Milutinac 5905 Posted September 5, 2019 40 minutes ago, horvat said: A ima li to mozda veze sa tim sto su ti fabricki podaci sa merenja motora na stolu, a da zapravo teret svega vuce to malo u desno? Moze biti...ima smisla jer mi je potpuno nerealno...EEEJJJ 1850!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 5, 2019 Sad pokusavam onako u glavi da zamislim, kako bi izgledalo da sam ja klip. Dobijem neki pritisak, ali zbog veceg otpora ne uspem da gurnem tolko jako dole, medjutim kako polako savladavam otpor, a pritisak ostane isti e onda (malo) kasnije i uspem da ga stisnem maksimalno... Jer ti i kad gledas krivulju, npr on dobije max OM na 1850, al onda ista (ili slicna) vrednost stoji tako nekoliko stotina obrtaja. Sad ako je OM isti, a obrtaji manji, to znaci da je manje KS, i onda mozda sa tom KS koju generise na tim obrtajima (mislim da je yugisha jednom sracunao oko 90) prosto ne moze da pobedi otpor u potpunosti i onda biva 'ugusen', uslovno receno... Dok recimo na stolu, kad nema otpora, samo sto sam sebe vrti, druga prica, uspe max da stisne i na 1850 rpm. Ali ponavljam, ovo ovako lupetam sve iz glave, za pocetak, pojma nemam kakav otpor pruzaju ti valjci... Ako kojim slucajem ne velik, onda mi pada teorija u vodu Mozda bismo mogli da uporedimo recimo krivulju turbo pritiska (kroz rpm), sa krivuljom obrtnog momenta na valjcima. Ako turbo isporuci max pritisak vec pri 1850 rpm, a na valjcima nije max OM tada - onda mozda moja teorija ima nekog smisla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 5, 2019 Evo ih, gotove 3 dizne odlicne, jedna za nijansu losija. Vrednosti im idu od 3.3 - 6.6 mm3/H Jedna je na 3.95 a ostale tri na 5.15, 5.97 i 5.66. Danas u 7 na montazu Ceh nije tajna...3000 dinara...ali verujem da je cena "za mene" Ne verujem da bi da nije za mene bila nesto drasticno veca vec sumnjam da bi tako sitne stvari uopste i radio. Kad sam video sta mu stoju u dvoristu i ceka ozbiljnu popravku a ja doneo 4 dizne na stelovanje... o_O 3 alfini0507, Danilo1 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 5, 2019 7 hours ago, Ivan said: Ma to je samo zbog nagiba puta . Ako obezbedis neku da upravlja, nas dvojica mozemo da dodamo jedno 2 konja i koji Njutn : Mislim da bi dodali i vise, pod uslovom da doticna gospodjica upravlja kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 5, 2019 (edited) A evo ga i posle Vrti se oko tih nekih vrednosti... Opet imam puniji gas da uprostim - na isto stiskanje pedale od pre - sada se malo vise stvari desava. I malo ranije, koliko tacno ne mogu da ocenim...vozio sam samo 6-7km...moram za to neki duzi test da pravim (Miseluk) Edited September 5, 2019 by Milutinac 3 alfini0507, darkman14 and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted September 5, 2019 Znaci samo je jednu odradio... OK je to cena... Jel moze varijanta brze poste? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 5, 2019 Sve 4 su sredjivane. Nastelovane i ociscene. Ne verujem da moze bilo kakva varijanta. Kazem...mislim da covek u redovnim okolnostima ne bi uopste ni radio tako nesto sitno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted September 6, 2019 Već zamišljam buduće mušterije kako zovu majstora...: "Eeeeee majstore možeš li i meni da fajn tjunuješ brizgaljke za dizlo ajnšpric, al' isto k'o Milutinu" 4 4 Milutinac, totti, skile86 and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 7, 2019 Zar nije bila priča da nema šta da se šteluje i čisti na diznama koje guraju po 150-200 bara pritiska, ne vidim kako može bilo kakva prljavština tu da ostane? 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 7, 2019 Tako je i meni rekao Brana, e sad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 7, 2019 (edited) Meni rekao Brana izmedju ostalog kad smo stavili nov zamajac i kvacilo i posle pogledanih korekcija dizni da bi valjalo srediti ih jer i takve korekcije kao pre mogu da nacnu zamajac. Eto npr. Ne vidim ni jedan razlog zasto ne vratiti korekcije dizni na fabricke ili bar blizu fabrickih vrednosti. Ako vec postoji mogucnost. Uostalom nisam blesav...auto mi def radi bolje posle "zahvata"...nije to drasticna razlika...ali ako svaki dan koristis auto pa posle ovoga sledeci dan sednes u auto i kazes "oho" - valjda onda ima -zasto- Uostalom valjda bi mi i Dule kojeg poznajem rekao "druze nemoj to da radis - nema svrhe, nemoj da trosis vreme i sebi i meni" Ps - Na koliko bari je gorivo koje je ostalo "u dizni" posto ja automobil ugasen? Toj teoriji govori i prica coveka koji radi zenox aditive za ciscenje dizni..koji kaze da zenox najbolje cisti - ne kada sipas aditiv i spicis 500km na auto-putu vec kada vozis pa ugasis pa on dok dizna ne radi "nagriza" pa opet vozis pa ugasis pa aditiv radi i tako u krug... Edited September 7, 2019 by Milutinac 2 dekirs and Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 7, 2019 Ima smisla... 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted September 7, 2019 2 hours ago, ChobbyNS said: Zar nije bila priča da nema šta da se šteluje i čisti na diznama 2 hours ago, skile86 said: Tako je i meni rekao Brana 1 hour ago, Milutinac said: Meni rekao Brana izmedju ostalog kad smo stavili nov zamajac i kvacilo i posle pogledanih korekcija dizni da bi valjalo srediti ih jer i takve korekcije kao pre mogu da nacnu zamajac nesto mi poznata ova prica, Mile ce znati na sta mislim . Ili neko od vas nije dobro cuo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted September 7, 2019 Meni je posle Zenoxa mirnije auto radio i to primetno. Za korekcije ne znam, ali npr par ljudi mi je reklo da su testirali pre i posle i da je bilo razlike u korekcijama.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted September 7, 2019 Zenox, kažete? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted September 7, 2019 zenox je odlican aditiv, jednom godisnje se sipa kad se radi redovan servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted September 7, 2019 Mislim da je to jedini koji možda može nesto da ocisti i da ima neki efekat.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 7, 2019 3 hours ago, Ivan said: nesto mi poznata ova prica, Mile ce znati na sta mislim . Ili neko od vas nije dobro cuo . Nisam siguran da znam na sta mislis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted September 7, 2019 Ka sam preventivno sipao winny's za dizne, a kasnije za sastitu celog comonrail sistema. Ofc sve na duze voznje. Moram priznati da sam imao blago poboljsanje, nista ono VAU ali se primeti. Taj zenox ce pasti za slobodu na sledeci servis pa da vidimo. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted September 8, 2019 (edited) E sta sve vi sa dizlo vozilima morate da znate, probate, pazite, remontujete, cistite, i ostalo... Edited September 8, 2019 by PremieRacing 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 20, 2019 Danasnja epizoda - Debeli obesmislio tehnicki pregled. Na 3 stiskanja gasa sa ovom lulom u aspauhu je izbacio vrednosti 0.17, 0.30, 0.17 Prema recima ovih kontrolora tu i kada bude granica imaju neki info da ce biti na 1.5. PS - na proslom tehnickom su mi samo rekli - sve ok, a evo za ovaj put imam i neke brojke koje su me interesovale PS 2 - info za novosadjane i one koji se tako osecaju... tehnicki pregled i registracija VBS, na Bul. Vojvode Stepe, iza Renaulta, tehnicki je 2500 dinara. Tako da eto ako neko hoce da mu ostane 1500 din u dzepu. Izdaju nalepnicu na licinom mestu i ovako skroz su korektni. 6 ISV_01, Danilo1, dekirs and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted September 20, 2019 Mozda im ne valja merac? Jbt pa i nama se iz BGa isplati da dodjemo na tehnicki 1 1 djomla and Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted September 20, 2019 Pominjao sam i ja na odgovarajucoj temi - NS, Lazarevac, Cacak ima tehnickih za 2500 din. U BG, sve koje sam zvao su 4-4500 din. Pa kome je usput a ide mu tehnicki, moze da spoji lepo i korisno. Ovde za tehnicki, onde za gorivo, namakne se ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 20, 2019 Ovo nam je tu, nama iz NS. Od stana koliko mi treba do "Moto grad" koji drze 4000 - toliko mi treba i do ovog VBS za 2500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted September 20, 2019 I u NS ima za 3500-4500 din @Milutinac jesu pitali a gde je DPF? 8 minutes ago, Ivan said: Ovde za tehnicki, onde za gorivo Krenes iz BG, odes do BN natankas pun, preko Fruske Gore do NS na tehnicki, vratis se preko Banstola... I eto pljeska kod Brene dok traje tehnicki 2 dekirs and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites