Jump to content
FAS Goran
miki83

Fiat Bravo 2.0 20v HGT - problem sa paljenjem nakon što je prokuvao

Recommended Posts

fiat bravo hgt 2.0 20v nece da upali.vergla ali ne baca varnicu.digao mi je temperaturu,odradjena glava i dihtung glave zamenjen,do tada palio posle toga ni da cuje.zamenjen senzor radilice,skidan senzor na bregastoj,neke zice bile nagnjecene i prekinute...majstor ih spojio i vravio deo auto i dalje isto...da li bi trebao dati znak i varnicu ili mora novi senzor da bi se nesto desilo..ili uopste nije do toga?ima li neko ko je imao slican problem da pomogne..vec 3 meseca sam bez njega mnogo nervoze i vremena a fali mi moj macan da zarezi ponovo :) ..unapred hvala drugari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao prvo taj motor MORA  da se ozubi alatima uz obavezno prisustvo komparatera koji ce da kaze gde ja tacno GMT.

 

Ako je to uradjeno po P.S-u onda zameni senz.bregaste(ima ja pre par godina isti problem,resio ga zamenom senz.bregaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika? Ako je do senzora mora prijaviti gresku. Drugo, ako motor nije u tacnoj fazi nece ni baciti varnicu ali ce i ta greska biti prisutna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam i ja jedno vreme HGT... Desilo mi se da mi je pukao kanalni kais, i uspeo nekako da se podvuce ispod zupcastog, s tim sto je auto nastavio da radi. Medjutim kad sam ga ugasio, nakog toga vise nije hteo da pali.. Oterao sam majstora da promeni kais, i da ga uzubi alatima. I nije hteo da pali, menjao je sve moguce senzore, cak i kompjuter, i na kraju posle mesec dana sam ga odslepao kod drugog majstora koji ga je sutradan upalio, i rekao je da je auto pogresno uzupcen. Kod njih postoje alati kojima se zupci auto. Tako da bez njih ne bih preporucivao da se cacka oko auta. Isto je prijavljivao senzor bregaste osovine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem sam imao. Mesecima je majstor pokusavao da pokrene auto posle menjanja dihtunga i ravnjanja glave, auto je pre toga palio normalno. Drugi majstor je brzo resio problem. Bregaste nisu bile ustelovane. Cak je i posle pravilnog steolvanja imao problem ali to vec ima veze sa strujom. Isprazni akumulator pa nece da upali... sad moram i to da resavam, protokomer isto da menjam. 

Ja sam pisao o tome na forumu, cak i trazio drugi motor. Nisam znao da postoji vec tema o tome pa sam zato otvorio novu temu tada. 

Edited by MilanLe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam probao auto i ako je ukljucen senzor na grani za vazduh ispred klapne (mislim da je termistor) drzi obrtaje na 2000 ili menja broj obrtaja. Kada iskljucim radi normalno u leru i ide normalno sa normalnim pritiskom na papucicu ali kada dodam jaci gas krene i odjednom izgubi snagu. Puca na auspuh i ima upaljenu onu lampicu za dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon auto u voznom stanju ali na oko 4000 obrtaja stuca, nema pravila ali uglavnom je na oko 4000. Kazaljka broja obrtaja ne radi kako treba, skace gore dole stalno, ukljuci se lampica za dizne i cuje se neki relej u unutrasnjosti kabine sa suvozaceve strane.

Dijagnostikom je utvrdjeno da je senzor radiice. Zamenio sam to auto bolje radi ali i dalje problem na oko 3700 obrtaja. Kazaljka za obrtaje radi normalno ali kad dodje do 3700 obrtaja pocne da brljavi i cuje se ukljucivanje u iskljucivanje releja. Zasto bas na odredjenom broju obrtaja... bas onda kada krene da ubrzava... nikako da dodjem dotle da ga nagazim i vidim sta moze ovaj auto...

Da li je neko imao slican problem ili mozda zna sta je u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam sličan problem ali na TDI CR motoru.. na nekih 1400-1600rpm čujem releje i nekad se ugasi na tom prebacivanju releja a nekad samo zatrokira i to samo dok je hladan motor. Kad ugreje nema nikakvih problema. Dizne uradjene ali se još ne nazire rešenje...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen, instalacija je bila u pitanju. Izolacija na nekim zicama je bila losa pa je tu gubio struju pa zbog toga pumpa za gorivo nije radila kako treba. Ujedno je i kompjuter bio malo ostecen pa je morao i neki deo da promeni. Ne znam detalje jer nisam ja bio kod majstora... Neka ti neki elektricar proveri instalaciju i kompjuter.

Edited by MilanLe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti problem sam i ja imao,to gasenje i paljenje releja sa desne strane. Instalacija negde kacila masu ili sta vec i tako gubio struju i brljavio i stucao auto. Nadam se da ces moci da oslobodis zver u HGT-u,sve sve ces da mu oprostis kad predjes 4000 obrtaja,ja sam mom oprostio. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav! Imam problem sa Fiat Marea 2.0 20v
Problem je sto je auto vozen dan ranije i sve je bilo normalno! kada sam hteo da ga upalim sledeci dan kao da je udarilo nesto ! kao da su se ventili culi.. e sada vergla on ali sam primetio da izbaci kompresiju u filter vazduha! ne stalno.. vergla i onda jednom gurne u filter pa opet vergla, vergla pa ubaci kompresiju.. a nema boga da upali
Merena kompresija odma nakon kvara

1. Cilindar 12.5
2. Cilindar 13.5
3. Cilindar 13
4. Cilindar 13.5
5. Cilindar 13

Dali neko zna u čemu je problem!? Rađene dve dijagnostike. Na jednoj je pokazao da nije u fazi a na wurt dijagnostici da je senzor bregaste. E sada dali je moguće da je prezupčio i nalupao ventile? Ako neko moze da mi posalje šemu zupčenja da proverim dali je u fazi ili tako nešto! Hvala u napred

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, stronix said:

Pozdrav! Imam problem sa Fiat Marea 2.0 20v
Problem je sto je auto vozen dan ranije i sve je bilo normalno! kada sam hteo da ga upalim sledeci dan kao da je udarilo nesto ! kao da su se ventili culi.. e sada vergla on ali sam primetio da izbaci kompresiju u filter vazduha! ne stalno.. vergla i onda jednom gurne u filter pa opet vergla, vergla pa ubaci kompresiju.. a nema boga da upali
Merena kompresija odma nakon kvara

1. Cilindar 12.5
2. Cilindar 13.5
3. Cilindar 13
4. Cilindar 13.5
5. Cilindar 13

Dali neko zna u čemu je problem!? Rađene dve dijagnostike. Na jednoj je pokazao da nije u fazi a na wurt dijagnostici da je senzor bregaste. E sada dali je moguće da je prezupčio i nalupao ventile? Ako neko moze da mi posalje šemu zupčenja da proverim dali je u fazi ili tako nešto! Hvala u napred

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 

Ja mislim da sam video jos negde ovo pitanje na forumu?:guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moguće! Ali u temi protokomer! Pa sam.sada našao ovu temu. Jbg

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešeno. Prezupčila bregasta izduva za pola kruga! Ni jwdan ventil nije stradao

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...