amelonix 0 Posted November 22, 2016 Evo nakon 3god voznje uspio sam da uvalim lybru ne_sretnom kupcu. Kupljena je 2013god sa orginalnih 155.000 predzenih km,trenutno na satu ima 200.000km za 3god voznje i 45.000km predzenih zamjeniio sam sve muguce djeleove i imao sve moguce kvarove kako na mehanici tako i na elektronici a bilo je i onih nevjerovatnih kvarova,pa krenimo redom; 1.uradzen veliki servis i svi spaneri i zatezaci 2.zamjenjeni svi grijaci 3.zamjenjen komplet mjenjac zbog pucanja kucista 4.set kvacila 5.cilindar na mjenjacu i cilindar na papuci gasa 6.akumulator 7.saltebla i sajle mjenjaca koje su pukle cak u Budimpesti 8.sva 4 nosaca motora 9.obe lafete 10.stabilizatori prednji po 2puta 11.gumice balans stenge 12.seleni po 2 puta napred 13.desna poluosovina 14.zadnji stabilizatori 15.zadnje disk plocice 16.desni homokineticki 17.krajnice 18.EGR ventil jednom zamjenjen drugi put zatvoren 19.MAF SENZOR 20.MAP senzor 21.protokomjer 22.ponovo spaner mikroremena i to 2 puta 23.remenica radilice 24.remenica alternatora 25.svi podizaci stakla znaci 4x a vozacev 2x 26.piksla 27.dzojstik za retrovizore 28.prednji i zadnji zvucnici 29.h7 sijalice 100 puta 30.farbano pola auta zbog korozije a kazu pocincani lim 31.prednji amortizeri Male servise ovdje necu pominjati kao ni silne dijagnostike jer sam svaki mjesec imao kvar i isao na dijagnostiku Ja sam Lancio uzeo iz ljubavi jer volim talijanska vozila nisam padao na pricu bjezi od fiata bjezi od talijana to se kvari,mislio sam to je nas balkanski mentalitet koji kaze samo je WW auto i samo golf valja,e mene je debelo kostao talijan i hebo majku nece nikad vise u moju avliju pa makar bio i Maserati,pare mogu prezaliti ali zivce koje mi je uzela nemogu nikako,dabogda joj se ime zatrlo hebo joj lacia mamu okatu,ali stoje gore vidim ima levata gorih od mene,dodze momak sa drugog kraja drzave i plati mi je 2600e i sav sretan ode,jesam ja nju njemu dotjerao ali mislim da ce proklet dan kada je legao sa talijanskom kurvom i to kakvom kurvom njoj ni jedna njemacka a kamoli japanska kurva nisu ni do koljena.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted November 22, 2016 Kolega žalim slučaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 22, 2016 Koliko puta je taj auto prešao tih 155kkm to bog otac ne znam....toliko! Možeš tvrditi da nije tako i lagati sebe ali džabe... A između ostalog: -veliki servis svi rade pa ne vidim razlog pominjanja -kočnice takođe spadaju u redovno održavanje -MAF senzor i protokomer su jedna te ista stvar -grejači su potrošna roba -kućište menjača bez udarca u isto teško da će pući samo od sebe -akumulator WTF da li si realan da to gledaš u kvar? -podizači stakala...šta? One plastike/vođice zelene od 200din komad ili komplet motore sa sajlama? -kakve veze ima kvalitet H7 sijalica ima sa Lanciom? Ako si ih 100kom zamenio ti si kralj! I tako, neka kažu kolege i to oko trapa što spominješ koliko je vredno pomena ili nešto što se može očekivati za auto star 15+ godina sa bog te pita koliko pređenih km. Uostalom to što si natrčao na lom primerak i zaleteo se kao i taj što je kupio od tebe ne znači da treba da generalizuješ stvari.... Nije svaka Lybra takva, čak šta više.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted November 22, 2016 A i bar si je lepo prodao ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted November 22, 2016 Za godinu ipo i 32.000km oko trapa sam zamenio -desnu viljisku, -desnu sponu, -zadnje gumice balans stangle, -prednji desni stabilizator. Ove 4 stavke, sa rukama i reglazom trapa su izasle 75€! Od nepredvidjenih "kvarova": -remenica radilice - 30€ (originalna, polovna) -cilindar na menjacu (juce sam primetio da pusta ulje) (ne bi trebalo da je vise od 25€) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy 0 Posted November 22, 2016 (edited) Brate sve to nije nista, utesio bih se da mozda vozis forda i da ti kazu da moras da istreses preko 700E samo za dizne i pumpu goriva i da ti niko ne garantuje da se to isto nece dogoditi za malo vise od godinu dana ? Naleteo si na los primerak koji je presao verovatno barem jos toliko, a kako je pre toga odrzavan i da li je uopste odrzavan je jos vece pitanje. Za nesto preko tri godine sem redovnih servisa i potrosnih materijala sam pre neki dan promenio samo termostat koji kosta mizernih 700-800 dinara na mojoj ypsilonki. P.S. zaboravio sam da sam prosle godine promenio i senzor broja obrtaja koji je bio oko 20-ak eura nov Edited November 23, 2016 by Shomy Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted November 23, 2016 Moze to da bude i gore, ja jos nisam ni prodao auto Salu na stranu, ja sam menjao zamajac i kvacilo, sve viljuske, silene, sva 4 amortizera, radio veliki servis 2 puta, menjao termostat,... da ne nabrajam sad, izaslo je to sve zajedno preko 4000e za ove 4.5 godine. I da li kukam? Ne, naprotiv ja mislim da vozim sjajan auto. Nije mi nikada ostavio na putu, radi kao sat, prosecna potrosnja mi je oko 5l za ovih skoro 60 000km i ide kao zmaj. Sta ocekivati od 11 godina starog automobila? A za ulaganja sta sad, uzeo sam auto sa 170 000km i tada su bile kocnice za zamenu (fabricke), trapovi popustili takodje, termostat otisao, kvacilo vec postajalo tvrdo i tako dalje. Sto ne bih racunao koliko je taj automobil nominalno kostao, a koliko je mene izasao? Nije u redu pljuvati Italijane, a uzmes 10ak godina star auto i ne ocekujes da ima ulaganja (stavise sva tvoja ulaganja su smesna za period od 4 godine posedovanja i za Lybrine godine). Pravda za Lanciu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 23, 2016 Pa ovo je redovno održavanje sve osim tog kućišta menjača.Veliki, mali, akumulator, kočnice, to je sve redovno održavanje.Na autu sa 200k odlaze i druge stvari.Ja sam za 2 godine uradio ma Stilu veliki, 3 mala, remenicu radilice, remenicu alternatora, cilindar kvačila, set kvačila, donje nosače motora, obe prednje viljuške, zadnje silen blokove, stabilizatore, komplet amortizere, komplet kočnice.Nešto sam verovatno zaboravio.Uzeo sam auto star 11 godina sa 202k na satu.Ok, mogao sam bolje da prođem i izaberem primerak na kojem je nešto od pomenutog već odrađeno.Ti si Lybru sada prodao u boljem stanju nego kada si je kupio..Sent from my F3311 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 23, 2016 Misliš da ti se ne bi desilo, sa golfom ili drugim nemačkim vozilom, tog godišta (mislim na ta redovna održavanja ) Ne bi, golf ili drugo nemačko vozilo, skuplje za 1000-2000€ od Talijana , a i sa tom cenom oni su još gori od tvoje bivše Lybre Nego pare u džep, pa pravac salon automobila, i NOVO (zbog živaca) Uživaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 23, 2016 ortak vozi već dve godine stila 2002 god i menjao mu je samo amortizere, λ sondu i komp ne bi ni komp morao da me je poslušao i izmestio ga na drugo mesto doduše sad ga čekaju malo veća ulaganja ali ništa stražno na mojoj mečki od 30 god ništa nisam radio dve god ali sad me je stiglo pa sam pukao 300 i kusur € a moraću još jer imam još neki problem pa ćemo videti koliko u zavisnosti šta je problem, mada ja tipujem jedno 50-60€ jbg zavisi šta kupiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted November 23, 2016 Realno troluje vas lik... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 23, 2016 Zaboravio sam navesti senzor obrtaja radilice i senzor na comon railu,takodze i auspuh,za MAF i protokomer slazem se da je lapsus,a kilometraza provjerena orginalnom fiat dijagnostikom i sigurno je tacna to sam ja provjerio,prozori su mjenjani komplet sa podizacima Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 23, 2016 Sto kukas, kad si je prodao za tolike pare!? Skuplja od svake na OLX oglasima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 23, 2016 (edited) Jesam je dobro prodao ali je tek registrovana i sa novim gumama,ali i sa shebanim sinhronom trece brzine kao i sa turbinom na izdisaju Sad sam kupio renault scenic 1.9dci 96kw 2008god 170.000km Ima tek sad da me Misel Platini hebe u zdrav mozak Edited November 23, 2016 by amelonix Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 23, 2016 Ih pa gume i registracija su kod vas skoro pa dzabe... ja sam siguran da si zaradio na ovom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 23, 2016 Axaxa za 3god kostalo me 5000e Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 23, 2016 Ma opusteno, kad je beg bio cicija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 23, 2016 Jos sam zaboravio da sam mjenjao boš bravu i debelu zicu od alternatora do alnasera,ruckica od zmigavaca povremeno nije radila,a i pletenicu na auspuhu evo sve mi to naumpada cak i suspleh jer se starom nosaci polomili,hocete mi vjerovat ako kazem dasam cd changer mjenjao 3puta i prodao sam je bez changera jer je i treci crkao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy 0 Posted November 23, 2016 To sto si proverio dijagnostikom ne mora da znaci da je tacno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 374 Posted November 23, 2016 polako mozda se setis i jos necega -- pa to je lybra , nije to nista strasno ............ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Đađo 1 Posted November 23, 2016 (edited) Sve zamenio na autu, neke stvari i po tri puta i na kraju ga prodao ... Samo da ne bude sa Renaultom sve ispočetka, kilometraža mu je taman za ulaganje ... Edited November 23, 2016 by Đađo Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted November 23, 2016 moja gospodja 2002 g. veliki servis, termostat, senzor radilice, prednje plocice, zadnji diskovi i plocice, silen na viljusci, centrala airbag-a, redovni mali servisi i za kraj u ovoj godini, a spada da je cetvrtu godinu kod mene radice se veliki servis. znaci za jos 3500km bice da sa sam presao 80000km... diskovi, plocice idu u potrosni, po meni i senzor radilice i termostat ide u potrosno, mozda i silen ide u potrosno... jednostavno ubo si babu medju devojkama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 23, 2016 (edited) to što ti piše na originalnoj dijagnostici ne mora da znači ništa viđao sam situacije tipa da je prešao 200000 a kad pogledaš po istorijatu grešaka piše da su javljale na 500000km (original eksaminer dijagnostika) e sad ako su i te greške vraćene/obrisane onda nznm kako bi se mogla videti prava km, ako neko zna nek kaže. Baš me zanima Edited November 23, 2016 by dj90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 23, 2016 100% kilometraza je tacna bila to se vidilo i na enterijeru i drugim stvarima,pa kojem se to premium modelu jos u svjetu a talijani su lybru smatrali konkurentom c klase ili bmw3 kao i audi a4 moze desiti da mu se kompletna kontrol tabla i centralna konzola pretvori u ljepljivu masu kao bazoka zvaku i da desetine hlaca unisti kako voozacu tako i suvozacu pa stid me bilo primit ikog u auto,naravno plastike sam farbao i to je jos dodatnih 60e A tek kad kreces iz mjesta pa kad zvonjava pocne iz motora kao da vlak krece kao stotine lanaca da mlatis jedan o drugi i niko mi nije znao to rjesit kazu tako to kod jtd motora,da i ne pricam kad turbina pocne fijukat pa ja kad cujem fijuk kao sirena 1985 kad je tito umro odmah znam da ide lybra stilo ili alfa i u 99% budem upravu Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted November 23, 2016 au,strasno,pa to je izgleda neka kineska lancia,pa skoro sve zivo si menjao Quote Share this post Link to post Share on other sites