Jump to content
neshaoct

BMW Serije 1

Recommended Posts

BMW Serije 1 Sedan: nove slike i detalji

 

bmw%201%2066.jpg

 

BMW-ova premijera na prošlogodišnjem sajmu automobila Guangzhou Auto Show u Kini je bio Concept Compact Sedan, kojim je bavarski proizvođač najavio buduću Seriju 1 Sedan (interne oznake F52).

U međuvremenu su BMW Group i BMW Brilliance Automotive Ltd. završili sa razvojem serijske verzije ovog kompaktnog sportskog sedana, specijalno kreiranog po ukusu kineskih kupaca.

 

154086-bmw%201%206.jpg

 

Kako stvari sada stoje, automobil će se (bar za sada) proizvoditi i prodavati samo u Kini.

 

bmw%201%2066666.jpg

 

Serijski model je u odnosu na pomenuto koncept vozilo pretrpeo izmene koje se tiču točkova, svetala, retrovizora, prednjeg i zadnjeg branika, kao i unutrašnjosti.

 

bmw%201%20666666.jpg

 

Što se konkretnih tehničkih detalja tiče, Serija 1 Sedan će po ranijim najavama koristiti UKL platformu, a u gami će se naći motori sa turbo punjačem.

 

154089-bmw%201%206666.jpg

 

Automobil će konkurisati Audiju A3 Sedan i Mercedesu CLA, a raspolagaće i BMW ConnectedDrive tehnologijom. U paleti će biti verzija 118i koju pokreće 1.5T motor sa 136KS, kao i varijante 120i i 125i koje pod haubom imaju 2.0T motor (sa 192KS kod verzije 120i i sa 231KS kod verzije 125i). Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm. U zavisnosti od verzije automobil će imati točkove od 16, 17 ili 18 inča. Zvanična premijera će biti održana u novembru ove godine na Guangzhou sajmu automobila, pa više detalja tek sledi.

 

154088-bmw%201%20666.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ S'tim u vezi: :) 

 

AC Schnitzer ACS1 5.0d je najbrži dizelaš na Hockenheimu

 

AC Schnitzer ACS1 5.0d (na bazi BMW-a 120d) je najbrži dizelaš na Hockenheimu, sa vremenom od 1:13.80 minuta. Pod haubom je 3.0 litarski tri-turbo dizel motor pojačan na 400KS i 800 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje samo 4.5 sekunde, dok od 80 do 180 km/h stiže za 7.9 sekundi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW bi Seriju 1 sedan mogao da proizvodi i u Brazilu

 

151971-bmw%201%20series.jpg

 

Novi sedan BMW-ove Serije 1 najavljen je isključivo za kinesko tržište, a izgleda da će pronaći svoj put i preko okeana, odnosno - proizvoditi se i u Brazilu. Nemci trenutno vrše ispitivanje da li bi im bilo isplativo da ovaj kompaktni model sa četvoro vrata proizvode u Brazilu, a ukoliko ovaj plan bude odobren, proizvodnja bi se odvijala u Santa Katarina fabrici ove kompanije. Model o kom je reč je predstavljen ranije ove godine, a njegovi rivali su Audi A3 sedan i Mercedes-Benz CLA. O specifikacijama BMW Serija 1 sedana se ne zna gotovo ništa, osim da je zasnovan na UKL arhitekturi. To implicira pogon na prednjoj osovini kao standard i integralni kao opcion. Na kineskom tržištu ovo vozilo će se u prodaji naći početkom iduće godine, nakon debija koji se održava na Salonu automobila u Džangdžouu u novembru. Njegov pogon za ovo tržište sastoji se od 1.5-litarskog benzinca sa 136 KS (za 118i verziju), zatim 2.0-litarskog sa dva nivoa snage - 192 i 231 KS za 120i i 125i.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen BMW Serije 1 Sedan

 

bmw%201%2088.jpg

 

BMW-ova premijera na prošlogodišnjem sajmu automobila Guangzhou Auto Show u Kini je bio Concept Compact Sedan, kojim je bavarski proizvođač najavio Seriju 1 Sedan (interne oznake F52). U međuvremenu su BMW Group i BMW Brilliance Automotive Ltd. završili sa razvojem serijske verzije ovog kompaktnog sportskog sedana, specijalno kreiranog po ukusu kineskih kupaca.

 

158114-bmw%201%208.jpg

 

Kako stvari sada stoje, automobil će se proizvoditi i prodavati samo u Kini, mada su se nedavno poajvile nezvanične informacije da bi Serija 1 Sedan mogla da se proizvodi i u Brazilu.

 

bmw%201%208888.jpg

 

Kako bilo, serijski model je u odnosu na pomenuto koncept vozilo pretrpeo izmene koje se tiču točkova, svetala, retrovizora, prednjeg i zadnjeg branika, kao i unutrašnjosti.

 

bmw%201%2088888.jpg

 

Što se konkretnih tehničkih detalja tiče, Serija 1 Sedan je napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom, a u gami će se naći motori sa turbo punjačem.

 

158118-bmw%201%209.jpg

 

Automobil će konkurisati Audiju A3 Sedan i Mercedesu CLA, a imaće i BMW ConnectedDrive tehnologiju, Start & Stop dugme, Head-Up displej, 8.8-inčni LED centralni ekran, BMW iDrive sistem...

 

bmw%201%2099.jpg

 

U paleti će biti verzija 118i koju pokreće 1.5T motor sa 136KS, kao i varijante 120i i 125i koje pod haubom imaju 2.0T motor (sa 192KS kod verzije 120i i sa 231KS kod verzije 125i). Najekonomičnija verzija u ponudi ima potrošnju goriva od 5.5 l/100 km.

 

bmw%201%20999.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm.

 

bmw%201%209999.jpg

 

U zavisnosti od verzije automobil ima točkove od 16, 17 ili 18 inča.

 

bmw%201%2078.jpg bmw%201%20788.jpg

 

Zvanična premijera je održana na Guangzhou sajmu automobila u Kini, a prodaja startuje u prvom kvartalu sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 1 sedan snimljen u Minhenu

 

bmw%201%2019.jpg

 

BMW-ova premijera na prošlogodišnjem sajmu automobila Guangzhou Auto Show je bila Serija 1 sedan (interne oznake F52), za čiju proizvodnju u Kini će biti zadužen tamošnji BMW Brilliance Automotive Ltd. Prilikom promocije je naglašeno da je ovaj kompaktni sportski sedan kreiran specijalno po ukusu kineskih kupaca, kao i da će se proizvoditi i prodavati samo u Kini. Sada je međutim Serija 1 sedan uhvaćena i na Starom kontinentu, i to u Minhenu gde je i centrala bavrske kompanije. Da li to nagoveštava da će se ovaj automobil ipak nuditi i kupcima u Evropi?

 

bmw%201%20199.jpg

 

Odgovor možda leži u činjenici da su u BMW-u odlučili da vozilo testiraju na hladnim, snegom prekrivenim putevima u Minhenu pre nego što počne njegova prodaja u Kini. Ili je možda neki zaposleni u BMW-u dobio novi kompanijski automobil...

 

bmw%201%201999.jpg

 

Što se konkretnih tehničkih detalja tiče, treba podsetiti da je Serija 1 sedan napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom, a u gami će se naći motori sa turbo punjačem. Automobil će konkurisati Audiju A3 Sedan i Mercedesu CLA, a imaće i BMW ConnectedDrive tehnologiju, Start & Stop dugme, Head-Up displej, 8.8-inčni LED centralni ekran, BMW iDrive sistem... U paleti za kinesko tržište će biti verzija 118i koju pokreće 1.5T motor sa 136KS, kao i varijante 120i i 125i koje pod haubom imaju 2.0T motor (sa 192KS kod verzije 120i i sa 231KS kod verzije 125i). Najekonomičnija verzija u ponudi ima potrošnju goriva od 5.5 l/100 km. Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm. U zavisnosti od verzije automobil ima točkove od 16, 17 ili 18 inča.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled novog BMW-a Serije 1

 

bmw%201%202018.jpg

 

BMW-ova Serija 1 je najmanje aktraktivan model u ponudi kompanije, ali facelift predstavljen pre dve godine je veliko poboljšanje u odnosu na model koji je nasledio. Bavarski gigant sada radi na modelu koji će se pojaviti u drugoj polovini 2018. godine. Novi automobil će se prodavati kao model za 2019. godinu, a doneće evoluciju u dizajnu, baš kao što je slučaj s BMW-ovim najnovijim modelima. Magazin Motor1 je objavio render koji pokazuje kako bi automobil mogao da izgleda. Dizajn neće doživeti prevelike promene, ali će tehničkih itekako biti. Očekuje se da će BMW odustati od pogona na zadnje točkove i da će Seriju 1 ponuditi s prednjim pogonom. To znači prelazak na platformu koju koriste Serija 2 Active Tourer i Gran Tourer MPV, kao i dva Minija.

BMW Serija 1 Sedan namenjena kineskom tržištu koristi UKL platformu. Mali sedan je primećen prošlog meseca u Nemačkoj, tako da postoji mogućnost da bude dostupan i evropskim kupcima. Automobil se razvija pod kodnim imenom F40, a biće dostupan u verzijama s troja i petora vrata. Jasno je da će malo "porasti" u odnosu na prethodnika, tako da se može očekivati prostranija unutrašnjost, posebno za putnike na zadnjim sedištima. S obzirom na činjenicu da će koristiti UKL platformu, može se pretpostaviti da će koristiti trocilindrične i četvorocilindrične motore s turbo punjačima. Snažniji motori će opciono moći da se dobiju i s xDrive pogonom na sva četiri točka. Iako se radi o značajnoj promeni, to po svemu sudeći neće biti previše važno kupcima. Razlog je jednostavan, istraživanje iz 2010. godine je pokazalo da čak 80 posto vlasnika BMW-ove Serije 1 misli da se radi o automobilu s pogonom na prednje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 1 Sedan i zvanično startovao u Kini

 

162255-bmw%201%2011.jpg

 

BMW-ova premijera na prošlogodišnjem sajmu automobila Guangzhou Auto Show je bila Serija 1 Sedan (interne oznake F52), za čiju proizvodnju u Kini je zadužen tamošnji BMW Brilliance Automotive Ltd.

 

162254-bmw%201%201.jpg

 

Prilikom promocije je naglašeno da je ovaj kompaktni sportski sedan kreiran specijalno po ukusu kineskih kupaca, kao i da će se proizvoditi i prodavati samo u Kini. Sada je BMW saopštio da je prodaja u Kini i zvanično počela, i to u verzijama 118i Sedan, 120i Sedan i 125i Sedan.

 

bmw%201%20102.jpg

 

Što se konkretnih tehničkih detalja tiče, treba podsetiti da je Serija 1 Sedan napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom, a u gami su samo benzinski motori sa turbo punjačem.

 

162257-bmw%201%20111.jpg

 

Automobil će konkurisati Audiju A3 Sedan i Mercedesu CLA, a imaće i BMW ConnectedDrive tehnologiju, Start & Stop dugme, Head-Up displej, 8.8-inčni LED centralni ekran, BMW iDrive sistem, Parking Assistant, Dynamic Stability Control...

 

bmw%201%208888.jpg

 

U paleti za kinesko tržište su dakle verzije 118i Sedan koju pokreće 1.5L trocilindrični motor sa 136KS i 220 Nm, kao i varijante 120i Sedan i 125i Sedan koje pod haubom imaju 2.0L četvorocilindrični motor (sa 192KS/280 Nm kod verzije 120i i sa 231KS/350 Nm kod verzije 125i).

 

bmw%201%2088888.jpg

 

Najekonomičnija verzija u ponudi je 118i Sedan koja ima potrošnju goriva od 5.5 l/100 km i emisiju CO2 od 132 grama po km.

 

162258-bmw%201%201111.jpg

 

Najsnažnija verzija 125i Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.8 sekundi i može do maksimalnih 250 km/h.

 

162259-bmw%201%2011111.jpg

 

U zavisnosti od verzije automobil ima 6-stepeni ili 8-stepeni automatik, kao i točkove od 16, 17 ili 18 inča. Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 1 u prodaji od 2019.

 

162601-bmw%201%201.jpg

 

Nemački mediji pišu da će prodaja nove generacije BMW-ove Serije 1 početi tokom 2019. godine (mada se prezentacija očekuje u drugoj polovini 2018.), uz podsećanje da će automobil imati prednji pogon. Treba podsetiti da je bavarski proizvođač prednji pogon već ponudio sa aktuelnom Serijom 2 Active Tourer i Gran Tourer koji se baziraju na UKL platformi koju dele sa novim BMW-om X1. Mada će nova ''jedinica'' standardno imati prednji pogon, kao opcija će se kod nekih verzija opciono nuditi i xDrive pogon na sva četiri točka.

 

162602-bmw%201%2011.jpg

 

Kako se očekuje, nova Serija 1 će i dalje biti na raspolaganju u verzijama sa 3 i 5 vrata, ali će u odnosu na sadašnju genaraciju porasti pa će nuditi više mesta za putnike (to se pre svega odmosi na putnike pozadi). Kako bilo, nova generacija Serije 1 će se kupcima nuditi sa trocilindričnim i četvorocilindričnim 1.5 i 2.0 litarskim motorima. Između ostalog se pominju 1.5 litarski benzinac sa 143KS, pa 2.0 litarski benzinski motor sa 272KS, kao i agregat sa 408KS kao najjači u gami. Takođe, pažnju privlače i 1.5 litarski dizelaš sa 122KS i 2.0 litarski dizel motor koji razvija 240KS. Na kraju, očekuje se i ''mildhybrid'' verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 1: novi renderi i detalji

 

164068-bmw%201%201.jpg

 

BMW-ova Serija 1 kakvu poznajemo će se tehnički potpuno promeniti u svojoj trećoj generaciji...

Za početak, baza će biti nova UKL platforma koju će koristiti i MINI. Ista podržava prednji odnosno pogon na sva četiri točka pa ovde možemo videti da zadnji pogon u Seriji 1 polako odlazi u istoriju. Ima i pozitivnih strana, to će stvoriti više prostora za putnike i prtljag.

 

164069-bmw%201%2011.jpg

 

Da li BMW ovde želi da direktno napadne Mercedes A-Klasu pa i u svojoj AMG verziji koja raspolaže pogonom na sve točkove ili Audi RS3 ostaje da vidimo. Još jedna činjenica bi mogla razočarati fanove popularne ''M'' značke. Nova UKL platforma ne podržava motore sa 6 cilindara već samo sa 4. Dakle, možemo zaboraviti na trenutno model M140i koji je pod poklopcem krio rednji turbo ''šestak'' fantastičnih mogućnosti i odlične zvučne kulise. Početak ponude u benzinskoj i dizel verziji bi donosio nove 1.5 litarske motore sa tri cilindra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi BMW Serije 1

 

164217-bmw%201%202018.jpg

 

Mediji pišu da će prodaja nove generacije BMW-ove Serije 1 početi tokom 2019. godine (mada se prezentacija očekuje u drugoj polovini 2018.), uz podsećanje da će automobil imati prednji pogon. Treba podsetiti da je bavarski proizvođač prednji pogon već ponudio sa aktuelnom Serijom 2 Active Tourer i Gran Tourer koji se baziraju na UKL platformi koju dele sa novim BMW-om X1. Takođe, i nedavno predstavaljeni BMW Serije 1 Sedan za Kinu standardno ima prednji pogon.

Mada će nova "jedinica" standardno imati prednji pogon, kao opcija će se kod nekih verzija opciono nuditi i xDrive pogon na sva četiri točka. Kako se očekuje, nova Serija 1 će i dalje biti na raspolaganju u verzijama sa 3 i 5 vrata, ali će u odnosu na sadašnju genaraciju poarsti pa će nuditi više mesta za putnike (to se pre svega odnosi na putnike pozadi).

Kako bilo, nova generacija Serije 1 će se kupcima nuditi sa trocilindričnim i četvorocilindričnim 1.5 i 2.0 litarskim motorima. Između ostalog se pominju 1.5 litarski benzinac sa 143KS, pa 2.0 litarski benzinski motor sa 272KS, kao i agregat sa 408KS kao najjači u gami. Takođe, pažnju privlače i 1,5 litarski dizelaš sa 122KS i 2,0 litarski dizel motor koji razvija 240KS. Na kraju, očeuje se i mildhybrid verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osveženi BMW Serije 1

 

165474-bmw%201%2011111.jpg

 

Promene u unutrašnjosti i zatamnjeni karoserijski detalji suštinske su novine na Seriji 1 koju će BMW naredne godine zameniti novom generacijom.

 

165473-bmw%201%201111.jpg

 

BMW će s prodajom osvežene Serije 1 krenuti početkom jula, a najnovija poboljšanja njihovog premium automobila C segmenta uključuju nekoliko novih boja karoserije, nekoliko novodizajniranih točkov, nove obloge, boje i detalje u unutrašnjosti, ali i tri nove edicije (Edition Sport Line Shadow, Edition M Sport Shadow i M140i Edition Shadow) koje karakterišu zatamnjeni karoserijski detalji. Benzinske i dizelske pogonske opcije nisu menjane.

 

165470-bmw%201%201.jpg

 

Iza reči ''Shadow'' kriju se tamna maska hladnjaka i zatamnjena kućišta prednjih i zadnjih LED svetala, a kupci koji se odluče za paket M Sport Shadow mogu računati na 18-inčne sive točkove i dve nove boje karoserije (Seaside plava i Sunset narandžasta).

 

165472-bmw%201%20111.jpg

 

Sa novom grafikom instrumen table stigli su i redizajnirani ventilacioni otvori, hromirani tasteri za upravljanje prozorima i redizajnirana centralna konzola. Pored novih materijala za oblaganje kabine, tu je i najnovija generacija iDrive sistema, a navigacionim i nekolicinom drugih sistema upravlja se preko 8.8-inčnog displeja.

 

165471-bmw%201%2011.jpg

 

Na početku ponude benzinskih motora i dalje je trocilindarska opcija s turbo-punjačem koja se krije iza oznake 116i i raspolaže sa 109KS. Najsnažniji benzinski model M140i pokreće 6-cilindarski redni turbo motor koji razvija 340KS. Osnovni dizelski motor u ponudi (116d) iz trocilindarske konfiguracije nudi 116KS, a najsnažnija dizelska opcija (125d) raspolaže sa 224KS. Modeli 118d, 120d i M140i opciono se mogu dobiti s pogonom preko obe osovine (xDrive), a u zavisnosti od izabranog modela Serija 1 se može dobiti s ručnim 6-stepenim ili automatskim 8-stepenim menjačem.

 

 

BMW privodi kraju posao oko nove generacije Serije 1 koja će snagu na podlogu prvi put prenositi preko prednje osovine, a na tržištima širom sveta bi trebalo da se pojavi naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Serije 1 Sedan ostaje model samo za Kinu

 

162258-bmw%201%201111.jpg

 

Kako pišu britanski mediji, BMW je odlučio da će Seriju 1 Sedan zadržati samo na kineskom tržištu, bar što se tiče ove generacije.

Bavarci su naime istražili mogućnost da ovu limuzinu ponude i na drugim tržištima, ali je njihovo istraživanje pokazalo da bi takav potez bio kontraproduktivan, bar za sada. Glavi razlog leži u činjenici da bi Serija 1 Sedan imala potencijal da privuče neke od tradicionalnih kupaca veće Serije 3 Sedan. Budući da je Serija 3 značajno profitabilnija u odnosu na jeftiniju Seriju 1 Sedan, to bi onda predstavljalo problem za BMW.

 

162255-bmw%201%2011.jpg

 

Iz BMW-a su samo izjavili da trenutno ne postoje planovi za prodaju Serije 1 Sedan van Kine, kao i da ne žele da se nađu u sličnoj situaciji kao Audi, gde manji model (A3 Sedan) osvaja prodaju većeg (A4 Sedan).

 

162254-bmw%201%201.jpg

 

Ostaje doduše mogućnost da će BMW ipak ponuditi Sedan verziju Serije 1, ali tek u sledećoj generaciji. U tom slučaju, to će biti direktan rival budućoj Mercedesovoj A klasi Sedan. Treba podsetiti da se aktuelna Serija 1 Sedan (interne oznake F52) proizvodi u fabrici BMW Brilliance Automotive Ltd., kao i da je napravljena na UKL platformi sa prednjim pogonom.

 

162257-bmw%201%20111.jpg

 

U paleti za kinesko tržište su verzije 118i Sedan koju pokreće 1.5L trocilindrični motor sa 136KS i 220 Nm, kao i varijante 120i Sedan i 125i Sedan koje pod haubom imaju 2.0L četvorocilindrični motor (sa 192KS/280 Nm kod verzije 120i i sa 231KS/350 Nm kod verzije 125i).

 

bmw%201%2088888.jpg

 

Najekonomičnija verzija u ponudi je 118i Sedan koja ima potrošnju goriva od 5,5 l/100 km i emisiju CO2 od 132 grama po km. Najsnažnija verzija 125i Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi i može do maksimalnih 250 km/h. U zavisnosti od verzije automobil ima 6-stepeni ili 8-stepeni automatik, kao i točkove od 16, 17 ili 18 inča. Što se dimenzija tiče, Serija 1 Sedan je dugačka 4456 mm, široka 1803 mm, visoka 1446 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2670 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 1 u prodaji početkom 2019.

 

167355-bmw%201%20ab.jpg

 

Nakon promocije obnovljene verzije aktuelne BMW-ove Serije 1, pažnja medija se sada okreće potpuno novoj generaciji. Nemački mediji pišu da će prodaja nove Serije 1 startovati početkom 2019. (s tim što će premijera biti krajem 2018. godine), uz podsećanje da će automobil imati prednji pogon. Treba podsetiti da je bavarski proizvođač prednji pogon već ponudio sa aktuelnom Serijom 2 Active Tourer i Gran Tourer koji se baziraju na UKL platformi koju dele sa novim BMW-om X1. Takođe, i nedavno predstavljeni BMW Serije 1 Sedan za Kinu standardno ima prednji pogon. Mada će nova ''jedinica'' standardno imati prednji pogon, kao opcija će se kod nekih verzija opciono nuditi i xDrive pogon na sva četiri točka. Kako se očekuje, nova Serija 1 će i dalje biti na raspolaganju u verzijama sa 3 i 5 vrata, ali će u odnosu na sadašnju genaraciju porasti pa će nuditi više mesta za putnike (to se pre svega odnosi na putnike pozadi). Ovde treba pomenuti i novu generaciju iDrive sistema, kontrolu gestovima, head-up displej, aluminijum i drvo u unutrašnjosti (kod skupljih verzija)...

Kako bilo, nova generacija Serije 1 će se kupcima nuditi sa trocilindričnim i četvorocilindričnim 1.5 i 2.0 litarskim motorima. Između ostalog se pominju 1.5 litarski benzinac sa 143KS, pa 2.0 litarski benzinski motor sa 272KS, kao i agregat sa 408KS kao najjači u gami. Takođe, pažnju privlače i 1.5 litarski dizelaš sa 122KS i 2.0 litarski dizel motor koji razvija 240KS. Na kraju očekuje se i mild hybrid verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW Serije 1 je testiran pored Golfa

 

168392-bmw%20golf.jpg

 

BMW Serija 1 je sada već davne 2004. godine mnoge iznenadila, a uprkos renomeu brenda, nije uspela da izbije na vrh segmenta. Sada se sprema nova verzija. Kako primećuje Motor1, čiji su i špijunski snimci, logično je da Bavarci svoje novo čedo testiraju pored ''teškaša'' u ovom segmentu - VW Golfa.

 

bmw%20golf%2011.jpg

 

Za razliku od rivalskog modela, BMW je svoj prilično dobro kamuflirao, pa se osim sličnog gabarita tek naziru mnogo sportskije i agresivnije linije i od prethodne verzije i od Volkswagenovog takmaca. Debi se očekuje polovinom 2018. godine, a s obzirom na kamuflažu mnogo toga je u domenu spekulacija, pa i ono ispod haube. Ipak, zna se da je BMW odustao od pogona na zadnje točkove i da za razliku od prethodne dve generacije novog ''keca'' vuku prednji točkovi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi BMW serije 1 stiže ove godine

 

174574-bmw 1 2018.jpg

 

Relativno nedavno osvežena akutelna serija 1 se neće predugo zadržati na tržištu budući da se očekuje da bi nova, treća generacija BMW-ovog kompakta trebalo da stigne pre kraja ove godine. Test primerci ovog automobila se sve češće viđaju što je još jedan znak da se razvojni proces približava kraju. Nova serija 1 bi trebalo da bude dinamičnijeg dizajna od trenutnog modela, a u odnosu na njega moći će da se pohvali značajno većom ponudom prostora unutar automobila, posebno pozadi, iako se spoljašnje dimenzije neće značajnije menjati. Dalje, ovaj model će se bazirati na najnovijoj verziji platforme UKL, pogon će biti na prednje i na sva četiri točka, a kupcima će verovatno biti dostupna samo verzija sa petora vraa. Poseban naglasak će biti na opremi, odnosno bezbednosti i infotainmentu, a svakako se mogu očekivati novosti i kod samog dizajna enterijera koji bi trebalo da bude luksuzniji, otmeniji i moderniji. Motorizacija je još uvek nepoznata, ali u ponudi bi trebalo da se nalaze samo 3 i 4-cilindrični motori, a kako smo već rekli kupcima će biti dostupan i xDrive sistem pogona na sva četiri točka. Vrh ponude će činiti M140i sa 2,0 litarskim 4-cilindričnim turbo motorom, a M verzija je malo verovatna. Kasnije bi ponuda trebalo da bude proširena s plug-in hibridnom verzijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×