Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

9 hours ago, Milutin-NS said:

Ta mapa ima 235ks na samo +0.2 bara. Made in Poland :) ali necemo tako svakako, idemo polako...

 

 

Jeeeeeeste, hiljadu    :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse da je boost povecan za samo 0.2bar.Jednostavno je nemoguce po zakonu fizike i izgaranja goriva da je tako pri tolikom povecanju snage bez dimnih zavjesa,a inace respect za snagu na dynu...Cekamo i tebe da se pojacas :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabričke obične ili sport?
Meni su viljuške najniža tacka, na 11cm od zemlje, a to je bas nisko zato mislim da su zamenu.
Fabrički je sport valjda niži od običnog za 3cm cini mi se, ali običan je jarac tako da je to skroz ok za normalnu upotrebu. Ja sa mojim ne mogu da se popnem na bilo koji viši ivicnjak

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno ovaj auto postoji, nije legenda :lol: 

Čak sam i bio provozan do Karlovaca i nazad :thumbsup: jedina zamerka što nemam gde kolena da stavim (i Milutin je to primetio), malo je dizajn table ispred suvozača više išao na lepotu nego praktičnost, ali dobro, zamerka je na Fiatu.

 

Čini mi se da je i Milutin počeo da bude zadovoljniji. Ovo mu je sada skoro pa nov auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Milutin-NS said:

Cao Borko. Kako si?

 

U prilog vam dostavljam dijagram merenja.

 

 

 

 

 

IMG_1869.JPG.99b38d0222256593d95cf8606d8bb90d.JPG

 

Vau ovaj dijagram tako puno govori u pravim rukama :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, YUgisa said:

 

Vau ovaj dijagram tako puno govori u pravim rukama :devil:

Sto bi moj pokojni Djed rekao boj ne bije svijetlo oruzije,vec boj bije srce u junaka,a u ruke Vuka Mandusica svaka puska bjese ubojita...

Malo se Milutin zeznuo za 0,2bar nije namerno,turbo radi na 1,84(2,84) bar,a goriva ima oko 100 mg/mm3 u logovima....

Od prilike 98...recimo

Dima ima malo naravno sa ovim stage...nista preterano...mapa varijabilne geometrije slozena vrhunski zato nema ni overboost ni dim....

Evo Alfe 159 1.9 150 ps bez velikog intercooler,samo GTB2056 ugradjen i izduv 2,75 ....

evo je GTB2056 napravljena za Bravo 1.9 multijet 8 ventila napakovana na granu sve

Predvidjena za rad na 2,0bar(3,0)

moze sa overboost do 2,1 

Ciljana snaga 200-210 ps

kvacilo od Kevlara iskljucivo nista drugo....

8 minutes ago, zalik said:

Sto bi moj pokojni Djed rekao boj ne bije svijetlo oruzije,vec boj bije srce u junaka,a u ruke Vuka Mandusica svaka puska bjese ubojita...

Malo se Milutin zeznuo za 0,2bar nije namerno,turbo radi na 1,84(2,84) bar,a goriva ima oko 100 mg/mm3 u logovima....

Od prilike 98...recimo

Dima ima malo naravno sa ovim stage...nista preterano...mapa varijabilne geometrije slozena vrhunski zato nema ni overboost ni dim....

Evo Alfe 159 1.9 150 ps bez velikog intercooler,samo GTB2056 ugradjen i izduv 2,75 ....

evo je GTB2056 napravljena za Bravo 1.9 multijet 8 ventila napakovana na granu sve

Predvidjena za rad na 2,0bar(3,0)

moze sa overboost do 2,1 

Ciljana snaga 200-210 ps

kvacilo od Kevlara iskljucivo nista drugo....

 

IMG_3351.JPG

IMG_3352.JPG

Edited by zalik

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dezurni said:

I kakvi su ti sada utisci? Koji ide bolje, Рunto ili taj traktor? :D

 

Bravo ide fino, oslobođeno :) i lepo vuče u trenutnom stanju

 

Od vožnje puntom još uvek ne skidam osmeh s lica kad god se setim, ali treba biti racionalan. Uvek ću dozvoliti da me provozaš puntom :lol: i to sa zadovoljstvom i posle :cheers:+dupla pljeska

Al to ti dođe kao vožnja na dobrom rolerkosteru, za svaki dan ipak bravo, manje troši :whistle:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, zalik said:

Malo se Milutin zeznuo za 0,2bar nije namerno,turbo radi na 1,84(2,84) bar,a goriva ima oko 100 mg/mm3 u logovima....

 

 

Tako vec moze :) S tim da stock turbo nece dugo na 2.84, nadam se da je to odradjeno kako treba pre ovog remapa :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, stefanan said:

Fabričke obične ili sport?
Meni su viljuške najniža tacka, na 11cm od zemlje, a to je bas nisko zato mislim da su zamenu.
Fabrički je sport valjda niži od običnog za 3cm cini mi se, ali običan je jarac tako da je to skroz ok za normalnu upotrebu. Ja sa mojim ne mogu da se popnem na bilo koji viši ivicnjak
 

 

Izvini, sada ne znam za sta je vezano ovo pitanje "Fabričke obične ili sport?" :)

 

A obican, tj moj - ne-sport je stvarno bio, ne jarac, vec zirafa, nisam mogao da ga gledam, ovo sada je bas taman, imam utisak mozda malo nize nego sport, i stvarno niti gde kacim, penjam se svuda, skroz normalna voznja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, andreja.micovic said:

Definitivno ovaj auto postoji, nije legenda :lol:

 

:thumbsup: Hvala na potvrdi da moje cudoviste iz Loch Nessa ipak postoji...!

2 minutes ago, Dezurni said:

@andreja.micovic troše isto ;)

 

Pri razlicitim brzinama ;)

:P

6 hours ago, andreja.micovic said:

 

Čak sam i bio provozan do Karlovaca i nazad :thumbsup: jedina zamerka što nemam gde kolena da stavim (i Milutin je to primetio), malo je dizajn table ispred suvozača više išao na lepotu nego praktičnost, ali dobro, zamerka je na Fiatu.

 

Dobro, moramo navesti da nosis patike broj 51 1/3 i to kada je manji kalup :D i da na basketu kucas kao Bobi Marjanovic sa lakim poskokom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Vule said:

 

Tako vec moze :) S tim da stock turbo nece dugo na 2.84, nadam se da je to odradjeno kako treba pre ovog remapa :) 

GTB1549 svi rade pretezno na 1,8bar

mi smo isli na 1,84 i nemam prepumpavanja kapi jedne...

Ne vidim nikakav strah za turbo nikakav jeste na gornjoj granici ali ne prepumpava kapi jedne....

Ne znam da li Vule poznajes karakteristike GTB1549?

Plus ne radi u svakoj tacki 1,84 bar nego onde gdje najvise goriva ide...

i zna se kad rastereti.....znas na sta mislim konstantno 1,84 nije sigurno nego u piku 1,84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam ga zakomplikovao :D
Još jedno pitanje, izvini sto smaram. Jel si tad menjao i amortizere ili samo opruge?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dezurni Sta ti uopste pokusavas da kazes? Valjda znam i jedno i drugo vozilo pa majku mu!

Koliko mi bravo trosi na 130-140-150, toliko je punto trosio pri 110-120.

Po gradu bravo trosi 8-9, punto je "moj grad" voznje trosio 10-11.

* i to je tako i nikako drugacije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj Mile pa valjda Nenad zna bolje, da si imao oba auta pa da pricas tako i iznosis neke tvrdnje...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, stefanan said:

Jesam ga zakomplikovao :D
Još jedno pitanje, izvini sto smaram. Jel si tad menjao i amortizere ili samo opruge?

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 

 

Ne smaras. 

Samo opruge. Drug, koji mi je to sve radio kaze da su mi amortu u ok stanju. Dovoljno sto se mene tice, samo da izdrzi to sve dok nesto ozbiljnije ne metnem

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Vule said:

Cekaj Mile pa valjda Nenad zna bolje, da si imao oba auta pa da pricas tako i iznosis neke tvrdnje...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

Ma zavitlava me. Nemam drugo logicnije objasnjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...