Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Das ist fantastisch :thumbup: , sve pohvale za pedantnost. Generalno ti je sada Bravo 1cm nizi i sa 1 cm isturenijim felnama nego kod mene (a ova moja verzija Sporta ima najnize fabricko vesanje i felne su pola cm izbacenije - ET im je 26mm, u odnosu na 31mm kod starijih Sport 17'').

USB je takodje super legao, uz ranije pominjani Cruzer Fit koji smo pazarili :) . Ostavi link da pogledam ako vec kazes da je USB kvalitetno odradjen.

Predlog - ako imas fotki, "trkni" jedan brzinski topic za rasturanje konzole oko menjaca u "Uradi sam". Pa cemo ga dopunjavati vremenom, mogu da dodam i isecke iz eLearn, znacice kolegama sigurno.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/6/2019 at 10:58 AM, andreja.micovic said:

E super se boja usb-a uklopila u okolinu :animier:

 

To je najbitnija stvar :thumbup:

 

On 3/6/2019 at 11:09 AM, dekirs said:

Sto se lepo ne drogiras kao sva deca :D

 

Stankov cale mi rekao i to najbolje opisuje ovo moje...stanje. 10 godina stalo u jednu recenicu - "Sto se lepo ne drogiras, bar bi znali sta ti je" :rofl:

 

On 3/6/2019 at 11:10 AM, Ivan said:

Lepo, sve pohvale za pedantnost :thumbup: . Generalno ti je sada Bravo 1cm nizi i sa 1 cm isturenijim felnama nego kod mene (rekoh ti da ova varijanta Sporta ima najnize fabricko vesanje i felne su pola cm izbacenije - ET im je 26mm, u odnosu na 31mm kod starijih Sport 17'').

USB je takodje super legao, uz ranije pominjani Cruzer Fit koji smo pazarili :) . Ostavi link da pogledam ako vec kazes da je kvalitetno odradjen.

Predlog - ako imas fotki, "trkni" jedan brzinski topic za rasturanje konzole oko menjaca u "Uradi sam". Pa cemo ga dopunjavati vremenom, mogu da dodam i isecke iz eLearn, znacice kolegama sigurno.

 

Hvala :)

 

Evo ga link, slobodno ga mozes uzeti...

https://www.aliexpress.com/item/2018-USB-Charger-Cover-for-Motorcycle-Auto-Truck-ATV-Boat-LED-Car-4-2A-Dual-USB/32895692843.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1c464c4dSmKYtk

 

Ps - hocu hocu, pozabavicu se sa "uradi sam" ovih dana. Jednostavno je

On 3/6/2019 at 11:14 AM, rkoma1986 said:

Kad ti stizes to sve da uradis pored deteta? :) a da.... ja sam hteo i drugo, je*o me pas :)

 

:D

 

Navikla zena, traje ovo stanje vec dugi niz godina. Mada sve je stvar dogovora


U principu skupim par stvari pa odradim u jednom odlasku u garazu... zato ovako i pisem po stavkama ...1...2...3

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, rkoma1986 said:

Kad ti stizes to sve da uradis pored deteta? :) a da.... ja sam hteo i drugo, je*o me pas :)

Uveče kada naslednik zaspi,tata umesto u kafanu ide da raščerupava debelog!:laughing:

Lepo ga nameštaš po svom ukusu komšo!:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd ko cuva dete, nego ko cuva zenu :lol:

 

E samo da ti javim da ce ti sad otici lezajevi na tocku, da ce da pukne kos, okrene se guma na felni, propisa amortizer i iskrivi se USB :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, ni jedne sekunde nisam sumnjao u uvazenog druga clana Kuvalju.
A ovo za krivinu sto kazes, mislim da je samo zbog distancera

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Milutinac said:

 

0-02-05-0432cc73864929765e835cb49dad85e7cc8c04983280debcf21672aaaa3094d5_78806455.thumb.jpg.df907aafc2378ee7d572bd0a36846e57.jpg

Samo još ove čeljusti da ofarbaš u sivu boju i da to sve bude top top topčina.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, MS PK said:
Vidi, ni jedne sekunde nisam sumnjao u uvazenog druga clana Kuvalju.


Hvala dragi Mico

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, MS PK said:

Vidi, ni jedne sekunde nisam sumnjao u uvazenog druga clana Kuvalju. emoji3.png

 

Nisam ni ja. Samo je sa druge strane bio problem sto sam na 3-4 mesta nasao podatak o 17mm unutrasnji fi gumice, a i cinjenica da sam prvi put greskom i za stanglu izmerio tih 17...jbg :)

 

14 hours ago, Axic said:

Samo još ove čeljusti da ofarbaš u sivu boju i da to sve bude top top topčina.:D

 

Kako cuuudno pise plava :huh:

 

22 hours ago, MS PK said:

A ovo za krivinu sto kazes, mislim da je samo zbog distancera

 

Moze biti. Kad nisam imao vremena da uradim prvo distance recimo, da vidim razliku, pa nazad na zamenu gumica...ali sta sad da se radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da se farbaju celjusti i gotovo vise :D Klinac, trotinet, bicikla...lepe zene prolaze kroz graad...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Klinac, trotinet, bicikla...lepe zene prolaze kroz graad... emoji23.png

 

Ma za sve se nadje vremena :)

 

0-02-04-c396c572eeadb94f35a0f0e5f8f6a772bbf78b8c399221a70876af7734820d6b_22e080fa.thumb.jpg.660c3603f918c7f7068706a796eb10a1.jpg

 

...ofarbali smo i felne naravno. Mora da se razlikuje :)

 

1 hour ago, MS PK said:

Pa da se farbaju celjusti i gotovo vise :D

 

...da si ti meni ime ziv i zdrav, ali spisak je jos uvek duuuuug, otkacinje se jedno po jedno, ali uvek ima zelja... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patent nije moj. 

 

Za to bismo morali kontaktirati nekog lika sa Fiat Bravo italijanske FB stranice :) ja sam tamo prvi put video da se "prica" o tome, mada nisam znao da koriste fascikle, prvo sam imao neke druge ideje pa mi je Danilo rekao za fasciklu.

 

Inace meni je namestanje toga uspelo iz treceg puta. Jednom sam isekao krace jer gornji deo je duzi 3cm od donjeg a ja to nisam znao jer mi je taj deo tu puknut pa nisam znao koliko treba da bude. 

Imali smo neki sablon ali valjda nije ispravan...

Drugi put mi se zacepilo pa sam je izguzvao skroz. A treci put sam uspeo. Tri puta meri, seci, pazi da ne pogresis, nije bas decija igra iako deluje tako...ako hoces da izgleda krsteno

 

Lakse mi bilo namestiti gumice na stangli, zivota mi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutine, 

Molim te da li možeš da napraviš rezime zašto si promenio nekoliko protokomera? Pre par nedelja sam čitao temu ali nisam uspeo da ukapiram, da li su zaista crkli ili je nešto drugo u pitanju. Ako su crkli šta je uzrok. 

Mislim da bi bilo korisno da se izdvoji u posebnu temu, taj problem se ne odnosi samo na tvoj auto, niti samo na Fiat Bravo 2.0mjet, sigurno može da snađe svaki turbo dizel iz tog perioda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nije, nego me zanima zašto je Milutinac imao problema, čisto sa tehničke strane. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Milutinac said:

Hocu hocu, samo da se dohvatim kompa. Ne mogu toliko da piskaram sa fona...

Prvo da zavrsis prethodni domaci, u vidu DIY za rasturanje centralne konzole i fascikle :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomander story, sledi...

Problem je poceo 20 minuta posto sam preuzeo kola. Krenuo sam za Vrbas auto-putem i izgubi snagu jednostavno, mada nisam siguran ni da je do tada isao kako treba. Ja tako sa 10% snage dodjem do Vrbasa, naravno otvaraj haubu otkacim protokomander, provozam i vidim da je problem do toga. Reko ajd - neka je sva nesreca u tome, kupicemo novi...
1. proto uzimam i otpakujem na poslu i slucajno ga zakacim rukom, padne sa stola, ooookkk. Stavljam ga na kola, radio je par kilometara i opet banana. Uvukao mi se crv prvo da nije bio ispravan, a drugo da sam ga sam sjebao kada je pao sa stola, osetljiva stvarcica pa reko ajd

2. proto uzimam, i on je nekim cudom potrajao 300km i opet

 

Ok sada vec vidim da postoji neki problem

 

Dezurni Nenad i ja pocinjemo da kupusamo instalaciju jer sam pomislio da nema neki kontakt ili nesto, gledamo otpor ovamo - onamo, imao vrednosti sa markove delte, pa uporedjivali itd. A taj vod zica recimo od EGR-a ide dalje do protokomandera i tu se zavrsava. Sve vreme ukljucen MES, kola na kontaktu i gledamo, u jednom momentu od cackanja zica i konektora gresku na MES sa "MAF sensor error" ugasi, 3 sekunde dramaturska pauza i upali neku glupu gresku za EGR... :mellow:

Teorija je mozda i da je da bi aktivirao potpuno zaglavljen EGR mozda nesto brljavio sa strujom i bukvalno po istom vodu zice sprzio protokomander na kraju. Taj problem bi mozda resio i nov EGR ili ciscenje mog. Mozda kazem...

 

3. proto kupujem, gasim EGR swiftec programom i na moje pitanje momku koji je gasio da li EGR treba da ostane ustekan u struju on mi kaze - Nista ne brini on je ugasen, ne radi, nema tu sta kao da bude...

E sad prvo je EGR ostao "u struji", a drugo swiftec је program koji bas na takvim stvarima zna da brljavi pa nekad hoce da aktivira i egr i dpf iako bi trebalo da je pogaseno, nekad prijavljuje greske kojih nema, a nekad ne prikazuje greske koje bi trebalo.
Recimo prilikom kupljenja gresaka koje je pogasio prilikom gasenja egr/dpf on pogasi i sve moguce greske vezane za rail...itd

 

I naravno, u jednom momentu je aktivirao egr koji je bio u struji, ode jos jedan protokomander. Samo mislim da je ovaj put potrajalo 2000-3000km

4. proto uzimam (nov potpuno, reko` ajd sad da sve bude kako valja) i odlazim kod Ninoslava u Rumu u Ignitec. Ninoslav je jedan dr mr za takve stvari. On mi gasi egr i dpf na drugaciji nacin, odnosno kako kazu rucno.
Ugasen je tako kao da egr i dpf nikad nisu ni bili stavljeni na kola, a ne kao sa switecom - samo deaktivirani.
Egr istekan iz struje, greske koje ne treba da prikazuje - ne prikazuje. Koje treba - te i prikazuje. Probano sve.

Taj proto radi vec 30.000 i jos malo pa dve godine...

***inace, kako sam video i Italijan je pokusavao da resi problem, cak se i vodio istim stvarima kao ja/mi. Nesto nam je palo na pamet da nije slucajno puknuto kuciste filtera vazduha, pa da uvlaci razne gluposti tuda, pa smo videli da je neko u italiji cak lepio neke dve male rupice na dnu kucista, koje inace i treba da stoje otvorene itd. Ima tu jos pokazatelja. Jedan je jos i sto protokomander sa kojim je stigao iz Ita nije bio isto godiste kao i kola, vec neko 2015. godiste, znaci da ga je menjao ali onda posto nije znao da resi verovatno je vozio sa istekanim i tako ga prosledio...

 

***jos jedna stvar. Dok su trajali problemi svi ti, i ja hteo da ga gurnem u Dunav, sretnem Djoleta iz servisa "Luka" ovde kod nas, i kaze mi on - cujem da si prodao HGT, ja reko jesam uzeo sam brava bla bla, muci me nesto i ispricam mu sta se desava...i kaze mi on ovim recima - pa to ti nije problem sa protokomerom, to tebe EGR zeza...:blink: ja mislio nismo se razumeli, kad posle tek se setim sta mi je rekao...

Eto ga.Kraj :)

 

@marko.jovanovic  -  ako treba broj od Ninoslava kazi :D salim se...
 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...