Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Stariji od 15 godina dva puta na tehnički pregled!?

Recommended Posts

Auto je tehnicki ispravan, prosao je regularno tehnicki pregled i uz to je slikan, pre par nedelja. U ocima zakona niko ne trazi homologaciju, koju cak i da imate nista vam ne vredi. U kontaktu sam sa nadleznim organima za ateste svakih par meseci i u njihovim ocima i dalje vazi da sam ja u granicama tolerancije i da nemaju osnov za koji da mi daju atest jer postujem fabricka ogranicenja u smislu dimenzija celokupnog vozila, obima guma, vozilo nije konstruktivno izmenjeno i delovi su samo poboljsani i direktno izmenjivi sa fabrickim. Ogranicenja propisana zakonom su ispunjena, kao minimalna visina vozila od tla, dubina sare, svetla, ekoloska norma itd... Jedino se ne slaze snaga za koju svakako forumasi kazu da radim ono "gde i car ide pesice", a takodje je i sama fabrika slagala posto je po saobracajnoj upisano da ima manje kw nego sto je i sama fabrika definisala za taj tip motora.

 

Tako da ako cemo da se pozivamo na tehnicku ispravnost vozila, onda bih zamolio da se to odnosi na sve, a ne na pojedince pa necemo ni traziti dlaku u jajetu na stvari koje nisu precizno definisane, dosta je samo da navedete sve clanove sa vanstandardnim ksenonima koji nemaju ni autonivelaciju i prskalice (sto zakon propisuje) kao i forumase koji imaju zatamnjena stakla bez atesta sto sam prilicno siguran da niko nema.

 

Tako da ako neko ima problem sa mnom, onda neka postuje pravila foruma koja glase:

Quote

 

Privatna diskusija je kada dvoje, ili više članova vode lični razgovor, koji ne interesuje ostale. Za privatne diskusije postoje "Privatne poruke", ili neki drugi vid komunikacije.

Članovi FLCS Foruma su dužni da poštuju mišljenje drugih članova, da ne vređaju, ne provociraju, niti omaložavaju druge članove (na Forumu i u Privatnim Porukama).
Jezik komunikacije mora biti takav da ne vređa ničiji stručni nivo, estetska i etička shvatanja, status u društvu, imovinsko stanje, godine starosti i sl.

Trolovanje je ostavljanje komentara koji potencijalno izaziva nepozeljnu i nepotrebnu raspravu koja nema veze sa temom ili nije konstruktivna. Takvi komentari će biti obrisani, a biće preduzete i mere saglasno ovom Pravilniku.

 

 

Hvala na paznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo nek mere i izduvne gasove... svaki dan se nadišem smrada iz nekog auta... ajd da su to sve matori neki automobili već i novija ceresla kojima su prodavale mašine i smrde i dime kilometrima...
jedino sto bih ja stavio jeste da se taj drugi tehnicki radi u nekoj drzavnoj ustanovi o trošku države a ne korisnika.. dosta je platiti jedan tehnicki za jednu registraciju...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene strašno nerviraju dizelaši iza kojih ostaju oblaci dima svaki put kada malo žustrije dodaju gas, pa moram da prebacujem klapnu recirkulacije da to ne udišem. Jedva čekam dan kada će pooštriti kontrole i tehničke preglede po tom pitanju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako imate toliko sofisticirane noseve, ja nikada nisam osetio smrad goriva kako god sagorevali drugi automobili. Moguce zato sto ja vozim dizel pa ne ostajem iza kao impotentni benzicni :P

 

Mnogo mi vise smeta miris polusagorelog ulja. E to je vec ozbiljan problem kada krene da ujeda za nos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa voodoons, jedanput platim,a drugi na račun države :) kao što imaju akcije, ispravno vozilo bezbedno vozilo. Nešto tog tipa. Ali bez potvrda, da sam obavio tehnički, i .....

Ali mora nekako da se uzme neki dinar ;) verovatno za bezbednost :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/29/2016 at 9:39 AM, igor0511 said:
Ne znam kako imate toliko sofisticirane noseve, ja nikada nisam osetio smrad goriva kako god sagorevali drugi automobili. Moguce zato sto ja vozim dizel pa ne ostajem iza kao impotentni benzicni
 
Mnogo mi vise smeta miris polusagorelog ulja. E to je vec ozbiljan problem kada krene da ujeda za nos.


Niko nije ni pričao o smradu goriva već upravo smradu sagorevanja ulja i goriva iz poluraspalih ali uglavnom dizel mašina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričamo o crnoj dimčini koja ostaje iza većine dizelaša na svako malo žustrije potapanje gasa (pa od čega god da je, nebitno). Meni to smeta jako, a pogotovo otkako su u javnost izašli podaci o (po zdravlje) veoma štetnim česticama koje ti motori emituju. I iz principa zato nikad neću kupiti takvo vozilo već ću voziti na TNG, metan ili daj Bože što pre - struju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 28.11.2016. at 8:23 PM, silenci said:

jel moraju i ovi da idu dva puta na tehnicki godisnje,ovo su vrhunske masine

181914.jpg

 

Ili si mislio na ova dva Fiata iza .?. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim razlog da ne prođe jer i po sadašnjem važećem oni nisu za saobraćaj pa opet ih vidimo na ulicama.

 

Može da ne prođe samo iz razloga socijalnog mira. Iskreno ovo je još jedno ispitivanje javnosti, opipavanje raspoloženja a po već ustaljenom sistemu ponudiće nam neku nebulozu sa kojom se niko neće složiti a onda će za naše dobro da nas zaštite od te iste nebuloze tako što će da nam uvake neki "malecni" namet. 

I kao uvek mi svi srećni jer smo izbegli kataklizmu a oni nasmejani jer stado i dalje pase bez da podiže glavu....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/28/2016 at 0:16 PM, dj90 said:

servo pojačavač, auto isto koči i bez njega samo jače da stisneš :)

 

slazem se za servo pojacavac. Ali auto ne koci isto. A moj punto 2 puta na tehnicki a on ce ubiti nekoga, a auto mu duplo mladji.

 

On 11/29/2016 at 8:29 PM, Markobgd said:

Ne vidim razlog da ne prođe jer i po sadašnjem važećem oni nisu za saobraćaj pa opet ih vidimo na ulicama.

 

Može da ne prođe samo iz razloga socijalnog mira. Iskreno ovo je još jedno ispitivanje javnosti, opipavanje raspoloženja a po već ustaljenom sistemu ponudiće nam neku nebulozu sa kojom se niko neće složiti a onda će za naše dobro da nas zaštite od te iste nebuloze tako što će da nam uvake neki "malecni" namet. 

I kao uvek mi svi srećni jer smo izbegli kataklizmu a oni nasmejani jer stado i dalje pase bez da podiže glavu....

 

jbga, to je oproban recept jer mi ne pamtimo nista i ne ucimo iz gresaka

 

On 11/28/2016 at 0:21 PM, Siciliano said:

Sada bi ti pola Srbije reklo da lazes: Pasat i to 2008. i nesto mu fali....nemoguceemoji28.pngemoji28.pngemoji28.pngemoji28.png

 

pa da jer pola srbije vozi vagena i to je neprikosnovena marka i najbolja i najudobnija i najsigurnija i najbrza, sa inovacijama, novim tehnickim resenjima i dizajn idejama ... To se ne kvari, to je nemacki Panzer, ruski Suhoj i srpski TTjac ... To se ne tera na tehnicki pregled !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/29/2016 at 6:47 PM, Sasa_NS said:
Pričamo o crnoj dimčini koja ostaje iza većine dizelaša na svako malo žustrije potapanje gasa (pa od čega god da je, nebitno). Meni to smeta jako, a pogotovo otkako su u javnost izašli podaci o (po zdravlje) veoma štetnim česticama koje ti motori emituju. I iz principa zato nikad neću kupiti takvo vozilo već ću voziti na TNG, metan ili daj Bože što pre - struju.


A to sto pri proizvodnji litijumskih baterija izbacuju toksicnije gasove od bilo kod motora, ili to sto struju kojom bi punio auto proizvode elektrane koje takodje izbacuju stetne cestice/gasove ili neefikasno iskoriscenje sirove nafte za proizvodnju tog benzina itd. Ne branim dizelase, vozim i benzinca i dizela. I meni isto smeta taj crn dim, ali takodje mi smeta i kad osetim plin pored nekog auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem cemu zluradi komentar na racun drugara koji voze dizele. Ja vozim benzinca i bas sam dosta u saobracaju, pa ne vidim bas tako cesto oblake dima, a i to najcesce iz starih autobusa i kamiona. Njima niko ne moze da prebaci kako su izvadili katalizatore jer ih nikad nisu ni imali. Chipovanje je u razvijenim zemljama krenulo i pre nego kod nas. A i prepravke u kojima se stavlja motor od druge marke.
Ukupno gledajuci dima iz auspuha je daleko manje nego pre 20 godina, a po meni ostrijom kontrolom kvaliteta goriva bi se najvise dobilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje neispravnih vozila na putevima

 

153321-zastava%20101.jpg

 

Kako prenosi FoNet, besplatna provera tehničke ispravnosti vozila na početku leta pokazala je da je na putevima u Srbiji manje neispravnih automobila nego prethodnih godina. Auto-moto savez Srbije (AMSS) je u svojoj tradicionalnoj akciji utvrdio da je procenat neispravnih automobila smanjen ispod trećine pregledanih vozila, odnosno za deset odsto u odnosu na prošlu godinu. Pred početak letnje sezone, priliku da besplatno provere tehničku ispravnost svojih automobila na više od 100 linija tehničkih pregleda AMSS, širom Srbije iskoristilo je 5.000 vozača. Rezultati su pokazali da je 27 odsto imalo neku neispravnost, a u prošlogodišnjoj akciji bilo je čak 37 procenata neispravnih automobila. Analiza strukture kvarova pokazuje da od neispravnih vozila 38 odsto ima problem sa kočionim sistemom, 16 odsto sa sistemom za upravljanje, a svetlosna signalizacija nije bila potpuno ispravna kod 32 odsto automobila. Auto-moto savez Srbije je, u saradnji sa Upravom saobraćajne policije i uz podršku Asocijacije tehničkih pregleda vozila, organizovao od 19. do 24. juna tradicionalnu akciju besplatne provere tehničke ispravnosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva tehnička za stare automobile

 

tehnicki%20pregled.jpg

 

Načelnik uprave saobraćajne policije MUP Srbije Nebojša Arsov najavljuje. Dodatna obaveza biće uvedena za sva kola starija od 15 godina

 

Vlasnici vozila starijih od 15 godina, ako narodni poslanici usvoje nove izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja, uskoro će morati dva puta godišnje da posete liniju tehničkog pregleda! ''Sve vlasnike vozila nateraćemo da jednom godišnje svoje vozilo dovedu u ispravno stanje, a vlasnici vozila koja su starija od 15 godina to će morati da čine dva puta godišnje'' - kazao je Nebojša Arsov, načelnik Uprave saobraćajne policije na konferenciji za medije. Arsov je naveo i da je prosečna starost vozila u Srbiji 16 godina, i tehnička ispravnost je jedna od najbitnijih karika u ukupnoj bezbednosti saobraćaja na našim putevima. On je rekao da postupak tehničkog pregleda u Srbiji do sada nije bio na visokom nivou, ali, kako kaže, sa izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja otvoriće se uslovi da se primeni novi sistem tehničkih pregleda. Trenutne cene tehničkih pregleda u Srbiji za vozila B kategorije se kreću od 800 do 2.400 dinara, mada je neretko ova ''usluga'' besplatna ako se vozilo osigura u jednoj od osiguravajućih kuća sa kojima linije za proveru tehničke ispravnosti imaju ugovor. ''Neispravnost vozila u saobraćajnim nesrećama, prema statistici, učestvuje sa 2.5 odsto, ali to nije pravi pokazatelj tehničke ispravnosti vozila u Srbiji'' - rekao je Nebojša Arsov.

 

A ''oldtajmeri''?

Kada su u pitanju oldtajmeri, u Srbiji ne postoje propisi koja su to vozila i ko je taj ko određuje da li je neko vozilo u Srbiji oldtajmer ili ne, kaže Arsov. Zato, kaže on, moraju da se donesu posebne uredbe i pravila koja će to definisati, a do tada, poručuje, i oni potpadaju pod trenutna pravila o bezbednosti vozila na putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh pre nekog vremena Jaguara očigledno mlađeg od 15 godina kako ide sav ukrivo, postrance što bi se reklo. Tu se očigledno radi o strukturnom oštećenju karoserije vozila koje je doživelo snažan sudar i čiji bi prolazak na tehničkom zapravo trebalo da bude nemoguća misija. Nažalost, još uvek viđam i autobuse u takvom stanju, mada ređe nego pre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...