZOBS, propisano je, između ostalog, da je svaki učesnik u saobraćaju dužan da se ponaša na način kojim neće ometati, ugroziti ili povrediti druge učesnike. Takva obaveza ponašanja vozača, prema ZOBS, široko je postavljena i ista nesumnjivo obuhvata obavezu vozača da se aktivnim ponašanjem (činjenjem) ili izuzetno pasivnim ponašanjem (nečinjenjem), stara da je njegovo vozilo u saobraćaju na putu uvek tehnički ispravno. Takođe, ZOBS u svojim odredbama propisuje i mogućnost vršenja vanrednog tehničkog pregleda (čl. 265. ZOBS), kao i mogućnost vršenja kontrolnog tehničkog pregleda (čl. 266. ZOBS). Ove vrste pregleda sasvim su podobne da odgovore na svaki rizik potencijalne tehničke neispravnosti vozila. Starost vozila ne može da bude relevantno svojstvo, zbog kojeg je moguće praviti razliku između vozila građana Republike Srbije starijih od 15 godina i onih koja su mlađa. Svojstvo, koje bi moglo da bude relevantno, mogle bi da budu npr. uočene anomalije pri vršenju pojedinačnog tehničkog pregleda, a koje bi tražile češću proveru tehničke ispravnosti vozila, u roku kraćem od godinu dana. Međutim, relevatno svojstvo ne može da bude starost vozila sama po sebi, potpuno izolovano od konkretnih svojstava i tehničke ispravnosti vozila. Odredbom čl. 21. st. 3. Ustava, propisano je da je zabranjena svaka diskriminacija, neposredna ili posredna, po bilo kom osnovu, a naročito po osnovu rase, pola, nacionalne pripadnosti, društvenog porekla, rođenja, veroispovesti, političkog ili drugog uverenja, imovnog stanja, kulture, jezika, starosti i psihičkog ili fizičkog invaliditeta. Napadnuta odredba iz čl. 264. ZOBS vrši neposrednu diskriminaciju građana na osnovu irelevantnog svojstva, koje se ogleda u starosti jednog segmenta njihove imovine (motornih vozila kao pokretnih stvari), pri čemu starost određene pokretne stvari, sama po sebi, ne može da bude razlog podoban za propisivanje obaveze duplo češćeg podvrgavanja tehničkom pregledu vozila starijih od 15 godina, u odnosu na vozila mađa od 15 godina. Zakonodavac u spornoj odredbi nije odredio ni jedno konkretno svojstvo, koje bi indiciralo obavezu češćeg vršenja tehničkog pregleda vozila starijih od 15 godina, pa je jedini razlog zbog kojeg je propisan šestomesečni tehnički pregled starost dela imovine, tj. starost vozila građana Republike Srbije, što je diskriminatorna odredba suprotna čl. 21. st. 3. Ustava Republike Srbije. 12 1 neshaoct, Markobgd, jure and 10 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted May 12, 2018 Dobra poenta! Imam itisak da su spremili i da im ne prođe.... 1 rage_man reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 12, 2018 Drago mi je da imamo na forumu nekoga voljnog da piše i posveti se pravnom aspektu zakonskih začkoljica nama vozačima zanimljivim i relevantnim. Samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 12, 2018 I sta ako je auto ispravan na tom pregledu? Nek placa država onda i moje izgubljeno vreme i tehnicki. Ok da tehnicki rade svoj posao kako treba smanjili bi lom i na pregledu za registraciju 1 Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted May 12, 2018 Nema od toga ništa... ako se na taj način gleda, onda je daleko više diskriminatorski produženje vozačke dozvole na po tri godine za lica starija od 65 godina. Pucanje u prazno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14790 Posted May 12, 2018 Pusti Totti,to su pričali i za penzije i plate u državmim firmama,pa su provukli zakon...bole njih čika Džoka za ljudska prava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted May 12, 2018 2 rage_man and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 12, 2018 -Jesi registrovao onu malu u separeu? -Jesam ali moraću ponovo za šest meseci. Starija je od 15. godina. 2 Punto1.2 and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted May 13, 2018 Ko ce se setiti da li je proslo 6 mes. neki se jedva sete i 1 god. bice dosta cimanja krenes negde a zaboravio si taj sestomesecni da odradis da li ce odma skidati tablice i kazna ili ce terati na tehnički,da su hteli ispravna kola mogli su da poostre tehnički pregled ovako 2 puta godišnje radi se samo o novcu i zajebavanju.... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted May 13, 2018 Da nije tuzno bilo bi smesno,puna usta demokratije, sloboda,slobode kretanja,slobodnog izbora......... Bezbednost,zagadjene,sigurnost......Ponavljja se kao mantra Nemam snage vise ni da se smejem.Treba uvesti kvartalni zdravstveni pregled uz pregled kola,i mirna Backa.Svi bi cutali i pozivali se na gore navedeno,to tako treba. A gorivo sve jeftinije ,putevi jos malo pa svi kao piste,kod lekara bez mita,skole bez vrsnjackog nasilja,TV bez silikona.Je...e pa mi smo Orvelovsko drustvo. 2 neshtry and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted May 13, 2018 Lopurde...samo da oglodju sirotinju,a posle idu kod bate po nove superB.... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 14, 2018 Srbija jedina u Evropi uvodi dva tehnička pregleda godišnje Srbija je jedna od zemalja sa najstarijim automobilima u Evropi, što bi vlasti da promene. Pitanje je, međutim, da li su krenule pravim putem, kažu stručnjaci, posle odluke da se od 5. jula sva vozila starija od deceniju i po na šest meseci upućuju na tehnički pregled. Proveravali smo kako se taj problem rešava u drugim, razvijenijim zemljama. Srbija je jedina u Evropi i dobrom delu sveta gde će vozači automobila starijih od 15 godina morati dva puta godišnje na tehnički pregled. U Holandiji, takvu kontrolu obavljaju, tek pošto automobil napuni 30 godina, a u Norveškoj, Italiji, Mađarskoj, Grčkoj, Nemačkoj, Francuskoj, Norveškoj tehnički pregled obavezan je na svake dve godine, za automobile starije od četiri godine. Profesor Milan Vujanić kaže da su zbog bezbednosti, s obzirom na veliku količinu starih automobila u Srbiji, dva tehnička pregleda korisna, međutim, smatra da oni ne smeju da budu skupi i da bi Agencija za bezbednost saobraćaja mogla da ih subvencioniše. ''Kada su u Francuskoj uvodili euro 6, oni su dali popust na registraciju od hiljadu evra, stimulisali su vlasnike da pređu na euro 6, a nisu povećavali cenu onima koji voze euro 4 ili 3'', navodi Vujanić. Vozači starijih automobila, slažu se da bi automobile u Srbiji trebalo uskladiti sa onima u EU, ali kažu i da im od dva odlaska kod majstora teže pada najava da će ih to koštati oko sedam hiljada dinara: ''To je čist lopovluk od strane države.'' ''Pa, mi smo nešto očigledno ispred Evropske unije.'' ''Nameću samo sirotinji, to nije u redu.'' ''Valjda će deo od registracije ići na popravku puteva.'' Iako novi zakoni pokušavaju da Srbiju približe Evropskoj uniji upravo putevi puni rupa ili starih betonskih ležećih policajaca otkrivaju da je još dosta kilometara pred njom. Loši putevi, prema rečima Milana Božovića iz Komiteta za bezbednost saobraćaja, više ugrožavaju, nego stari automobili. ''Moje iskustvo na uzorku od 1.000 vozilaa kaže da je to češće nego tehnička neispravnost vozila'', ističe on. Ipak, zvanična statistika kaže da su neispravna vozila uzrok od jedan do tri odsto saobraćajnih nezgoda, dok se loši putevi u srpskoj statistici ni ne navode kao uzrok, ukazuje profesor Vujanić. ''Nemačka smatra da put utiče sa 10 do 12 odsto, kao osnovni uzrok, a kao doprinoseći još 12 odsto, to ispadne 24 odsto, pa ispašće da mi imamo bolje puteve nego Nemci, nisam siguran - pre će biti da nam statistika nije dobra'', ocenjuje on. Statistika kaže i da posle saobraćajnih nezgoda krivičnih prijava protiv nadležnih za puteve u Srbiji gotovo da nema. preuzeto sa - Auto Blog 2 1 Stefan, neshtry and bokija reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites