Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

Recommended Posts

Tvoj izbor :) Nadamo se da ce biti sve ok sa motorom, pogledaj bas turbinu da li glavi puno i koliko je skinuo sa zida

Edited by ViktorBG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prvi počeo da pričam za servis u Užicu mene napaše odma "Lele nemo tamo, ovaj radio onaj radio ovo mu nisu ono mu nisu" i ja ono počeh da razmišljam..Moram prvo da ih nazovem, bitno mi je da imam ugrađene original delove jer ću ja sa svoje strane 101% uraditi sve da ispoštujem uslove i održavanje svih komponenti..
Što se demontaže tiče, videću da li ću to sve sam da skidam ili ću da ga vozim negde u servis pošto sam na manjku tehničkih mogućnosti za tako nešto..Uglavnom iznenađen sam, ne toliko pošto sam znao da je turbina u maleru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kod njih radio i odradjeno je kvalitetno, barem sam ja imao takvo iskustvo, mozes sam skinuti sve, ono sto je vazno,

promeni odmah pre ugradnje filter ulja, operi lepo karter, novo ulje sipaj, i pre ugradnje ulijes sam u turbinu ulje, kada ga

budes palio, onemoguci mu struju za pumpu goriva, i verglaj par puta da provrti malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najvise ce biti problem skidanje kartera jer mora da se digne motor i izvuce a ti zahteva dosta zajebancija.Zato cu morati u servis..Sto se Uzica tice, kada si radio i koliko ti vec traje?Ja cu od ulja da sipam Shell racing 10w60 za njega kazu da jako o

dobro stiti motor i turbinu u svim rezimima rada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najvise ce biti problem skidanje kartera jer mora da se digne motor i izvuce a ti zahteva dosta zajebancija.Zato cu morati u servis..Sto se Uzica tice, kada si radio i koliko ti vec traje?Ja cu od ulja da sipam Shell racing 10w60 za njega kazu da jako o
dobro stiti motor i turbinu u svim rezimima rada.


Ja sam je vozio oko 4 meseca na oko 1.2 bara i nema problema, stanje kao prvog dana, nije to dug vremenski period ali je gažena fino haha.

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taze jos :) Pa naravno da ce da se gazi, ne non stop ali zato i postoji taj turbo da izaziva osmeh na licu i da leci diskus :D

Koliko ti taj boost oslobadja ob moment i konjazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update : Zvao sam Motorkov servis, popricao sa deckom, sve mi lepo objasnio i rekao da se ta turbina verovatno raspala i da od remonta nema nista cim je pocela da pusta takve zvuke i pogurala opiljke u usis..Cena druge turbine je 250e i to je to..E sad ne znam dal da uzimam neku bolju alternativu ili fabricku opet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Majstor_Paja said:

Ko ga uvozi kod nas i gde se moze nabaviti?

Slucajno videh pitanje u Aktuelnim postovima - generalni uvoznik za "Shell" je "Orbico", ovde mozes videti i spisak ovlascenih dilera:

https://orbico-shelllubricants.rs/shell-helix-brendirana-mreza/

 

Licno sam uzimao "Helix Ultra" kod "Auto Mike" u Zemunu, a clanovi kluba ostvaruju i 10% popusta:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno, hvala na update, ulje mi je najvaznije nakon remonta i mora da bude originalno. Kad je bal, nek je s'muziku (radim sve redom) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvu alternativu? Nemas ti alternative nego il ces novu il polovnu :D Jedino ako ces da menjas i dizne i mapu i ostalo pa da stavljas hibrida nekog

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma može i sa ovim diznama fino da ode na 300ks ako se digne boost na 1.4 bara i promeni mapa mada nije mi to sad prioritet, sad mi je važno da mi auto funkcioniše kako treba fabrički..Nova turbina svakako, polovno više ništa ne kupujem osim onoga što moram..Informaciju koju mi je dao Bojke da moja turbina može da se digne na maximalnih 280 konja što je za početak i više nego dovoljno..Sve preko toga zahteva ozbiljnije prepravke, ulaganja itd..Što se alternative tiče postoje raznorazne bolje medium size T2 turbine koje mogu da čupaju preko 300ks samo idu drugi adapteri za izduv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe nije na srecu, usisni deo..Kad sam skidao plin sa auta upalo nesto ni sam ne znam kako..To je moja pretpostavka..Uglavnom imala je i aksijalni i radijalni luft kako zbog katalizatora kod prethodnog vlasnika tako i zbog ostecenja prikazanog na slici..Sve je to uticalo da strada..Uglavnom odlicno sam prosao, nije se raspao turbo tako da idemo dalje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam menjao neka creva koja su pustala i provozao auto sto se kaze u punoj snazi..Odusevljen sam kako se ponasa, kako vuce u prve 3 brzine..Ne mogu da verujem sta covek moze da vozi za 1500-2000e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne pomisli neko da hoću da se "otkačim" .Naime, prodajem oba svoja auta, Kappu i Reno Twingo zbog daljeg ulaganja u posao.Ne mogu oba auta da mi završe ali moram da krenem od nekud..Ko hoće da uzme dobar turbo sad mu je prilika a voleo bih da ga i uzme neko ko će ga čuvati i lepo se sa njim služiti.
Odmah da kažem ovde na forumu , ko mi se odavde javi i ko zaista želi auto, dao bih ga za 1500e ..Ispod toga zaista ne mogu jer me je od kupovine koštao 2300e .Gubim dosta ali posao i egzistencija su važniji.
 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/74916-p-lancia-kappa-20-20v-turbo/

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10789858/lancia-kappa-20-20v-turbo
 

Sve možete da pitate ovde a možete i da me pozovete :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...