Madra 41 Posted October 24, 2016 Ne znam da li može ovakva tema o tehničkim problemima. S obzirom da je većina vlasnika nacionale fiata 500L već pune tri godine u eksploataciji, možda mogu da se nađu neki karakteristični problemi ovog modela. Ja sam prešao 50 hiljada. Tri vanredne posete servisu uz asistenciju ciao fiat, jer kola nisam mogao da pokrenem. Prvi put, na 28k zamenjen senzor sa papučicom gasa, o trošku fiata u garanciji. Drugi put, zbog svećica na 35k, zaboravili da ih zamene na redovnom servisu. Treći put zbog akumulatora, zamenjen posle 3 godine na 49k. U garanciji zamenjen amortizer petih vrata i rešen problem prskalice za pranje stakla na petim vratima. Od ostalih uslovno rečeno problema, konstatno potrošnja ulja oko pola litra na 3,4 hiljade kilometara. Brzo trošenje kočionih pločica, zamenjene prednje na 30 hiljada, zadnje na 45 hiljada na redovnim servisima. Što se mene tiče, potvrđena reputacija brenda da na sitnicima kvare ukupan utisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted October 25, 2016 -Uconnect problem sa zvukom kada je volume ispod 15. podeoka, (i ne, nisu zice u pitanju -servis potvrdio) od prvih hiljada km i dalje..... -akumulator crko u 24. mesecu, zamenjen u garanciji (hvala majstoru koji se zeznuo za 15 dana ) -zupcanici 5. i 6. brzine na 39,000km -zamenjeni u produzenoj garanciji. -prskalica zadnjih vrata, otkacilo se crevce kod vozacevog brisaca-sam sredio i obezbedio. -sve plocice zamenio na 28k km , od tada piste ubijaju narednih 13k km....sad su prestale. - Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted October 25, 2016 Trenutno na 48000 km Na 40kkm zamenjene sve pločice. Prednje bile na izdisaju, zadnje mogle joiš par hiljada. Na 38kkm zamenjena desna kugla. Kilavi dugme za pojačavanje zvuka na volanu. Čudno ponašanje serva na većim brzinama. Nekako se ukruti i kao da ima zub na kom zapinje. Moguće da je potrebna kalibracija nakon promene kugle i štelovanja trapa. Moguće i da je letva zveknula. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted October 28, 2016 Ouupsss... nimalo bezbolne sitnice za automobile stare 3-4 godine i sa manje od 50k km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted November 3, 2016 70000 kilometara Bez problema: Pločice i diskovi -- fabrički još uvek traju, Volan -- radi za sad kako treba, komande na volanu rade kao prvog dana, Uconnect -- Bez problema, nisam ga ni update-ovao, Amortizer petih vrata, prskalica -- radi sve ok, Ono sa čime sam ja imao probleme za ovih 70000 km: - Akumulator koji je oslabio negde oko 25. meseca Zamenio o svom trošku pre nego što je skroz crkao. - Bravica petih vrata se blokirala. Zamenjena u garantnom roku o trošku fiata, - Senzor spoljašnje temperature // konektor gubio kontakt, problem rešen uz pomoć kontakt spreja o trošku servisa, - Ručica menjača teže "upadala" u rikverc i šestu // problem rešio servis o svom trošku (štelovanje neko brzinsko je bilo u pitanju) Sve u svemu, sa ovog spiska akumulator mi bio trošak i to mi je najveća zamerka -- što su ugradili bzvz akumulatore. Sve ostalo je ok i ja sam zadovoljan Fijatom i njihovim ovlašćenim servisom u Nišu. I to je to. Imao sam naravno par fizičkih oštećenja (grebanja branika, lomljenje antene...) ali za to smo krivi žena, ja, viša sila i vandali sa parkinga, tako da to nećemo ni da spominjemo u ovom kontekstu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nbumbic 0 Posted November 17, 2016 58.000km Ništa Nisu menjane pločice niti bilo šta drugo. Samo redovin servis 500L 1.6. Living Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 17, 2016 Koja godiste za 58k km? Jel uglavnom otvoren put bio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nbumbic 0 Posted November 17, 2016 Novembar 2013. Da, uglavnom otvoreni put - zato mu je i prosečna potrošnja 4,5L. Bilo bi i manje da ne živim u Beogradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantadv 0 Posted November 18, 2016 Moj presao do sada 72000km. Problem samo sa grejacima, zamenjeni jos u garanciji. I promenjen onaj ''hromirani'' okvir oko zadnjeg desnog stop svetla zbog potkoruzivanja isto u garanciji. Na autu je sve ostalo fabricki ( plocice, diskovi I td... ). U pitanju je više gradska vožnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Valjevac 2 Posted November 30, 2016 66.666 Danas zaista nije šala 1.4 na plin 95% kilometraže. Menjano u roku Amortizer 5ih vrata Brava 5ih vrata Akumulator na 35 mesecu. Trenutno mi volan na nižim temeraturama nešto žvaće... samo zvuk... Pločice nisu menjane Potrošnja plina u proseku 55.000 km sve... grad , Grčka 4 puta, Nemacka 3000 km, bez štednje prosek 102 na sat na 14h 8.2 litra TNGa Generalno zadovoljan , ali realno tek predstoji prava provera kvaliteta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted December 9, 2016 14 000km Uradjena je zamena motora u garanciji,ima jedna tema koju sam zapoceo u vezi toga,sve je pokussano i na kraju je ubacen novi,sad je sve ok I evo sad se cuje neko cvrcanje iz ventilacije Sa puntom sam bio prezadovoljan,sa ovim kolima ne bas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 10, 2016 punto nije bio dizel, zato. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted December 10, 2016 Ne razumem :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted December 10, 2016 Cenim da je L suviše mlad da bismo znali karakteristične probleme. Vidite da svako ima nešto svoje. Sa druge strane, na primer, 80% vozača Stila je menjalo termostat, dosta nas je imalo problema sa senzorom radilice, 1.9 150ks je imao problema sa usisnom granom kod pola foruma i tako dalje. Odlična stvar je što vi ima ihaaj da se navozate dok dodjete do karakterističnih problema 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 10, 2016 19 hours ago, VladaG9 said: Uradjena je zamena motora u garanciji,ima jedna tema koju sam zapoceo u vezi toga,sve je pokussano i na kraju je ubacen novi,sad je sve ok Je l ova tema...ono zbog gašenja auta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/69742-fiat-500l-gašenje-pri-hladnom-startu/ @VladaG9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted December 10, 2016 Upravo ta. Prosle zime su posle 3-4 odlaska u servis rekli da bregasta nije bila u fazi. I posle toga je sve bilo ok. I onda je problem opet poceo kad je krenula zima,hteli su da zamene karike,ja sam odbio i zahtevao sam novi motor. To je sve odradjeno. Kostalo me puno zivaca . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nesavr 2 Posted December 13, 2016 Ja imam slican problem kao @VladaG9. Ujutru pri prvom paljenju, otkako je pocelo hladno vreme, auto se ceo trese, trokira, obrtaji se dizu i spustaju, variraju i upali se chek engine lampica, par puta se i ugasio. Ugasim auto, opet upalim, motor radi normalno i nadalje je sve ok. prijavljen problem mig autu nis, bio u servisu, napravljen izvestaj, evo vec mesec dana ne resavaju nista. kao poslato fiatu, cekaju odgovor, ne smeju nista da diraju dok im fiat ne odobri. problem se javio na oko 2500km, sad ima 3 i nesto, auto jun 2016. god. 1 Miloš M reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaG9 147 Posted December 13, 2016 @Nesavr Pa da i ja sam imao sve to. Kontaktirali su Torino,pa je tad receno da bregasta nije u fazi. To su kao sredili i posle je auto isao ok. Preko leta se to skoro ne pojavljuje. I onda cim su pocele niske temperature sve ispocetka. Tako da su mi u oktobru zamenili motor . Koliko sam shvatio da nj oni nemaju pojma o cemu se radi . Meni se cak nije ni palila check engine,tj samo jednom . Na dijagnostici je sve bilo ok . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 14, 2016 check engine lampica se upali zato sto obrtaji padnu mnogo nisko...skoro da se ugasi auto pa sigurnomu to javi neki problem. E sad zasto tako trokira na hladnom a nije dizel to je pitanje koje tesko da neko moze da resi a da radi u Fiatu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanb 3 Posted December 16, 2016 Evo mojih dozivljaja za 500l za 60000km: pogresno ulje sipano u ovlascenom servisu hromirana lajsna oko stop svetla - reseno garancija servo sa kardanom na 20000 - reseno garancija curenje semeringa na levoj poluosovini - reseno garancija korozija na hromiranoj lajsni praga gepeka - reseno garancija skripanje motora pri prvom paljenju ujutru kada je hladno - nije reseno, kazu to je tako normalno skripa zadnjih plocica - nije reseno, ne prihvatam objasnjenje to je zbog starih diskova, pobogu menjao sam i ranije plocice... crkao akumulator bez upozorenja posle 3 god - reseno o mom trosku otkazao levi amortizer petih vrata - reseno garancija lezaj na zadnjem tocku - reseno garancija potorsnja ulja oko 1l na 18000km koliko sam prelazio godisnje, po meni previse curenje ulja na menjacu, otisao i desni amortizer petih vrata- trebalo da bude reseno ali u medjuvremenu menjao auto... Da ne bude da se samo zalim: prelep auto,putovao po evropi i svuda je privlacio paznju ovako crvene boje... komotan, pregledan, udoban, za porodicu savrsen, lenj ali interesantan za voznju 2 Nebek and moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dr.dexy 0 Posted December 16, 2016 20.000 km 1.4 ventilator skripi na "1", na "2"radi normalno... plastika na desnom izduvu na komadnoj tabli u sredini, tj krilca se istopila ulje oko 1l na 10.000 km. kazu dok ne legne motor onda ce se smanjiti da ne mora da se dosipa... Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto posto se lomimo, a ne ide mi dva 500l Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted December 16, 2016 5 minutes ago, dr.dexy said: Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto posto se lomimo, a ne ide mi dva 500l Koliko ja znam 500X ti je potpuno druga prica "iznutra". Uostalom drugi motor, prenosi, aerodinamika,..definitivno ne mogu da ostave isti dozivljaj na kolima Meni je cak potpuno drugaciji osecaj voziti npr Leon od Octavie iako su, skoro, ista platforma, isti menjaci i motori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 16, 2016 1 hour ago, dr.dexy said: Da li mislite da je 500x nasminkaniji 500l ili je to drugi auto Drugi auto, drugi segment automobila. Platforma mu je zajednička sa modelom Jeep Renegade, odnosno ta dva auta su blizanci al' sa različitim limom preko. Fiat 500X nije toliko praktičan kao Fiat 500L, manje mesta unutra naročito po pitanju gepeka. Moglo bi se reći, ali veeeoma uprošćeno, da je 500X kao još dodatno našminkaniji 500L Trekking Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted December 16, 2016 Pored platformi, dovoljno govore i klase kojima pripadaju - 500X je trenutno prilicno aktuelna Mini Crossover SUV varijanta, fancy, sa manjom ponudom prostora, narocito pozadi. Btw, mnogi ga proglasavaju za mozda i najbolje uradjen Fiat do sada. Dok je 500L klasicni Mini MPV. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted December 16, 2016 Dr.dexi!! Nije ti dovoljan jedan zajb sa fiatom pa hoces i sa drugim? Srecno. Quote Share this post Link to post Share on other sites