darkman14 5792 Posted July 2, 2019 Meni je champion za gorivo bolji od ufija. Subjektivni osecaj ili sta, ali nekako je isao malo bolje kada god sam stavio champion filter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 2, 2019 (edited) Chipovanje preko filtera za naftu? mozda kada sam ga merio i kada je izbacio 164 - mozda sam tada imao UFI Salim se, subjektivni osecaj samo...verujem. Dajem prednost championu od kada sam jedno 3-4 puta na italijanskoj FB grupi video da stavljaju isti filter... Edited July 2, 2019 by Milutinac 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted July 2, 2019 E lose sam se izrazio, ravnomerniji rad je bio, cini mi se da nije bilo nekih knedli kod ubrzavanja. Nisam mislio, brze, jace... 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 2, 2019 1 hour ago, Milutinac said: Ne bi tebi bilo lose jedan protokomander da promenis...hoces jedan, dva, jeftino, mozda i rade? Neka fala To je jedan od razloga zasto se na kraju nisam nikad odlucio za 1.4T motor iz Punta Mk1 iako sam imao par prilika da ga ubacim u Yuga Toliko ih ne volem da sam spreman da vozim duplo slabiji motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 2, 2019 Da da, bilo bi tako sve dok prvi put ne patosiras gas 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted July 2, 2019 9 minutes ago, YUgisa said: Toliko ih ne volem da sam spreman da vozim duplo slabiji motor Turbake ne volis ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 2, 2019 Protokomere ne volem, tubine volem Ali nije turbo za mene posto nemam nikakve mehanicke simpatije kad sam raspolozen za voznju Vozio sam "brze" aute od mog, zanimljivo je dok si u situaciji da stisnes pedalu gasa, ali cim prestanes tu mi nestaje zadovoljstvo. Za razliku od trapa gde mi uzitak traje nekad mesecima kad se dobro provozam i da je osetno i kad ides polako i kad ides brzo Veci mi uzitak voziti spore aute brzo nego brz auto sporo 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted July 2, 2019 Da, uzitak je svakako uglavnom kada si negde oko granice (cega god) ili jos bolje, bas na granici. Sto se pogona tice, to nekako poistovecujemo sa obrtajima, a retko koji turbak je raspolozen da bude hajcen stalno u gornjem opsegu, i da ima taj nagradivi 'top end', a ako i jeste takav, onda je to naustrb turbo rupetine. Ali za saobracaj, realne uslove i svakodnevnu upotrebu - turbo je mama, stvarno... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted July 2, 2019 15 hours ago, Milutinac said: 4 litre shell-a 3000 dinara. Pa ne moze jeftinije mogu samo sledeci put da uzmem jos bolje filtere, ali sta znam, jedino UFI da sam uzeo, ali sto se mene tice - nema potrebe... Ja u multijeta stavljao 3 mala servisa MANN filtere i opet ću njih, nisu ništa lošiji od UFI štaviše i sa cenom su tu negde otprilike. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted July 3, 2019 Kako znate uopste koji filter je bolji koji losiji? Ja sve sto mogu da skontam, npr pre nego sto ga 'ugradim', onako pogledam ga malo iznutra i odokativno osacujem jel mi deluje ozbiljnije ili bezvezno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 3, 2019 Samo pretpostavka, i navodjenje prema ceni. Nista drugo. Mirniji sam sa MANN-om...UFI-jem...Meyle...Mahle... 3 horvat, djomla and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 3, 2019 Bas takoПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted July 8, 2019 Lose vreme umalo da pokvari druzenje sinoc. Ali eto desilo se posle duze vremena dogovaranja, i konacno taman da probam i 2.0mjet u nekom drugom autu. Razlika evidentna. Tamo gde se delta gusi i hvata zalet, bravo konstantno puni, tamo gde delta puni i puni, bravo otkaci Da ne znam, na prvu loptu kao da je na bravu odradjen remap, onako neki blagi, taman toliko da se ispegla kriva. Nema gusenja na 1800-2000 rpm, na nekih 3500 rpm otkaci onako lepo. Jeste delta teza, ali... Definitivno ide priprema za remap... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 8, 2019 Nema ni delta gusenja, ponasa se kao svaki drugi 2.0mjet, samo djembeli ima taj momenat da kada puni to onako deluje poprilicno...tuturutu Sad bi valjalo na delti odraditi malo ciscenja, ovog...onog...senzora pa da vidimo kako se ponasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted July 8, 2019 Mozda koji protokomer zameniti e necu vise, ovo je stvarno poslednji put 2 2 Axic, djomla, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted July 8, 2019 Sta jedan samo ? Legenda kaze da je pet komada optimum neki 4 1 horvat, djomla, ISV_01 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted July 8, 2019 Živ je Deki, umBro nije Sent from my 3310 using Tapatalk 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 8, 2019 Ako hoces da sabiva - mora 5 komada najmanje da se promeni i to samo bosch bayo moi 2 2 dekirs, horvat, djomla and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19713 Posted July 9, 2019 On 8.7.2019. at 9:07 AM, YUgisa said: Mozda koji protokomer zameniti e necu vise, ovo je stvarno poslednji put Yugisa u fazonu je*em, dakle ne vadim. 1 2 YUgisa, djomla and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 11, 2019 On 8.7.2019. at 8:36 AM, andreja.micovic said: Lose vreme umalo da pokvari druzenje sinoc. Ali eto desilo se posle duze vremena dogovaranja, i konacno taman da probam i 2.0mjet u nekom drugom autu. Razlika evidentna. Tamo gde se delta gusi i hvata zalet, bravo konstantno puni, tamo gde delta puni i puni, bravo otkaci Da ne znam, na prvu loptu kao da je na bravu odradjen remap, onako neki blagi, taman toliko da se ispegla kriva. Nema gusenja na 1800-2000 rpm, na nekih 3500 rpm otkaci onako lepo. Jeste delta teza, ali... Definitivno ide priprema za remap... Ne zaboravi da debeli nema DPF, da mu je ugašen EGR, da je rađena turbina, čišćena grana.... 3 2 dekirs, PremieRacing, ChobbyNS and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted July 11, 2019 Ziv je. 2 1 Axic, djomla and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted July 12, 2019 Samo nas posmatra i pametuje... Postao je pravi gastarbajter 3 dekirs, totti and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted July 12, 2019 Samo čekam kad će da počne "kod nas u Nemačku..."Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 3 djomla, Dezurni, Axic and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted July 12, 2019 Kaže se "kod nas u Njemaćku" deda Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted July 12, 2019 Djomla šta ti znaš kako se kod nas u Nemačku kaže 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites