neshaoct 9592 Posted September 1, 2016 Ogier odneo pobedu u Nemačkoj Volkswagenov Sebastian Ogier vratio se na pobedničke staze kada je osvojio ADAC reli u Nemačkoj. Francuz je preuzeo vodstvo od timskog kolege Mikkelsena u subotu poslepodne zapanjujućim nastupima na Baumholder vojnom poligonu. Borba za drugo mesto bila je trostruka između Dani Sorda, Thierry Neuvillea i Mikkelsena na poslednjem brzincu. Neuville je bio najbrži na Power Stageu i osvojio tri bonus boda, dok je Latvala uzeo dva i jedan bod Ogier. Top 10: 1. Sebastien Ogier, J.Ingrassia - Volkswagen Motorsport 3h00m26.7s 2. Dani Sordo, M.Marti - Hyundai Motorsport 20.3s 3. Thierry Neuville, N.Gilsoul - Hyundai Motorsport 20.4s 4. Andreas Mikkelsen, A.Jager - Volkswagen Motorsport II 27.2s 5. Hayden Paddon, J.Kennard - Hyundai Motorsport N 3m34.8s 6. Mads Ostberg, O.Floene - M-Sport World Rally Team 4m31.2s 7. Esapekka Lappi, J.Ferm - Škoda Motorsport 8m36.8s 8. Jan Kopecky, P.Dresler - Škoda Motorsport 9m44.2s 9. Armin Kremer, P.Winklhofer - BRR Baumschlager Rallye & Racing Team 10m10.6s 10. Ghislain De Mevius, J.Jalet - Škoda 11m12.9s preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 28, 2016 Rallye Deutschland 2016 kroz naš objektiv - komentar Rallye Deutschland 2016 je iza nas. Sebastien Ogier doneo je timu Volkswagen pobedu pred domaćom publikom i praktično ''kaparisao'' novu šampionsku titulu. Bili smo na ovom atraktivnom asfaltnom reli takmičenju u ulozi posmatrača, a najzanimljivije detalje delimo sa vama. Goran Sarić ispred servisa fabričkog tima Volkswagen Motorsport. U timovima vlada savršen red. U subotu smo proveli zanimljive trenutke šetajući se Trirom, najstarijim gradom u Nemačkoj, a zatim smo se uputili u servisnu zonu. Tamo smo imali prilike da vidimo neverovatnu organizaciju timova koji se takmiče u Svetskom reli šampionatu. Fabrički timovi se već na prvi pogled razlikuju od privatnih, kako po stepenu opremljenosti, tako i po profesionalnosti ljudi koji rade u timu. ''Parking'' nedaleko od brzinskog ispita Panzerplatz. Nakon toga smo se uputili na popularni brzinski ispit Panzerplatz, koji se nalazi oko 70 kilometara udaljen od Trira. Naravno, tamo smo videli sjajne vožnje, ali uživanje nije bilo potpuno, jer je Stéphane Lefebvre (Citroën DS3 WRC) izleteo sa staze i brzinski ispit je morao biti prekinut. Vozeći se ka brzincu, snimili smo zanimljiv detalj na jednom kombi vozilu. Pogledajte koga fanovi Citroëna žele u timu u sezoni 2017. Iako je Thierry Neuville aktuelni fabrički vozač tima Hyundai, fanovi su ga već uvrstili u svoju omiljenu ekipu. Tako se lobira! U nedelju ujutru smo poranili, kako bismo na vreme stigli na brzinski ispit Dhrontal, koji je startovao u 07:13. Bili smo tamo već u 06:00 i uz topao čaj posmatrali veliki broj ljudi koji dolazi iz različitih delova sveta, kako bi videli najbolje reli vozače. Sve vreme iznad nas su leteli helikopteri, koje koristi i organizator (nemački auto klub ADAC) i pojedini timovi. Organizator neprestano helikoterima nadleće brzinske ispite i pravi bezbednosnu procenu, a menadžeri timova svojim takmičarima daju korisne informacije, koje nekada mogu biti od presudnog značaja za uspešan plasman. Nekoliko helikoptera su se spustila upravo pored nas, na obližnju livadu, a iz jednog je izašao slavni suvozač, Luis Moya, koji je godinama čitao radar Carlosu Sainzu, sa kojim je i osvojio dve titule svetskog šampiona. Moya je odmah bio prepoznat u masi, kada se pojavio na Dhrontal galeriji. Podsetimo, Moya je nakon svoje takmičarske karijere, postao ambasador brenda Volkswagen. Naravno, njegovi saveti su sigurno dobrodošli i posadama u fabričkom timu Volkswagen. Luis Moya i Goran Sarić Zanimljivo je, da je brzinski ispit Dhrrontal 2 otkazan, zbog prevelikog broja gledalaca na stazi, jer je postojao realan rizik po njihovu bezbednost. Publika je disciplinovano i bez negodovanja napustila ovo mesto. Nakon toga, ponovo smo otišli u servisno parkište, gde su Ogier i tim Volkswagen proslavili novu pobedu u FIA Svetskom reli šampionatu i u isto vreme se oprostili od dosadašnjeg šefa, Josta Capita. Nemac više nije direktor Volkswagen Motorsporta, već je pronašao nove izazove - sada je šef F1 tima McLaren. Na svakom brzinskom ispitu, fabrički timovi imaju svoje ''meteo posade'', koje im daju informacije vezane za samu stazu, kao što su temperatura asfalta, temperatura i vlažnost vazduha... Od navedenih infromacija zavisi izbor pneumatika i podešavanje motora. Na fotografiji vidimo člana meteo posade tima Hyundai, koji meri temperaturu asfalta. I publika se dobro spremila za ovaj reli. Zbog velikog nagiba terena, stolice se najpre moraju ukopati u zemlju, kako bi sedeli ravno. Inače, publika je veoma disciplinovana i poštuje instrukcije redara. Ali, moramo istaći da redari i sudije na ovom takmičenju nisu tako stroge, da ne kažemo paranoične, kao što smo na našim takmičenjima navikli da budu. Ako želite promeniti lokaciju za gledanje, možete to učiniti i prelaskom preko staze, ukoliko je deonica pregledna. Zbog velikog broja gledalaca, gužve su ogromne. Zato je na brzinski ispit potrebno stići dosta ranije. preuzeto sa - automagazin.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites