Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Pa da li ga je poterao barem 160? Jbt, pa smorio bi se da idem negde dalje sa tempom 110km/h....

Pokaži mu moje fotke, edukuj ga :P

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zbog toga idem za svoj groš, tj ne putujem ni sa kim, to čekanje i razvlačenje me ubija. Nađemo se na odredištu i svima lepo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se čini da je na autoputu manje bezbedno cca 100 nego 130 npr kada su normalni uslovi.

Prestiže te 95% ljudi, poneki kamion i većina autobusa, a sa druge strane ako ideš iza kamiona, autobusa nemaš dobar pregled napred, često imaju prastare ili protektirane gume pa hoće da bacaju komadiće iza, a i generalno bacaju više kamencica.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/14/2018 at 9:53 PM, marko.jovanovic said:

Evo za  Milutinca da pokaže paši, da ne juri sada po forumu. Ako mene pitate, što Midea 1.3, što ta A klasa prve generacije, sve je to isti kontejner na 4 točka :lol:, ali bez obzira na sve, 160km/h mora da ide.

 

IMG_20180701_151523.thumb.jpg.c1bef47328546045b3b96eeb81fb85b4.jpgIMG_20180701_150315.thumb.jpg.c70a9bbeba2cc520a0dea9f953e8ed98.jpgIMG_20180701_151422.thumb.jpg.ba490927cfc630a5fc730e89497e2795.jpg

 

 

Moze to brze. Punto 1.3 mjet 170kmh sa 4 nas u kolima i to magistralom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Axic said:

Ipak je bolje 30 minuta kasnije nego 30 godina ranije.

 

Vozio sam u okviru ogranicenja. Plus sto kaze fiatovac...bolje i sigurnije 130 nego 105.

Iza ovih sa 105 uvek neka nervoza oko preticanja i kocenja. Kad ides 130 ubacisse u "ekipu" i samo ides. Proleti poneki baja sa 170-180 i to je to

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/17/2018 at 12:11 PM, vagenovac said:
Meni se čini da je na autoputu manje bezbedno cca 100 nego 130 npr kada su normalni uslovi.

Prestiže te 95% ljudi, poneki kamion i većina autobusa, a sa druge strane ako ideš iza kamiona, autobusa nemaš dobar pregled napred, često imaju prastare ili protektirane gume pa hoće da bacaju komadiće iza, a i generalno bacaju više kamencica.

Nema sta da ti se cini to je naucno dokazano cak sta vise ti kilavci prave veliku opasnost na putu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naročito kada neki raspali yugo ili lada idu noću 80km/h desnom trakom, a zadnja svetla im ne rade, ili jedva čkilje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Milutinac said:

Kad ides 130 ubacisse u "ekipu" i samo ides.

Naravno, slažem se za ovih 130. Nisam ni mislio da se vozi 100-110km/h nego čitam komentare Marka kako stalno priča o gasu u patos, žurbi, nervozi. Možda mu je lakše avionom, nema sumnje da će tu biti prvi sa prosečnom brzinom od 880-900km/h.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moram da teram gas patos ako želim da idem 160, tu još neće da se raspadne, probao sam 40km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par dana mi trebalo da se malo saberem posle mora, pa evo me nazad :)

 

Debeli je stvarno odlicno vukao, prava je mrcina, na auto-putu je tek kao svoj na svome...u povratku nije bilo nikakvog cekanja i pracenja sa pasom, tako da sam vozio dosta lakse i rasterecenije, a tako je bilo i kolima...
 

 

20180719_190823.thumb.jpg.fbd84e9e89c0fbfd2f467ddb721f69ed.jpg   20180719_190836.thumb.jpg.2e9890513861c4d97806e69edb7eb336.jpg   20180719_190911_HDR.thumb.jpg.f71e43c761f385f4298f8c316708db87.jpg

 

20180719_190928_HDR.thumb.jpg.50a96ee8d41c029e7fa032c9b2bcd0a7.jpg

 

20180720_144229_HDR.thumb.jpg.0f6507003ca32580b71fdf22e8bda38a.jpg

 

Za one sto kazu da bravo ima mali gepek - :-* mozda je i mali, ali tehnicar ;) hi-hi

 

20180723_105450.thumb.jpg.c51e274a7bd0540cb0861901f1d59fe2.jpg

 

20180723_105803_HDR.thumb.jpg.e1d64ed97365a9d931712344536cf077.jpg

 

I za kraj, za petrol ekipu, cisto da imaju sta da se ovde nastave ;)

 

 

 

ZAnemariti prosecnu brzinu iz XY faktora, od kojih je jedan da sam u povratku upao na guzvu na GRE-MAK granici i ladno izgubio jedno 2...dva i po sata

 

20180723_002541_HDR.jpg

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh...:) u povratku nije bilo gnjavaze sa mercedesom tako da sam vozio za svoju dusu, GRcku sam drzao 110 ili 130 gde moze, Makedoniju smo bukalno preleteli, pogotovo novi deo auto/puta koji je odradjen vrhunski. A kod nas sam drzao 130-140-150, gorivo sam sipao prvo na luk, pa posle tag punio na OMV, tako da sto se tice same prosecne brzine od rampe do rampe mogao sam voziti i 200...

Ono sto je prosto sjajno kod brava u komb. sa ovim motorom je to sto klinja nazad spava, ja drzim 130-140, muzika lagano na 4-5 pojacana i cujes pesmu tiho kao sada na lap-topu da sam pustio nesto lagano...

 

E kad smo kod pesme, odradio sam pre mora ovaj mali update...razlika ili neprimetna ili tipa 10-20%, ali ajd neka ih...

 

20180709_172910.thumb.jpg.29374e9d7a44bb42c1ff1cb8f65fab57.jpg

 

20180709_172923.thumb.jpg.6b0df2a8ceca5f71dbd2302c2a9dc7ca.jpg

 

20180709_175050.thumb.jpg.098567e1fdd68c2d3d4194d1efeace01.jpg

 

***leva vrata netaknuta, desna vrata netaknuta. Sa sve ovom penastom oplatom.

Prednji branik fabricki original, kao i zadnji, znam posto sam skidao i jedan i drugi...

 

:)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma jesam ja dokumentovao, ali i da je hteo nije mogao vise od 140km/h. tolika je bila guzva od ns ka bgd da je to bilo strasno...dzabe i blicanje bilo i sirena, stranci zagaze brzu traku i 110-120 i mozes se j....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.7.2018. at 8:22 PM, Dezurni said:

Milutine, trepni dva puta ako su te oteli naftni drogoši

Leeeleeee crni Kole, pa i tebe oteše??? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva tema! Citao sam od 40. i neke stranice, sav sam bio nabrijan oko momenata sa prodajom, kao neku uzbudljivu knjigu kad citam, pa sve cekam sta ce se desiti na kraju. Drago mi je da je 'happy end' u svakom slucaju :) 

 

Kazi mi, mozda je i pisalo negde, ali ne mogu da sve detaljno da popamtim, koje je trenutno stanje sa oprugama i amortizerima? Sportline su bile prevara, za 1.4T, i pretvrde, pa si svoje skratio za 3 cm, ali sam onda na jednoj slici video nazad crvene eibach. pa sam izgubio nit o tome?

 

Vezano za ovo, voleo bih bas da cujem neko poredjenje Fiata sa eibach pro-kitom i nekog fabrickog auta koji vazi za dinamicnog i upravljivog, poput recimo ford focusa ili seat leona... 

 

Druga stvar, kocione plocice, kakvo je trenutno stanje? Interesovao sam se i ja nesto za unapredjivanje kocionog sistema samo plocicama sa vecim 'trenjem', medjutim , pomislio sam kako to automatski stavlja diskove pod veca opterecenja (pogotovo termalna). Pa eto, da li si primetio mozda neki 'brake fade' nekad, kakvo je stanje sa diskovima posle dosta km, i da li i dalje osecas isti kocioni potencijal, da tako kazem?

 

I poslednja stvar, sta je zakljucak u vezi sa krivom obrtnog momenta nakon radjenja dizni? Da li se pomerila u levo? 

 

Nemoj zameriti ako su neka pitanja vec odgovorena :D 

 

Svaka cast na upornosti i radu, a Bravo je prelep :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...