Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

Mozes i ovako neki detalj:

vw-(4)-600x400.thumb.jpg.dac604e9ad984f41638908f735147e01.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covece koja agonija gotovo ni zbog cega.

Kako ste uopste dosli na ideju da gledate uzupcenje?

 

Drago mi je da je reseno i, ponovicu, nadam se da je ovo poslednji problem sa Bravom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, igor0511 said:

Covece koja agonija gotovo ni zbog cega.

Kako ste uopste dosli na ideju da gledate uzupcenje?

 

Drago mi je da je reseno i, ponovicu, nadam se da je ovo poslednji problem sa Bravom!

 

Da budem iskren prvi hint da nesto ne valja je dao Safet (safe chip) kada sam isao na valjanje...bukvalno nisam ni stao na valjke kaze on stani...ovde nesto ne valja. Dosao i njegov majstor Panta...kaze sumnjam na zupcenje...ali kao turbina tu ne valja bla bla, prvo ti resi turbinu pa onda da vidimo zupcenje...ja DRUGI PUT skidam turbinu saljem za Uzice oni se ljudi krste, ispitivali je dva dana, i kao pusti ti price turbina je savrsena...usput zbog sumnji na elektroniku dobijem i nov aktuator i senzor i sve novo vezano za to...sad je i to novo.

+na ispitivanju nema nikakvo novo ostecenje, bi mi drago tad :)

 

Metnemo opet turbinu...sve isto, mada verovatno je stari aktuator zezao jer dijagnostika sada pokazuje da turbina pravi veci pritisak...ali dzaba samo povecanje pritiska...to nije dovoljno da auto ide bolje. Ja pomalo sumnjicav, razocaran i ajd kao prihvatim to sto govore da su to kineski kertridzi za turbinu, budu tezi i do 80gr, treba vise vremena da se zavrti bla bla bla i jbg...vise nisam ni sam znao sta i bukvalno odustanem i ostavim tako...

 

Kad eto dezurni Neso aka crazymechanic i ja ajd opet da zasucemo rukave i da se mastimo - kad eto ti stvarno...jedan zub ali vredan. Nenad cim je video poceo slavlje...ja reko polako...nisam navikao da budem optimista...

Kad vid ga stvarno - zakiva :)

 

3 hours ago, Martin said:

Milutine, ako ti je za utehu kad je već auto došao iz Italije - bar nećeš imati problem sa korozijom. 

 

Nema nema...sve deluje super :thumbup:

 

 

A sto se tice valjaka po treci put...mislim da cu za par dana OPET :)

1 hour ago, sibisi666 said:

kad ces na valjanje? :)

 

 

p.s. 

sad mozes polako razmisljati i o ukrasno/prakticnim gadzetima koje nemas, paz ovo: 

 

 

 

 

 

Sto se tice ukrasnih gedzeta dobice prvo tamna stakla i jedan vrlo-ukrasni downpipe...da maknem ono bure od dpf-a vise :) a gde su nosaci motora...pa dizne hajaooo sta me sve ceka...neka neka sad se igramo na dalje

 

Ps - dobra fora sa klipa

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj mali test koji sam praktikovao posle svake zamene protokomera, vadjenja dpf-a itd

Znaci...treca brzina i zgazim ga na 1500 i drzim do 3500.

Do pre nekako je najbolje vreme bilo 8.2

Evo danas...

 

 

Capture+_2017-10-14-18-54-58.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

~25% je ogromna razlika. 

Bio je auto onda debelo namucen. Sreca samo sto nista nije stradalo usled loseg zupcenja.

 

Tebi sad i ne treba cip kad si vec dobio solidno povecanje snage :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo ti sad lamela proklizava :) sala mala, izgleda da ce ova prica imati happy end

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, igor0511 said:

~25% je ogromna razlika. 

Bio je auto onda debelo namucen. Sreca samo sto nista nije stradalo usled loseg zupcenja.

 

Tebi sad i ne treba cip kad si vec dobio solidno povecanje snage :D

 

Ovo mu sada dodje kao chip tuning stage1. Nije to ni lose...dva puta povecanje snage od 30-40ks :D

 

2 hours ago, cane said:

Ovo ti sad lamela proklizava :) sala mala, izgleda da ce ova prica imati happy end

 

 

Deluje pomalo neverovatno ali po svemu sudeci hoce :)

 

2 hours ago, YUgisa said:

Da nisu svecice :D

 

Moja greska...nisam trebao bosch stavljati...kazu samo NGK! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste mi se ne svidja kad neki majstori tako rade v.servis, tu gde je samo obeleze i zamene kais, treba svaki put blokirati radilicu i bregastu u polozaj za zupcenje.
Super pa si resio to.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve jasno...nema tu sta. Trebao sam ranije posumnjati na zupcenje, a ja izgubio vremena i vremena trazeci problem oko turbine, njenih pritisaka, vakuma, ventila, aktuatora i gluposti...jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je to nekad, jbg. I ja kad sam imao onu epizodu sa pakovanjem vece turbine, okrenuo sam pola Srbije ne bi li nasao u cemu moze biti kvaka, zasto ne krece pre 3000rpm nista da se desava, nema sta nije probano, na kraju sam mislio da turbo jednostavno ne valja, iako je isproveravan, prodam ga, vratim svoj stari, kad ono opet isti problem ostao. I na kraju se ispostavilo da sam produvao EGR blokator bas u momentu nakon montiranja veceg turba, kakva glupost, a niko nije posumnjao na to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ nije merodavno uporedjivati sa drugim modelima, drugaciji prenos dosta ima m32 menjac

Sent from my SM-A310F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni za sada bitno da sam skinuo dve sekunde, to je velik pomak...a sad da li je 5.9...6.1 ili 6.3 to mi trenutno nije toliko bitno. To na o.x sekundi cu tek da ciljam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...