Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

@Dezurni skoro, juce stigao iz naftne afrike...vozac vozio u momentu 556km/h...da sam se setio i poneo kameru za kola da snimim sa ukljucenim gps-om da vidimo koja je maximalna brzina aviona bila...uff

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2018 at 9:55 PM, horvat said:

Kazi mi, mozda je i pisalo negde, ali ne mogu da sve detaljno da popamtim, koje je trenutno stanje sa oprugama i amortizerima? Sportline su bile prevara, za 1.4T, i pretvrde, pa si svoje skratio za 3 cm, ali sam onda na jednoj slici video nazad crvene eibach. pa sam izgubio nit o tome?

 

 

Ne, ne. Nije bilo nikakvog skracivanja.
Opruge na kraju i nisu sportline, vec pro-kit ali za benzince...
Nazad opruge su iste i za benz i za dizel, proverio sam...tako da ja nazad imam pro-kit i je sve kako treba, a za napred sam nasao odgovarajuce opruge da se sve uklopi

Prednje opruge su kod druga na bravu 1.4T, i naravno kod njega je to sve ok

 

*pitao si i za amorte - nista nisam do sada dirao, kada je sve i radjeno @DRAGANCE mi je rekao da su amorti...onako...ok. Tako da necu da cekam da skroz propadnu pa se nadam da uskoro stize Bilstein ili nesto slicno...

 

On 8/1/2018 at 9:55 PM, horvat said:

Druga stvar, kocione plocice, kakvo je trenutno stanje? Interesovao sam se i ja nesto za unapredjivanje kocionog sistema samo plocicama sa vecim 'trenjem', medjutim , pomislio sam kako to automatski stavlja diskove pod veca opterecenja (pogotovo termalna). Pa eto, da li si primetio mozda neki 'brake fade' nekad, kakvo je stanje sa diskovima posle dosta km, i da li i dalje osecas isti kocioni potencijal, da tako kazem?

 

 

Kakvo je stanje? Kao i prvog dana kada su se namestile...ne postoji nikakav fade. Grizu svaki put.

*nisam za uparivanje novih "ozbiljnijih" plocica sa starim diskovima. Nikada cak nisam ni stavio nove obicne plocice na stari disk. Uvek sam uparivao sve novo, i to je po meni jedino ispravno...

 

On 8/1/2018 at 9:55 PM, horvat said:

 

I poslednja stvar, sta je zakljucak u vezi sa krivom obrtnog momenta nakon radjenja dizni? Da li se pomerila u levo? 

 

 

Nisam radio dizne. I to je u planu <_< pomerice se levo svakako, ali verujem tek za nekih 200-300 rpm sto bi peak dovelo na nekih 2200-2300 sto je sjajno...onih fabrickih 1850 ne znam kako su uspeli da izvuku, prosto ne verujem u taj podatak
Sve bi bilo odradjeno vec ali me poremete stvari kao sto je ventilator npr. Ali nema veze, bitno je da se upgrade-uje...pa sta god :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra. A jesi vozio neki auto sto je fabricki dinamicniji, pa da uporedis debelog sa pro-kitom i ne znam, giuliettu, focus, leon ili tako nesto?

 

Btw, ako budes hteo nekad rolling photo session, kao sto je M3 iz moje teme, javi se :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

Ekstra. A jesi vozio neki auto sto je fabricki dinamicniji, pa da uporedis debelog sa pro-kitom i ne znam, giuliettu, focus, leon ili tako nesto?

 

 

Razumem sta me pitas. Vozio sam svasta nesto, ali mislim da bi poredjenje (za ono sto me pitas) bilo adekvatno treba nam moj bravo 2.0 mjet vs bravo 2.0mjet sa fabrickim vesanjem. TO je po meni jedino adekvatno.
A da poredim mog brava vs honda civic recimo...mislim da je mnogo faktora u opticaju.
Sto se mene tice bravo ce svoje pokazati tek sa novim amortima. Sve ostalo je utegnuto, ali mislim da ce amorti tek sve namestiti kako treba

 

2 hours ago, horvat said:

Btw, ako budes hteo nekad rolling photo session, kao sto je M3 iz moje teme, javi se :) 

 

Smatraj da sam se javio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Milutinac said:

Nisam radio dizne. I to je u planu <_< pomerice se levo svakako, ali verujem tek za nekih 200-300 rpm sto bi peak dovelo na nekih 2200-2300 sto je sjajno...onih fabrickih 1850 ne znam kako su uspeli da izvuku, prosto ne verujem u taj podatak

Upravo tako, tesko da bilo koji MultiJet to u praksi pokaze, sve koje sam vozio su se budili uglavnom tek na tih 2200-2300 rpm. A dacu ti krug sa MultiAir, da vidis kako benzinjara reze cak i sa ispod 2000 rpm. Prosto sam se odusevio do mora i nazad (pa jos u poredjenju sa 1.6 i 2.0 cumurasima koje sam gledao za sebe i koji su me iskreno pomalo i razocarali posle JTD i doprineli da odustanem od MultiJet). Ruku na srce, na kosacici je i IC i turbo i MultiAir razvod sto mu daje tih 140 KS i za 1368ccm benzinca bas lepih 230Nm obrtnog...

Pa jos kad mu cacnes "Sport" dugmence, voilaaa :) , radosti nigde kraja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, kada će više podaci o potrošnji tog multiar motora. Ne zanima me otvoren put, nego gradska vožnja. Ne treba da pređeš 10.000km da bi izneo neke podatke o potrošnji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, odmaralo se malo duze... Stize sutra, ali opet za otvoren put :lol: . Kao i uvek, ne zelim da po forumu pisem nista neprovereno. Tj. dok ne odradim cep-cep par puta u razlicitim uslovima, proverim board i sl. Drugi "problem" je sto nikada nemam cisto gradsku voznju, ali je srecom board prilicno tacan tako da cu moci da se oslonim na njega za takve parcijalne podatke. Da ne trujem koleZi temu, svakako cu se upisati na temi o potrosnji.

4 hours ago, dekirs said:

Bojim se da ovo postaje benzin vs dizel..

Ni na kraj pameti... Niti sam u toj prici posto vozim bas svasta (doduse, jedino ne mogu bez turbine, pa to ti je :D), a i neka svako vozi ono sto misli da treba...

Milutin je pomenuo ono sto i ja pisem odavno - da MultiJet ima primetno pomerenu krivu obrtnog udesno u odnosu na ono sto fabrika navodi. Na sta sam se samo nadovezao da mi i MultiAir lepse reze sa nizih obrtaja, a to nije bas opseg u kom je benzinac najjaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ajmo... B)
 

 

20180818_142208.thumb.jpg.2a79b6b50d9fdcca836fca020ba213e7.jpg

 

20180818_143518.thumb.jpg.f465885f2ad6c3c3c2f3c29dc83c6043.jpg

 

 

PRE

20180818_115131.thumb.jpg.248ad0d2ff7ee37c9c7bf598474f3a85.jpg

I na istom mestu POSLE...naravno sa upaljenim svim mogucim POI jer tako smo u mogucnosti da se vidi raskos :) mislim da mi cak pokazuje i stadioni gde su :D

 

20180818_175706.thumb.jpg.f9423f6acc6e7406dd364eece483c607.jpg

 

I ova varijanta kada nije na full screen

 

20180818_175729.thumb.jpg.e2ae07df65ed6468cf1b1dad14f4ea07.jpg

 

Tek sada je multi dobila smisao,ne moram ni da palim da vodi negde. sto kaze Sava zanimljivo samo da gledas okolo sta ima :D

PS - hajde sada drugari ( @totti @Dezurni @dekirs , izvinjavam se ako sam nekoga zaboravio) zezajte me sto imam samo 164ks pa da me pokrenete da odradim i dizanje na 190-200 u inat :P 

 

PS2 - vozio sam onu savinu crnu boles` ... i vidim da je cipovanje mama za ovaj motor. Napravio je oooozbiljnu masinu od 2.0 mjet-a

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti, u Srbiji koliko se gradi ove mape ce biti aktuelne i 2030. godine :D taman ce do tada da zavrse onaj deo AP kroz grdelicku klisuru pa to necu imati ucrtano...smrc :(

 

Cajniz cajniz...da da svakako :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta sve covek mora da kupi, da bi mu drugi rekli da ima nesto sto lici na auto... :D

Edited by Sedla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka vas, neka :P

 

On 8/18/2018 at 7:47 PM, Dezurni said:

Šta sve čovek mora da kupi da bi na kraju imao nešto što liči na "auto" :D

 

Kad ce tema tvoje coca-cola konzerve? "Coca cola Konzerva" - by dekirs, i salute you Sir...

5b785e256f981_clapping-handscopy.thumb.jpg.816d705561aa6c3f06762f7ef13c66cf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutine imam ja 2018Q1 mape :) ako ti zatrebaju. 

Skontao sam da na nekoj verziji od prošle godine (q1 ili q2) nema severna tangenta niti ceo deo od kružnog toka ka Rumenci, kao ni novi bulevar u BG sa novog mosta do Tošinog bunara.

U oba slučaja sve zeleno, kao preko livade da ideš

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, andreja.micovic said:

kao ni novi bulevar u BG sa novog mosta do Tošinog bunara.

Bez ovoga bi @totti dobio nervni slom, ne znam kako bi vozio bez toga :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...