Jump to content
FAS Goran
neshaoct

BMW Serije 1

Recommended Posts

Dahler BMW 128tii

 

dahler 128 03.jpg

 

BMW-ova Serija 1 je u novembru 2020. godine prošla kompletan tretman u tjuning kući Dahler, kada je posebna pažnja posvećena varijanti M135i xDrive. Sada je stigao i pojačani BMW 128ti koji u Dahleru nosi oznaku 128tii.

 

dahler 128 02.jpg

 

Motor je pojačan sa 265KS i 400 Nm na 313KS i 500 Nm.

 

dahler 128 01.jpg

 

Takođe, u paketu su i aero body kit (novi prednji spojler, zadnji krovni spojler, set pragova, zadnji difuzor), dekorativne trake, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika i sa izduvnim cevima od 114 mm, modifikovano oslanjanje, poboljšano upravljanje, kao i komplet 20-inčnih alu točkova sa gumama Michelin Pilot Sport 4S.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW 128ti

 

Pogon je napred, 265KS/400Nm koje pravi 2.0 turbo-benzinac - 6.2 sekunde do stotke i maksimum na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: BMW 128ti

 

Danas imamo automobile koji imaju u imenu ''Turbo'' iako nemaju nijedan turbo, imamo Ferrari koji razvija SUV i Lamborghini koji ga je već napravio, imamo kompaniju koja je izmislila quattro pogon i koja ipak napravi sportski auto samo sa pogonom pozadi - automobilski svet je ''malo'' poludeo.  :) U sklopu toga, sada imamo i BMW koji pravi brz/sportski auto sa pogonom samo napred. Ovo je taj BMW...lakši je za 80 kilograma sada kad nema više pogon pozadi, i sa malo nižom cenom ušao je pravo u segment ''hothatch'' automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW 128 ti

 

Ne samo na Autobanu, nego kompletan test prvog ikada hothatch automobila sa pogonom napred koji ima BMW značku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2021. BMW 128ti

 

Košta takoreći isto kao Gof GTI, više je premium unutra od njega i ima više snage od njega:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i xDrive

 

2.0 turbo-benzinac sa 306KS/450Nm, 4.8 do stotke, maksimum na 250 km/h - ovako to izgleda Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i F40

 

Ali, ne sa fabričkih 306KS/450Nm, već njegov 2.0 turbo-benzinac sada daje 352KS/533Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i xDrive (F20)

 

Sa 505KS/800Nm iz 3.0 turbo šestaka (fabrički je bilo 320KS/450Nm):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i xDrive F20

 

...umesto fabričkih 320KS/450Nm, sada sa 500KS/800Nm na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blago doterani BMW M135i 

 

bmw 135 4.jpg

 

Volkswagen Golf R i Audi S3 su već na tržištu, Mercedes AMG priprema poboljšani A35, a BMW odgovara sa nekoliko promena svog kompaktnog snažnog hatchbacka. Serija 1 nažalost još uvek nije prošla pun M tretman, ali je najbliže tome svakako M135i xDrive koji dolazi sa serijom mehaničkih poboljšanja tri godine nakon pojavljivanja originalnog modela.

 

bmw 135 3.jpg

 

Treba naglasiti da se ne radi o redizajnu, odnosno Life Cycle Impulse-u (LCI) u BMW-om vokabularu, nego o suptilnoj evoluciji najsnažnije verzije Serije 1. Rekalibrisane opruge i amortizeri unapređuju ponašanje automobila na putu, posebno u krivinama. Inžinjeri su takođe podesili nosače zadnjih i upravljačkih poluga na zadnjoj osovini, a prednja osovina je dobila novi hidraulični nosač. Nagib je povećan da bi se bolje apsorbovale sile koje nastaju prolaskom kroz krivine.

 

bmw 135 2.jpg

 

M135i xDrive je zadržao mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem koji je integrisan u osmostepeni automatski menjač, a isti je ostao i četvorocilindrični 2.0 turbobenzinski motor, koji razvija 302KS i 450 Nm obrtnog momenta. Snaga se šalje na sva četiri 18-inčna točka, a opciono je moguće dobiti 19-inčni set.

 

bmw 135 1.jpg

 

BMW je promenio veštački zvuk motora koji se emituje u kabinu preko zvučnika. Ipak, entuzijasti ga uopšte ne žele. Bavarska kompanija sada nudi Individual boje za standardnu Seriju 1, tako da ima smisla što je M135i xDrive takođe profitirao proširenjem palete. Na fotografijama je automobil lakiran u Sao Paulo žutu boju, a dostupne su i druge poput Frozen Pure sive i Frozen narandžaste boje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i xDrive (F20)

 

Kompletan test naknadno modifikovane Serije 1 koja sada ima 500 konja, uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i

 

Sa 306 na 352KS, kao i sa 450Nm na 533Nm obrtnog momenta zahvaljujući remapu - Serija1 F40, uz Akrapovič izduv:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. BMW 128ti

 

Prelazak BMW-a Serije 1 na prednji pogon nije prošlo tako dobro na tržištu. Posle dve generacije Serije 1 sa zadnjim pogonom, 118i i M135i sa pogonom napred nisu oduševili kada su pušteni u prodaju. Kao odgovor BMW je brzo izbacio 128 ti - ima prednji pogon ali i LSD (Limited-slip differential), uz 2.0 turbo-benzinac iz M135i, ali sa malo manje snage. Zbog toga su mu glavni rivali Audi S3 (ne RS3), ili Mercedes AMG A35 (ne A45, posebno ne A45 S):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart MH1

 

223547-manhart mh1 04.jpg

 

Nemački Manhart aktuelnu BMW-ovu Seriju 1 (verzija M135i) nudi u modifikovanom izdanju sa oznakom MH1.

 

223548-manhart mh1 03.jpg

 

Manhart navodi da turbo motor sada raspolaže sa 350KS i 524 Nm obrtnog momenta, ali se u kratkoj vesti ne navode podaci o najvećoj brzini i ubrzanju od 0 do 100 km/h.

 

manhart mh1 02.jpg

 

U paketu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), Manhart GTS Style alu točkovi od 20 inča, gume 235/30 ZR20, aero body kit od ugljeničnih vlakana, Manhart oznake, bočne trake, kao i novi detalji za unutrašnjost (nove patosnice, Volan sa Manhart logom...).

 

223549-manhart mh1 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M140i xDrive

 

...sa 480 konja umesto fabričkih 340, iz 3.0 turbo-benzinca sa 6 cilindara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M135i xDrive Prism Edition

 

224052-bmw m135i 01.jpg

 

BMW je za kupce u Južnoj Koreji pripremio ekskluzivno Prism izdanje sportskog hatchbacka M135i xDrive koji odmah privlači pažnju specijalnom bojom Signal Green.

 

Osim upadljive zelene boje, BMW M135i xDrive Prism je između ostalog dobio i elemente u sjajnoj crnoj boji (retrovizori i prednji ''bubrezi''), tamne izduvne cevi, 19-inčne M točkove u bi-color finišu, kao i crne akcente u unutrašnjosti. Pod haubom je 3.0 šestocilindrični turbo benzinac sa 382KS i 500 Nm, uz automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Edicija je ograničena na samo 18 primeraka, a prodaja u Južnoj Koreji startuje 20. aprila (po ceni koja preračunato iznosi 47.100 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M140i xDrive

 

...sa 480KS/700Nm na Autobanu (umesto fabričkih 340KS/500Nm) iz 3.0 turbo-benzinca:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: BMW M140i xDrive

 

Prošla generacija, ali redak primerak BMW Serije 1.

Fabrička snaga od 340 konja i obrtni moment od 500Nm nisu bili dovoljni vlasniku ovog lepotana. Sa modifikacijama je završeno kada se dostiglo 422 KS i 643Nm. Predstavnika ovog modela BMW-a uglavnom ćete sresti sa manjim benzinskim ili dizel agregatom, a ovaj na testu opremljen je čuvenim B58 motorom zapremine 3000 kubika. Kako se vozi nakon svih ovih modifikacija, ali i koliko je praktičan, pogledajte u novom testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M140i xDrive

 

Sa duplo više snage od fabričke varijante - imao je 340KS/500Nm, sada raspolaže sa 700KS/900Nm: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M135i (F21)

 

Imao nekada 326KS/450Nm, dok sada raspolaže sa 430KS/630Nm iz 3.0 rednog turbo-šestaka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW M140i xDrive

 

Njegov 3.0 redni šestak (B58) sada daje 700KS/900Nm. Sve što vam padne na pamet da je verovatno promenjeno na ovom autu - jeste promenjeno. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...