Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Sad ste i mene bacili u rebus... 

Ovo je broj dela za deltu 46831042 i to je 251mm (251.5mm)

Meni jedino žao što i promer rupa nije 5x98 pa da se može više felni birati, ovako je sužen izbor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo ispalo Milutinac svaka cast,bas upada u oko!;)

Sto rece kolega Ivan,nesto nikako da se pokrenem oko doterivanja auta,a celjusti sam planirao jos pre dve godine da sredjujem i da ih bacim u neku mesing-zlackastu boju,mislim da bi ok diskretno cucnule na Merivi!

Od kradja kapica sam se resio napokon odkad smo u garazi....:guitar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, nstyner said:

Sto rece kolega Ivan,nesto nikako da se pokrenem oko doterivanja auta

FLCS pododeljenje "4 banke +" :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, MS PK said:

Kako kociii? :D
 

 

Zabada, eto ukratko :D zabada...

Ako za "nešto" sada stisnem kočnicu kao pre - cimne, pritome cima tako i na 80 i na 100 i na 120, ok ne istom jacinom na 80 i 120, nije Zonda :D  ali nisam pre imao to tako bas tako konkretno na vecim brzinama. Sinoc prilazim naplatnoj rampi i reko` sa nekih 100 cu ga pustiti malo duze da se kotrlja i onako bez tog cimanja stisnem maaalo jace, umiri se i osecaj kao da se spusti i bez i trunke neke napetosti i nervoze eto te na 40...luuuud osecaj skroz.

 

Kao kada chipuju kola pa ode potrosnja na 15, e ja tako sada samo zalecem i kocim :D pritome, imam osecaj da nisu jos plocice nalegne 100%, nije ni realno, danas im je tek 5. dan

Jedan lik mi je sa engleske FB bravo grupe rekao da ce biti "Massive difference", posto je on kod sebe vec stavljao 305mm sa Mitoaoaoaaa, i deluje mi da ce biti bas tako, vec sada jeste velika razlika :thumbup:

 

Ono sto mi se vec mota po glavi je da necu moci odoleti da ih ne probam sa nekim bas bas dobrim diskovima

 

1123123123.thumb.jpg.70bf472f7c1547437b92a53927f65d3f.jpg

 

Screenshot_20210920-110708_AutoDoc.thumb.jpg.0d4ac754d9ca6395c76ad05db323fab2.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Milutinac said:

...Kao kada chipuju kola pa ode potrosnja na 15, e ja tako sada samo zalecem i kocim...

 

 

Vodi računa o gumama, džabe malo trošiš sa smrdljivim dizelom ako ćeš gume menjati k'o čarape   :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 minutes ago, PremieRacing said:

 

 

Vodi računa o gumama, džabe malo trošiš sa smrdljivim dizelom ako ćeš gume menjati k'o čarape   :P

 

Nije jos bilo onakvih momenata kao kada sam probao jeltu :D

 

Generalno ne ludujem sa kolima i nema vise onakvih momenata kao kada sam bio u HGT fazi, ali lepo je imati takav osecaj na kocenju, isto kao i kada imas vecu rezervu snage, jel nam svima potrebno 200ks, pa nije ali jbg, volEmo :) tako i ovo moje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav ti je utisak što se tiče zadnjih kočnica?
Svojevremeno sam radio istu stvar i zadnje su bile mnogo rasterećenije, tj, mnogo više kočione sile na prednjim.
Dolazilo je do disbalansa (zadnji kraj bežao pri jačim kočenjima), pa sam kasnije morao da pojačavam i zadnje (da ih uparim sa prednjim).

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da Bravo ima onaj EBD, elektronsku raspodelu sile kocenja, tako da se to ne moze desiti dokle god mu radi ABS. Kad bi izvukao osigurac ili iskopcao jedan od senzora, onda bi mozda bilo veselo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da da, ima EBD.

Sasvim fino se ponasa, nikakvih cudnih momenata za sada, iako stvarno sve sto sam im i radio do sada spada u potpuno redovno/normalno koriscenje :D ne znam gde su im granice, nije to jos sve naleglo kako treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo se i radi o silama bez aktiviranja ABSa. Recimo, osrednje sile kočenja, ideš 80-90kmh, nailazi blaga leva - desna krivina, zadnje kočnice nedovoljno jake (prednje ujedaju) i dupe kreće u šetnju.

Baš sam o tome razgovarao sa momcima iz Slajera. Preporuka je da uz Galfer HP (napred) i na zadnje diskove bar običan Galfer ili Car, jel može da se desi da dupe pretiče nos.

 

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto smo se toga dotakli na prosloj strani, delta 1.8di (200ks) sa Brembom od 330mm napred, nazad ima 264 disk, naspram mog nazad od 251, tako da nije neka ogromna razlika s obzirom i da delta napred ima vece (330) naspram mojih (305). Nazad imam galfer disk i akebono nove plocice i radi to lepo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nije reakcija elektronike tek nakon sto auto prokliza, nego i ranije. Racunar ima input od yaw senzora, ugla volana i brzine svih tockova ponaosob, i spram toga moze da rasporedi silu kako treba. Zato ti auti nemaju 5. cilindar, kao Punto (koji takodje ima ABS, ali tu raspodelu radi mehanicki)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pominji mi punto, onaj moj je bio kao yugo, pri naglom kocenju na vecoj brzini eto ga dupe pored mene i jos mi se cini kako ubrzava :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gume takodje enormno mnogo znace, ako su nazad odlicne gume, tesko ce da dupe prestize cak i da koci mnogo jace napred.

 

Zbog toga je i neka preporuka da nazad idu bolje gume cak i na prednju vucu jer se tako obezbedjuje stabilnost u krivini, ali je kod nas bitnije krenuti iz mesta nekako, zato smo vidjali zimske specijalitete, napred zimulje, auto krece iz mesta, a kad treba da stane kuku lele :D  

 

Takodje treba uzeti u obzir da je kod ovakvih i slicnih FWD auta maltene 2/3 tezine u nosu, sto znaci da je zadnja osovina duplo laksa od prednje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj novi STRAAAAŠNI SATANISTIČKI tehnički pregled i nije neki bauk, da vam ja kažem... :D

 

20210920_145612.thumb.jpg.522c896420d2e10d252cbf7fb8e05cae.jpg

Bauk je samo cena registracije, umesto da sa godinama pada, ona sve veća, ode danas skoro 38.000...ko želi da čestita - može...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...