Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 4/18/2017 at 3:21 PM, dekirs said:

 

 

 

 

 

 

 

 

On 4/18/2017 at 3:21 PM, dekirs said:

Jos planiram pre mora tempomat da ugradim i odradim servis klime, tj pregled da vidim da li treba da se dopuni..

Vidi sa Goranom sa Altine. Ja sam 3 motorića sredio za 90 €. U svakom slučaju bi trebalo da bude povoljnije nego kod Saleta.

 

Za brisače se slažem sa kolegama. Ja sam uzeo Bosch Aerotwin prednje 2013. kada sam kupio auto. Još uvek rade odlično. Bili su blizu 4.000 rsd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan
Bas tako nema gde ni da se vozi a oseti se i po dzepu svako stiskanje gasa..
Jesam zamenio sam odmah po kupovini. Generalno lepo radi ali ubacivanje u rikverc je jezivo, malo malo pa nece iz prve..
@HijackerNS

Videcu bas kod Gorana posto Sale dere po meni.. mislim znam da je sve to zajebano srediti al opet..

Nista uzimam te brisace, ubedili ste me :D

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali update:

Onaj fantomski zvuk sto mi se javio na pritiskanje i pustanje kvacila je nestao sam od sebe ?!

Zbog toga volim Fiata, uvek kada ti se cini da je nesto problem pusti ga neko vreme i moze se desiti da nestane samo od sebe :D

 

Elem, vozim se vec na ovom Shell-u nekih 1500km, sve je okej nista nije spustio na meracu.

Ugradio sam tempomat, za divno cudo imao sam vec izvucenu instalaciju pa je bilo potrebno samo prikaciti. 

 

Sledeci problem koji sam resavao je reostat ventilatora hladnjaka. Bilo mi je cudno svaki put kada upalim klimu auto krene da se trese vise nego sto bi trebalo. Jedan od razloga je sto mi je onaj nosac kod zupcastog malo propao, ali glavni razlog je bio to sto ventilator stalno pali drugu brzinu koja se cuje kao helikopter da polece a samim tim i auto dobija vibracije.

Sredjen reostat, sada uvek pali prvu brzinu ventilatora, a po potrebi drugu.

Evo i slika reostata koji se raspao skroz.

 

59288337af1ea_20170518_1724491.thumb.jpg.78611853f017e8d672adac11869b60f7.jpg592883353ba90_20170518_1702233.thumb.jpg.c9282f352e7b85a08af03c8efe8fe169.jpg5928833875568_20170524_1432281.thumb.jpg.5dcda248d99e54bf0bd802b64f260ecb.jpg592883393f727_20170524_1432322.thumb.jpg.334e6e63f7222e9d7638dbc5efcbbb0e.jpg

 

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs Koliko je izasla ugradnja tempomata i gde si radio?

I ja razmisljam o tome, a generalno mi nije neophodan, ali ono kad ti djavo ne da mira. :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smireni kucaj na fejsu tempomat Srbija. Sve pohvale za lika, nije ni skup a i skroz je korektan, pedantan stvarno nikakav problem sa njim. Sve sto pitas objasnice, a pritom coveka vidim prvi put u zivotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde malo da osvezim temu.

Elem, od malog servisa sam ubio nekih 5k i nista nije na meracu skinuo, tako da shell ide i sledeci put.

Bio sam do Grcke i nazad, nisam ga stedeo uopste ubio sam nekih 2000 km naravno ulje nije ni mrdnulo. Potrosnja do Gr i nazad 5.6l,  od toga 1500km autoput i magistrala, ostalo voznja po Sitoniji sa jednim izletom do Soluna. Prosecna brzina oko 63km/h. Iskren da budem prazadovoljan sam, kada dodam na sve to da se klima nije gasila  i da sam ga przio u povratku 140-160kmh. 

Pre puta sam dopunio klimu, navodno je falilo 400gr freona. 

 

Trap pregledan pre puta sve bilo okej, gledao sam i nosace i oni su valjda dobri. E sad imam onaj problem sto vecina ljudi ima koji voze stila/brava, to je klik klak zvuk kada se menjaju brzine. Ne znam da li je do menjaca samog, zamajca ili tih nosaca. Nije uvek izrazen, najcesce se desava kada menjam iz prve u drugu tada kao ceo menjac da se razmrda, ne znam kako drugacije da objasnim, doduse ne desava se uvek ali pocinje malo da me nervira. Ulazi u brzine normalno, ne trese, ne lupa kad se gasi, bem li ga..

20170702_170525.jpg

20170722_170921.jpg

 

Ne mogu vise slika da ubacim iz nekog razloga puca upload -.-

Sledece sto je u planu je da prebacim ove led na duga svetla, a kupim xenone neke. Planirao sam da sredjujem farove kompletno al mnogo mi je nesto da bacim 200e..

Jos uvek nisam brisace kupio, to cu ovih dana..

Samo jedno malo zapazanje ubacicu ovde da ne bih spamovao druge teme. Gorivo u Mkd em sto je jeftino em sto je bolje od naseg ( sipam samo na NIS-u ), tamo sam na Lukoilu sipao i oseca mi se da auto bolje vuce i to osetno bolje. E sad moze biti da je i do puta, da se sve malo produvalo itd, ali sipao sam na Gaspromu na Ceraku onaj Gdrive i auto odlicno radi, primetno bolje vuce i mirnije radi. Mozda je NIS i Gasprom isto, sta znam, mozda se i ja tripujem.. Natankacu pun na Gaspromu pa cu videti da li ce ostati isto.

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman sto sam ga pohvalio on me izdao.

Crkao mi turbo pre par dana, bukvalno izdahnuo dok sam se ukljucivao na autoput.. Slep do majstora i sutradan imamo sta da vidimo, raspao se unutra skroz. 

Elem, hteo sam da saljem za Uzice u TS, ali na ubedjivanje majstora posaljem u Uzice ali kod nekog coveka koji je pre radio u TS pa sada otvorio samostalno. Nisam bio za to ali na kraju pristanem nekako jer sam bio u trci sa vremenom i ja i on, posto je od danas na odmoru. 

Ceh za remont je 300e. Danas uzeh auto i vidim odmah da turbo zvizdi a nije zvizdao ranije, i dalje ima belog dima mada kapiram da je to i dalje ulje koje sagoreva, nadam se da ce nestati. Imao sam i opciju za polovan turbo 250e, ali odustao sam od toga..

Za sada mi se sve cini okej, videcemo kako ce se ponasati.

300e turbo, 8000 slep, 60e ruke majstoru i 4600 ulje i filter. Dodje mi da ga zapalim i gurnem u reku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Markobgd

Nisam imao one poznate. Imao sam neki klok klok zvuk kada se pusti gas ali nisam pridavao znacaja tome. Ostalo nista, sve je bilo u najboljem redu. 

Nisam bio tu kada je majstor skidao ali sam video kada je skinuo gornje crevo tada sam gurnuo prst i video bukvalno da se sve pomera, kao da se raspalo.. Mada i on kaze da je bilo u prilicno losem stanju. I sve se to desilo kada sam isao trecom na oko 4000 obrtaja..

 

@skile86 

Bas maler jbg..Nadam se i ja vozio sam ga danas ceo dan sve izgleda da je okej, mada imam strah neki da stisnsm :D

 

Jos jedan maler me zadesio ili mi je neko sjebao zadnji brisac.. okrece se za 360 stepeni. Jel znate gde ima otpad za brava u blizini cukarice da odem sutra? 

Sve bolje od boljeg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je sigurno popusti sraf od breisaca pa okrece ceoi krug,meni su tako klinci na proslom autu udarili loptom i popustili ga.Samo sam sraf dotegao i sve bilo ok. Probaj prvo to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na njega bese ide Garret GT14 VNT ili neka druga?

Kakva je situacija iza turbine, sto se izduva tice?

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, skile86 said:

Ja bih ga sad namerno cepao koliko moze da ide, da bar znam zasto sam dao 300e. :-)

 

Moja prica :) i od kako ga cepam - bolja situacija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, samo pre toga da se uclanim u AMSS :D 

Nego ono sto sam primetio je da nemam vise vibrirajuci zvuk na 2000 obrtaja koji me je izludjivao. Bukvalno u bilo kojoj brzini da sam nesto sa desne strane je vibriralo toliko da sam hteo i 500e da dam samo da se to sredi. Ovako sam prosao sa 400 :D

Jedino me malo brine to zvizdanje, ali valjda ce sve da bude kako treba. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Na sta tacno mislis vezano za izduv ?

Znam za par slucajeva zaje*ancije sa turbinom zbog zacepljenog katalizatora i sl.

Ti si bese zagasio DPF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, sve je pocupano...Iskreno i dalje se pitam kako sama odjednom da crkne ali nisam imao nikakve simptome. Cak sta vise, ova "nova" sad se cuje vise nego ona stara, bas sam zbunjen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ima i slučajeva da se turbina prevrti kad se skine dpf i kad se smanji otpor.
Ja bez dodatnog lonca ne bih nikad uklanjao dpf.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...