Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Fiat Bravo MJet 2.0 Emotion 2010 aka -Debeli- by Milutinac

Recommended Posts

@Ivan A ne bi ti ja 2.0 uzeo pa da mi platis :D Fala ti al probaj ti prvo :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost razumem te, u startu je vec bio "kompromis" za tebe jer nije 1.4t 150, a I zao mi je sto je kod tebe 2.0 pokazao koliko je svilen.

Pre svega zelim ti srecan put na more, a posle odmora brzu prodaju I bolju kupovinu.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pridruzujem se lepim zeljama :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, marko.jovanovic said:

Koliko para? 

 

Nisam jos smislio, kada se vratim sa mora

 

Hvala na lepim zeljama @MS PK i @vagenovac (fiatovac), ali krecemo tek 4. Jula a do tada ko zna koliko cu jos delova da izmenjam... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisi nego sta. Od tebe i cekamo neku rec :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutine, i ja ti želim lep odmor, dobar provod na moru sa klinjom, bezbedan i siguran put, i da ohladiš glavu posle odmora. 

Gledaj to ovako: sada imaš nove neke vitalne delove, i bićeš miran. Šta bi ja trebao da kažem, pored opruga i amortizera i još nekih delova  koje sam promenio, pa sada imam osećaj da vozim nov auto, morao sam da uradim sajtne - bum, ode 360 eur. Menjao sam body komp (nisam mogao da ugasim svetla), sa radom ode nešto oko 11000 din. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vase strucno misljenje o problematici, cenjeni gospodine Dezurni, bi mozda bilo i presudno. Zato tastaturu u ruke...

 

1 minute ago, MS PK said:

@Ivan A ne bi ti ja 2.0 uzeo pa da mi platis :D Fala ti al probaj ti prvo :D

Prezadovoljan sa 1.9 i podacima "na papiru" za tada jos uvek novi 2.0 planirao sam jos davno, ali posle pocese da isplivavaju na povrsinu neke netipicne falinke u eksploataciji, kao i za 1.6. Sto sam vise saznavao, bila je sve veca glavolomka. Kako stvari stoje, gledacu ja ipak opet neku benzinjaru, teranje u obrtaje, urlanje bez rezultata i taj fazon :) .

 

Sve se sredi, ali kosta najvise cimanja, zivaca i vremena. Ni finansijski momenat naravno nije zanemarljiv, nije to za bacanje u vodu jer sva ulaganja tesko da to mozes ni blizu da vratis prodajom. Kapram da si popi*deo i da je najgore kada izgubis poverenje, ali iskuliraj malo, mozda se ljubav nenadano rasplamsa ;) .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja hteo da ga zajebavam, ali nema srca (do srede)

 

Ajd sada malo ozbiljnosti

Za turbinu mislim da je greška majstora koji je čistio usisnu. Ne možemo da dokažemo, pa nećemo da sečemo glave. 

 

Zamajac. Jbg, jednostavno je odradio svoje. Raspao se ležaj na zajedničkoj osovini dve ploče. Nešto slično kao i ležaj radilice. Verujem da im je to greška u izdradi. Svi ostali elementi izgledaju kao novi. 

 

Sve ovo je i dobro što mu se desilo. Samo da ga podseti zašto nije voleo dizele :) Sada lepo da kupi jednog benzinca, pa da ga gledam kao prijatelja kao nekada. A ne samo kao mušteriju. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Martin said:

Au jbt žvt.... :huh:

 

 

Aj samo jako i (nažalost) čekamo utiske sa remontovanim zamajcem. ;)
Šta je sa lamelom, korpom - sve ok ili si i to poslao na remont?

 

Ovaj post nisam video na prvu :)

 

Lamela i korpa odlicni, postoji mogucnost da je italijan set kvacila skoro stavio nov i da je kao takav razjebao dotrajali zamajac, to je ona prica da bi trebalo da se menjaju u paru valjda...ali pretpostavljam da je znao da ce prodavati kola uskoro pa je kvacilo promenio jer je morao a zamajac ko J...

 

Ja sada stavljam sredjen zamajac na dobro kvacilo i ne bi trebalo praviti problema (nekome)

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, samo jednu stvar bih napomenuo.

 

 

Pa ne bih sad prodavao auto, nema šanse. Bar ga izvozaj godinu-dve, da uživaš u "potrošenim" parama. Eventualnom prodajom u narednom periodu od mesec dana, te pare samo bacaš. ;)

Jbg, kupovinom polovnjaka, u narednih godinu-dve potrošićeš bar 1000e na neke delove (set kvačila, cevi, creva i slično...) da bi to bilo sve ok. To je neko moje iskustvo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Milutine, i ja ti želim lep odmor, dobar provod na moru sa klinjom, bezbedan i siguran put, i da ohladiš glavu posle odmora. 

 

Hvala Marko ;) hladicu glavu mythosom, ouzom i ostalim stvarima, mozda se i desi cudo, ali trenutno moje razmisljanje je da - ja nemam zivaca 

 

59 minutes ago, Ivan said:

Sve se sredi, ali kosta najvise cimanja, zivaca i vremena. Ni finansijski momenat naravno nije zanemarljiv, nije to za bacanje u vodu jer sva ulaganja tesko da to mozes ni blizu da vratis prodajom. Kapram da si popi*deo i da je najgore kada izgubis poverenje, ali iskuliraj malo, mozda se ljubav nenadano rasplamsa ;) .

 

 

Kazem...mozda se desi cudo, ali ne verujem

Prihvatio sam gubitak pri prodaji koji imam na ulaganjima, ali kad jednostavno, iako znam da je sve vitalno promenjeno i koliko sam para dao - gorak ukus i nesigurnost. Neko ko ga kupi, moguce je da nece imati 5 godina nikakvog ulaganja, ali ja motiva - nemam. Stvarno bi mu trebalo da ga vozim jedno 3 god bez ijednog jedinog problema da bi mi povrtaio poverenje koliko-toliko

13 minutes ago, Martin said:

Ok, samo jednu stvar bih napomenuo.

 

 

Pa ne bih sad prodavao auto, nema šanse. Bar ga izvozaj godinu-dve, da uživaš u "potrošenim" parama. Eventualnom prodajom u narednom periodu od mesec dana, te pare samo bacaš. ;)

Jbg, kupovinom polovnjaka, u narednih godinu-dve potrošićeš bar 1000e na neke delove (set kvačila, cevi, creva i slično...) da bi to bilo sve ok. To je neko moje iskustvo. 

 

Slazem se za ovo da i u neki drugi polovnjak treba uloziti, ali razmisljam i o kupovini neceg novog. S tim da sam posle ovakvog iskustva iz kombinacije totalno izbacio snagu, brzinu, konje, kubikazu...opremu ne - bez opreme se ne mEze! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam Hondu doterao u top stanje i prodao, delovi su daleko od jeftinih za jednog benzinca tako da dobro razmisli sta ces birati sledece...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

500l. Nema novije za te pare :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije hgt? :D 

Nov, malo prešao... Nema šta da se menja... 

 

@Dezurni Ajde realno, koliko si prešao sa Puntaom od kako je kod tebe? Tj ko je više prešao

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MS PK said:

500l. Nema novije za te pare :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

 

Moze. Moze i tipo. Spustio sam kriterijum za 300% :D

 

2 hours ago, Dezurni said:

Kažeš, provereno sa oglasa. Biće jedan na oglasima. A evo sad ga i proveravaš

 

Imate li u ponudi slucajno neki hgt sa 5 vrata i >2010 godiste? :)

 

17 minutes ago, andreja.micovic said:

Da nije hgt? :D 

Nov, malo prešao... Nema šta da se menja... 

 

@Dezurni Ajde realno, koliko si prešao sa Puntaom od kako je kod tebe? Tj ko je više prešao

 

 

 

I sad je kod mene. Vise vozim hgta poslednjih mesec dana nego brava...

 

Ja sam presao oko 70.000, a Nesa mislim oko 10-15.000 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milutine, a interesuje me zašto reparacija zamajca? Koliko je jeftinije/bolje/isplativije...?

 

Ok je i jedno i drugo, stvar tvoje odluke, ali me interesuje razlog. Ja koliko sam gledao, doduše za moj auto, nije to više toliko skup bauk koliko je bio. Da li je za 2.0 mjtd i dalje skup nov? Ili novi nije dovoljno dobrog kvaliteta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

2 hours ago, MS PK said:

500l. Nema novije za te pare :D

Ako se fura izgled, bolji izbor je Multipla :stuart: .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, andreja.micovic said:

Milutine, a interesuje me zašto reparacija zamajca? Koliko je jeftinije/bolje/isplativije...?

 

Pa ovako, sa jedne strane imamo remont - 200€, i godinu dana garancije. Sto se mene tice, nadam se da dok je kod mene da je pod garancijom, tako da ne brinem, mada mislim da ce sljakati to dugo bez problema i kod nekog drugog. Covek koji to radi ima ozbiljnu firmu, time se samo bavi, radi i teretni program itd. 

 

Sa druge strane imamo nov deo, i nema brige oko kvaliteta jer jedino LUK pase na F40 menjac i cene su od 60.000 do 96.000 (kit commerce). I zamajac koji je skinut kod mene je LUK... (a i kvacilo) 

Samo sto kvacilo izgleda kao novo <_<

 

Treca varijanta, a to nisam hteo sto zbog sebe a i nekog drugoga je polovan...macka u dzaku, nista drugo, to sam odmah odbacio

 

 

@MS PK - sorry mico za tag, slucajno sam a ne mogu izbrisem preko fona

 

@Ivan - bogami mnogo mi se svidja bi-color varijanta 500l kada je crven a krov crn, pa neke ozbiljne felne i gume pa par cm blize zemlji...ihaj :)

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...