niksovac 0 Posted October 13, 2016 Naime, letos sam servisirao klimu da ne se ne kuvam do Crne Gore kad vec jesam po Bg u, ali auto (multipla - cng) toliko lose vuce kad mu klima radi da to nije normalno.. i ovako ima problema jer je izduvna pukla a klima ga je tek dotukla. Ako ne zaletim, jedva izadjem na vecoj uzbrdici Misljenja? Hvala, pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted October 13, 2016 Probaj da zamenis izduvnu. Ja sam vozio jednu multiplu na metan par puta I nije isla lose. Brdo oseti pre nego sto ga ja vidim al vratim u manju brzinu na vece obrtaje I ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted October 13, 2016 Verovatno ti je katalizator zapusio,ja sam na mojoj multipli izvadio katalizator i zamenio granu i auto mnogo bolje ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 26, 2016 @niksovac Imao sam iste muke,napravim klimu,jedva vuce sa njom,isto izduvna naprsla,gubi snagu opasno... Zamenio izduvnu granu, meni pukla ona donja sa 2 cevi, pk kais se pocepao na pola pa nije obavljao posao kako treba, utice na sve i kad ne pustis klimu a kamo li kad je pustis. Prvo ne radi kako treba vodena pumpa, alternator ne moze da dopuni... Proveri i Pk kais i zameni tu izduvnu granu i videces kako ide posle sa klimom, da ne poverujes! Vozim Mareu sa tim motorom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksovac 0 Posted November 6, 2016 Hvala brateSent from my HTC Desire 530 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted November 17, 2016 To je problem multiple,izduvna grana.Prvo se zapusi katalizator,onda se grana greje jer ne moze da izbaci dim pa pukne i onda lamda sonda ne cita dobro informaciju jer dim zbrise pored grane i auto nece da ide.Menjaj granu i katalizator pod hitno.Najlaksa i najjeftinija varijanta je da stavis od stila 1.6 s tim sto moras da pravis prikljucak za auspuh jer nisu isti i OBAVEZNO izvadi katalizator i resio si problem za sva vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksovac 0 Posted November 18, 2016 Znaci katalizator, ne cistim, ne menjam samo ga izbacim a taj prikljucak, u auspuh servisu mogu da ga urade? Hvala. PozdravSent from my HTC Desire 530 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 11, 2016 E sad oko same klime. Vic je u tome da bude ceo sistem što manje topao. Pre sledeće sezone obavezno isperi hladnjak klima uređaja. Nemoj jakim mlazom iz turbo pištolja u perionicama, nego lagano, da ga ne oštetiš. S one strane prema motoru zgodno bi bilo i malo da produvaš kompresorom, tu bude dosta prašine, videćeš. Onda električar mi je ugradio prekidač koji mi omogućava da uključim ventilartor hladnjaka kad hoću. Poenta je u tome da se on automatski uključuje tek kad se u sistemu razviju određeni pritisak i temperatura, a ja uključim čim krenem sa klimom, čak i pre. Rezuiltat - manji gubitak vuče i temperaturno opterećenje motora, auspuha, bolja vuča i manja potrošnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 11, 2016 (edited) To nije dobro za sam rashladni sistem i kompresor. Ostavi da radi automatski. Edited December 11, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 12, 2016 Meni je baš majstor za klime objašnjavao da je to dobro, a i lično sam se uverio u to. Pogotovo što je izduvna grana 1,6 prilično osetljiva na visoke temperature, i ja sam imao s tim problema. Dakle ne stalno, nego samo sa uključenom klimom, a mimo toga automatika. Kolega je i imao problem zato što je zbog klime dobio višu temperaturu, pa mu je otišlo mnogo drugih stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted December 12, 2016 Taj tvoj majstor nije u pravu a i ovaj gore @Markobgd je majstor za klime zna čovek sta prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha.l 0 Posted July 10, 2017 (edited) pozdrav svima, imam isti problem, multipla (benzinac, bez cng/tng) slabo vuce sa ukljucenom klimom, a pri valjda 1200-1600 obrtaja mi se cuje neki lezaj ili sta vec vrti neki kais (pretpostavljam)... remontovao sam kompresor klime pre godinu-dve (nije radila klima) i promenio termostat, planirao sam da promenim i onaj senzor koji se srafi u termostat zato sto mi auto hoce slabije da vuce kad je vruc pri niskom obrtajima i bez klime ali nisam jos uvek...desi mi se nekad i da osetim dim u kabini (ne u voznji). inace odmah posle zamene termostata kad sam preuzeo auto od majstora auto (kad je vruc) mi se gasio kad mu dam minimalni gas u leru niksovac jesi li resio problem i kako? Edited July 10, 2017 by sasha.l Quote Share this post Link to post Share on other sites