Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 8 (G14/G15)

Recommended Posts

BMW M8 Gran Coupe Competition vs Porsche Taycan Turbo S

 

Duel na stazi: BMW od 165.000 evra sa V8 BiTurbo motorom sa 625 konja/750 Nm, i potpuno električnog Porschea skupljeg za 20.000 evra sa dva elektro-motora koji takođe daju 625 konja (760 na mah) i svih 1.050 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M8 Competition by Manhart

 

Snaga je povećana na 823 konja (625 fabrički), i 1.050 Nm obrtnog momenta (750). Sve to je dobijeno iz 4.4 V8 BiTurbo motora, pa zahvaljujući njemu i pogonu na svim točkovima ovaj auto uhvati stotku za 2.9 sekundi (3.2 fabrički), i ide 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH8 800

 

manhart m8 04.jpg

 

BMW M8 Competition je sada dobio i pojačanu verziju u režiji nemačkog Manharta koji je svoju kreaciju nazvao MH8 800.

 

manhart m8 03.jpg

 

Izmene se, između ostalog, tiču zlatnih trkačkih traka na eksterijeru, novih alu točkova od 21 inča, H&R sportskih opruga (auto je niži 30 mm), sportskog izduvnog sistema sa cevima od po 100 mm, aero paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), kao i V8 motora.

 

manhart m8 02.jpg

 

Konkretnije, Manhart je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačao na 823KS i 1.050 Nm, što je omogućilo smanjenje ubrzanja do 100 km/h na samo 2.6 sekundi.

 

manhart m8 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. BMW Serije 8 Gran Coupe

 

Najveći rivali su mu Audi A7 i Mercedes CLS, ali verovatnije je da će najviše prodaje ''otkinuti'' od BMW Serije 7, jer...zašto bi neko uzeo klasičnu veliku BMW limuzinu kada ima isto to u lepšem pakovanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M8 Competition

 

625 konja/750 Nm iz 4.4 V8 BiTurbo motora koji idu na sve točkove - pogledajte kako u praksi kod ovog auta izgleda 3.2 sekunde do ''stotke'' i 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto video: BMW M8 Competition na Nirburgringu

 

Za volanom je Christian Gebhardt, test vozač magazina Sport Auto, a vreme na Nirburgringu iznosi 7.32,79 minuta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: 2020. BMW M8 Competition

 

Dizajn je jak adut ovog auta, ali nije samo lep...već ima i više snage od direktnih rivala:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Manhart BMW MH8 800

 

Manhart se dosta potrudio i stavio drugačije turbine, izduv, novu mapu u ECU...i podigao snagu za 198 konja - sa fabričkih 625 na 823 KS, i sa 750 Nm na 1.050 Nm. Ubrzanje do stotke je 2.6 sekundi umesto fabričkih 3.2, a sprint od 100 km/h do 200 km/h traje samo 5.5 sekundi. Pogledajte još više o trenutno najbržem M8 Competition na svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 8 Golden Thunder Edition

 

bmw 8 ge 03.jpg

 

BMW je saopštio da će od septembra u ponudi biti i novo specijalno izdanje Serije 8. U pitanju je Serija 8 ''Golden Thunder Edition'', koja će biti na raspolaganju kao Coupe, Cabrio i Gran Coupe, i to od verzija BMW 840i i BMW 840d xDrive pa do BMW M850i xDrive.

 

bmw 8 ge 02.jpg

 

Deo standardne opreme ovde čine i M Sport paket, Sapphire Black metalik ili Frozen Black metalik eksterijer, detalji u boji zlata (retrovizori, 20-inčni M točkovi, bočne linije, M zadnji spojler), BMW Individual High Gloss Shadow Line, kao i crna kočiona klešta.

 

bmw 8 ge 01.jpg

 

Enterijer je sa BMW Individual Merino crnom kožom, ''Edition Golden Thunder'' natpisom na prednjim naslonima za glavu, BMW Individual Alkantarom, Aluminum Mesh Effect Gold detaljima i Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound Sistetom. Proizvodnja će se od septembra odvijati u BMW fabrici u Dingolfingu (najveća fabrika BMW u Evropi, nalazi se u Nemačkoj) dok se cene u vesti ne navode.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M8 Competition na Autobanu

 

3.2 sekunde do stotke i maksimum na 300 km/h u vožnji na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. BMW Serije 8 Gran Coupe

 

840i je turbo šestak sa 335 konja, a M850i sa V8 turbo mašinom sa 523 konja - oba imaju automatik sa 8 stepeni prenosa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M8 Competiton

 

S63 je oznaka iza koje je 4.4 V8 BiTurbo motor koji u Competition varijanti ima 625 konja/750 Nm...i evo ih na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart BMW M8 Competition

 

Sa fabričkih 625 konja dignuto je na 823, a 750 Nm je poraslo na 1.050 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. BMW 840i Gran Coupe

 

Da bi napravio Gran Coupe, BMW je produžio Seriju 8 Coupe za malo preko 20 cm, dodao još jedan par vrata - i eto auta od malo preko 5 metara dužine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3D Design BMW Serije 8 Cabrio

 

205139-3d 8 03.jpg

 

Japanski tjuner 3D Design predstavlja dopunjeni program namenjen BMW-u Serije 8.

 

205141-3d 8 02.jpg

 

Naime, nakon Serije 8 u Coupe izdanju, njihova ponude je sada proširena i paketom za Cabrio verziju.

 

205140-3d 8 01.jpg

 

Vlasnicima ''osmice'' sa sklopivim krovom su tako dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, alu točkovi od 19 i 20 inča (u više boja), modifikovano oslanjanje, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Power G8 M

 

g power 8 05.jpg

 

Nemački G-Power je prošle godine predstavio doteranu verziju BMW-a M850i xDrive (koji u njihovoj režiji može da ima do 670KS), dok je u međuvremenu svoju ponudu dopunio i pojačanim M8 modelom (Coupe, Cabrio i Gran Coupe verzije).

 

g power 8 04.jpg

 

To praktično znači da su kod G-Powera dostupna tri paketa za 4.4 V8 motor u BMW-u M8 Competition (serijski ima 625KS i 750 Nm).

 

g power 8 03.jpg

 

Stage 1 podrazumeva pojačanje na 720KS i 850 Nm, Stage 2 na 770KS i 930 Nm, a Stage 3 na svih 820KS i 1000 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, titanium izduvni sistem...).

 

g power 8 02.jpg g power 8 01.jpg

 

Za zaustavljanje se brine pojačani kočioni sistem, a u paketu su i Venturi RR hauba od ugljeničnih vlakana, modifikovano oslanjanje, kao i 21-inčni Hurricane RR točkovi sa Michelin gumama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom BMW-a M8 Gran Coupe Competition

 

4.4 V8 BiTurbo pravi 625 konja i 750 Nm, što je dovoljno da lansira ovaj veliki i težak auto do stotke za 3.2 sekunde, i vuče ga sve do 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M850i

 

4.4 V8 BiTurbo, ali više nije kao iz fabrike jer ga je JD Performance doradio, tako da sada ima 700 konja (530 fabrički), i 950 Nm (750 je fabrička vrednost)...a ide sve do 320 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M850i

 

JD Performance je podigao snagu sa 530 na 700 konja, obrtni moment sa 750 na 950 Nm, i evo kako sada ova Serija 8 ide na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M8 Gran Coupe Safety Car za MotoGP

 

206216-bmw m8 04.jpg

 

BMW M GmbH je na Red Bull Ringu u Austriji predstavio novi bezbednosni automobil za MotoGP takmičenje.

 

206217-bmw m8 03.jpg

 

Ovo je BMW M8 Gran Coupe Safety Car, baziran na BMW-u M8 Gran Coupe Competition sa 460 kW/625KS, uz M xDrive sistem pogona na sva četiri točka.

 

206218-bmw m8 02.jpg

 

M8 Gran Coupe Safety Car je opremljen svom neophodnom opremom (uključujući i rotaciona svetla), BMW Motorsport bojama, crvenim okvirom prednjih ''bubrega'', zadnjim spojlerom, titanium izduvnim sistemom, M Performance elementima (set pragova, zadnji difuzor, hauba...), modifikovanim kočionim sistemom, Recaro trkačkim sedištima, BMW M Performance volanom, zaštitnim kavezom, podešavajućim oslanjanjem...

 

206219-bmw m8 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AC Schnitzer BMW M8 Competition

 

206220-ac 04.jpg

 

U ponudi nemačke tjuning kuće AC Schnitzer se nalazi i kompletan paket za doterivanje BMW-a M8 Competition.

 

206221-ac 03.jpg

 

Paket za ovu ''osmicu'' podrazumeva AC3 i AC3 Evo točkove od 21 inča (dostupni su i točkovi od 20 inča), aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler...), sportski izduvni sistem, sportske opruge (pa je auto niži za 15-20 mm), kao i opcione elemente za unutrašnjost (pedale, aluminijumski detalji...).

 

206222-ac 01.jpg 206223-ac 02.jpg

 

Takođe, u ponudi je i kit za pojačanje 4.4 twin-turbo V8 motora, pa BMW M8 Competition sada ima 720KS i 850 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: BMW M8 Competiton Gran Coupe

 

4.4 V8 BiTurbo sa 625 konja i 750 Nm ovako ide od 0-310 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart BMW M8 Competition

 

Manhart dorada znači da više nema fabričkih 625 konja, već sada njegov 4.4 V8 BiTurbo daje 823 KS, i umesto 750 Nm ima 1.050 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M8 CSL bi mogao da se pojavi 2022. godine

 

bmw m8 csl.jpg

 

BMW-ova M divizija po nekim glasinama sprema novu, top verziju modela M8. U pitanju je navodno M8 CSL koji bi mogao da se pojavi tokom 2022. godine, mada neki izvori navode da je automobil tek u ranoj fazi razvoja. Ono što privlači pažnju jeste hibridni pogonski sistem. M8 CSL će po svemu sudeći odlikovati kombinacija 3.0 šestocilindraša i elektromotora, i to sa oko 700KS. Osim toga, u paketu će se naći i brojni elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh u prednjim blatobranima, krov, veliki zadnji spojler), a moguće je da i neće imati zadnja sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...