Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 8 (G14/G15)

Recommended Posts

Počela proizvodnja BMW-a M8 Coupe i M8 Cabrio

 

194221-bmw m8 2.jpg

 

Prvi primerci modela M8 Competition Coupe i M8 Competition Cabrio napustili su proizvodne pogone BMW-ove fabrike u Dingolfingu. BMW je ubrzo nakon predstavljanja nove generacije Serije 8 predstavio i njeno najsnažnije izdanje koje se krije iza oznake M8 i trenutno se nudi u dva karoserijska oblika (Coupe i Cabrio).

 

bmw m8 22.jpg

 

Oznaka M8 uskoro bi trebalo da se pojavi i na praktičnijoj četvorovratnoj karoseriji Serije 8 (Gran Coupe) koja će se takođe proizvoditi u fabrici u nemačkom gradu Dingolfingu. Pre dolaska modela M8 Gran Coupe, BMW je u Dingolfingu počeo da proizvodi modele M8 Coupe (125.700 evra) i M8 Cabrio (133.700 evra). Dnevna produkcija iznosi 60 primeraka. Pored najsnažnijih ''Osmica'', BMW u Dingolfingu proizvodi i nekoliko modela iz Serija 3, 4, 5, 7 i 8, a proizvodne pogone svaki dan napusti oko 1.500 automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW M850i vs Audi RS4 - drag, iz zaleta i test kočenja

 

BMW ima motor sa 2 cilindra više i skoro 100 konja više, oba imaju automatik sa 8 brzina i pogon na svim točkovima, ali je i teži od Audija za oko 200 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH8 600

 

195119-manhart 8 002.jpg

 

Novi BMW Serije 8 već neko vreme privlači pažnju tjunera, a na ovim slikama je delo nemačkog Manharta koji je svoju kreaciju nazvao MH8 600. Kao baza je poslužio BMW M850i, dok se izmene između ostalog tiču crne boje i zlatnih trkačkih traka na eksterijeru, 21-inčnih Concave One Design alu točkova u crnoj boji, H&R sportskih opruga (auto je sada niži za 30 mm), sportskog izduvnog sistema, aero paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), kao i V8 motora.

 

195120-manhart 8 001.jpg

 

Konkretnije, Manhart je 4.4 litarski twin-turbo V8 motor pojačao sa fabričkih 530KS i 750 Nm na 621KS i 890 Nm obrtnog momenta, ali nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M8 MotoGP Safety Car

 

BMW-M8_MotoGP 004.jpg

 

BMW M GmbH na MotoGP Grand Prix vikendu na Red Bull Ringu u Austriji predstavlja novi bezbednosni automobil za MotoGP takmičenje.

 

BMW-M8_MotoGP 003.jpg

 

Ovo je dakle BMW M8 MotoGP Safety Car, baziran na BMW-u M8 Competition sa 460 kW/625KS (do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde), uz M xDrive sistem pogona na sva četiri točka.

 

BMW-M8_MotoGP 002.jpg

 

M8 MotoGP Safety Car je opremljen svom neophodnom opremom (uključujući i rotaciona svetla), BMW Motorsport bojama, crvenim okvirom prednjih ''bubrega'', zadnjim M8 GTE spojlerom, titanium izduvnim sistemom, Michelin Cup gumama, M Performance elementima (set pragova, zadnji difuzor, hauba), modifikovanim kočionim sistemom, Recaro trkačkim sedištima, BMW M Performance volanom, zaštitnim kavezom, podešavajućim oslanjanjem...

 

BMW-M8_MotoGP 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2019. BMW M850i xDrive

 

Dugačak, elegentan, komforan i brz - dobrodošli u najbolji BMW koji se danas pravi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscom.jpg Cars.com video: Test 2019. BMW M850i

 

Veliki, luksuzni...i dokle god je SUV prodaće se. Ali, ako je kupe kabriolet biće problema.

Toliko problema u prodaji, bez obzira na kvalitet, da BMW verovatno neće pravit naslednika ove Serije 8 bez krova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test BMW 840i Gran Coupe

 

Veoma detaljni test Serije 8, kako spolja i iznutra, tako i utisaka iz vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. BMW M850i

 

Sada više nema V12 i manuelca sa 6 brzina kao nekada u Seriji 8, ali ima mnogo čega drugoga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M8 Gran Coupe

 

196927-bmw m8 008.jpg

 

Nakon što je BMW ranije ove godine predstavio Seriju 8 Gran Coupe, sada stižu i sportske verzije M8 Gran Coupe i M8 Competition Gran Coupe. Da se podsetimo, osim dodatnog para vrata Serija 8 Gran Coupe je dobila i za 200 mm duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa standardnom ''osmicom'', a automobil je duži za 230 mm.

 

196928-bmw m8 007.jpg

 

Ova nova sportska M8 Gran Coupe varijanta pod haubom ima 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim toga, tu je i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji raspolaže sa 625KS.

 

196929-bmw m8 006.jpg

 

M8 Competition Gran Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.2 sekunde i može do maksimalnih 250 km/h (uz opcioni M Drivers Package i 305 km/h).

 

196930-bmw m8 005.jpg

 

Automobil je težak 1.980 kg, dok zapremina prtljažnika iznosi 440 litara.

 

196931-bmw m8 004.jpg

 

Naravno, deo M paketa i ovde čine agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...)

 

196932-bmw m8 003.jpg

 

Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana.

 

196925-bmw m8 002.jpg

 

Proizvodnja će početi u novembru, a isporuke su planirane za januar 2020.

 

196926-bmw m8 001.jpg

 

Što se cena tiče, M8 Gran Coupe košta 168.000 evra, dok za M8 Competition Gran Coupe treba da se izdvoiji 176.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Test 2020. BMW M8 Competition & BMW 8 Series Gran Coupe

 

M8 Competition ima više KS i isto Nm kao obična Serija 8, tako da će doživljaj ubrzanja uglavnom biti isti. Međutim, ponašanje na putu neće biti isto jer je obična Serija 8 dosta mekša...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test BMW M8

 

Priča o dizajnu, vožnja na putu, na stazi, merenje performansi....sve što treba jedan test da ima - tu je:

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda BMW M8 Touring

 

5daccd5b0f3b9_bmwm8touring.jpg.a8e57902d80185518c73cb95036c2f88.jpg

 

BMW M8 Gran Coupe je nedavno ugledao svetlost dana što je dalo ideju pojedinim nezavisnim dizajnerima da se u virtuelnom svetu malo poigraju sa nekim novim varijantama. Tako je X-Tomi Design pokazao kako zamišlja eventualni BMW M8 Touring. Ipak, kao i u slučaju BMW-a X6 M Cabrio koji je zamislio isti autor, i ovde će sve ostati samo na nezvaničnom renderu jer u BMW-u ne planiraju ništa slično. Kako bilo, eventualni M8 Touring bi poput pomenutog M8 Gran Coupea pod haubom mogao da ima 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, odnosno 625KS u snažnijoj M8 Touring Competition verziji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dähler BMW 840d, 840i i M850i

 

dahler 8 003.jpg

 

Tjuning kuća Dähler se pobrinula za više snage i doterani izgled aktuelne BMW-ove Serije 8 Coupe, i to u verzijama 840d, 840i i M850i.

 

dahler 8 002.jpg

 

Ovaj tjuning program iz Švajcarske podrazumeva sportske opruge, set 21-inčnih alu točkova i prednji spliter, a u pripremi je i sportski izduvni sistem.

 

dahler 8 001.jpg

 

Najzanimljiviji su paketi za pojačanje motora. Takoe je dizel verzija BMW 840d xDrive pojačana sa 320KS i 680 Nm na 380KS i 800 Nm (najveća brzina sada iznosi 270 km/h), verzija BMW 840i umesto 340KS i 500 Nm sada ima 408KS i 610 Nm, dok je BMW M850i pojačan sa 530KS na 636KS (što znači da raspolaže sa više snage i od novog M8). Dähler navodi i da njihov M850i sa 636KS može da postigne više od 300 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Manhart MH8 800

 

Manhart-MH8-800 002.jpg

 

Novi BMW M8 će uskoro dobiti pojačanu verziju u režiji nemačkog Manharta koji je svoju kreaciju nazvao MH8 800. Izmene se između ostalog tiču crne boje i zlatnih trkačkih traka na eksterijeru, novih alu točkova, H&R sportskih opruga, sportskog izduvnog sistema, aero paketa od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor...), kao i V8 motora.

 

Manhart-MH8-800 001.jpg

 

Konkretnije, Manhart je 4.4 twin-turbo V8 motor pojačao sa fabričkih 625KS na 800KS, što će omogućiti poboljašanje ubrzanja do 100 km/h i najveću brzinu veću od 300 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. BMW M850i Gran Coupe

 

U najkraćem - trkački auto za gospodu jer ima iste performanse kao M850i Coupe, ali više mesta, produženo međuosovinsko rastojanje i sada dvoje ljudi stvarno može da sedne pozadi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 8 Gran Coupe stigao u BMW salone u Srbiji

 

198180-bmw 8 002.jpg

 

Ubrzo nakon pretpremijernog predstavljanja klijentima i medijima u Srbiji, potpuno novi model BMW Serije 8 Gran Coupe stigao je u BMW prodajne salone i dostupan je za test. BMW Serije 8 Gran Coupe je najluksuzniji BMW sportski automobil koji postavlja potpuno nove standarde u segmentu luksuznih kupea sa četvora vrata. Odlikuju ga superiorni izgled, sportski duh i luksuzna unutrašnjost.

 

198181-bmw 8 001.jpg

 

Jedinstven dizajerski element Gran Coupe modela čini linija krova koja se spušta i nastavlja do samog kraja vozila uokvirujući zadnje staklo. Horizontalna linija na zadnjem delu dodatno naglašava širinu vozila, dok su na prednjem delu vozila upečatljivi veliki otvori za vazduh. U enterijeru instrumenti su orijentisani ka vozaču, a na raspolaganju su sve najmodernije tehnologije. Luksuz je na najvišem nivou, od ''Crafted Clarity'' elemenata od brušenog stakla do enterijera presvučenog najfinijom kožom. Zadnja sedišta su razdvojena centralnom konzolom i dizajnirana po ugledu na prednja, te pružaju maksimalnu udobnost i istovremeno bočnu podršku. Bogat paket standardne opreme sadrži felne od 18 inča, BMW Live Cockpit Professional sistem, head-up displej, Hi-Fi ozvučenje, ambijentalno osvetljenje, ''Vernasca'' kožu, a xDrive verzije imaju i Integral Active Steering odnosno paket koji sadrži upravljanje zadnjim točkovima i sportski varijabilni upravljač. Dodatno je moguće poručiti i M Sport i M Carbon pakete eksterijera.

Početna cena BMW Serije 8 Gran Coupe za varijantu 840i (3l/340 KS sa zadnjim pogonom i xDrive sistemom) iznosi 92.800€. A pored ove biće dostupne i verzije 840d, 850i i M8.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja BMW-a M8 Gran Coupe

 

198289-bmw m8 proizvodnja 02.jpg

 

BMW je u fabrici Dingolfing u Nemačkoj i zvanično počeo sa serijskom proizvodnjom modela M8 Gran Coupe. U toj fabrici će se proizvoditi do 60 primeraka M8 dnevno, od čega će 40% biti verzija M8 Gran Coupe.

 

bmw m8 proizvodnja 01.jpg

 

U ovom postrojenju se prave i modeli M8 Coupe, M8 Cabrio, pa Serija 7, 6, 5, 4 i 3, ukupno 1.500 automobila dnevno (prošle godine je napravljeno oko 330.000 vozila). M8 Gran Coupe pod haubom ima 4.4 litarski twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim toga, tu je i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji raspolaže sa 625KS. M8 Competition Gran Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3.2 sekunde i može do maksimalnih 250 km/h (uz opcioni M Drivers Package i 305 km/h). Automobil je težak 1980 kg, dok zapremina prtljažnika iznosi 440 litara.

 

Naravno, deo M paketa i ovde čine agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji "bubrezi", sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...). Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. M8 Gran Coupe u Nemačkoj košta 168.000 evra, a M8 Competition Gran Coupe 176.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2020. BMW M850i Gran Coupe

 

Stara BMW Serija 8 od pre 20 godina je ostala upamćena po svom vanvremenskom dizajnu, snažnim V8 i V12 motorima, luksuznoj unutrašnjosti. Posle dve decenije BMW je vratio Seriju 8, u varijantama 840i, M850i i najnovijoj M8. I dalje su tu Coupe i kabriolet, a M850iGranCoupe je dodatno produžen za 22 cm kako bi bilo još više mesta pozadi i u gepeku: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...