Jump to content
FAS Goran
TheViljuska

Fiat Bravo TD75 - može li u njega TD100?

Recommended Posts

Pozdrav svima, nov sam na forumu, nisam jos stigao da predstavim svoje vozilo, ali bice i to uskoro. Ukratko, kupio sam Fiat Bravo 1.9 TD75 kome je zakovao motor. Sad razmisljam da umesto tog motora u auto ubacim TD100 motor, ali me zanima da li ima neke razlike u instalaciji, ili necemu drugom? tj. u cemu je uopste razlika u TD100 i TD75 motoru? Znam da je drugaciji pritisak turbine, i da TD100 ima interkuler? Pa bih molio nekog ko se malo vise razume da mi kaze da li je to moguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Td100 ima lukasovu pumpu, i pretpostavljam da instalacije nisu ni slicne...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ide na jtd,trebace mu svi agregati i instalacija,set kvacila,menjac,poluosovine,glavcine,jedino da nadje kompletan auto pa da prepakuje inace ima da iskosta vise nego sto vredi auto ako sve kupuje pratece delove pojedinacno!Moja pretpostavka!Stranca moze da nadje od 500-700e,ima ih po oglasima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina, zato sam se odlucio da idem na TD100, zato sto je isti motor, da kupim samo motor, a ne ceo automobil. A ako TD100 ima lukasovu pumpu, ja bih verovatno zadrzao moju Bosch pumpu, i samo pojacao punjenje. Cini mi se da su Bosch kvalitetnije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je Bosh kvalitetnije a dal moze tako, nisam siguran, drugo, stranac jeste ceo xxx eur, motor 100-200e ali sta sa papirima posle? :D Isto vazi i za taj td100 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papiri su druga prica tu :D Ali izgleda da cu da idem na varijantu da radim moj motor, izgleda da nije toliko los kao sto sam ocekivao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh sad procita...neisplativo ulaganje u svakom slucaju :)

 

 

On 21.11.2016. at 8:46 PM, TheViljuska said:

Radim na tome :D

SL371480.JPG

 

Kako ide taj posao ? Mogao bi da nas uvedes u radove :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo pakujem moj motor, zamenio sam letece, lezece i aksijalne lezajeve, karike, obradio radilicu,klipnjace, blok i glavu tako da pakujem ipak moj motor. Stim sto se razmisljam da mu podignem pritisak turbine, i pritisak dizni ako je moguce da bi imao malo vecu snagu :D Objavicu slike uskoro kako je sve ispalo i kako napreduje :D 

 

Edited by TheViljuska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klipovi dobri, konusne kompresione karike?
Mozes malo da dignes punjenje pumpe i turbine ali to treba boshista da odradi, da ne preteras :D Malo ce bolje da ide i malo vise da trosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pritisak turbine i punjenje pumpe sam i mislio da uradim uz pomoc drugara koji je boshista, ali otom potom. Klipovi dobri, kao i stubline. Karike su od poljskog proizvodjaca PRIMA, lezajevi marke KING, videcemo kakvog su kvaliteta, ja se nadam da ce biti ok. :D Svi delovi i motorni prostor oprani od ulja, masnoce i ko zna cega jos se nakupilo tu, evo slicica:
 

SL371533.JPG

SL371535.JPGSL371538.JPG

SL371539.JPGSL371540.JPGSL371542.JPG

SL371543.JPGSL371544.JPGSL371541.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako volim ovakve slike :)

Takodje mislim da je to i najbolje resenje... drugi motor je opet macka u dzaku... ovako si sigurniji, trebalo bi da budes miran dugo :)

 

Nego, ne rece, jesi li zamenio gumice i obradio ventile ili pod obradom glave mislio samo na ravnanje? Ako nisi gumice obavezno :)

Edited by Milos1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je svakako, jeste da ispadne malo skuplje ali bar znam na cemu sam :) Jedino nisam siguran turbina u kakvom je stanju, ali pokazace se kada se upali auto. A glava je obradjena skroz. Danas sam ubacio klipove u blok, ali mi fali stepen kljuc da bih mogao da dotegnem polutke lezajeva, i glavu, za koje nisam znao da se stezu na stepene, danak neiskustvu :D Tako da cekam da to stigne sutra, pa nastavljam radove. Jos jedna stvar, proverio sam dizne, i ispalo je da su sve cetiri lose, veci je pritisak nego sto bi trebalo, i "pisaju" na sve strane, tako da cu verovatno da porucim nove uloske dizni, da se ne bih zezao. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo da se steze ba stepene nego je i redosled bitan za glavu, to ti pise na pakovanju... za una je recimo bilo prvo po redosledu na 20kn, onda ponovo na 30kn pa onda 2 puta po 90 stepeni, mada sam ja drugi put 45 stepeni posto nisam stavljao nove srafove... bilo je cini mi se cak po siframa na kartonu dihtunga sta za koji vazi(s obzirom da je dihtung bio za par modela)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam to za redosled stezanja, tako sam i stegao glavu, ali hvala u svakom slucaju :) 
A sto se tice cene za uloske dizni, ovaj drugar Boshista je nasao ima od 18e do 22e po komadu. Ali ipak smo uspeli da sredimo moje dizne, prosle su samo sa ultrazvucnim pranjem i stelovanjem, i sad su ok. :D
Nego imam problem, pa bih molio za pomoc ako neko zna. Kupio sam novi druk lezaj, a stari bacio, i nisam pogledao da li su na njemu bili oni osiguraci koji ga drze na mestu. E sad, uz novi druk lezaj nisam dobio te osigurace, pa razmisljam da li uopste idu osiguraci i kako izgledaju? Znam da obicno idu, ali ovde nisam siguran, a u prodavnici auto delova kod nas ovde nemaju to :huh: Ako neko zna gde da nabavim ili ima sliku molim za pomoc :D
 

SL371545.JPG

SL371547.JPG

SL371548.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema osigurac samo ga tako stavis i to je to korpu stezes na 2,5kg a zamajac na 16kg

Koja je cena za lezaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...