Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Treba da ti slikam brava sa pro kit i oem amortima, bas lepo izgleda...
Ali ako planiras i amortizere jos bolje, b6 ili b8? B8 su kraci, ali verovatno auto postaje jos tvrdji, pa je pitanje da li bi ti to odgovaralo posto je auto u kojem se vozi porodica, mislim da bi B6+ pro kit bio pravi pogodak.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportline je žestok i nizak a ispane i pretvrd, za naše puteve pro-kit je sasvim ok u kombinaciji sa sportskim amortizerima (B6).

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kuvalja

 

Mislis na ovog?! :D

 

1231231212.png

 

Ja sam sada na istoj visini, slikacu danas bas...ali bih voleo da imam nove opruge. Fino se ja sada vozim, recimo fabricka udobnost jedno 3cm nize.

Ali bih voleo da imam nove opruge, nove amorte i da sam miran. Recimo da bi amorti svakako sledece godine bili za zamenu, pa bih probao da napravim dobar komplet. Ili nov pro-kit sa nekim dobrim amortima. Ili bilstein B6 set ;) videcemo

6 minutes ago, Mišo165 said:

Sportline je žestok i nizak a ispane i pretvrd, za naše puteve pro-kit je sasvim ok u kombinaciji sa sportskim amortizerima.

 

Ne bi bio problem ni da je pretvrd ni prenizak, ali posto opruge nisu napravljene za moj motor/model stošovao je ceo automobil. Predjem preko ulegnuca nekog a on posle napravi jos 5 "talasa"

 

PS - citiranje ovog poslednjeg moze da pocne za 3...2...1 :D

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Milutin-NS said:

 

Ne bi bio problem ni da je pretvrd ni prenizak, ali posto opruge nisu napravljene za moj motor/model stošovao je ceo automobil. Predjem preko ulegnuca nekog a on posle napravi jos 5 "talasa"

Razbalansiran je auto ako nije za pravi tip motora. Verovatno spreda padne još niže jer nisu rađeni za težinu dizela a i opasnije se obnaša u vožnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas taj.
Nece bre vise niko da te citira kad si ljutko

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Kuvalja said:

Nece bre vise niko da te citira kad si ljutko emoji14.png

Hvala Bogu...

Vidis Milutinac da ti svi verujemo kada kazes da ti nije problem da je pretvrd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nisu 225/45/17 i 225/40/18 skoro pa iste po obimu?

Jedino ako ne mislis da 18'' felna vece i lepse izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je do boje kola :stuart: . Salu na stranu, znam napamet sve te fabricke dimenzije i poredjenja od 15'' do 18'' - za 225/45/17 i 225/40/18 bukvalno je razlika u par mm obima. Ako su naravno te dimenzije u pitanju. Izgledom te vara jedino veca felna, tj. proporcija precnika felne i visine gume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15. 2. 2017 at 10:11 AM, Milutin-NS said:

Da nastavimo ovo...

Majstor Bata je ovako otvsrao dpf, vidi se i unutrasnjost posle, glatko unutra, nema nikakvih preprekao, bas lepo moze da se skine

Rezultat - zvuk motora i izduva POTPUNO isti kao i pre. Lakse i ozbiljnije povlaci, kada dodje do 2000 ozbiljnije povuce, tu nema sta. Na navlacenje do 2000 ce vise uticati ciscenje usisne i one njene klapnice, verujem...

Usisna i plocica na egr jos samo ostaje i bravac ce da bude -like new- :)

 

IMG_20170214_182033.jpg

IMG_20170214_181937.jpg

zanimljivo da nije ništa glasniji, meni kaže majstor sa ukidanjem dpf na izduvu oko tog mesta postaje glasnije. Kako je posle vađenja sa turbinom, da ne ide u overboost i dali više pišti ?

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Milutin-NS said:

 

Ne bi bio problem ni da je pretvrd ni prenizak, ali posto nisu za moj,stošovao je ceo. Predjem preko  nekog a on posle napravi jos 5.

JERI si o ovom razmisljao?  :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Mišo165 said:

zanimljivo da nije ništa glasniji, meni kaže majstor sa ukidanjem dpf na izduvu oko tog mesta postaje glasnije. Kako je posle vađenja sa turbinom, da ne ide u overboost i dali više pišti ?

 

 

Nije nista glasniji. Uzimam za reper 120 na sat u naravno 6. brzini gde ne cujem apsolutno nista sem guma i vetra...muzika na 5-6. Mislim nissta cudno ni pre ni posle toga. Jedina promena na zvuku je kada bukvalno stavim glavu ispod zadnjeg branika na samom izduvu se cuje onaj zvuk otvorenog izduva i nista drugo
Sa turbinom je sve u redu, imam neko sitno prepunjavanje od recimo 0.05 kada gazim auto tako da mi ga posle bude žao, što se desi jako retko...

U planu je i downpipe pa cemo videti i sta on napravi celom "sklopu" :)

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan - na nekoj temi smo pisali o fabrickim xenonima na bravu...mozda cak i ovde kod mene pa sam rekao da cu ti bas slikati jednu pokaznu. Obrati paznju na corsu levo kako sam je išjeka! 

 

Evo ga...fabricki xenon, fabricke osram d2s sijalice 4300 i polirani farovi 

 

20171208_170015.thumb.jpg.7e4834ecc95298a188498aa486781fdc.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si uzimao ti sijalice ili su dosle sa kolima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...