Martin 799 Posted May 15, 2017 Ima i ono, kad naletiš na neravninu pa poskoči cela tabla. Meni se javlja šuštanje kod desnih vrata i od brisača (oni kasični, ne aero). Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted May 15, 2017 Odlično odrađen posao, svaka čast na trudu. Da li koristiš i zadnje fabričke zvučnike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted June 16, 2017 @pedjavw Tek sad videh pitanje. Pošto su za ovo pojačalo planirani zvučnici 2oma, a nemam fabričke Bose za pozadi iskoristio sam svoje i paralelno vezao na elipse koje idu u Lybru karavana bez Bose ozvučenja tako da imam tih 2 oma. U Lybri karavan su Nokia fabrički zvučnici, mislim, a taman su veće elipse pa se dobije i na dubini. A inače primetio sam da mi auto gubi vodu već duže vreme, ali dospem i teraj dalje, rešiću nekad :-) nisam primetio nikakvu baru, kapanje ili nešto slično I prošli vikend, vozikao se, i ajde da proverim vodu i provalim gde curi. Na crevu koje ide od motora ka ekspanzionoj posudi. Onako, dolazi topla voda i curi pored, ne vraća se sva u bocu. Tad i obratim pažnju na trag kuda je curila tečnost po boci. Pomislio super, zameniću šelnu i teraj dalje, kad ono međutim Pukla ova plastika, malo sam je obradio, zalepio i zamenio i šelnu usput. Videćemo narednih dana kako će raditi, ako opet bude gubio vodu, uzeću drugu posudu. A crkla i sirena, svratio i kupio neku običnu, zamenio i sad radi, mada je slabija nego fabrička. Kad negde naletim, vratiću originalnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 17, 2017 @andreja.micovic Ako bude morala da se menja posuda, vidi prvo po ovlašćenim, uopšte ne mora da bude skupa iz originala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted June 17, 2017 @neshaoct Hvala Nešo. Pogledao sam onako, informativno, u autoricambiju je oko 2500, ali znam da oni znaju biti skuplji tako da računam da će biti nekih 2000. Bolje nego polovni od 1000-1500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 17, 2017 U zadnjih par dana bilo je nekih lepih stvari... Zahvaljujući Neši @Dezurni auto se malo zasijao ispod haube A pre udaranja glanca zamenjen dihtung dekle i usisa, očišćen i usis i auto ne dimi više (toliko) Nekako smo se nadali da će Dežurni servis zaživeti ali... I da, zamenio sam ekspanzionu posudu. Stavljena nova, 2700 dinara. Koliko sam vozio, sada ne gubi vodu uopšte. Iz tog razloga auto preseljen sa jednog kraja NS na drugi i ima šta da bude: A malo i slike od dole (ovo nikad nisam slikao) I na kraju višak delova: Elem, u zadnjih skoro mesec dana auto teže ide u prvu i rikverc. Pri ubacivanju u rikverc dobrano krči. Konstatovano da je otišla korpa i kupljen novi set kvačila Lukov (na moje iznenađenje Valeo lamela u setu, malo sam pretražio dešavaju se takve kombinacije). Ostavljen auto kod majstora i danas popodne svratio da vidim da li je pri kraju kad ono... Zalepila lamela, istanjili se zubi na spojničkoj i okrenula lamela za jedan zub i tako se zalepila. A postupak skidanja je bio: E sad, menjač odnešen na procenu koliko će izaći remont. Nađen i polovan pa ću se sutra preračunavati šta mi je bolje raditi. Svakako će biti rešeno sutra/prekosutra. Inače, skinuta lamela ima mesa skoro kao i nova. Pređeno sa njom oko 70000 km i u skroz dobrom je stanju, ali... Majstor Stanko i njegov ćale su se baš namučili ali su uspeli na kraju. A priča počinje nekako poznato. Idem na more, aj mi pregledaj auto, očisti usis... I ode menjač... Valjda je samo to to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 17, 2017 Lepo kažu ljudi, ne popravljaj auto pred more Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 17, 2017 Zbog kog bre @Dezurni -og se zasijao motor Jel si ti gledao pod njegovu haubu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 17, 2017 Benzinac, Italijan i voda. Ne hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 17, 2017 27 minutes ago, Dezurni said: Lepo kažu ljudi, ne popravljaj auto pred more Da da. Ja samo tako uradio sajtne, očistio karter, sito uljne pumpe, usisnu granu, uradio mali servis, zamenio prednje diskove i pločice, i 4 dana pred put se zakucam u banderu, jbg. Znam neke što voze takve dreševe, sa kojim bi me bio strah da odem od Beograda do Pančeva, i ladno idu na more sa decom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 17, 2017 Ocigledno da ne znas Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 19, 2017 E završena saga i sa menjačem (makar se nadam da je tako). Repariran menjač, zamenjena spojnička osovina i sinhron treće brzine. Stavljen novi set kvačila i novo ulje Total 75W80. Majstor Stanko sve zgotovio i ja danas preuzeo auto. Malo sam se mnogo iznervirao oko svega ovoga i onda ušao u prodavnicu autodelova, tražio Tutelu, kaže nema ima Total. Nešto nisam bio zainteresovan da jurim dalje i uzeo total. Ionako sam sipao Total i u motor na zadnjem servisu. Primetio sam da auto radi tiše, ravnomernije (ili je placebo ). Ako nekog zanima, reparacija menjača je plaćena 100 evra, završio mi čovek za dan. Radio sam kod Crnog u Žablju. Ne odaje neko poverenje, baš sam celu noć lomio glavu šta da radim, dal' da uzmem polovni (našao u Bečeju za 60 evra, kod Peđe je 80 evra) ili da repariram. Malo sam guglao da vidim neki review, neko iskustvo, međutim za ovog lika sam našao samo FB profil. Inače to je Reno/Pežo/Citroen servis u Žablju. Ima groblje renoa i pežoa oko garaže. Prvo što me je iznerviralo je razgovor o tome koliko košta, doduše preko telefona. Zbog svih troškova morao sam malo i da kalkulišem, ipak je neplanski. Bilo je tipa ne znam dok ne pogledam, nemoj da me pitaš za cenu samo donesi menjač pa ćemo uraditi. S jedne strane veoma pošteno i korektno, a sa druge strane ako kažem da mi je otišla spojnička osovina onda kažeš okvirno pa 10% gore-dole. Ako vidiš da još nešto ne valja, nazoveš kažeš "E znaš šta treba da uradiš i ovo i ono" i onda naravno da ću uraditi, ali ne volim da mi neko kaže "E ne znam ja, samo ti donesi pa ćemo uraditi". I na kraju, odneo menjač, javiće mi sutradan šta i kako prepodne, a prepodne je bilo popodne oko 3, ja zvao oko 1 pitao šta se dešava, kad ono "Nisam stigao da pogledam". I onda u 3, "Počeo sam da radim, ja ću tebe zvati". Već 7h ja rekoh ajde da proverim, ipak treba drug da me vozi po menjač, da se organizujem... "E znaš pa gotov je, nisam stigao da te zovem, nisam stigao ni da doručkujem". Onda pravac Čenej do Stanka, palo mi na pamet da uzmem lamelu, da probam da ne bude da je stavio od ko zna čega (ne daj Bože Pežoa ili Renoa), da proverim sve. I ovako vizuelno, sve zadihtovano, video sam da je stavljao neku crvenu diht masu, stavio lamelu nema lufta. Vrteo levo desno, spojničku malo gore dole, nema lufta. Deluje da je ok. I sad stvarno ne znam šta da kažem. Čovek ne uliva nikakvo poverenje na prvu loptu. Juče sam se malo dohvatio i problematike majstora za reparaciju menjača. U NS sam naleteo samo na Garage021 da rade reparaciju ali svi putevi vode u Šabac kod Žegarca. Naravno, našao sam servise koji repariraju automatske menjače, oni verovatno repariraju i manuelne ali opet poslati negde menjač, dok ga čovek reparira, dok ga vrati, to je 4-5 dana minimum. A ovde zauzimam Stanku garažu, auto na dizalici što i nije korektno. E sad, koliko je ok, mogu reći prvo kad se vratim sa mora. Idem za Baošiće preko BiH tako da će Romanija biti dobar test za auto a Mosko za mene. Iskreno, ne očekujem da se desi nešto. Moram reći da je kvačilo meko, lako ulazi u brzine. Čak je i buduća gospođa rekla da joj auto radi tiše i mirnije A to sam primetio još nakon Nešine intervencije i vožnje NS-BG-NS i po BG (ukupno nekih 300km). Čak mi se čini da je počeo i manje da troši. Prešao sam nekih 500km i skala do pola. Kad ga dopunim sledeći put, baš ću obratiti pažnju. ************************************************************ Kad sam se već raspisao, da dodam nešto i za točkove/gume. Sa osmehom na licu ovu letnju sezonu sam počeo sa Blade 17" i Lassa Driveways Sport 205/45/17. Družimo se već više od par meseci i nekih 4300 km, većinom otvoren put i autoput (na autoputu brzina oko 130-140km/h), tako da bih mogao da dam i neko iskustvo. Felne su uzete samo zato što mi se sviđaju, mogle su da se kotrljaju 14" i dalje. Trebalo je sve to objasniti i drugoj strani da su meni felne kao nekom cipele, torbica... Jedne patike mogu da imam ali felne 2 seta Na prvu sam se oduševio upravljivošću sa 17". Direktan odziv, bolji osećaj... Što se udobnosti tiče, nije da se ne oseti neka rupa ili neki viši ležeći. Ukoliko se malo brže naleti, prvo se oseti tup udarac a zatim bude ok. Zato malo i pažljivije vozim, vodim više računa. Gume su ok, možda se malo čuju ali ništa preterano i ništa strašno. Na autoputu je ok. Hteo sam da uzme Savu (najviše zbog buke jer je Sava najtiša u toj srednjoj klasi) ali nije bilo u ovoj dimenziji. Trap i dalje drži, provereno i potvrđeno. Jedini očekivani minus je potrošnja. Sa nekih 6,41l/100km se popela na 7,23l/100km. Ali ovo nije nešto što me opterećuje. Ovo je očekivano, ionako sipam u Bosni redovno tako da i da troši 8-9l/100km, bilo bi mi kao da sipam u Srbiji Ovo oko potrošnje je pouzdano pošto, radi lične neke statistike, vodim evidenciju nekih 4-5 godina. *********************************************************** Eto da ne bude samo suv tekst bez slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 19, 2017 Ma to je to, uzivaj. Mogao si da stavis odmah i drugi menjac sto je brze i jeftinije ( naravno ako nadjes dobar jer polovan i ti vec imas ) ovako bi trebalo da si miran dok je auto kod tebe.Послато са SM-J320FN уз помоћ ТапатокаA taj total sci sipaju zbog cene , bar se niko nije zalio Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 20, 2017 Znaci bila crkla korpa pa lamela zapela za menjač ili? Aj javi utiske i obavezno - da li klizi. Što se potrošnje tice, to ti je to. Ako imaš jaci tempo na AP+veće gume, eto i veće potrošnje. Jel si sredio gepek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 20, 2017 @Martin Lamela je okrenula i smakla se sa zubaca na spojničkoj. Na lameli su se pojeli zubi od spojničke (koji su već bili pojedeni) i onda došlo zub na zub lamela i spojnička. I tu se zaglavilo i onda nije mogla dovoljno korpa da odvaja u prvoj i rikvercu. Sve ostalo je bilo ok (malo teže u bilo koju drugu brzinu). Gepek još nisam sredio. Nisam kući toliko da mogu da se upustim u rasparčavanje gepeka. Ali biće, smislio sam šta i kako a za to treba opet par slobodnih dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 27, 2017 Neko pametan napisa ovde "ne sređuj auto pred more" i onda za*ebancija od pre neko veče U nedelju, mali obilazak NS - Ruma - BG - Belegiš - NS. Na autoputu od Rume ka BG 39°C pokazivao auto oko 5 popodne. I ništa. Naveče oko pola 11 krenem iz Belegiša za NS, taman se rashladilo, prijatno, uživancija i par km prema Surduku duva toplo iz ventilacije , palim klimu ali isto. Primetio skazaljke od temperature u crvenom. Stao, ispod haube dim. Prvo što mi je proleće kroz glavu "šta se sad zapalilo?" Onda telefon na brzom biranju zna se ko je i odgovor da je puklo neko crevo. I bi tako puklo crevo koje vraća vodu od malog hladnjaka ka motoru. A i ovo drugo kraće nije bog zna šta. To veče zakrpljeno na brzinu i stegnuto vezicama. A ponedeljak popodne sam psovao i Italijane i glupave šelne. U NS nisam uspeo da nađem originalno crevo, čeka se 1 dan i 900 dinara je. Uzeo metar ravnog creva koje je i deblje i elastičnije od originalnog za 480 dinara. Zamenjene i šelne, dosuta destilovana voda (pred zimu ću antifriz) taman da proverim da li negde curi ili ne. kraće crevo sam samo skratio i OK je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted July 27, 2017 Neće valjati samo destilovana/demi voda jer ,da tako kažem,ne izdržava visoke temperature. Proključa mnogo ranije nego kombinacija ...sa tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 27, 2017 Ostalo je tečnosti od ranije, dosuo sam nekih 4l vode ukupno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted July 27, 2017 Eeee.. Dobro si prosao pa si primetio da je crevo puklo... I meni je se jednom desilo to na puntu, napuklo crevo odmah iza selne... i izlazio antifriz... Ja odem kupim obicno pravo crevo i zamenim... A ova potrosnja 6,41 lit, u kojim je uslovima ? Meni bije 7,5 u lokalu voznja bez semafora i kreni stani, vec kratke ture 2-3 km, malo mesto, nije Bg... A na otvorenom ga nisam testirao...Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 27, 2017 To je potrošnja zbog većih guma. Kao i kod tebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 27, 2017 @Lj_ubica Kako da ne primetim kad sve iscurelo dosuo 3l vode i upalio auto da vidim gde curi jer je bio mrak. A puklo je baš kod šelne i šiklja voda.... Za potrošnju što reče Martin, mislim da su najzaslužniji točkovi. Pre 17" sam vozio 185/65/R14 + remap. Pratim potrošnju od jula 2013. (nekih 165 unosa imam i ukupno 74000 pređenih km). Do remapa je bila potrošnja oko 6,8l/100km, posle remapa se smanjila i auto ide mnoooogo bolje. Što se uslova vožnje tiče, dosta je pređeno u BG i na autoputu. Tek sam zadnjih godinu ipo i oko 15000 km prešao od kad sam u NS i to najviše neki otvoreni put (do BG, Rume, Bijeljine...). Po BG je vožnja skoro svakodnevna bila Resnik - Novi Beograd i uglavnom sam izbegavao špic. Na posao pre 7, a sa posla u 15 do 4 ili posle 6. To je nekih 25 minuta vožnje. Jako retko sam imao glupave vožnje od 2-3km. To sam izbegavao, uglavnom sam išao peške. I sad se trudim da izbegavam, ali u NS malo teže, pogotovo kad moram posle posla više stvari da obavim pa onda na jedno mesto, drugo, treće... i sve na 2-3 km. Još gospođi daleko đačko da stigne na trening i eto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted July 27, 2017 Pa kako kontam kod tebe je to uglavnom neki otvoren, ili polu-otvoren put (ako se moze tako nazvati) , i opet to je to ok za toliki auto. Meni je kuca od posla ta neka 3km... Nizbrdo kad idem na posao, a uzbrdo kad se vracam, i stvarno posle posla mi se ne ide peske kuci... I uglavnom do ja odem-dodjem na/sa posla, auto se ni ne ugreje... Mada, povremeno ga i ja stisnem, da mu proteram garez... Sta znam, valjda je ok 7,5 litara... A gume su mi 195/65 r15 ( po precniku ko te tvoje 17 )...Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted July 27, 2017 To je to onda. Ma gluposti su gledati potrošnju u pola litre/litar. Da mogu da smanjim za 2-3 litre to bi bila ušteda, ovako... A 1.9 da troši 4-5l to je fantazija. Više me nervira što je loše gorivo i što plaćamo toliko skupo. Ali blizu je Bosna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted July 28, 2017 12 hours ago, andreja.micovic said: A 1.9 da troši 4-5l to je fantazija. Konkretno JTD moze opusteno, ali na svom terenu , magistralom i normalnom voznjom (uz preticanja i 10-15 km/h preko ogranicenja). Cak sam ostvarivao i vrednosti ispod 4l, naravno dokumentovano racunima i kilometrazom. Ali u bukvalno u idealnim uslovima i to licno ne bih nazvao voznjom, cisto sam malo testirao kada sam kupio auto od-do. Normalna voznja, normalno opterecenje, zahtevnija magistrala 4.5l opusteno. Na pumpi mi obicno prosecna potrosnja na JTD po cepu bude od 5.5 do 5.8l (40-60% otvoreno, 60-40% BG). Cist lokal maltene nikada nemam (posto sipam iskljucivo do cepa) i mrzim autoput . U par procenata bi trebalo da su sa tezinom Marea i Stilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites