neshaoct 9592 Posted December 14, 2018 LoveCars video: Test BMW Serije 8 Tiff Needell proba novu seriju 8. Naravno, taman posla da ovaj auto nema ono što ima serija 3, jedino što je ovde rečeno da pamti poslednjih 50-tak metara vožnje, i da tako zna kako da se vrati, tj. samostalno vozi unazad: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 15, 2018 Manhart BMW MH8 600 Novi BMW Serije 8 je već počeo da privlači pažnju tjunera a na ovim slikama je delo nemačkog Manharta koji je svoju kreaciju nazvao MH8 600. Kao baza je poslužio BMW M850i, dok se izmene između ostalog tiču crne boje i zlatnih trkačkih traka na eksterijeru, 21-inčnih alu točkova u crnoj boji, H&R sportskih opruga, sportskog izduvnog sistema, aero paketa od ugljeničnih vlakana, kao i V8 motora. Konkretnije, Manhart je 4.4 litarski twin-turbo V8 motor pojačao sa fabričkih 530KS i 750 Nm na 621KS i 870 Nm obrtnog momenta, ali nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 19, 2018 Carfection video: Test BMW M850i & BMW 840d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 23, 2018 AutoExpress video: Test 2019. BMW Serije 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 26, 2018 2019. BMW M850i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2019 Parkers video: Test BMW Serije 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 3, 2019 BMW M8 snimljen na Nirburgringu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 4, 2019 BMW M850i Night Sky BMW Individual Manufaktur predstavlja specijalni model M850i Night Sky koji sadrži i fragmente asteroida 2003 EH. Materijal sa 2003 EH je naime integrisan u delovima unutrašnjosti ovog automobila (centralna konzola, iDrive i start/stop dugme) Šema i tekstura svemirske stene su primenjeni i na retrovizorima, prednjem spojleru i bočnim otvorima za vazduh (ti delovi su napravljeni 3D štampanjem). Automobil ima i detalje na sedištima koji imitiraju boju materijala sa 2003 EH, pa Midnight Blue detalje, centralni naslon za ruke sa LED osvetljenjem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 5, 2019 Za volanom BMW-a M850i xDrive Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 12, 2019 BMW M850i xDrive ubrzanje & najveća brzina 0-260 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 21, 2019 Za volanom BMW-a M850i xDrive: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 22, 2019 RemoveBeforeRace video: BMW Serije 8 Novi BMW ponos, vrh njegove ponude - i ponovno oživljavanje serije 8. Iako, ima ljudi koji misle da je ovo ipak samo zamena za odlazeću seriju 6 Coupe i da je zato cela priča oko oživljavanja serije 8 ustvari samo marketing. Što je najbolje, ima osnova da se kaže i da to jeste tako, ali i da nije. Do pojave ovog modela, kad se kaže BMW Serija 8, svi pomisle odmah na legendarni E31. BMW novu seriju 8 više voli da zove sportskim autom, nego GT modelom. Zakitili su oni sve to sa frazama tipa ''uzbudljiva vozačka dinamika'', i ''agilnost i preciznost vrhunskih sportskih automobila'', a ovaj test dočarava da li je baš sve tako. Obrađene su i dizel verzije, kao i njihov položaj u odnosu na M850i i predstojeći M8. U okviru priče o M8 tu je i novi render i još neka iznenađenja. Video sadrži sledeće celine: istorija BMW serije 8 - E31, E24, G06, 8 Series Concept tehnologija i šasija dizajn spoljašnosti buduće verzije: M8 Competition, 8 Series Gran Coupe dizajn i detalji unutrašnjosti provera kakav zvuk daje M850i pun test performansi i utisci test vožnje zaključak Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 25, 2019 Najavljen G-Power BMW M850i xDrive Nemački G-Power je sa nekoliko slika najavio doteranu verziju novog BMW-a Serije 8, i to u izdanju M850i xDrive koji fabrički raspolaže sa 530KS i 750 Nm. Za sada je poznato da su pripremljeni Stage 1 i Stage 2 paketi, pri čemu prvi podrazumeva da je 4.4 litarski V8 motor pojačan na 620KS i 850 Nm, a drugi na 670KS i 890 Nm obrtnog momenta. Više detalja će biti saopšteno naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 26, 2019 Zvanično predstavljen: G-Power BMW M850i xDrive Nemački G-Power je i zvanično predstavio doteranu verziju novog BMW-a Serije 8, i to u izdanju M850i xDrive koji fabrički inače raspolaže sa 530KS i 750 Nm. Pripremljeni su G-Power Stage 1 i Stage 2 paketi, pri čemu prvi podrazumeva da je 4.4 litarski V8 motor pojačan na 620KS i 850 Nm a drugi na 670KS i 890 Nm obrtnog momenta. G-Power BMW M850i xDrive u verziji sa 670KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.1 sekundu i postiže maksimalnih 320 km/h (fabrički model sa 530KS do stotke stiže za 3.7 sekundi i postiže el. ograničenih 250 km/h). U ponudi su i sportski izduvni sistem, kao i set 21-inčnih točkova (cena po kompletu iznosi 7.521 evro). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 6, 2019 BMW M850i xDrive First Edition Iz Minhena stiže posebno, i to brojčano ograničeno izdanje modela M850i xDrive. BMW će M850i xDrive First Edition ponuditi širom sveta u samo 400 primeraka, a luksuzni bavarski GT automobil, pored nekoliko detalja, odlikuje posebna plava boja karoserije (Frozen Barcelona) iza koje stoji odeljenje BMW Individual. Pored jedinstvene boje, automobil je opremljen crnim 20-inčnim aluminijiumskim felnama iz repertoara M odeljenja, a vizuelnom utisku dodatno pomaže nekoliko karoserijskih detalja u crnoj boji. Kupci koji se odluče na dodatna izdvajanja mogu da računaju na mnogobrojne karbonske karoserijske elemente, zaključno sa karbonskim krovom. BMW Individual potpisuje boje i opremanje unutrašnjosti luksuznog sportskog četvoroseda u kome se ističe dvobojna kombinacija kožom obloženih sedišta koja će biti dostupna samo uz ''First Edition'' izdanje, a tu je i krov obložen tamnom alkantarom. Za vrhunski zvuk se brine Bowers & Wilkins Diamond Surround audio sistem, a nezaobilazi detalj kod brojčano ograničenih izdanja je i pločica sa serijskim brojem. Promena ispod prednjeg poklopca nema: M850i xDrive First Edition i dalje pokreće 4.4 litarski biturbo V8 motor koji razvija 530KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na obe osovine je zadužen 8-stepeni automatski menjač, a pomenute brojke su dovoljne za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3.7 sekundi i elektronski ograničenih 250 km/h. BMW Seriju 8 ''First Edition'' neće nuditi u kombinaciji s kabriolet karoserijskom verzijom, a svih 400 planiranih primeraka biće proizvedeno od aprila do juna. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2019 Testosteeron video: BMW 840d xDrive Individual Test vožnja nove generacije BMW-a serije 8 (G15) - BMW 840d xDrive Individual sa 320 konja i 680Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 7, 2019 BMW M850i Cabrio sa Forgiato Orologio-M točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2019 AutoTopNL video: Za volanom BMW-a M850i u noćnoj vožnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2019 Sad i u dnevnoj vožnji AutoTopNL video: BMW M850i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 24, 2019 CarWOW video: Test 2019. BMW Serije 8 Posle 20-tak godina BMW je ponovo predstavio seriju 8. Ali, kad znate da za iste pare možete da kupite S klasu koja ima više mesta...da li BMW ima šanse onda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2019 Autobytel video: Test 2019. BMW Serije 8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 11, 2019 WhatCar? video: Test 2019. BMW Serije 8 Nova BMW serija 8 treba da pruži komfort i luksuz GT automobila, zajedno sa sportskom dinamikom. Ali, obično komfot ne ide sa oštrom, sportskom vožnjom, tj. autom koji može i tome istovremeno da odgovori... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. BMW M850i Sportski ili luksuzni automobil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 22, 2019 ThrottleHouse video: BMW M850i Kako je biti nedelju dana sa ovim autom, voziti ga po raznim putevima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 3, 2019 TopSpeed test: BMW 840d xDrive Coupe Druga generacija modela BMW Serije 8 treba da nastavi tamo gde je prva prekinuta, i to internom odlukom. Sada je samo pitanje da li nova ''osmica'' luksuzna i ekstravagantna, sa najsavremenijom tehnologijom i odličnim performansama zaista može da bude i ''automobil iz snova'' kao ona nekada?! Nekada, ne tako davno, početkom 90-ih, kada su automobili još imali dušu, a razlikovali se po zvuku i mirisu, BMW je na tržište uveo Seriju 8. Model sa internom oznakom E31, tj. sportski kupe sa dvoja vrata, baziran na Seriji 6, koji su pokretali moćni benzinski V8 i V12 motori. Proizvodio od 1989. do maja 1999. a onda je zaključeno da ovaj model kompaniji više nije potreban… Iako nije imao nekih značajnijih veza sa automobilskim sportom, osim što je bio omiljeni ''civilni'' automobil velikog broja vozača trka, nekako je uvek bio poželjan. I to ne samo kod onih ''vozača-džentlmena'' koji za svoje učešće u takmičenjima plaćaju, već i kod profesionalaca, ali i mnogih drugih, koji su želeli da se razlikuju od ostatka društva, jer su u isto vreme nešto što je dovoljno sportski, ali i praktično. Uz to, broj 8 je za BMW uvek bio nekako magičan. Pored ove ''osmice'', u gami bavarskog proizvođača pojavljuju su i Z8 i i8. Neobični, ali veoma atraktivni automobili, skoro pa oni iz snova. A nova Serija 8 bi trebala da nastavi tu tradiciju. Prošle su gotovo dve decenije, tačnije 19 godina i u BMW-u su shvatili da im u bogatoj gami nešto, ipak, nedostaje?! Nešto čime će parirati konkurenciji, kao što je Mercedes S-klasa Coupe, Maserati Gran Turismo i Lexus LC u segmentu luksuznih, velikih kupea visokih performansi, a u BMW-u svakako ne bi imali ništa protiv da ''osmica'' donekle pomrsi račune i predstavnicima ekskluzivnijih marki kao što su Aston Martin DB11 i Bentley Continental GTC. Serija 6 tu nije mogla da bude na visini zadatka, ali se kombinacijom Serije 5 i Serije 7 moglo još nešto uraditi. Opet, izrada BMW-ove Serije 7 u kupe verziji nije dolazila u obzir, već samo potpuno nova ''osmica'', koja menja ''šesticu''. Zvuči komplikovano, ali zapravo nije, jer ovo je automobil kojim BMW priznaje grešku i koriguje svoj razvojni put! Da je tako, treba samo pogledati način nastanka i razvoja projekta sa internom oznakom G15. Bavarci su kao prioritetni cilj postavili, a šta drugo, nego ono u čemu su odlični - voznu dinamiku! Tu su rešenja potražli u automobilskom sportu. Zapravo, pokrenuli su program nastanka modela BMW M8 GTE sa kojim su debitovali prošle sezone u FIA Svetskom šampionatu u trkama izdržljivosti. Sve što je razvijeno za ovaj program, kao i većina iskustava, potom su preneta u ''standardnu'' verziju Serije 8. Pored toga, BMW je odlučio da se nova, druga generacija Serije 8 proizvodi u tri karoserijske verzije, kao gran-kupe sa četvora, kao kupe sa dvoja vrata i kabriolet. Kod nas se našao model BMW 840d xDrive Coupe, ali sa M paketom opreme. Izlišno je naglašavati da je dizajn ovog automobila moderan i sportski, jer je to sasvim očekivano. Međutim, utisak da je ogroman i dalje ostaje. Čitavih 4.8 metara u dužinu, skoro 2 u širinu i samo 1.3 u visinu možda i ne govore toliko jasno koliko je ''osmica'' velika, pogotovo za jedan kupe, mada imajući u vidu ove proporcije, to se može naslutiti. Još kada stanete pored nje ili s boka posmatrate nisku siluetu, sa zakošenim vetrobranom, kratkim profilisanim krovom i velikim zadnjim staklom, te točkovima od 19 cola, automobil zaista deluje impozantno. Isti takav utisak ostavlja posmatran i od napred, a i od nazad, jer novi ''stilski'' jezik veoma uspešno spaja dinamične linije i eleganciju. Haubi skoro da nema kraja, no prednjim delom dominira velika, tako prepoznatljiva, maska hladnjaka i uvodnici vazduha, te nove svetlosne grupe, najtanje od svih modela u gami BMW-a. Pozadi se one prostiru i preko vrata prtljažnika, što znači da su naglašeno izdužene, kao i sve forme na automobilu. Dizajneri su očigledno insistirali na tome da horizontalne linije na kompletnoj karoseriji budu dominantne, kako bi veza sa tlom bila dodatno naglašena. Još tek kada pogledate široki trag točkova, koji je napred 1.627 mm, a nazad 1.642, međuosovinsko rastojanje od čitavih 2.822 i klirens od 121 milimetar, jasno je koliko BMW Serije 8 asocira na stabilnost. To nisko težište i blizina sa tlom za rezutat imaju i činjenicu da je ovo jedan od onih automobila u koji se spuštate da sednete. To samo po sebi nije neki problem, jer prag nije preširok, ali je izlazak već druga priča. Elegancije radi, stakla na vratima nemaju okvir, a i ista se, razumljivo, prilično široko otvaraju, tako da onima sa slabijom muskulaturom preostaje samo da ''grebu'' po krovu, a pripadnice lepšeg pola, pa još u mini-suknjama prinuđene su da se snalaze?! No, dobro... Nije to tako strašno i na kraju krajeva, ovo je sportski kupe, a ne SUV! Ko se smesti u Seriju 8, naravno napred, taj je profitirao. A ko je ''osuđen'' na smeštaj pozadi, e taj ''kaznu neće služiti sam'', već i oni ispred njega! Iako je deklarisan kao kupe sa 2+2 sedišta, ovaj automobil je u suštini, kao i većina sličnih, dvosed. Pozadi mogu da stanu samo oni ''sitniji i elastičniji'' putnici i to uz ''podršku'', tj. značajnije pomeranje vozača i suvozača. Tekst: Zoran Živkov / TopSpeed Sve fotografije: Aleksandar Savin kompletan tekst na: topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites