radomir.g 334 Posted October 27, 2017 (edited) On 10/26/2017 at 7:40 PM, Milutin-NS said: Treca sreca! Izgleda da je istina da se tek posle 200.000 (300.000) razradi 164ks Mogu ti reci da bi bila mrtva trka sa 1.9 multijem.. Gledano razliku u snazi od 0.2kw ili ovaj takodje pomeren max torque "na desno" :/ Bome Deki odradio Stage 1 linealno kao fabrika. Veoma slicni dijagrami. Edited October 27, 2017 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 27, 2017 (edited) 3 hours ago, skile86 said: Drago mi je da se situacija priblizava fabrici. :-) Nisam znao da zbog dizni kriva momenta toliko odstupa. Sad mi je jasno zasto je Delta pokazivala snagu tek na visim obrtajima. Ja sam hteo dizne svakako da radim,pa makar zbog mirnijeg rada. E sad koliko znam, cuo sam i procitao trebale bi "ciste" dizne da donesu poboljsanje i to pomeranje u levo. Tako mi juce i Dejan rece naravno kad odradim sve ce nam biti jasno. Ja sem toga ne mogu vise nista da uradim kako bih mu na tim obrtajima pomogao...samo mi to ostaje Naravno situacija sada je neuporedivo bolja. Zena kaze da leti 2 hours ago, radomir.g said: Mogu ti reci da bi bila mrtva trka sa 1.9 multijem.. Gledano razliku u snazi od 0.2kw ili ovaj takodje pomeren max torque "na desno" :/ Bome Deki odradio Stage 1 linealno kao fabrika. Veoma slicni dijagrami. Ali nema Deki nista sa mojom krivom, samo merenje. Ovo je jos uvek stage 0 (stage - cista fabrika). Ja sam samo vratio masinu na fabricku snagu a da kriva izgleda lepo tako linearno bez odstupanja - izgleda Edited October 27, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted October 27, 2017 svala cast oziveo si svih 165 italijanskih pastuva,samo napred 1 1 Milutinac and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted October 28, 2017 dobro je, dizne su i kod mene - verovatno zahtevaju paznju ...kod mene je max obrtni na nekih 2400 rpm, kad radimo dizne? mislim chip Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2017 Prvo dizne pa chip a moram negde izmedju da uglavim i kozmetiku polako resavamo jedno po jedno E a skontajte ovo. Tj obratite paznju na crvenu (KS) krivu kod mene... On 26/10/2017 at 7:40 PM, Milutin-NS said: I kod kolege @sibisi666 Potpuno identicna kriva...ali potpuno S tim da je debeli(original) jaci za 0.6ks... Takodje kod kolege sibisi kriva pomerena u desno... Slucajnost??? Ne bih rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted October 28, 2017 I kod mene je kriva desno kao i kod Radomira.Bas me zanima hoce li biti promene nakon sredjivanja dizni. Cini mi se da ne, al ajd. Bar imamo ko ce to da proveri Posle toga chip sa merenjem pre i posle i znacemo pricu. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2017 1 minute ago, Bingodalton said: Posle toga chip sa merenjem pre i posle i znacemo pricu. Bas tako. Ja mu sem dizni vise ne mogu pomoci...nema sta. Posle toga mu samo chiper moze pomoci. Ali bas bih voleo da sve pre toga dovedem na 0... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted October 28, 2017 Drugo vise nema sta.Jedino jos novi MAF, MAP si apsolvirao zamenama A mozda i remont pumpe goriva Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2017 I novi MAP i novi MAF je dobio bosch oba... E remont pumpe nece moci. Zao mi je...crta je ispred toga povucena Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 28, 2017 I novi MAP i novi MAF je dobio bosch oba... E remont pumpe nece moci. Zao mi je...crta je ispred toga povucena Taman sam hteo da napisem jos pumpa ostala ali si me preduhtrio....Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 300 Posted October 28, 2017 Bogami ja bih tu odradio i generalnu, bio je loše uzubljen, ko zna. . . Daj ne zezaj se mile, teraj to kod čipera da mu udene još pastuva Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted October 28, 2017 Cukao klip o ventile garant, pokrivio.Obavezno na proveru zaptivenosti cilindara i stelovanje ventila.Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2017 Sad me bas briga kad je izbacio 164ks 8 minutes ago, ChobbyNS said: Daj ne zezaj se mile, teraj to kod čipera da mu udene još pastuva Ne moze. Sa jednom diznom na 2.5 i jednom na 1.8 nema sanse...ne bi to bilo to. Uvek bih razmisljao - a sta bi bilo da sam i dizne odradio. Jbg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted October 28, 2017 Pitanje koliko su ti valjci verodostojni. Dobri su za poređenje pre i posle.Neki noviji stock auto treba staviti i videti da li bi izbacio krivu kao po fabričkim specifikacijama. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted October 28, 2017 Bila B klasa turbo, konjaza fabricka, za krivu pojma nemam. Javice se vlasnik.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 28, 2017 Aj recimo ono prvo sto sam nadao na FB stranici. Trebalo bi da govori nesto o tacnost...sta znam 5 minutes ago, Bingodalton said: Bila B klasa turbo, konjaza fabricka, za krivu pojma nemam. Javice se vlasnik. @PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted October 28, 2017 Testirano je tu preko nekoliko stock novijih automobila pre nego sto su "pusteni u rad", to je to, tacni koliko mogu biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted October 28, 2017 3 hours ago, Bingodalton said: I kod mene je kriva desno kao i kod Radomira. Bas me zanima hoce li biti promene nakon sredjivanja dizni. Cini mi se da ne, al ajd. Bar imamo ko ce to da proveri Posle toga chip sa merenjem pre i posle i znacemo pricu. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Da ne offujemo coveku temu previse.. ali generalno mislim da ti valjci nisu najtacniji sto se tice tog max torqua. Prvi put na merenju sa Novaspeed mapom koja je bila na autu kad sam ga kupio. Bio je ugasen torque limiter i peak je bio 2.6 bara vec na 2000 obrtaja (#Bingodalton takva situacija je bila onda kad smo se vijali na Miseluku). Merenje je pokazalo 345nm ali tek na 2450 rpm. U voznji to nije bilo tako ni priblicno i udar je bio drastican vec na 1800 obrtaja gde je kasnije sa porastom obrtaja postajao sve slabiji.. Dijagram je pokazao totalnu suprotnost kao da nije taj auto na valjcima. Tako da ono... Uvek sam nesto bio skeptik u vezi tog merenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 29, 2017 Sve bi to bilo pod znakom pitanja da se kod mene u voznji ne poklapa. Mislim...ja bih voleo da on kida na 2000 kako to radi i na 2700 ali ne neeeee...u praksi Sve bi to bilo pod znakom pitanja da se kod mene u voznji ne poklapa. Mislim...ja bih voleo da on kida na 2000 kako to radi i na 2700 ali ne neeeee...u praksi Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted October 29, 2017 Gde ces da radis dizne? Meni jedna ide 2.5-3 a ostale su sve oko 0 pa kontam to da sredim ali ne znam gde.Sent from my SM-A310F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted October 29, 2017 Da li ste probali sa injector cleanerima pre reparacije dizni? Meni su na Alfi sredili razlike. U nekom momentu sam prešao na UltraD i više nisam sipao nikakve aditive. Momak kome sam prodao auto samo praši, odlično ga služi. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 29, 2017 Mislim da su kod Milutina prevelike korekcije da bi se ocistile tako. Ovde je vise u pitanju neko stelovanje ili remont..Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted October 29, 2017 Mislim da ti cleaneri nemaju nikakvog uticaja. Dizne se ne zaguse, prevelik je tu pritisak da bi se nesto zagusilo. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 29, 2017 1 hour ago, cane said: Gde ces da radis dizne? Meni jedna ide 2.5-3 a ostale su sve oko 0 pa kontam to da sredim ali ne znam gde. U Karlovcima ima majstor mislim da se zove majstor Dule poprilicno je poznat u poslednje vreme...ono sto je za NS pre bio Vilic (znace Novosadjani) sada je postao Dule. Korektan je skroz. Hoce cak da radi pojedinacno kada mu se odnese samo jedna ili dve dizne i ne kaze odmah u startu - remont je toliko i toliko. Vec ako je dizni potrebno stelovanje on odradi samo to i naplati smesnu cenu. 1 hour ago, nidza said: Da li ste probali sa injector cleanerima pre reparacije dizni? Meni su na Alfi sredili razlike. U nekom momentu sam prešao na UltraD i više nisam sipao nikakve aditive. Momak kome sam prodao auto samo praši, odlično ga služi. Paaa da budem iskren hteo sam da probam u principu ne kosta me nista...tj kosta ali za tih nekih 700-800 din koliko kosta Wynns nema razloga da ne eksperimentisem...kako god i sta god bilo spremam se da ih skidam Nije to meni sada da vijam poslednji uslov za chipovanje jer sam lud da imam 200ks vec jednostavno kad sam sada namestio kola i vozicu ih sigurno par godina hocu i tu stvar da dovedem na 0 i da budem miran...a i da vidim kako ce da radi i da se ponasa sa diznama na 0.0x korekcije prosto me kopka Quote Share this post Link to post Share on other sites