Mirko Mirza 1 Posted November 12, 2016 (edited) Potrena mi je informacija o pumpi u rezervoaru kod Lybre. Kvar je bio paljenje cek lampice za regulator priska tj sa oznakom motoa. Kad je skinut regulator majstor ,a i ja smo videli da je već neko skratio mikrofilter na samom regulatoru i da je ERG već blokiran. Kupio nov regulator pritiska dao majstoru on ga zamenio, sada neprijavljuje ni jedan kvar a lybra se i dalje ima problem sa gasenjem; upali radi malo i ugasi se, saceka se par sekundi ponovo upali radi prima gas, ne dimi i ugasi se . Majstor skinuo pumpu iz rezervoarai kaže da je u kvaru neki regulator na na njoj samoj , pa me interesuje da li postoji neki regulator na samoj pumpi jer mi nema logike da ima( kojega iz firme koji ima Stila kaže da on nema )? Hvala unapred Edited November 6, 2019 by neshaoct dopunio naslov Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 Druze,verovao ili ne,i meni se danas na Lanciji Lybri 1.9 JTD 110 KS isto desilo.. Krenuo sam do grada,auto mi se ugasio,da verglam jedva upali,od jednom pocinje crvena chek lampica. Nekako upalim krenem kuci,da dam gas,do 3 000 obrtaja jedva ide,cim predje 3 000 obrtaja gasi se.. Dosao nekako kuci,auto upalio da isturiram,crn oblak a joj,na betonu haos.. Isto se desava kao i kod tebe,na dijagnostici mi prijavljuje gresku P0191 - Davac pritiska goriva.. Nasao sam polovan neki,stavio sam ga,auto upali zalece,pa malo radi normalno i opet se ugasi sam.. Onda smo proveravali i prvo smo mislili da pumpa u rezervoaru ne radi kako treba,ne povlaci non stop gorivo.. Zamenimo pumpu opet isto.. Tako da je i ovaj Davac pritiska los.. Sutra sta cemo dalje raditi ni sami ne znamo,ali izgleda da nam ne gine kupovina ovog davaca pritiska,pa sta bude.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted November 12, 2016 Hvala druze , ja sam kupio Bosh regulator pritiska u Ital shops u Somboru 10600 kosta. Pumpa u rezervoaru mi salje gorivo a navodno da ima i neki regulator na pumpi onoj u rezervoaru. Kod Stila u rezervoaru sem pumpe u rezervoaru nema nikakav regulator( pa me interesting da li me malo majstor zavrce) Negde sam na forumu profit so da i sensor radice moze zezati Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 12, 2016 Probaj da zamenis filter Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 12, 2016 A I ovo je nepovratni ventil na kucistu filtera goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted November 12, 2016 Filter zamenjen. Probacemo sa ventilom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 Problem resen napokon. Imas druze iznad akumulatora dva releja,preko njih plasticni poklopac sa dva safa koja ga drze. Kada skines poklopac,desni relej je od.goriva,on je mene zeza,kada sam ga izvadio pocrneo skroz ocistio sam ga malo,stavio wda i vratio sve radi kao i pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted November 12, 2016 4 hours ago, MarkoVa said: Hvala puno na informacijama koje ste mi poslali. Majstor je pročistio neki rele na pumpi goriva kojia ide u rezervoar i nepovratni ventil. Ventiul je bio ok ali taj rele koji ima u toj pumpi je bio u pitanju kaže zaprljan od naše "kvalitetne " nafte, mada sam sipao većinom na Nis i Mol pumpama. Majstor kaže da je moguće od predhodnog vlasnika da on nije vodio računa šta sipa. Još jednom hvala Vam na pomoći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 Nista druze. Bitno je da je problem resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted November 12, 2016 Srodna tema: Lybra 2.4 JTD / 1.9 JTD - gasi se u vožnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoVa 0 Posted November 12, 2016 Haha pa gde si bio Neso do sada,dok smo se mucili haha Nisam uopste uspeo da nadjem ovu temu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko Mirza 1 Posted November 12, 2016 7 hours ago, MarkoVa said: Nista druze. Bitno je da je problem resen. ☺ Quote Share this post Link to post Share on other sites
mradosav 0 Posted November 6, 2019 (edited) Poštovani forumaši, od pre par dana imam problem, pali mi se u toku vožnje check engine. Vergla ali nikako da upali. Sačekam 10-15 minuta, upalim i dođem kući. Dijagnostika kaže P0191. Promenim filter goriva, jer sam imao neki nepoznati. Stavim Mahleov. Dan-dva radio kako treba. Ujuto kada sam krenuo na posao, nisam ni izašao iz ulice (50 metar), upali se opet check engine. Popodne, kada sam se vratio s posla, uspem pred kućom, par puta da isceniram istu grešku. Isturiram ga nekoliko puta i kada pustim gas, on se ugasi. Sačekam neko vreme i ponovo ga upalim. I tako jedno dva-tri puta. Čujem se i sa svojim majstorom. On mi kaže da je u pitanju regulator pritiska goriva. Pozovem jednu prodavnicu, cena Bošovog regulatora 17 hiljada i nešto u drugoj 10 hiljada i nešto. Pošto mi je to bilo mnogo u ovom trenutku počnem da čitam ovde na forumu iskustva drugih forumaša sa JTD motorima. Najviše mi se "dopala" ideja forumaša marija12 koji je svoj regulator pritiska goriva skratio 2 mm. Pre nego što sam počeo da skidam svoj proverim pumpu u rezervoaru. Kada dam kontakt na dolaznom crevu "šiba" gorivo. Isto tako i na odlaznom. Kada se da kontakt čuje se relej pumpe. Skinem i njega i onog do njega, očistim pinove, naprskam sa WD40. Skinem regulator goriva. Kao što je napisao marija12 rupice na vrhu su bile začepljene. Probao sam iglom da ih očistim, ne idem. Uzmem sečice i skratim ga 2 mm. Evo slika. Vratim sve nazad (sve završeno noćas u 1h). Upalim ga, dijagnostika - obrišem grešku i proverim traženi i izmereni pritisak. Identični. (koliko se sećam, pre celokupne operacije, pritisci su bili veoma različiti, i do dva ti puta). Probna vožnja po kraju, "vadio sam mu dušu", divljao, iživljavao se, ... Motor je kompletnu torturu izdržao, ni jedan put se nije ugasio. Ponosan na sebe odem na spavanje oko 2. Jutros upalim iz prve. Odem na posao i vratim se. Milina, lepo radi, lepo ubrzava, imam utisak da je i prilično tiši. Stanujem u MM Lugu, Zvezdara, Beograd. Većeras, porodično krenemo u grad niz bulevar. Auto dobro prima gas, lepo ide. Pošto je od Cvetkove pijace do centra nizbrdica, vozio sam ga skoro bez gasa. Kod Vukovog spomenika, auto se ugasi, check engine. Kad ga nisam zapalio. Sačekamo 15-20 minuta, upalim i nastavimo dalje. Celo veče je bio poslušan. Kada smo se vraćali kući, uz bulevar sam ga nagazio. Naglo davao i oduzimao gas, pa opet davao ne bi li ga izprovocirao da stane. Ništa. Radi k'o sat. Kad smo stigli, nakačim dijagnostiku, opet P0191. Obrišem grešku. Isturiram ga nekoliko puta. Izmerim parametre. Pritisci isti. Sve radi. I šta sad? Da li sam rešio problem? Da li sam previše odsekao vrh regulatora? Ili je trebalo rupica na vrhu da bude manja? (pogledajte slike). Ima li neko neku ideju? Objašnjenje? PS. Grešku P0101 imam od letos, nikako da stignem da zamenim senzor protoka vazduha (greška ne može da se obriše). Ali ona nije uzrok ovim drugim problemima (bar se nadam). Edited November 6, 2019 by neshaoct formatiranje & spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9692 Posted November 6, 2019 (edited) @mradosav Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Edited November 6, 2019 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites