Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Ali meni je jedini realan dan u narednih nedelju dana ako ne i vise - taj cetvrtak. Zena radi drugu smenu ove cele nedelje, sem cetvrtka, pa se cuvamo klinja i ja...za vikend nismo tu...jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj valjke sada :)

lepo lepo, dobro je videti da masina ide kako bi trebalo, jos chip kad nalegne :)

 

i, mene ceka chip, hihi..samo sam imao neke kozmeticko tehnicke sitnice da cackam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa. Sasvim.smo sigurni da pocinke sa 1, sem ako nije radio remap odmah.

E sad, druga cifra je uvek bila problematicna...jel fabrickih 6, iznadprosecnih 7 ili realnih 5...neizvesnost raste! :)

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

🥁🥁🥁

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treca sreca!
Izgleda da je istina da se tek posle 200.000 (300.000) razradi
 
safe.thumb.png.f4f969d393fec58cb3d7eccf1b6f8956.png
 
164ks B)
 
 
Naravno da je istina.
E sada kad je sređen i vraćen u normalu sledi uživanje. To ti je kao ljubav na drugi pogled.

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada ce mu biti sladje :) , drago mi je da je doterano u normalu. I Nm su tu na broju, oko fabricki deklarisanih 360.

E sad baciti pogled na krivu momenta i pogledati koliko je ona pomerena udesno, dok fabrika kaze da je max torque pomenutih 360Nm@1750rpm. Ja, ja, naturlich...

To je ono sto svi primetimo kada probamo 2.0 posle 1.9, da nije onako rezak u nizim obrtajima (ne bukvalno, nego u odnosu na razliku u snazi i momentu), vec da je potrebno malo vise da se arlaudza zahukta, konkretno je ovde trenutno to na oko 2800 rpm. Taman tako pa navise i volim da poteram dizela, meni bi jos i odgovaralo :D .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je do onoga sto sam svakako i planirao sledece - dizne.

Kad sam vec sve radio po ps...odradicu i to

I Dejan (safet) sam mi kaze na pitanje kakva je kriva - "dizne". Ne donose velik dobitak na ks/nm ali pomeraju krivu na levo. Takodje začadio je poprilicno tamo negde oko 4000-4500...

 

Chip ce sacekati dizne jer nema smisla raditi i ciljati nesto sa 3 dizne u totalnom outu. Jedna dizna na leru ide do 2.5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako ides u pravom smeru i drago mi je da je tako, a jos draze da ima rezultata posle toliko muke.

Ako to sve legne kako treba, mozda konacno i razbijes mit o 2.0 "lenjivcu" :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Martin said:

Pda - dok ne središ dizne, o čipu ne razmišljaj. 

 

Ta naaaravno. Ne moze drugacije

 

1 hour ago, Ivan said:

Svakako ides u pravom smeru i drago mi je da je tako, a jos draze da ima rezultata posle toliko muke.

Ako to sve legne kako treba, mozda konacno i razbijes mit o 2.0 "lenjivcu" :stuart: .

 

Sutra cu se malo pozabavim pisanjem na tu temu bas :) dosta sam razmisljao o tome u poslednje vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da se situacija priblizava fabrici. :-)

Nisam znao da zbog dizni kriva momenta toliko odstupa.

Sad mi je jasno zasto je Delta pokazivala snagu tek na visim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...