Jump to content
FAS Goran
Mirko Mirza

Lancia Lybra 1.9 JTD - pumpa u rezervoaru / greška P0191

Recommended Posts

Potrena mi je informacija o pumpi u rezervoaru kod Lybre. Kvar je bio paljenje cek lampice za regulator priska tj sa oznakom motoa. Kad je skinut regulator majstor ,a i ja smo videli da je već neko skratio mikrofilter na samom regulatoru i da je ERG već blokiran. Kupio nov regulator pritiska dao majstoru on ga zamenio, sada neprijavljuje ni jedan kvar a lybra se i dalje ima problem sa gasenjem; upali radi malo i ugasi se, saceka se par sekundi ponovo upali radi prima gas, ne dimi i ugasi se . Majstor skinuo pumpu iz rezervoarai kaže da je u kvaru neki regulator na na njoj samoj , pa me interesuje da li postoji neki regulator na samoj pumpi jer mi nema logike da ima( kojega iz firme koji ima Stila kaže da on nema )?  Hvala unapred

 

 

Edited by neshaoct
dopunio naslov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,verovao ili ne,i meni se danas na Lanciji Lybri 1.9 JTD 110 KS isto desilo.. Krenuo sam do grada,auto mi se ugasio,da verglam jedva upali,od jednom pocinje crvena chek lampica. Nekako upalim krenem kuci,da dam gas,do 3 000 obrtaja jedva ide,cim predje 3 000 obrtaja gasi se.. Dosao nekako kuci,auto upalio da isturiram,crn oblak a joj,na betonu haos.. Isto se desava kao i kod tebe,na dijagnostici mi prijavljuje gresku P0191 - Davac pritiska goriva.. Nasao sam polovan neki,stavio sam ga,auto upali zalece,pa malo radi normalno i opet se ugasi sam.. Onda smo proveravali i prvo smo mislili da pumpa u rezervoaru ne radi kako treba,ne povlaci non stop gorivo.. Zamenimo pumpu opet isto.. Tako da je i ovaj Davac pritiska los.. Sutra sta cemo dalje raditi ni sami ne znamo,ali izgleda da nam ne gine kupovina ovog davaca pritiska,pa sta bude..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze , ja sam kupio  Bosh regulator pritiska u Ital shops u Somboru 10600 kosta. Pumpa u rezervoaru mi salje gorivo a navodno da ima i neki regulator na pumpi onoj u rezervoaru. Kod Stila u rezervoaru sem pumpe u rezervoaru nema nikakav regulator( pa me interesting da li me malo majstor   zavrce) Negde sam na forumu profit so da i sensor radice moze zezati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen napokon. Imas druze iznad akumulatora dva releja,preko njih plasticni poklopac sa dva safa koja ga drze. Kada skines poklopac,desni relej je od.goriva,on je mene zeza,kada sam ga izvadio pocrneo skroz ocistio sam ga malo,stavio wda i vratio sve radi kao i pre.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, MarkoVa said:

Screenshot_1.jpg

Hvala puno na informacijama koje ste mi poslali. Majstor je pročistio neki rele na pumpi goriva kojia ide u rezervoar i nepovratni ventil. Ventiul je bio ok ali taj rele koji ima u toj pumpi je bio u pitanju kaže zaprljan od naše "kvalitetne " nafte, mada sam sipao većinom na Nis i Mol pumpama. Majstor kaže da je moguće od predhodnog vlasnika da on nije vodio računa šta sipa. 

Još jednom hvala Vam na pomoći.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha pa gde si bio Neso do sada,dok smo se mucili haha :D Nisam uopste uspeo da nadjem ovu temu.. :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani forumaši,


od pre par dana imam problem, pali mi se u toku vožnje check engine. Vergla ali nikako da upali. Sačekam 10-15 minuta, upalim i dođem kući. Dijagnostika kaže P0191.

 

lybra 001.jpg

 

Promenim filter goriva, jer sam imao neki nepoznati. Stavim Mahleov. Dan-dva radio kako treba. Ujuto kada sam krenuo na posao, nisam ni izašao iz ulice (50 metar), upali se opet check engine.

Popodne, kada sam se vratio s posla, uspem pred kućom, par puta da isceniram istu grešku. Isturiram ga nekoliko puta i kada pustim gas, on se ugasi. Sačekam neko vreme i ponovo ga upalim.

I tako jedno dva-tri puta. Čujem se i sa svojim majstorom. On mi kaže da je u pitanju regulator pritiska goriva.

Pozovem jednu prodavnicu, cena Bošovog regulatora 17 hiljada i nešto u drugoj 10 hiljada i nešto.

Pošto mi je to bilo mnogo u ovom trenutku počnem da čitam ovde na forumu iskustva drugih forumaša sa JTD motorima.

Najviše mi se "dopala" ideja forumaša marija12 koji je svoj regulator pritiska goriva skratio 2 mm. Pre nego što sam počeo da skidam svoj proverim pumpu u rezervoaru. Kada dam kontakt na dolaznom crevu "šiba" gorivo. Isto tako i na odlaznom. Kada se da kontakt čuje se relej pumpe. Skinem i njega i onog do njega, očistim pinove, naprskam sa WD40. Skinem regulator goriva. Kao što je napisao marija12 rupice na vrhu su bile začepljene. Probao sam iglom da ih očistim, ne idem.

Uzmem sečice i skratim ga 2 mm. Evo slika.

 

lybra 003.jpglybra 004.jpglybra 005.jpg

 

 

 

Vratim sve nazad (sve završeno noćas u 1h). Upalim ga, dijagnostika - obrišem grešku i proverim traženi i izmereni pritisak. Identični. (koliko se sećam, pre celokupne operacije, pritisci su bili veoma različiti, i do dva ti puta).

Probna vožnja po kraju, "vadio sam mu dušu", divljao, iživljavao se, ... Motor je kompletnu torturu izdržao, ni jedan put se nije ugasio. Ponosan na sebe odem na spavanje oko 2.

Jutros upalim iz prve. Odem na posao i vratim se. Milina, lepo radi, lepo ubrzava, imam utisak da je i prilično tiši.

Stanujem u MM Lugu, Zvezdara, Beograd. Većeras, porodično krenemo u grad niz bulevar. Auto dobro prima gas, lepo ide. Pošto je od Cvetkove pijace do centra nizbrdica, vozio sam ga skoro bez gasa.

Kod Vukovog spomenika, auto se ugasi, check engine. Kad ga nisam zapalio. Sačekamo 15-20 minuta, upalim i nastavimo dalje. Celo veče je bio poslušan. Kada smo se vraćali kući, uz bulevar sam ga nagazio. Naglo davao i oduzimao gas, pa opet davao

ne bi li ga izprovocirao da stane. Ništa. Radi k'o sat. Kad smo stigli, nakačim dijagnostiku, opet P0191. Obrišem grešku. Isturiram ga nekoliko puta. Izmerim parametre. Pritisci isti. Sve radi.

 

lybra 006.jpglybra 002.jpg

 

 

I šta sad? Da li sam rešio problem? Da li sam previše odsekao vrh regulatora? Ili je trebalo rupica na vrhu da bude manja? (pogledajte slike).

Ima li neko neku ideju? Objašnjenje?

 

PS. Grešku P0101 imam od letos, nikako da stignem da zamenim senzor protoka vazduha (greška ne može da se obriše). Ali ona nije uzrok ovim drugim problemima (bar se nadam).

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje & spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...