Milutinac 5906 Posted October 12, 2017 Jok. Imao sam pomoc! 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 12, 2017 Bromance Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17634 Posted October 12, 2017 (edited) Mozes i ovako neki detalj: Edited October 12, 2017 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted October 13, 2017 Kako je živnula tema čim je debeli proradio..., mamicu mu švabsku! Ovaj, 'talijansku Šta sad? Konjometar? Kad, e? Meni se vratio Lesi, tako daaaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted October 13, 2017 Covece koja agonija gotovo ni zbog cega. Kako ste uopste dosli na ideju da gledate uzupcenje? Drago mi je da je reseno i, ponovicu, nadam se da je ovo poslednji problem sa Bravom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted October 13, 2017 Milutine, ako ti je za utehu kad je već auto došao iz Italije - bar nećeš imati problem sa korozijom. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted October 13, 2017 kad ces na valjanje? p.s. sad mozes polako razmisljati i o ukrasno/prakticnim gadzetima koje nemas, paz ovo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 13, 2017 (edited) 3 hours ago, igor0511 said: Covece koja agonija gotovo ni zbog cega. Kako ste uopste dosli na ideju da gledate uzupcenje? Drago mi je da je reseno i, ponovicu, nadam se da je ovo poslednji problem sa Bravom! Da budem iskren prvi hint da nesto ne valja je dao Safet (safe chip) kada sam isao na valjanje...bukvalno nisam ni stao na valjke kaze on stani...ovde nesto ne valja. Dosao i njegov majstor Panta...kaze sumnjam na zupcenje...ali kao turbina tu ne valja bla bla, prvo ti resi turbinu pa onda da vidimo zupcenje...ja DRUGI PUT skidam turbinu saljem za Uzice oni se ljudi krste, ispitivali je dva dana, i kao pusti ti price turbina je savrsena...usput zbog sumnji na elektroniku dobijem i nov aktuator i senzor i sve novo vezano za to...sad je i to novo. +na ispitivanju nema nikakvo novo ostecenje, bi mi drago tad Metnemo opet turbinu...sve isto, mada verovatno je stari aktuator zezao jer dijagnostika sada pokazuje da turbina pravi veci pritisak...ali dzaba samo povecanje pritiska...to nije dovoljno da auto ide bolje. Ja pomalo sumnjicav, razocaran i ajd kao prihvatim to sto govore da su to kineski kertridzi za turbinu, budu tezi i do 80gr, treba vise vremena da se zavrti bla bla bla i jbg...vise nisam ni sam znao sta i bukvalno odustanem i ostavim tako... Kad eto dezurni Neso aka crazymechanic i ja ajd opet da zasucemo rukave i da se mastimo - kad eto ti stvarno...jedan zub ali vredan. Nenad cim je video poceo slavlje...ja reko polako...nisam navikao da budem optimista... Kad vid ga stvarno - zakiva 3 hours ago, Martin said: Milutine, ako ti je za utehu kad je već auto došao iz Italije - bar nećeš imati problem sa korozijom. Nema nema...sve deluje super A sto se tice valjaka po treci put...mislim da cu za par dana OPET 1 hour ago, sibisi666 said: kad ces na valjanje? p.s. sad mozes polako razmisljati i o ukrasno/prakticnim gadzetima koje nemas, paz ovo: Sto se tice ukrasnih gedzeta dobice prvo tamna stakla i jedan vrlo-ukrasni downpipe...da maknem ono bure od dpf-a vise a gde su nosaci motora...pa dizne hajaooo sta me sve ceka...neka neka sad se igramo na dalje Ps - dobra fora sa klipa Edited October 13, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 14, 2017 Moj mali test koji sam praktikovao posle svake zamene protokomera, vadjenja dpf-a itd Znaci...treca brzina i zgazim ga na 1500 i drzim do 3500. Do pre nekako je najbolje vreme bilo 8.2 Evo danas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted October 14, 2017 ~25% je ogromna razlika. Bio je auto onda debelo namucen. Sreca samo sto nista nije stradalo usled loseg zupcenja. Tebi sad i ne treba cip kad si vec dobio solidno povecanje snage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 14, 2017 Kome bre ne treba cip, nemoj mu tim crnim mislima puniti glavu Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted October 15, 2017 Ovo ti sad lamela proklizava sala mala, izgleda da ce ova prica imati happy endSent from my SM-A310F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted October 15, 2017 Da nisu svecice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 15, 2017 13 hours ago, igor0511 said: ~25% je ogromna razlika. Bio je auto onda debelo namucen. Sreca samo sto nista nije stradalo usled loseg zupcenja. Tebi sad i ne treba cip kad si vec dobio solidno povecanje snage Ovo mu sada dodje kao chip tuning stage1. Nije to ni lose...dva puta povecanje snage od 30-40ks 2 hours ago, cane said: Ovo ti sad lamela proklizava sala mala, izgleda da ce ova prica imati happy end Deluje pomalo neverovatno ali po svemu sudeci hoce 2 hours ago, YUgisa said: Da nisu svecice Moja greska...nisam trebao bosch stavljati...kazu samo NGK! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted October 15, 2017 lepe vesti, lepe! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 16, 2017 Uopste mi se ne svidja kad neki majstori tako rade v.servis, tu gde je samo obeleze i zamene kais, treba svaki put blokirati radilicu i bregastu u polozaj za zupcenje. Super pa si resio to.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 16, 2017 Sve jasno...nema tu sta. Trebao sam ranije posumnjati na zupcenje, a ja izgubio vremena i vremena trazeci problem oko turbine, njenih pritisaka, vakuma, ventila, aktuatora i gluposti...jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted October 16, 2017 Dobro je... Samo napred Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted October 16, 2017 Tako je to nekad, jbg. I ja kad sam imao onu epizodu sa pakovanjem vece turbine, okrenuo sam pola Srbije ne bi li nasao u cemu moze biti kvaka, zasto ne krece pre 3000rpm nista da se desava, nema sta nije probano, na kraju sam mislio da turbo jednostavno ne valja, iako je isproveravan, prodam ga, vratim svoj stari, kad ono opet isti problem ostao. I na kraju se ispostavilo da sam produvao EGR blokator bas u momentu nakon montiranja veceg turba, kakva glupost, a niko nije posumnjao na to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted October 17, 2017 @Milutin-NS probah taj tvoj test, moralo bi jos poprilicno dolje, moja alfa sa 15ks i 55nm manje je imala vrijeme od 6.2 al vazno da nadje uzrok Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted October 17, 2017 ^ nije merodavno uporedjivati sa drugim modelima, drugaciji prenos dosta ima m32 menjacSent from my SM-A310F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanhn 11 Posted October 17, 2017 Aa ok, moja greska onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 18, 2017 Meni za sada bitno da sam skinuo dve sekunde, to je velik pomak...a sad da li je 5.9...6.1 ili 6.3 to mi trenutno nije toliko bitno. To na o.x sekundi cu tek da ciljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted October 24, 2017 Hajde nišandžijo... Ili čekamo neki lepši dan, baš mi se ne ide po ovom NEvremenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 24, 2017 Paaaaa, cetvrtak je od 8-20 stepeni bez padavina, sta kazes na to? Quote Share this post Link to post Share on other sites