Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Nemas potrebe da diras glavni kocioni. Fabricki ce da odradi posao samo tako.

 

Pre 3 godine kada sam napred pakovao cetvoroklipni Brembo na GP svi su upirali prst samo na glavni kocioni cilindar kako nece moci ispratiti kolicinu ulja da potera 4 klipa.. Lepo sve spakovao sa stock cilindrom, pa to je kocilo fantasticno. 3 godine bez ikakvog problema. 305mm diskovi su sasvim dovoljni sa tim celjustima i lako se nabavljaju (kod tebe 4x98mm i 59mm centralna rupa ako je kao na Fiatu 500 odnosno Mitu to nadjes gde hoces, cak i one busene Brembo na X sto zavrsavaju). 

Tek sad kad sam se na novom autu opet vratio na stock 284mm vidim koliko je ono u stvari dobro kocilo. Toliko se covek lako navikne na sigurnost. 

 

Obzirom da hoces to lepo i pedantno da spakujes, nadji negde glavcinu tocka sa Brava, kupis diskove stavis sve u stegu na sto i polako odmeravanje i pravljenje distancera. 

Ja sam ga prvobitno napravio od pleksija 5mm za probu, pa sam onda nosio u NS Steel na water jet masini da naprave od nerdjajuceg celika 8 ili 10mm ne secam se tacno. Izaslo me 50 evra sa nekim rabatom preko veze. 

Ako negde zapne pisi slobodno :cheers:

IMG_20181214_230149.thumb.jpg.ad9b59929a30b38bdb90674a2e76e16c.jpgIMG_20190105_150542.thumb.jpg.d9b4d99beb40ee09f86c8e5708b6e1d8.jpgIMG_20210216_140124.thumb.jpg.e95fc1630bd505b784fd29eea5461f6c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo je koristan savet, za NS Steel. Ja sam se dosta mucio da nadjem gde bi to mogao da uradim za Alfu za 330mm setup. Doduse tamo je malo kompleksnija igranka, jer adapter treba da konvertuje sa aksijalnog na radijalno kacenje :) 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, radomir.g said:

Nemas potrebe da diras glavni kocioni. Fabricki ce da odradi posao samo tako.

 

Ma naravno, pored diskova, plocica, rep. seta, farbanja, nisam u kocionom ni razmisljao, znam da u ovakvim slucajevima nema nikakve potrebe i to je to...

 

4 hours ago, radomir.g said:

Obzirom da hoces to lepo i pedantno da spakujes, nadji negde glavcinu tocka sa Brava, kupis diskove stavis sve u stegu na sto i polako odmeravanje i pravljenje distancera. 

Ja sam ga prvobitno napravio od pleksija 5mm za probu, pa sam onda nosio u NS Steel na water jet masini da naprave od nerdjajuceg celika 8 ili 10mm ne secam se tacno. Izaslo me 50 evra sa nekim rabatom preko veze. 

 

 

 

Sto se bas ovoga sto trenutno imam tice, trebalo bi sve da pase sto bi Englezi rekli "bolt on fit", naravno ide prvo proba, i ako je to to u deo milimetra, ide kupovina istih diskova i istih plocica kao sto sam dobio uz celjusti...to bi ono bas bas bila najjednostavnija varijanta. Plocice sam vec nasao, ide Galfer Sport, treba samo da odem po njih...


PS - Imam nekog Engleza sa ENG FB grupe, zna sve moguce, imao je i 305mm, sada ima 330 na bravu i za ovo sve moje sam mu detaljno islikao, kaze "bolt on fit", videcemo :D
Ludi Englez ima i coupe-a, mece 345mm na njega hi hi hi :D

 

119010048_264845534479890_8991251738411215652_n.thumb.jpg.65e5f7914fb8ff7dd9efc54507c4b0ee.jpg

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Milutinac said:

Ludi Englez

Zaludjenik za kocnicama, a gume Singapurci :D .

Imao sam i ja sticajem okolnosti neke njihove Sumo - pa mi cisto upade u oko, zbog ne bas sjajnog licnog iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da gura glavni kocioni, sto ne bi mogao. Koliko se secam mislim da cak svaki e39 ima isti glavni kocioni, i bazna verzija a i M5. Moze da bude samo nijansa u osecaju na papucici prilikom kocenja, to je neko moje misljenje.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak je imalo vajde sto je zena zakacila prag :D

Inace odlicno odradjen posao.I ja sam pre uvek imao strah kad se nesto farba,da li ce nijansa biti dobra ili ne,al jednom kad odvezes auto farbaru dobrom,brzo te razuveri u sve sumnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma haubu je morao da šteluje, previše je dobijao "bonusa" kupeći babe okolo...sve ima danak :D 

 

Odlično sređeno, baš baš dobro ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, danijel55 said:

Ipak je imalo vajde sto je zena zakacila prag :D

 

 

Ja sam kupio pragove i zena posle 3 dana zakaci od dole...to je bila u narodu poznata "Nedelja pragova"

E da...imam i to na slikama...

 

IMG-9a86723a14c893982001e40107647e69-V.thumb.jpg.1d50a98eb95cfffa31b6fcd8fa6fbfac.jpg   IMG-c300b3deef82dd34cba00348cf55e797-V.thumb.jpg.01a51b0fdadf667af3458717dc4072b6.jpg   IMG-cc3624a00eec66f5dfa61a70e9b5f193-V.thumb.jpg.79b93a8dc46874d3f1e0bf0ddfbc79d0.jpg

 

  

 

37 minutes ago, horvat said:

Odlican posao :)

 

Al jos uvek cekamo mere kacenja celjusti :D 

 

IJAOOOOO, izvinjavam se stvarno, skroz sam zaboravio. Jbt mogao sam to danas za 2 minuta da odradim...

 

33 minutes ago, andreja.micovic said:

To i branik upasovao kako valja?

:clap:

 

 

Oooooooooo da! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican upgrade :thumbup: .

Kada je sve ovako lepo napakovano - sto se estetike tice, za moj ukus fali jos samo slag na torti. "Citiracu" ovu tvoju sliku ;) :

1 hour ago, Milutinac said:

IMG-d23240e84d3679c28685c0a9fccde4f8-V.thumb.jpg.7df0b736c5bc9e2db5c38f15fe92296c.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaaaaaaam, u planu su. Ali iskreno, strpicu se malo, jer bih odradio sva stakla, da budu legalna i po PS-u :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Milutinac said:

Znaaaaaaam, u planu su.

;)

Ako nadjes takvog majstora i za folije, puska :thumbup: . Mene uzasava kada naprave "milje" na fiksnim staklima. Covek mi na Stilu perfektno odradio zadnje staklo, a na zadnjim bocnim ipak ostao milje :blink: . Radjeno istim Llumar-kama, jedno staklo za drugim, isto sam par dana istiskivao vazduh iz onog tackastog oboda, jbg...

Je li na Bravu bese taj obod na zadnjem staklu ravan ili tackast? Ako je ravan, onda nema greske, sa tackastim obicno naprave milje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rkoma1986   Zenin rad? Na to mislis? :)

 

Mislim da je farbao samo taj deo, po meni i nema potrebe jer je sada kompletno prekriven ovim...plasticnim pragom :)

 

3 hours ago, Mijailović P. said:

Lep rad!  :respect:

Meni nekako odudaraju te ručke.

 

 

Mmmm ne :) ne smetaju mi...nisam od onih koji bi uklanjali hrom. Sto se mene tice - neka ga :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 zena, 200 sisa :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Ivan said:

 

Je li na Bravu bese taj obod na zadnjem staklu ravan ili tackast?

 

Ja bih onako iz glave rekao da nemamo tackice...time bolje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, to je onda odlicno :thumbup: . Mislim da bese neki modeli Suzukija imaju taj ravan prelaz (bez tackica) i na svakom folija izgleda perfektno pozadi. Kod mene se ne vidi prelaz na fabrickom staklu, zato i pitam.

3 minutes ago, Milutinac said:

Mmmm ne :) ne smetaju mi...nisam od onih koji bi uklanjali hrom. Sto se mene tice - neka ga :)

Kada radimo poklopce retrovizora :D ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...