Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Menjao nego sta :D

Elem, ocas posla eto nas na 22000, i ne pisem zbog 22000 vec zato sto smo imali finu ekskurziju od za malo 2000km u 2 dana vozikanja. Da ne duzim utisci su sledeci:

- za moja ledja i noge odlicna sedista i pozicija sedenja. Uzivanje po lokalnim a i po auto putevima. Nakon voznje od 8h nema bola niti ukocenosti. 

-buka na zavidno niskom nivou

-preglednost u nazad ocajna, ali veliki retrovizori i parking senzori sve to nadomeste pa se ni ne oseti

-bljesteca digitalna tabla ne umara oci

-fabricka navigacija fantasticno obavlja posao, stvarno sam sto se toga tice odusevljen

-svetla-farovi, nemam reci koliko dobro to svetli, mada desi se da mi blicne po neko, mozda smetaju kao ona od punta mk2b

-gepek prostran, ravan, odlican prilaz ali patos gepeka ocajan, neki karton prelepljen tepihom, bem li ga, ali deluje suvise meko. 

- 1.5dci od 90konja, da se ne lazemo nije za mlade, a nije ni za one sto autoputem voze preko 150kmh.

Zasto? Slab. Trosi. Ide on preko 150 podosta ali nema ubrzanja pa nije bas lep osecaj voziti u tim vecim brzinama kada je na putu guzva. Ako nema guzve onda lagani kruz nije frka. 

Drugi problem je sto do 140/150 potrosnja bude ocekivano niska, a onda na 150/160 bije 6l pa i preko. Toliko ne voli da ide brzo da i niz brdo moras da drzis gas :D

 

Sve u svemu, kako na evropskim, tako i na nasim putevima, kamere, radari, presretaci i ostala tehnika meni ne dozvoljavaju da vozim brzo i za voznju 120-150kmh nema nikakve frke, sve je tecno i ugladjeno. 

 

Toliko od mene za sad

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo neka nastavi tako ;) .

2 hours ago, kolega.jankovic said:

Sve u svemu, kako na evropskim, tako i na nasim putevima, kamere, radari, presretaci i ostala tehnika meni ne dozvoljavaju da vozim brzo i za voznju 120-150kmh nema nikakve frke, sve je tecno i ugladjeno.

Polako ali sigurno nas uteravaju "u brazdu". Koliko sam svojevremeno bio odusevljen cak i ovim stock 1.9 (pre svega odnosom performansi/potrosnje/robusnosti/odrzavanja) i tadasnjim propisima - kada se pojavio 2.0 165 pre nekih 9 godina, bio sam ubedjen da cu ubrzo preci na taj motor u nekoj karoseriji.

Kako stvari sada stoje, losi putevi, nameti, a od zaseda, kamera i presretaca ne mozes vise ni ovaj 8v da poteras kao covek - verujem da bih bez problema izabrao 1.6 , ako je u pitanju turbodizel. I to sto platis za vecu snagu i uzivanje retko gde mozes opusteno da iskoristis, sve vise nam se voznja pretvara u meni omrazeno "od mesta A do mesta B". Mada, opet sa godinama dodje dosta racionalnija voznja, tako da mi sve manje cak i to smeta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne treba vecini 150 konja da bi isli 200 na autoputu, vec da mogu da potegnu kad treba da se pretekne.

Sve zavisi koliko si strpljiv covek, kakav ti je stil voznje.

Mozes li da se klackas 65kmh iz kamiona dok se ne oslobodi kilometar pravine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne treba vecini 150 konja da bi isli 200 na autoputu, vec da mogu da potegnu kad treba da se pretekne.
Sve zavisi koliko si strpljiv covek, kakav ti je stil voznje.
Mozes li da se klackas 65kmh iz kamiona dok se ne oslobodi kilometar pravine?
 
Slazem sei meni obrtni moment i snaga znace da mogu preticati bez straha da ce to trajati vecnost, da natovarena Croma ne oseca svaku uzbrdicu ili ukljucenu klimu....a max brzine i jurnjava me prestala zanimati pre nekih 15-20 godina

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Smireni said:

Sve zavisi koliko si strpljiv covek, kakav ti je stil voznje.

Mozes li da se klackas 65kmh iz kamiona dok se ne oslobodi kilometar pravine?

Pojam iz druge recenice mi nije poznat :lol:, ispraksovao sam se jos 90-ih na atmo-benzincu od 75 KS da koristim sve sto mogu. Puno toga je u znanju i tehnici voznje, a gas na jakom turbaku moze da pritisne i baba do pijace ;) .

Hocu da kazem da danas i manji turbodizelasi opusteno izvlace po 120 KS i 300+ Nm koji su sasvim dovoljni za normalnu voznju. Ljubitelj sam vecih i jacih masina, upravo zbog lakoce voznje i sigurnosti - ali koje su na nasim putevima i uslovima voznje u zadnje vreme sve manje upotrebljive. A sve u kontekstu price cenjenog kolege Jankovica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz jos par ljudi ovde, izuzetno ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2016 at 4:33 PM, kolega.jankovic said:

Danas uradjen veliki servis, sa zamenom filtera, ulja i antifriza.

Cena delovi+ruke 35500din

Zupcasti Gates + SKF

Pumpa SKF

Spaner PK i PK kais Gates

Ufi filteri,

ulje Total Quartz ineo ecs 5w-30,

Febi antifriz

 

Garancija 5god/100.000km

 

Auto pregledan, za sad bez daljih ulaganja.

Jel ove garancije  za veliki servis pokrivaju stetu ako recimo pukne zupcasti kais i napravi havariju u periodu garancije. Pitam cisto informativno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Ivan said:

ispraksovao sam se jos 90-ih na atmo-benzincu od 75 KS da koristim sve sto mogu. Puno toga je u znanju i tehnici voznje, a gas na jakom turbaku moze da pritisne i baba do pijace ;)

Hvala cenjeni kolega Ivane sto si mi ustedeo vreme da napisem potpuno isto :D

Nije meni preticanje bilo problem nikada. Ne zaboraviti i da postoje inzenjeri neki negde, koji kao nesto rade, testiraju, steluju...... Tako je i na Meganu ustelovan prenosni odnos da je veoma veoma hitar do npr 120/130, zato i napisah prethodno. Obilazenje tj ubrzavanje na nekim nizim brzinama nikako nije problem, bar eto ja nisam primetio za ovo vreme/predjene kilometre. 

11 minutes ago, jocifer93 said:

Jel ove garancije  za veliki servis pokrivaju stetu ako recimo pukne zupcasti kais i napravi havariju u periodu garancije. Pitam cisto informativno.

Da, bas tome sluzi garancija. Majstor garantuje prvenstveno postojanost kaisa, mada koliko sam razumeo i svega ostalog u krugu zupcastog kaisa. Opet, ako prosvira pumpa ili roler, a ne dodje do pucanja kaisa,  ne bih se zacudio da kaze kupi drugi roler o svom trosku :D

Poenta, garantuje da kais nece puci, ako pukne on pokriva trosak. 

18 minutes ago, totti said:

To što ti ceniš Jankovića, tvoja je stvar emoji3.png

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Matori, hladno napolju pa nema dece da im busis lopte?

Samo da dodam, rece Sicilijano natovarena croma-ko tovari auto razumem da mu treba obrtnog momenta i to je neizbezno. U suprotnom tesko mucenje. U mom autu se vozim najcesce sam, a i kad sam sa porodicom.... Ajde ovako da kazem, tezi sam od zene, sina, cerke i nesto stvari zajedno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, npr. stariji 1,9 JTD 80 KS, 2.0 HDi 90, 1.9 TDI 105 ili malo noviji 1.6 HDi 92 ili ovaj dCi itd.,itd. imaju drugacije prenosne odnose koji su kraci i optimizovani za tu snagu i nesto "manje" brzine. Tako da se vrlo lepo voze po gradu ili na magistrali, preticanja nisu problem... Uz malo vozackog znanja, tehnike i pomoc turba, u takvim uslovima se voze vrlo tecno.

A vec brzine iznad onih koje Janakis pomenu par postova iznad, nesto i nisu primerene za duzu voznju u nasim uslovima saobracaja (losi i neobelezeni putevi, kamere, presretaci, prosecne brzine, zbunovi...).

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas danas sam razuverio kolegu koji ima lagunu 1 benzinca 1.8 od 100 i kusur konja... Nije mi verovao da je moja laguna 1461ccm i kaze, ovoliki auto a mala kubikaza - to ne ide nikako. Nakon kilometra voznje je potvrdio upravo ono sto Janko i Ivan kazu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al' se navozaoooo, čitav kilometar
To k'o Axic što je prezadovoljan sa gumama posle 200 metara izvozanih

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaje*ao si se bre generacijo, @Axic je davao preporuku za ulje i delove za mali servis posle par dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne, nisi ispratio... i za zimske gume

Odvozao od vulkanizera do kuće i kaže prezadovoljan

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje je to iskustvo, lepteje*o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Al' se navozaoooo, čitav kilometar emoji3.png
To k'o Axic što je prezadovoljan sa gumama posle 200 metara izvozanih emoji3.png

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Pravu ladju je dovoljno da osetis i posle 100m.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kolega.jankovic said:

Mici npr ne treba 100m, dovoljno mu 27.....

@MS PK trenutno

adamlevine_thevoice_shy_cardigan.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2018 at 10:43 PM, kolega.jankovic said:

S obzirom da si se prilicno druzio sa @asterix tih dana, ne bih ja davao ovakve komentare.... 

Mici npr ne treba 100m, dovoljno mu 27.....

Janko aj na brzinu saberi 27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27+27 itd...

Vidis kako malo treba da dobije 100 m

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...