TheViljuska 0 Posted November 19, 2016 Pozdrav svima, nov sam na forumu, nisam jos stigao da predstavim svoje vozilo, ali bice i to uskoro. Ukratko, kupio sam Fiat Bravo 1.9 TD75 kome je zakovao motor. Sad razmisljam da umesto tog motora u auto ubacim TD100 motor, ali me zanima da li ima neke razlike u instalaciji, ili necemu drugom? tj. u cemu je uopste razlika u TD100 i TD75 motoru? Znam da je drugaciji pritisak turbine, i da TD100 ima interkuler? Pa bih molio nekog ko se malo vise razume da mi kaze da li je to moguce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 20, 2016 Td100 ima lukasovu pumpu, i pretpostavljam da instalacije nisu ni slicne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 20, 2016 Zasto ne ici na jtd kad vec mjenjas. Motor je bolji i mislim da ga je lakse naci Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 20, 2016 Pa ako ide na jtd,trebace mu svi agregati i instalacija,set kvacila,menjac,poluosovine,glavcine,jedino da nadje kompletan auto pa da prepakuje inace ima da iskosta vise nego sto vredi auto ako sve kupuje pratece delove pojedinacno!Moja pretpostavka!Stranca moze da nadje od 500-700e,ima ih po oglasima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted November 20, 2016 Istina, zato sam se odlucio da idem na TD100, zato sto je isti motor, da kupim samo motor, a ne ceo automobil. A ako TD100 ima lukasovu pumpu, ja bih verovatno zadrzao moju Bosch pumpu, i samo pojacao punjenje. Cini mi se da su Bosch kvalitetnije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 20, 2016 Sve je Bosh kvalitetnije a dal moze tako, nisam siguran, drugo, stranac jeste ceo xxx eur, motor 100-200e ali sta sa papirima posle? Isto vazi i za taj td100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted November 21, 2016 Papiri su druga prica tu Ali izgleda da cu da idem na varijantu da radim moj motor, izgleda da nije toliko los kao sto sam ocekivao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 21, 2016 Ne znas dok ne otvoris, to je najveci problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted November 21, 2016 Radim na tome Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 21, 2016 Spremi se psihicki i finansijski Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted November 21, 2016 Spreman u svakom pogledu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted December 7, 2016 Sta li bi sve moralo da se menja kad bi se islo sa td 100 na jtd? Dal zna neko? Ako mogu neku racunicu da stvorim u glavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 7, 2016 Pa pisasmo neki post iznad. Sve grubo receno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted December 7, 2016 Uh sad procita...neisplativo ulaganje u svakom slucaju On 21.11.2016. at 8:46 PM, TheViljuska said: Radim na tome Kako ide taj posao ? Mogao bi da nas uvedes u radove Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted December 20, 2016 (edited) Upravo pakujem moj motor, zamenio sam letece, lezece i aksijalne lezajeve, karike, obradio radilicu,klipnjace, blok i glavu tako da pakujem ipak moj motor. Stim sto se razmisljam da mu podignem pritisak turbine, i pritisak dizni ako je moguce da bi imao malo vecu snagu Objavicu slike uskoro kako je sve ispalo i kako napreduje Edited December 20, 2016 by TheViljuska Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 20, 2016 Klipovi dobri, konusne kompresione karike? Mozes malo da dignes punjenje pumpe i turbine ali to treba boshista da odradi, da ne preteras Malo ce bolje da ide i malo vise da trosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted December 20, 2016 Pritisak turbine i punjenje pumpe sam i mislio da uradim uz pomoc drugara koji je boshista, ali otom potom. Klipovi dobri, kao i stubline. Karike su od poljskog proizvodjaca PRIMA, lezajevi marke KING, videcemo kakvog su kvaliteta, ja se nadam da ce biti ok. Svi delovi i motorni prostor oprani od ulja, masnoce i ko zna cega jos se nakupilo tu, evo slicica: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted December 20, 2016 To kad sam radis mozda se i isplati bar znas sta si uradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted December 21, 2016 (edited) Kako volim ovakve slike Takodje mislim da je to i najbolje resenje... drugi motor je opet macka u dzaku... ovako si sigurniji, trebalo bi da budes miran dugo Nego, ne rece, jesi li zamenio gumice i obradio ventile ili pod obradom glave mislio samo na ravnanje? Ako nisi gumice obavezno Edited December 21, 2016 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted December 21, 2016 Najbolje je svakako, jeste da ispadne malo skuplje ali bar znam na cemu sam Jedino nisam siguran turbina u kakvom je stanju, ali pokazace se kada se upali auto. A glava je obradjena skroz. Danas sam ubacio klipove u blok, ali mi fali stepen kljuc da bih mogao da dotegnem polutke lezajeva, i glavu, za koje nisam znao da se stezu na stepene, danak neiskustvu Tako da cekam da to stigne sutra, pa nastavljam radove. Jos jedna stvar, proverio sam dizne, i ispalo je da su sve cetiri lose, veci je pritisak nego sto bi trebalo, i "pisaju" na sve strane, tako da cu verovatno da porucim nove uloske dizni, da se ne bih zezao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted December 23, 2016 Ne samo da se steze ba stepene nego je i redosled bitan za glavu, to ti pise na pakovanju... za una je recimo bilo prvo po redosledu na 20kn, onda ponovo na 30kn pa onda 2 puta po 90 stepeni, mada sam ja drugi put 45 stepeni posto nisam stavljao nove srafove... bilo je cini mi se cak po siframa na kartonu dihtunga sta za koji vazi(s obzirom da je dihtung bio za par modela)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted December 23, 2016 Koja li je cena za uloske dizni?Sent from my 5010D using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheViljuska 0 Posted December 24, 2016 Znam to za redosled stezanja, tako sam i stegao glavu, ali hvala u svakom slucaju A sto se tice cene za uloske dizni, ovaj drugar Boshista je nasao ima od 18e do 22e po komadu. Ali ipak smo uspeli da sredimo moje dizne, prosle su samo sa ultrazvucnim pranjem i stelovanjem, i sad su ok. Nego imam problem, pa bih molio za pomoc ako neko zna. Kupio sam novi druk lezaj, a stari bacio, i nisam pogledao da li su na njemu bili oni osiguraci koji ga drze na mestu. E sad, uz novi druk lezaj nisam dobio te osigurace, pa razmisljam da li uopste idu osiguraci i kako izgledaju? Znam da obicno idu, ali ovde nisam siguran, a u prodavnici auto delova kod nas ovde nemaju to Ako neko zna gde da nabavim ili ima sliku molim za pomoc Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted April 8, 2017 Jel gotov taj posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted April 8, 2017 Nema osigurac samo ga tako stavis i to je to korpu stezes na 2,5kg a zamajac na 16kg Koja je cena za lezaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites