neshaoct 9584 Posted August 7, 2021 BMW Serije 8 Edition Heritage Kako bi obeležio 30-godišnjicu starta prodaje legendarnog BMW-a E31 Serije 8 u Australiji, BMW Australia sada prikazuje specijalno izdanje aktuelne Serije 8. U pitanju je BMW Serije 8 Heritage Edition, ekskluzivno i ograničeno izdanje na bazi BMW-a 840i sa zadnjim pogonom (u čast nekadašnjeg E31 840Ci modela). Serija je ograničena na samo 9 primeraka, po tri G14 Cabrioleta, tri G15 Coupea i tri G16 Gran Coupea. BMW Serije 8 Edition Heritage raspolaže sa 340KS i 500 Nm, uz 8-stepeni Steptronic Sport menjač. Svi primerci imaju M Sport paket, standardni M Sport zadnji diferencijal, M Sport kočnice, adaptivno M oslanjanje, BMW Individual paket, 20-inčne M Sport 728M točkove, M Sport crvena kočiona klešta, M Shadow Line paket, kao i nekoliko kombinacija boja eksterijera i enterijera. Kombinacije su: BMW Individual Frozen Marina Bay Blue - BMW Individual Full Leather Merino Black. BMW Individual Frozen Black - BMW Individual Full Leather Merino Ivory White. BMW Individual Frozen Dark Silver - BMW Individual Full Leather Merino Tartufo/Black. Tu su između ostalog i natpis ''Edition Heritage-1/9'' na centralnoj konzoli, Harmon/kardon surround sound sistem od 464W, BMW Head-Up Display, sistemi Driving Assistant Professional, Parking Assistant Plus... Isporuke kupcima su najavljene za četvrti kvartal ove godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 14, 2021 AutoTopNL: G-Power BMW M8 Malo više zvuka i ubrzanja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 15, 2021 G-Power BMW M8 sa 900 konja Nemački G-Power je svoju ponudu dopunio još jačim M8 modelom. Tačnije, kod G-Powera su dostupna dva nova paketa za 4.4 V8 u BMW-u M8 Competition (serijski ima 625KS i 750 Nm). Tako G8M Hurricane RS dolazi sa 840KS i 1.050 Nm, dok jači Hurricane RR raspolaže sa svih 900KS i 1.050 Nm (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem...). Najveća brzina je sada 340 km/h. Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i Hurricane Orange boja, modifikovano oslanjanje, 21-inčni točkovi, kao i koža, alkantara i ugljenična vlakna u unutrašnjosti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 24, 2021 AutoTopNL: G-Power BMW M8 790KS/1.020Nm na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2021 AutoTopNL: G-Power BMW M8 Sa 800 konja na Autobanu jer posle G-Power dorade BMW-ov 4.4 V8 BiTurbo više ne daje fabričkih 625KS/750Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 13, 2021 Manhart MH8 700 Cabrio BMW M850i Cabrio je dobio i pojačanu verziju u režiji nemačkog Manharta koji je svoju kreaciju nazvao MH8 700. Izmene se između ostalog tiču zlatnih trkačkih traka na eksterijeru, novih alu točkova od 20 inča, jačeg kočionog sistema, H&R sportskih opruga (auto je niži 30 mm), sportskog izduvnog sistema, aero paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), kao i V8 motora. Konkretnije, Manhart je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačao na 710KS i 925 Nm (modifikovan je i 8-stepeni automatski menjač). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 12, 2022 Zacoe BMW M8 Gran Coupe Nedavno je azijski tjuner Zacoe prikazao svoj paket za doterivanje BMW modela M3 i M4, a sada je svoju gamu dopunio i modifikovanim BMW–om M8 Gran Coupe. Kao i u slučaju BMW-a M3 i M4, Zacoe je i za M8 Gran Coupe pripremio drugačiji prednji spojler, otvore za vazduh, set pragova od ugljeničnih vlakana, izmenjeni zadnji difuzor, kao i fiksni spojler na prtljažniku. Osim toga, u ponudi će se naći i novi točkovi, dok podataka o eventualnom pojačanju motora nema. To znači da je pod haubom 4.4 twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Pored toga, tu je i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji raspolaže sa 625KS. M8 Competition Gran Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.3 sekunde i može do maksimalnih 250 km/h (uz opcioni M Drivers Package i 305 km/h). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 16, 2022 Manhart BMW M8 Competition Modifikovani BMW M8 Competition se u paleti nemačkog Manharta nalazi pod oznakom MH8 800. Izmene se između ostalog tiču mat plave boje, trkačkih traka, novih alu točkova od 21 inča, KW oslanjanja (auto je niži 30 mm), sportskog izduvnog sistema sa cevima od po 100 mm, aero paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), alkantare u enterijeru, kao i V8 motora. Konkretnije, Manhart je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačao na 823KS i 1.050 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje do 100 km/h sada iznosi samo 2.6 sekundi. Serija je ograničena na samo 10 primeraka, cena nije navedena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 20, 2022 G-Power BMW M850i Osim modifikovane verzije BMW-a M8, nemački G-Power u svojoj ponudi ima i tjuning pakete sa pojačanje verzije M850i. To u praksi znači da su kod G-Powera dostupna dva paketa za 4.4 twin-turbo V8 motor u BMW-u M850i (serijski ima 530KS i 750 Nm). Stage 1 podrazumeva pojačanje na 620KS i 850 Nm, a Stage 2 na 670KS i 900 Nm obrtnog momenta. Skinuta je i blokada maksimalne brzine, pa umesto 250 km/h iznosi 330 km/h. U paketu su i GP-Venturi hauba od ugljeničnih vlakana, GP-Dynamic zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, modifikovano oslanjanje, kao i 21-inčni Hurricane RS i RR točkovi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 26, 2022 Restajling BMW Serije 8 & BMW M8 Competition BMW je prikazao obnovljenu paletu Serije 8, i to Coupe (fabričke oznake G15), Cabrio (G14) i Gran Coupe (G16). Vizuelne izmene i nisu velike, a obuhvataju redizajnirane ''bubrege'' (sa BMW Iconic Glow iluminacijom), doterana LED svetla, otvore za vazduh u prednjem braniku, zadnji difuzor, alu točkove od 19 i 20 inča, plava kočiona klešta, kao i standardni M Sport paket. V8 verzije BMW M850i xDrive Coupe, BMW M850i xDrive Cabrio i BMW M850i xDrive Gran Coupe imaju i aerodinamički optimizovane M retrovizore, kakve je ranije imao samo M8. Treba pomenuti i nove boje: Skyscraper Gray Metallic, San Remo Green Metallic, M Portimao Blue Metallic i BMW Individual Frozen Tanzanit Blue Metallic. Sada su i varijante sa šestocilindričnim motorima dobile multifunkcionalna sedišta (sa lumbalnom podrškom, memory funkcijom i opcionim Bicolor kožnim izdanjem). Ekran infotainmenta je od 12.3 inča, a uz M Sport paket između ostalog idu i M kožni volan, M sportske pedale od nerđajućeg čelika i posebne patosnice. U gami su inače benzinske verzije 850i xDrive sa 4.4 V8 motorom od 530KS i pogonom na sva četiri točka, pa 840i xDrive sa 3.0 šestocilindričnim motorom od 333KS i pogonom na sva četiri točka, kao i 840i sa zadnjim pogonom. U ponudi ostaje i dizel verzija 840d xDrive, sa 3.0 šestocilindričnim dizelašem od 340KS, uz 48V Mild-Hybrid tehnologiju i pogon na sva četiri točka. Narudžbine za obnovljenu ''osmicu'' startuju u martu, a cene u Nemačkoj se kreću od 99.400 evra za BMW 840i Coupe do 137.000 evra za M850i xDrive Cabrio. Tu je i M8 Competition, u Coupe, Cabrio i Gran Coupe izdanjima. Pod haubom M8 Competitiona je 4.4 twin-turbo V8 motor sa 625KS i 750 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.2 sekunde (M8 Competition Coupe i M8 Competition Gran Coupe), odnosno 3.3 sekunde (M8 Competition Convertible). Treba napomenuti da M8 Cabrio Competitiom ima meki sklopivi krov (otvara se za 15 sekundi pri brzinama do 50 km/h), kao i da je zapremina prtljažnika 350 litara. Naravno, deo M paketa čine i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, gume 275/35 R 20 i 285/35 R 20, jače kočnice, kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...) Nude se i sportska sedišta od ugljeničnih vlakana (sa kožom i alkantarom), opciono i u kombinaciji crne i Sakhir narandžaste boje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 2, 2022 AutoMarket.hr: BMW M8 Competition restajling BMW je osvežio svoju luksuznu sportsku krstaricu M8 Competition sa 625 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 3, 2022 Wheelsandmore BMW M8 Competition BMW M8 Competiton je ''tata'' M ponude otkako se pojavio 2019. godine, a to će biti sve dok se na tržištu ne pojavi još snažniji i verovatno brojčano ograničeni CSL. U proteklom periodu su različiti tjuneri širom sveta izvlačili više snage iz BMW-ovog 4.4 twin-turbo V8 motora. Fabrički ovaj motor isporučuje 625KS i 750 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa osmostepenim M Steptronic menjačem, snaga se prenosi na sva četiri točka preko xDrive sistema. U dvovratnoj konfiguraciji s tvrdim krovom, M8 ubrzava od 0 do 100 km/h za 3 sekunde, dok s opcionim M Driver's paketom dostiže maksimalnih 306 km/h. Kompanija Wheelsandmore je sada unapredila performanse modela M8 Competition, kao i njegov izgled. Snaga pomenutog 4.4 V8 motora je povećana, a postoje dva paketa. Stage 1 ''oslobađa'' 710KS i 890 Nm obrtnog momenta, a ako to nije dovoljno, onda je tu Stage 2 nakon kojeg isporučuje 764KS i 910 Nm obrtnog momenta. Promene je moguće napraviti samo na automobilima proizvedenim pre 2020. godine. Međutim, to nije sve, jer su u nameri da unaprede zvuk u Wheelsandmoreu posegnuli za Dahlerovim unikatnim sportskim izduvnim sistemom. Oni koji imaju M8 novije proizvodnje, mogu da izabru njegov plug-and-play modul koji povećava snagu na 681KS i 890 Nm obrtnog momenta. Tjuner nudi i nekoliko setova felni uključujući Underdock, F.I.W.E i 6Sporz. Prvi set je dostupan u veličini od 20 inča, a preostala dva u u kombinaciji 20 prednje i 21-inčne zadnje felne. U ponudi su i modifikacije oslanjanja u vidu KW opruga te prilagodljivih KW V4 amortizera, tako da je M8 moguće dodatno spustiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 4, 2022 G-Power BMW Serije 8 Vlasnici BMW-a Serije 8 kod nemačkog G-Powera mogu da dobiju tjuning pakete za pojačanje svojih automobila. Tačnije, G-Power nudi dva paketa za 4.4 twin-turbo V8 motor u BMW-u M850i (serijski ima 530KS i 750 Nm). Stage 1 podrazumeva pojačanje na 620KS i 850 Nm, a Stage 2 na 670KS i 900 Nm obrtnog momenta. Skinuta je i blokada maksimalne brzine, pa umesto 250 km/h iznosi 330 km/h. U paketu su i hauba od ugljeničnih vlakana, GP-Dynamic zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, modifikovano oslanjanje, novi izduvni sistem, kao i točkovi od 20 i 21 inča u Jet Black ili nekoj drugoj boji (uz gume 255/30 napred i 295/25 pozadi). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 7, 2022 BMW Serije 8 u Coupe i Cabrio izdanju odlazi u prošlost Aktuelni BMW serije 8 baš i nije ispratio nasleđe koje je ostavio legendarni E31. U prevodu, nije ispunio očekivanja, a to jasno pokazuju i mala ulaganja u okviru proizvodnog ciklusa ovog modela. Naime, nema smisla ulagati veliki novac u nešto što ne generiše adekvatnu prodaju. Još jedan relevantan primer je i Z4, koji je prošao kroz jedva primetnu restilizaciju. Dok za roudster sa mekim krovom kolaju glasine da će se pozdraviti s publikom 2025. Serija 8 bi ipak mogla da uđe u treću generaciju. BMWBLOG, koji poslovično ima proverene informacije, kaže da će modelna linija preživeti, ali u pojednostavljenoj formi. Smatra se da će kupe i kabriolet otići u penziju, tako da će se priča svesti na Gran Coupe. Ono što je takođe interesantno je što je najpraktičnija karoserijska varijanta izgubiti benzinske i dizel pogonske sklopove. Kodnog naziva G77, naredna serija 8 Gran Coupe bi mogla biti dostupna isključivo u električnoj formi. BMW planira da startuje s proizvodnjom tokom 2026. držeći se CLAR platforme bazirane na zadnjem pogonu, koju koriste aktuelni konvencionalni modeli. Uprkos prisustvu brojke ''8'' u nazivu, elegantni sedan će poslužiti za popunjavanje praznine između i5 koji na scenu stupa sledeće godine i već predstavljenog i7. Mada BMW radi na namenskoj električnoj platformi pod nazivom ''Neue Klasse'', izvori bliski minhenskom proizvođaču veruju da je suviše rano za postavljanje serije 8 na NE arhitekturu. Da podsetimo, prvi modeli na potpuno novom hardveru pristižu 2025. sa limuzinom i SUV-om u segmentu serije 3. Ono što možemo takođe očekivati je višegodišnje preklapanje Neue Klasse i CLAR platformi, pre nego što potonja bude u potpunosti odbačena. Prodaja serije 8 isključivo s električnim pogonom počev od 2026. predstavljala bi smeo potez, uzimajući u obzir da veliki broj ljudi još uvek nije spreman za prebacivanje na elektromobile. Visoki rukovodioci bavarske kompanije su više puta izjavljivali da ne treba žuriti s konačnim pozdravom motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da infrastruktura nije spremna za kompletnu tranziciju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 4, 2022 AutoTopNL: BMW M8 kabriolet Al' sa dečijim efektima na izduvu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 9, 2022 AutoTopNL: BMW M8 kabriolet Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 3, 2022 AutoTopNL: BMW M8 Za volanom BMW-a M8 sa 800 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 14, 2022 AutoTopNL: BMW M8 Competition Cabrio Kompletno predstavljanje sa sve vožnjom na Autobanu. Ima 800 konja jer nije više u fabričkom stanju, a cilj je da mu se snaga podigne i na svih 1.000 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 20, 2022 G-Power BMW M8 sa 820KS Nemački G-Power svoju ponudu širi još jednim paketom za BMW M8. U najkraćem, paket za 4,4 litarski V8 motor podrazumeva pojačanje na 820KS i 1.050 Nm (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem...). Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i modifikovano oslanjanje, novi točkovi, hauba od ugljeničnih vlakana, kao i opcija u vidu doterane unutrašnjosti (koža, alkantara i ugljenična vlakna). G-Power nije objavio podatak o ubrzanju do 100 km/h, dok serijski model sa 625KS i 750 Nm do stotke stiže za 3.2 sekunde. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 10, 2023 G-Power G8M Hurricane RR sa 900KS U paleti nemačke tjuning kompanije G-Power se pojavio još jedan paket za BMW M8 Gran Coupe (fabrički ima 625KS/750Nm). U najkraćem, paket za 4.4 twin-turbo V8 motor podrazumeva pojačanje na 900KS i 1.050 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, novi izduvni sistem...). Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i modifikovano oslanjanje, novi točkovi od 21 sa gumama 285/30 i 295/30, hauba i zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, kao i opcija u vidu doterane unutrašnjosti (koža, alkantara i ugljenična vlakna). G-Power u kratkom saopštenju nije objavio podatak o ubrzanju do 100 km/h. Takođe, G-Power za BMW M8 Gran Coupe nudi i slabije pakete sa snagom od 700KS do 840KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2023 AutoTopNL: G-Power BMW M8 Nekad imao fabričkih 625KS/750Nm, dok sada njegov 4.4 V8 BiTurbo daje 800KS/950Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 2, 2023 AutoTopNL: G-Power BMW M8 Gran Coupe Kompletno predstavljanje sa 313 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites