Jump to content
FAS Euroauto Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

4 litre shell-a 3000 dinara. Pa ne moze jeftinije :) mogu samo sledeci put da uzmem jos bolje filtere, ali sta znam, jedino UFI da sam uzeo, ali sto se mene tice - nema potrebe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je champion za gorivo bolji od ufija. Subjektivni osecaj ili sta, ali nekako je isao malo bolje kada god sam stavio champion filter 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chipovanje preko filtera za naftu? :D mozda kada sam ga merio i kada je izbacio 164 - mozda sam tada imao UFI :lol:

 

Salim se, subjektivni osecaj samo...verujem. Dajem prednost championu od kada sam jedno 3-4 puta na italijanskoj FB grupi video da stavljaju isti filter...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

Ne bi tebi bilo lose jedan protokomander da promenis...hoces jedan, dva, jeftino, mozda i rade? :D

 

Neka fala :D To je jedan od razloga zasto se na kraju nisam nikad odlucio za 1.4T motor iz Punta Mk1 iako sam imao par prilika da ga ubacim u Yuga :D Toliko ih ne volem da sam spreman da vozim duplo slabiji motor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, YUgisa said:

Toliko ih ne volem da sam spreman da vozim duplo slabiji motor :D

Turbake ne volis ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomere ne volem, tubine volem :D Ali nije turbo za mene posto nemam nikakve mehanicke simpatije kad sam raspolozen za voznju :D Vozio sam "brze" aute od mog, zanimljivo je dok si u situaciji da stisnes pedalu gasa, ali cim prestanes tu mi nestaje zadovoljstvo. Za razliku od trapa gde mi uzitak traje nekad mesecima kad se dobro provozam i da je osetno i kad ides polako i kad ides brzo ;) Veci mi uzitak voziti spore aute brzo nego brz auto sporo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, uzitak je svakako uglavnom kada si negde oko granice (cega god) ili jos bolje, bas na granici. Sto se pogona tice, to nekako poistovecujemo sa obrtajima, a retko koji turbak je raspolozen da bude hajcen stalno u gornjem opsegu, i da ima taj nagradivi 'top end', a ako i jeste takav, onda je to naustrb turbo rupetine. 

 

Ali za saobracaj, realne uslove i svakodnevnu upotrebu - turbo je mama, stvarno... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Milutinac said:

4 litre shell-a 3000 dinara. Pa ne moze jeftinije :) mogu samo sledeci put da uzmem jos bolje filtere, ali sta znam, jedino UFI da sam uzeo, ali sto se mene tice - nema potrebe...

Ja u multijeta stavljao 3 mala servisa MANN filtere i opet ću njih, nisu ništa lošiji od UFI štaviše i sa cenom su tu negde otprilike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako znate uopste koji filter je bolji koji losiji? Ja sve sto mogu da skontam, npr pre nego sto ga 'ugradim', onako pogledam ga malo iznutra i odokativno osacujem jel mi deluje ozbiljnije ili bezvezno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose vreme umalo da pokvari druzenje sinoc. Ali eto desilo se posle duze vremena dogovaranja, i konacno taman da probam i 2.0mjet u nekom drugom autu.

Razlika evidentna. Tamo gde se delta gusi i hvata zalet, bravo konstantno puni, tamo gde delta puni i puni, bravo otkaci :) 

Da ne znam, na prvu loptu kao da je na bravu odradjen remap, onako neki blagi, taman toliko da se ispegla kriva. Nema gusenja na 1800-2000 rpm, na nekih 3500 rpm otkaci onako lepo. 

:clap:

 

Jeste delta teza, ali... Definitivno ide priprema za remap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Nema ni delta gusenja, ponasa se kao svaki drugi 2.0mjet, samo djembeli ima taj momenat da kada puni to onako deluje poprilicno...tuturutu :whistle:

 

Sad bi valjalo na delti odraditi malo ciscenja, ovog...onog...senzora pa da vidimo kako se ponasa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.7.2019. at 8:36 AM, andreja.micovic said:

Lose vreme umalo da pokvari druzenje sinoc. Ali eto desilo se posle duze vremena dogovaranja, i konacno taman da probam i 2.0mjet u nekom drugom autu.

Razlika evidentna. Tamo gde se delta gusi i hvata zalet, bravo konstantno puni, tamo gde delta puni i puni, bravo otkaci :) 

Da ne znam, na prvu loptu kao da je na bravu odradjen remap, onako neki blagi, taman toliko da se ispegla kriva. Nema gusenja na 1800-2000 rpm, na nekih 3500 rpm otkaci onako lepo. 

:clap:

 

Jeste delta teza, ali... Definitivno ide priprema za remap...

Ne zaboravi da debeli nema DPF, da mu je ugašen EGR,  da je rađena turbina, čišćena grana....

 

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...