Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

roadshow.jpg RoadShow video: Test Mazda CX-5

 

Mazda kaže da ide ka premium modelima, ali ne potrči da kaže da to znači i takve cene za njene automobile.

CX-5 je lep, unutra premium (u visokim paketima opreme): 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Test Mazda CX-5

 

Već je par godina na tržištu, pa pogledajte kako se nosi sa konkurencijom koja je u međuvremenu izašla (npr. novi RAV4):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX-5 za 23.900 evra u Srbiji

 

205187-mazda akcija.jpg

 

Ponuda važi za Mazdu CX-5 G165 Challenge sa originalnim zadnjim parking senzorima u nemetalik boji; metalik boja je dostupna uz doplatu. U paketu Challenge serijski dobijate kožni volan, kožnu ručicu menjača, automatsku kontrolu klime u dve zone, sistem informisanja i zabave MZD Connect sa displejem osetljivim na dodir i multimedijalnim komanderom, tempomat, inteligentni sistem pomoći pri kočenju u gradskoj vožnji, LED prednja svetla za besprekornu vidljivost noću, 17-inčne aluminijumske felne...

Ponuda važi do 31.12.2020. ili do isteka zaliha. Ne važi za paket opreme Emotion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Mazda CX-5

 

Mazda je modernizovala CX-5, ali nema ništa toliko novo spolja ili unutra, već ispod haube -  2.0 SkyActiv-G atmosferac sa 165 konja, uparen sa manuelnim menjačem, sada ima sistem koji mu omogućava da gasi deo cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Mazda CX-5

 

Ovaj model je Mazdi trenutno globalno najprodavaniji, pa samim tim i najvažniji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: 2021. Mazda CX-5

 

Mali update za CX5 - digitalna tabla, ista kao kod drugih Mazdi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX-5 Skyactiv-G165 Challenge na testu Auto magazina

 

cx5 2020 024.jpg

 

Automobili su u poslednje vreme ozbiljno poskupeli, pa je Mazdina cena za CX-5 pravi ''deža vi'' od pre nekoliko godina. U vreme kada hečbek modeli C segmenta startuju sa cenom od oko 20 hiljada evra sa trocilindarskim jednolitarskim motorom i osnovnom opremom, Mazdina ponuda za lepo opremljen CX-5 deluje potpuno nadrealno. Za 23.900 evra dobija se jedan od najkvalitetnijih i inženjerski najnaprednijih SUV modela. Na spisku opreme je sve što je neophodno za udobnu i bezbednu vožnju po najnovijim svetskim standardima.

 

cx5 2020 023.jpg

 

Tu su sistem za automatsko kočenje, zadnji parking senzori, automatska aktivacija i deaktivacija dugih svetala, automatski klima-uređaj sa dve zone, sistem za prevenciju nenamernog napuštanja saobraćajne trake... Farovi su u LED tehnologiji, uključujući srednja i duga svetla, dok su dnevna sa klasičnom sijalicom. Standard je i paljenje motora na dugme, što i jeste i nije zgodno.

 

cx5 2020 022.jpg

 

Problem je u tome što nema beskontaktnog otključavanja vrata, pa ključ svakako morate da izvadite iz džepa ili tašne da biste otključali auto. Međutim, kada sednete u auto, morate ili da ga vratite u džep ili da njime zauzmete ionako ograničen prostor za sitnice. Naravno, kada izlazite iz auta ponovo vam treba ključ kako biste zaključali. Na svu sreću, s obzirom na povoljnu cenu, nije bilo drugih ušteda.

 

cx5 2020 021.jpg

 

To što su alu-felne prečnika 17 inča ne treba da vas brine. Samim tim su gume višeg profila, pa je auto još udobniji po našim putevima. Pritom, nije bilo kompromisa u pogledu voznih karakteristika.

 

cx5 2020 020.jpg

 

SUV modeli i onako nisu trkačke mašine, pa se ne može reći da je zbog guma višeg profila auto manje stabilan. Inače, za udobnost se brine i sofisticirano multilink zadnje ogibljenje sa kojim auto neće poskakivati čak i prilikom prelaska preko češljeva u krivinama.

 

cx5 2020 019.jpg

 

Unutrašnjost je jednako kvalitetna kao i skuplje verzije. Mazda je inače poznata po enterijeru koji je u pogledu obilne primene mekanih materijala i sjajne završne obrade na nivou premium proizvođača.

 

cx5 2020 018.jpg

 

Sve komande su izuzetno precizne i lagane, sa dosta detalja presvučenih aluminijumom. Displejem može da se upravlja i preko džojstika smeštenog na centralnom grebenu između sedišta.

 

cx5 2020 017.jpg

 

Sedišta su relativno duga, sa solidnom bočnom i lumbalnom podrškom koja može da se podešava. Položaj sedenja je tipičan za SUV modele. Uspravan je sa savijenim nogama, pa ipak, nije zamoran ni na dužim relacijama.

 

cx5 2020 016.jpg

 

Pozadi je očekivano prostrano. Ne samo što ima najmanje desetak centimetara iznad glave osobe prosečne visine, već se veoma dobro sedi i zbog visine samih sedišta. To je posebno bitno jer nemate osećaj kao da sedite na hoklici sa podignutim kolenima, već butine imaju pun oslonac.

 

cx5 2020 015.jpg

 

Prtljažnik je među najvećima u klasi. Nasloni zadnjih sedišta se obaraju jednim potezom iz prtljažnika, a ono što nam je nedostajalo su zakačaljke za kese. Umesto rezervnog točka isporučuje se komplet za reparaciju pneumatika.

 

cx5 2020 014.jpg

 

Ono po čemu se Mazde apsolutno izdvajaju u odnosu na sve ostale konkurente su motori. Pod haubom je dvolitarski atmosferac, što je prava retkost u današnje vreme turbo-mašina i smanjenja radne zapremine.

 

cx5 2020 013.jpg

 

Isti konstruktori su autori čuvenog Skyactiv-X benzinca kod koga se smeša pali kompresijom kao kod dizela, dok svećica samo kontroliše proces. Ovde nije taj motor ali sa njim deli dosta zajedničkih detalja, uključujući i povišenu kompresiju. Rezultat je sjajna elastičnost na vrlo niskim obrtajima, što nije uobičajeno za atmosferce. Oni obično traže više obrtaje da bi dobro povukli, međutim ne i Mazdin.

 

cx5 2020 012.jpg

 

Čak je toliko elastičan da traži da izmenjate svih šest brzina do 60-tak km/h. Bez problema povlači sa 1.200 obrtaja, što u velikoj meri relaksira vozača jer ne mora stalno da menja brzine.

 

cx5 2020 011.jpg

 

Naravno, kada su potrebna maksimalna ubrzanja, vraćanje u drugu i pun gas obavezno izaziva osmeh na licu, jer nema većeg zadovoljstva od vožnje atmosferca na visokim obrtajima, koji se ozbiljno budi već preko 3.000 obrtaja. Ne brinite za potrošnju, Mazda ima rešenje.

 

cx5 2020 010.jpg

 

Lepa vest je da je za ovu modelnu godinu napravljena izmena u vidu sistema za deaktivaciju cilindara, koji dodatno smanjuje potrošnju. Tako smo test završili sa prosekom od 8 litara, najvećim delom gradske vožnje.

 

cx5 2020 09.jpg

 

Činjenično stanje je takvo da bukvalno troši kao dizel, pa čak i manje u poređenju sa motorima slične snage. Njegovih 165 konja je više nego dovoljno za uobičajenu svakodnevnu vožnju, ali i za odlazak na duža putovanja.

 

cx5 2020 08.jpg

 

Drugim rečima, Mazda CX-5 je idealno porodično vozilo za sve one kojima je potrebno dosta mesta. Istina, pogon je prednji, ali zato odstojanje od tla od 192 milimetra omogućava prohodnost gde mnogi drugi standardni automobili ne bi mogli da se popnu ili prođu.

 

cx5 2020 07.jpg

 

Na kraju, velika prednost atmosferskog benzinca je i daleko manja mogućnost za kvarovima nego što je to slučaj sa ostalim motorima, pogotovo dizelašima. Održavanje je generalno jeftinije, što takođe treba uzeti u obzir. Za ponuđenih 23.900 evra svakako je jedna od najatraktivnijih ponuda u ovom trenutku na našem tržištu.

 

cx5 2020 06.jpg

 

Umesto da su USB konektori za punjenje smešteni ispod ventilacionih otvora za zadnja sedišta, Mazda ih je ubacila u naslon za ruke koji je vrlo dobro osmišljen.

 

cx5 2020 05.jpg

 

Ne samo što može da služi kao pregrada za sitnice i držač za čaše i konzerve, već ima specijalan usek za odlaganje mobilnog telefona. Prednji USB punjači su takođe u naslonu za ruke.

 

cx5 2020 04.jpg

 

Na žalost, Challenge paket opreme nema navigaciju, već se ona posebno doplaćuje. GPS prijemnik je tu, s obzirom da na displeju mogu da se očitaju trenutne koordinate, ali nema mapa niti softvera. Mogu naknadno da se ''otključaju'' u ovlašćenom servisu, bez narušavanja fabričkih postavki displeja i komandi.

 

cx5 2020 03.jpg

 

Tokom ove godine Mazda CX-5 je imala blagi redizajn, koji se najviše odnosio na prilagođavanje tehnike najnovijim Euro6Full standardima emisije izduvnih gasova. Jedno od rešenja je i uvođenje sistema za deaktivaciju cilindara. Isključuju se prvi i četvrti cilindar u slučaju kada se ne zahteva velika snaga od motora, odnosno onda kada se vozi konstantnom brzinom.

 

cx5 2020 02.jpg

 

Time su eliminisani razni gubici, kao i mehanički otpori. Vozač u vožnji praktično uopšte ne primećuje trenutak paljenja i gašenja ova dva cilindra, a jedini način da vidite šta se dešava je da odaberete opciju na displeju sa grafičkim prikazom trenutnog režima rada.

 

cx5 2020 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX-5 po posebnoj ceni u Srbiji

 

205187-mazda akcija.jpg

 

Mazda časti za svoj 100. rođendan te smo vam tim povodom pripremili posebnu ponudu za bogato opremljenu Mazdu CX-5 G165 Challenge po ceni od 23.900€*!

Bogato opremljeni paket opreme sadrži:

  • 17'' aluminijumske felne
  • LED prednja svetla
  • LED unutrašnje osvetljenje
  • Tempomat
  • Električni podizači prozora napred i pozadi
  • Automatsko zaustavljanje pri nailasku na prepreku u gradskoj vožnji (SCBS)
  • Sistem nadzora pritiska u gumama (TPMS)
  • Napredni sistem nadzora mrtvog ugla (BSM)
  • Automatsko preklapanje spoljašnjih retrovizora
  • Pomoć za kretanje na uzbrdici (HLA)
  • Automatski klima uređaj sa dve zone
  • Bluetooth handsfree
  • Displej u boji od 8 inča
  • HMI komander
  • Kožni volan
  • Senzori za kišu i svetlo
  • Automatsko uključivanje dugih svetala (HBC)
  • Sistem zadržavanja u saobraćajnoj traci (LKA)
  • Originalni zadnji parking senzori

* nemetalik boja; metalik boja je dostupna uz doplatu.
Ponuda važi do 31.12.2020. ili do isteka zaliha. Ne važi za paket opreme Emotion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Mazda CX-5 na novoj platformi i sa šestocilindričnim motorima

 

mazda cx5 2022.jpg

 

Informacije iz japanskih izvora kažu da bi sledeća generacija Mazdinog SUV-a CX-5 trebalo da bude bazirana na novoj platformi i da će dobiti šestocilindrične motore, što će ovaj model gurnuti više u premium segment. A to znači i više cene. Sve ovo podrazumeva Mazdinu novu platformu sa zadnjim pogonom (koju će dobiti i nova ''šestica''), kao i 3.0 i 3.3 šestocilindrične motore. Takođe, mediji navode da je u pripremi i model CX-50, u osnovi Coupe-SUV verzija novog CX-5. Ostaje da se vidi kada će novi CX-5 imati premijeru, mada neki izvori nezvanično navode da se to neće desiti pre 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2021. Mazda CX-5

 

Druga generacija je tu od 2017. godine, i od tada ga Mazda nije mnogo spolja menjala, a realno nema ni potrebe za tim. Posle par godina je dodala i turbo motore u ponudu, a za 2021. se u novom unapređivanju najviše posvetila unutrašnjosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: 2021. Mazda CX-5

 

U sklopu izmena za 2021. naravno da je tu novi infotainment sistem, ali i par ADAS funkcija (koje se ipak doplaćuju):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doterana Mazda CX-5

 

210783-mazda cx5 2021 03.jpg

 

Mazda je pripremila nekoliko novosti za aktuelni model CX-5, a one se odnose ''ispod kože'', jer ovog puta promena u spoljašnjeg dizajnu nema. Reč je o drugoj generaciji ovog modela koja je predstavljena u novembru 2016. godine na Salonu automobila u Los Anđelesu, a Mazda je objavila da je doterana verzija već dostupna u salonima širom Evrope.

 

mazda cx5 2021 02.jpg

 

Krenimo od pogonskih motora, koji su dorađeni kako bi trošili manje i ispuštali manje CO2, a iz Mazde obećavaju i bolji odziv na pritisak papučice gasa, kao i na bržu reakciju 6-stepenog automatskog menjača. Novost je i što se verzija sa 2.2 Skyactiv-D dizelskim motorom sa 184 KS sada može dobiti i sa pogonom samo na prednje točkove.

 

210784-mazda cx5 2021 01.jpg

 

Mazda je nadogradila i HMI sistem koji uključuje novi 10.25-inčni centralni multimedijski ekran koji je brži i ima bolji prikaz, a sada nudi i više mogućnosti Connected Servicesa kojima se može upravljati putem aplikacije MyMazda. To uključuje zaključavanje vrata na daljinu, opciju Pronađi moje vozilo, mogućnost pretprogramiranja ruta za navigacijski uređaj ili proveru stanja vozila. Mazda je predstavila i novu specijalnu ediciju Homura, koja uključuje jedinstvenu crne detalje spolja i u unutrašnjosti kao što su posebne presvlake s crnim šavovima ili 19-inčni aluminijumski naplaci. Homura na japanskom znači vatra ili plamen. Tu je i posebna serija 100th Anniversary koja daje počast prvom Mazdinom automobilu R360 Coupe, a uključuje kombinaciju Snowflake bele perla boje spolja, bordo sedišta i tepihe u unutrašnjosti, kao i oznake 100th Anniversary.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2021. Mazda CX-5

 

Pristupačniji SUV ove veličine na tržištu, na testu u dve varijante:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: Mazda CX-5

 

Jeste već odavno na tržištu, ali je Mazda spremila novi update za njega (nove motore, najnoviju tehnologiju unutra):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Mazda CX-5

 

Ovom Mazdinom autu je brzo trebao update nakon što je izašao novi RAV4, ali i drugi automobili ostale konkurencije.

Mazda je reagovala i evo restajlinga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop: Test 2021. Mazda CX-5

 

Još jedan restajling za CX-5, koji ovog puta donosi novi infotainment i novi motor - 2.5 benzinac kao što je u primerku na testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Mazda CX-5 restajling

 

Varijanta sa 165 konja, uz pomoć kojih mu treba 10.4 sekundi do stotke, a maksimum je na 201 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Mazda CX-5 Turbo

 

Skoro sve mane u unutranjosti faktički nestaju ako se pogleda CX-5 u najvećem paketu opreme - Akera - kao ova na testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2021. Mazda CX-5

 

Ovo je 2021. CX-5 i, iako nije u pitanju klasični restajling ima brojna ''ažuriranja'' i poboljšanja.

Ova kao na testu je u visokom paketu opreme ''Signature'', dobila je sistem kamere od 360 stepeni i funkciju automatskog kočenja pri vožnji unazad. U svim verzijama Apple CarPlay i Android Auto je sada standardni deo opreme, kao i 10.25-inčni centralni displej. Njegova veličina i pozicija je dobro odmerena, interfejs izgleda glatko. Ali, to i dalje nije displej osetljiv na dodir. Korišćenje rotacionog kontrolera za unos podataka deluje u redu na prvi mah, ali na kraju ćete provoditi više vremena zureći u displej pokušavajući da kontolerom izaberete željenu ikonu nego da ste je samo pritisnuli prstom (kad bi moglo). U okviru ostalih novosti za 2021. godinu više nema dizela, a dodat je novi paklet sa imenom Carbon Edition. Ne, nema nigde karbona iako se zove tako. Carbon Edition dodaje crne mat elemente, sivu boju, 19-inčne crne metalik točkove, crvena kožna sedišta i paket unutrašnjost sa dominantnim dizajnerskim elementom poput crnog pčelinjeg saća.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: 2021. Mazda CX-5

 

Verovatno jedan od najlepših automobila u segmentu kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Mazda CX-5

 

Mazda CX-5 ima najvećeg rivala u Toyoti RAV4, i iako je izašla potpuno nova Toyota RAV4 to nikako ne znači da CX-5 nema više šta da kaže. Ovaj Mazdin SUV je odličan za vožnju, izgleda dobro, unutrašnjost je udobna i cena je povoljna. Ova u videu je jedna od početnih verzija opreme, ima 2.0 motor i pogon na prednjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Mazda CX-5 će počivati na novoj platformi sa šestocilindarskim motorom

 

mazda cx5 2022.jpg

 

Mnogo toga je rečeno u vezi sa novom generacijom Mazde CX-5. Najprodavaniji model japanske marke je pred temeljnim revidiranjem, a detektovani su i testni prototipovi na javnim putevima. Međutim, glavna vest u vezi s novom iteracijom popularnog krosovera je da će počivati na novoj platformi i biće pogonjen rednim šestocilindarskim motorom. Upravni direktor Mazde za Australiju, Vineš Bindi, potvrdio je obe stvari.

 

''Mazda nastavlja da ulaže u visokoefikasne motore s unutrašnjim sagorevanjem, sa SkyActiv-X i novom generacijom rednih šestocilindarskih motora, koji će pogoniti modele na velikoj platformi, što znači CX-5 i veće'', rekao je Bindi. Mada su zvanično potvrđene, nema mnogo poznatih detalja vezanih za informacije o novoj platformi i šestocilindarskim motorima. U izveštaju sa početka ove godine, rečeno je da će japanski proizvođač započeti proizvodnju vozila sa zadnjim pogonom i šestocilindarskim motorima 2022. godine. Očekuje se da dizel takođe bude zadržan, dok su pripremi i hibridni modeli. Pored toga, pogon na zadnje i sve točkove će biti prisutan kod Mazde6. Međutim, nijedna od ovih spekulacija nije zvanično potvrđena, a treba da bude obelodanjeno i vreme lansiranja novog CX-5. Druga velika Mazdina vozila su takođe spremna za ažuriranje, naravno na novoj platformi.

 

Takođe je za očekivati da Mazda prioritet stavi na CX-5 u smislu razvoja. Ovaj model kompaniji donosi novac, a u 2020. je plasiran u 361.051 primerku, uprkos pandemiji. Sa poslovnog aspekta najlogičnije je da najpopularniji model bude prvi unapređen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Mazda CX-5

 

mazda cx-5 05.jpg

 

Mazda je na severnoameričkom tržištu zvanično prikazala restajling verziju SUV modela CX-5, sa promenama dizajna koje se na prvi pogled ne mogu lako primetiti.

 

mazda cx-5 04.jpg

 

Ipak, prednja i zadnja svetla sada sadrže par pravougaonih LED svetala kako bi ovo popularno vozilo dobilo oštriji izgled. Dizajneri japanske marke su takođe izmenili prednju masku sa teksturom u 3D efektu.

 

mazda cx-5 03.jpg

 

Osim toga, CX-5 Grand Touring Reserve je za modelsku godinu 2022. zamenjen novom verzijom 2.5 Turbo. Mazda ističe da se verzije opremljene turbo punjačem mogu pohvaliti dodatnim izmenama stila koje ih odvajaju od CX-5 varijanti sa atmosferskim motorima. Spolja su to sjajni crni akcenti, a unutra crveni akcenti i šavovi. Uz sve to, tu je i mogućnost bežičnog Qi punjenja telefona na centralnoj konzoli.

 

CX-5 2.5 Turbo Signature donosi elegantniji dizajn sa lukovima točkova u boji karoserije i 19-inčnim aluminijumskim točkovima sa finišom u svetlo srebrnoj boji. U kabini su otmeniji materijali, uključujući pravo drvo i Nappa kožu, kako bi CX-5 postao gotovo luksuzni SUV. Tu je i novi prekidač za izbor vožnje nazvan Mi-Drive, zajedno sa redizajniranim sedištima za koje se kaže da pružaju veću udobnost. Ima više promena nego što se čini na prvi pogled jer 2022. CX-5 odlikuju i brži šestostepeni automatski menjač, drugačije oslanjanje, kao i smanjena buka i vibracije. Još jedno važno ažuriranje je to što je pogon na sva četiri točka standardan u celoj gami CX-5 u Severnoj Americi. Takođe, tu je i nova boja nazvana Zircon Sand metalik.

 

mazda cx-5 02.jpg

 

Doterana Mazda CX-5 će od sledećeg meseca moći da se naruči i u Evropi (isporuke startuju početkom sledeće godine), i to sa benzincima sa 165KS i 194KS, kao i sa dizalešima od 150KS i 184KS. U Evropi će se nuditi i prednji i pogon na sva četiri točka, kao 6-stepeni manuelni i 6-stepeni automatski menjač.

 

mazda cx-5 01.jpg

 

Mazda je inače već potvrdila da će sledeća generacija CX-5 biti potpuno drugačije vozilo prelaskom na novu platformu sa pogonom na zadnje točkove i šestocilindričnim motorom. Za sada međutim nije poznato kada će taj novi model biti predstavljen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Mazda CX-5 G165 Challenge

 

Nova Mazda CX-5 stigla je na evropsko tržište 2021., u godini kada ova japanska marka slavi 100 godina rada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...