miki83 0 Posted October 17, 2016 fiat bravo hgt 2.0 20v nece da upali.vergla ali ne baca varnicu.digao mi je temperaturu,odradjena glava i dihtung glave zamenjen,do tada palio posle toga ni da cuje.zamenjen senzor radilice,skidan senzor na bregastoj,neke zice bile nagnjecene i prekinute...majstor ih spojio i vravio deo auto i dalje isto...da li bi trebao dati znak i varnicu ili mora novi senzor da bi se nesto desilo..ili uopste nije do toga?ima li neko ko je imao slican problem da pomogne..vec 3 meseca sam bez njega mnogo nervoze i vremena a fali mi moj macan da zarezi ponovo ..unapred hvala drugari Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 60 Posted October 17, 2016 Kao prvo taj motor MORA da se ozubi alatima uz obavezno prisustvo komparatera koji ce da kaze gde ja tacno GMT. Ako je to uradjeno po P.S-u onda zameni senz.bregaste(ima ja pre par godina isti problem,resio ga zamenom senz.bregaste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki83 0 Posted October 17, 2016 @simonen iskreno cisto sumnjam da je to uradjeno na nacin na koji si napisao.. sta uraditi ako nije sve uradjeno kakko kazes po P.S-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 19, 2016 Dijagnostika? Ako je do senzora mora prijaviti gresku. Drugo, ako motor nije u tacnoj fazi nece ni baciti varnicu ali ce i ta greska biti prisutna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki83 0 Posted October 23, 2016 ne dozvoljava auto da se poveze na dijagnostiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_dzoni 1 Posted October 23, 2016 Imao sam i ja jedno vreme HGT... Desilo mi se da mi je pukao kanalni kais, i uspeo nekako da se podvuce ispod zupcastog, s tim sto je auto nastavio da radi. Medjutim kad sam ga ugasio, nakog toga vise nije hteo da pali.. Oterao sam majstora da promeni kais, i da ga uzubi alatima. I nije hteo da pali, menjao je sve moguce senzore, cak i kompjuter, i na kraju posle mesec dana sam ga odslepao kod drugog majstora koji ga je sutradan upalio, i rekao je da je auto pogresno uzupcen. Kod njih postoje alati kojima se zupci auto. Tako da bez njih ne bih preporucivao da se cacka oko auta. Isto je prijavljivao senzor bregaste osovine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miki83 0 Posted November 16, 2016 hvala poslusacu savet i odvesti kod drugog majstora da ga uzupci Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLe 0 Posted January 28, 2018 (edited) Isti problem sam imao. Mesecima je majstor pokusavao da pokrene auto posle menjanja dihtunga i ravnjanja glave, auto je pre toga palio normalno. Drugi majstor je brzo resio problem. Bregaste nisu bile ustelovane. Cak je i posle pravilnog steolvanja imao problem ali to vec ima veze sa strujom. Isprazni akumulator pa nece da upali... sad moram i to da resavam, protokomer isto da menjam. Ja sam pisao o tome na forumu, cak i trazio drugi motor. Nisam znao da postoji vec tema o tome pa sam zato otvorio novu temu tada. Edited January 28, 2018 by MilanLe Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLe 0 Posted January 28, 2018 Sada sam probao auto i ako je ukljucen senzor na grani za vazduh ispred klapne (mislim da je termistor) drzi obrtaje na 2000 ili menja broj obrtaja. Kada iskljucim radi normalno u leru i ide normalno sa normalnim pritiskom na papucicu ali kada dodam jaci gas krene i odjednom izgubi snagu. Puca na auspuh i ima upaljenu onu lampicu za dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLe 0 Posted February 4, 2018 Napokon auto u voznom stanju ali na oko 4000 obrtaja stuca, nema pravila ali uglavnom je na oko 4000. Kazaljka broja obrtaja ne radi kako treba, skace gore dole stalno, ukljuci se lampica za dizne i cuje se neki relej u unutrasnjosti kabine sa suvozaceve strane. Dijagnostikom je utvrdjeno da je senzor radiice. Zamenio sam to auto bolje radi ali i dalje problem na oko 3700 obrtaja. Kazaljka za obrtaje radi normalno ali kad dodje do 3700 obrtaja pocne da brljavi i cuje se ukljucivanje u iskljucivanje releja. Zasto bas na odredjenom broju obrtaja... bas onda kada krene da ubrzava... nikako da dodjem dotle da ga nagazim i vidim sta moze ovaj auto... Da li je neko imao slican problem ili mozda zna sta je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 343 Posted February 4, 2018 Ja imam sličan problem ali na TDI CR motoru.. na nekih 1400-1600rpm čujem releje i nekad se ugasi na tom prebacivanju releja a nekad samo zatrokira i to samo dok je hladan motor. Kad ugreje nema nikakvih problema. Dizne uradjene ali se još ne nazire rešenje...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLe 0 Posted February 9, 2018 (edited) Problem resen, instalacija je bila u pitanju. Izolacija na nekim zicama je bila losa pa je tu gubio struju pa zbog toga pumpa za gorivo nije radila kako treba. Ujedno je i kompjuter bio malo ostecen pa je morao i neki deo da promeni. Ne znam detalje jer nisam ja bio kod majstora... Neka ti neki elektricar proveri instalaciju i kompjuter. Edited February 9, 2018 by MilanLe Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 343 Posted February 10, 2018 Upravo na tome sad i radimo ... hvala na odgovoru Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLe 0 Posted February 10, 2018 Nema na cemu... tu smo da se pomazemo Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted February 17, 2018 Isti problem sam i ja imao,to gasenje i paljenje releja sa desne strane. Instalacija negde kacila masu ili sta vec i tako gubio struju i brljavio i stucao auto. Nadam se da ces moci da oslobodis zver u HGT-u,sve sve ces da mu oprostis kad predjes 4000 obrtaja,ja sam mom oprostio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stronix 3 Posted April 4, 2018 Pozdrav! Imam problem sa Fiat Marea 2.0 20vProblem je sto je auto vozen dan ranije i sve je bilo normalno! kada sam hteo da ga upalim sledeci dan kao da je udarilo nesto ! kao da su se ventili culi.. e sada vergla on ali sam primetio da izbaci kompresiju u filter vazduha! ne stalno.. vergla i onda jednom gurne u filter pa opet vergla, vergla pa ubaci kompresiju.. a nema boga da upaliMerena kompresija odma nakon kvara1. Cilindar 12.52. Cilindar 13.53. Cilindar 134. Cilindar 13.55. Cilindar 13Dali neko zna u čemu je problem!? Rađene dve dijagnostike. Na jednoj je pokazao da nije u fazi a na wurt dijagnostici da je senzor bregaste. E sada dali je moguće da je prezupčio i nalupao ventile? Ako neko moze da mi posalje šemu zupčenja da proverim dali je u fazi ili tako nešto! Hvala u napredПослато са SM-J710F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted April 4, 2018 10 minutes ago, stronix said: Pozdrav! Imam problem sa Fiat Marea 2.0 20v Problem je sto je auto vozen dan ranije i sve je bilo normalno! kada sam hteo da ga upalim sledeci dan kao da je udarilo nesto ! kao da su se ventili culi.. e sada vergla on ali sam primetio da izbaci kompresiju u filter vazduha! ne stalno.. vergla i onda jednom gurne u filter pa opet vergla, vergla pa ubaci kompresiju.. a nema boga da upali Merena kompresija odma nakon kvara 1. Cilindar 12.5 2. Cilindar 13.5 3. Cilindar 13 4. Cilindar 13.5 5. Cilindar 13 Dali neko zna u čemu je problem!? Rađene dve dijagnostike. Na jednoj je pokazao da nije u fazi a na wurt dijagnostici da je senzor bregaste. E sada dali je moguće da je prezupčio i nalupao ventile? Ako neko moze da mi posalje šemu zupčenja da proverim dali je u fazi ili tako nešto! Hvala u napred Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока Ja mislim da sam video jos negde ovo pitanje na forumu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stronix 3 Posted April 4, 2018 A moguće! Ali u temi protokomer! Pa sam.sada našao ovu temu. JbgПослато са SM-J710F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
stronix 3 Posted April 9, 2018 Rešeno. Prezupčila bregasta izduva za pola kruga! Ni jwdan ventil nije stradaoПослато са SM-J710F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites