neshaoct 9584 Posted October 15, 2018 Škoda Kodiaq GT do kraja godine Već neko vreme je poznato da će Škoda ponudu modela Kodiaq proširiti i SUV-coupe verzijom koja će se (bar tako stvari sada stoje) prodavati samo na kineskom tržištu. Takav automobil će se u Kini zvati Kodiaq GT, dok će se njegova promocija održati do kraja ove godine. Do tada, pred nama je nekoliko zvaničnih rendera, uz napomenu da na zvanične fotografije nećemo morati još dugo da čekamo (špijunske slike potpuno nemaskiranog primerka su se inače pojavile još pre nekoliko meseci). Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi. Drugačija su i vrata prtljažnika sa velikim natpisom brenda preko cele širine, nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje. Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta. U gami motora za kinesko tržište će se naći benzinci 1.4 TSI sa 150KS i 2.0 TSI sa 186KS, a kod nekih verzija će biće dostupan i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom kao i pogon na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 17, 2018 Ovo je Škoda Kodiaq GT Kao što je bilo i najavljeno, Škoda je ponudu modela Kodiaq proširila i SUV-coupe verzijom Kodiaq GT, koja će se (bar tako stvari sada stoje) prodavati samo na kineskom tržištu. Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi. Drugačija su i vrata prtljažnika (sa natpisom Škoda), nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje. Deo opreme između ostalog čine sportska sedišta, digitalni instrumenti, ambijentalno osvetljenje i panoramski krov. Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta. U gami motora za kinesko tržište će se naći benzinci 1.4 TSI sa 150KS i 2.0 TSI sa 186KS, a kod nekih verzija će biti dostupan i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom kao i pogon na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 19, 2018 Predstavljena Škoda Kodiaq GT Kao što je bilo i najavljeno, Škoda je ponudu modela Kodiaq na kineskom proširila i SUV-coupe verzijom Kodiaq GT, predstavljenom na Guangzhou sajmu automobila. Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi. Drugačija su vrata prtljažnika (sa natpisom ''Škoda''), nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje. Deo opreme između ostalog čine sportska sedišta, digitalni instrumenti, ambijentalno osvetljenje i opcioni panoramski krov. Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, širok je 1883 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta. U gami motora za kinesko tržište će se naći 2.0 TSI sa 137 kW/186KS i prednjim pogonom, kao i 2.0 TSI sa 162 kW/220KS u kombinaciji sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 20, 2018 Izgleda bolje od standardnog Kodiaq-a, ne razumem zasto samo za Kinu, zasto ne i za Evropu. Oni svakako vise vole neke produzene verzije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 4, 2018 CarWOW video: , Škoda Kodiaq, Volkswagen Tiguan Allspace i Kia Sorento Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2018 TheWheelNetwork video: Škoda Kodiaq RS Spolja: Iznutra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 20, 2018 AutoTrader video: Test Škoda Kodiaq RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 26, 2018 AutoExpress video: Test 2019. Škoda Kodiaq RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 12, 2019 CarBuyer video: Test 2019. Škoda Kodiaq RS Veliki, praktičan, dobro napravljen...ali dosadan, nezanimljiv. To je Kodiaq. Sada dolazi verzija koja jednako ima sve nabrojane kvalitete, ali i izgleda drugačije, zanimljivije...i ima najjači motor koji Škoda stavlja u ovaj model - RS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 22, 2019 AutoTrader video: Škoda Kodiaq RS Kodiaq vRS je najnoviji u RS porodici modela Škode. Njegove sportske sposobnosti su probane na čuvenom Silverstonu, ali za off road mogućnosti modela sa pogonom na sva 4 točka (kad prednji izgube vuču), ekipa ''AutoTrader''-a otišla je do severa Švedske gde su na zaleđenom jezeru napravili konture staze Silverston. To je jezero u mestu sa 200 stanovnika, ali koje svake godine fabrike koriste za testiranje svojih modela, ali i ljubitelji automobila dolaze da se isprobaju na jezeru...koje je toliko veliko da se na njemu naprave konture nekoliko najpoznatijih svetskih trkačkih staza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 3, 2019 AutoMarket.hr video: Test Škoda Kodiaq RS Škoda Kodiaq RS u potpunosti je drugačija od normalnog modela, a može li pobediti Audi proverite u testu Juraja Šebalja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2019 Autogefühl video: Test Škoda Kodiaq RS Najjači dizel ikada stavljen u neku Škodu, i prvi njihov SUV koji dobija RS (vRS) značku: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 11, 2019 CarsIreland video: Test Škoda Kodiaq RS Kodiaq je do sada bio izbor za kupce koji traže veliki, praktični auto za celu porodicu. Škoda mu je sada dodala zabavnu, donekle i sportsku notu sa RS verzijom. Stavili su mu druge branike, zatamnjena stakla, drugačija kućišta retrovizora, nove točkove 20'', ofarbali u posebnu nijansu plave koja je rezervisana samo za RS verziju, ali pre svega stavljanjem ispod haube najjačeg dizela koji je Škoda ikada stavila u neki svoj putnički auto - 2.0 TDi sa dve turbine i 240 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 15, 2019 AutoTrader video: Škoda Kodiaq Ekipa AutoTrader-a je otišla na Aljasku, na ostrvo Kodiaq (po kome je Škoda nazvala svoj model), da nam pokažu kakav je to auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2019 CarWOW video: Test Škoda Kodiaq vRS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 31, 2019 AutoTopNL video: Za volanom Škode Kodiaq RS 2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm. Do ''stotke'' za 6.9 i maksimum od 221 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 2, 2019 Pit-Stop video: Test Škoda Kodiaq RS Za one koji žele i malo sportskog u svom SUV automobilu. Doduše, neće baš mnogo osetiti jer ova verzija ima samo 240 konja (za razliku od nekih drugih ''napucanih'' sportskih SUV modela), ali će zato mnogo više videti sporstkog u stajlingu ove Škode: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2019 AutoTopNL video: Škoda Kodiaq RS od 0-230 km/h 2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm obrtnog momenta, zahvaljujući kojima do ''stotke'' stiže za 6.9 sekundi i ostvaruje maksimalnih 221 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 20, 2019 Snimljena Škoda Kodiaq facelift Osim potpuno nove generacije Octavije (stiže kasnije ove godine), u Škodi pripremaju i obnovljenu verziju svog najvećeg SUV modela Kodiaq. Test primerak Kodiaqa modelske godine 2020 je ovih dana uhvaćen u Alpima, i to sa maskiranim prednjim i zadnjim delom. Maska krije nešto veći prednji gril, izmenjene branike, kao i doterana svetla (napred verovatno sa adaptivnim Matrix LED sistemom). Za unutrašnjost su po svemu sudeći predviđeni digitalna instrument tabla sa većom rezolucijom, možda MIB 3 infotainment, kao i bogatija oprema. U gami motora će se između ostalog naći 2.0 TDI Evo sa 150KS (koji će biti ekonomičniji zahvaljujući MHEV asistenciji), pa 1.5 TSI, kao i plug-in hybrid varijanta (1.4 TSI turbo benzinac, elektromotor i baterije od 13 kWh). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2019 AutoTopNL video: Škoda Kodiaq RS po autoputu 2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm. Iz mesta do 100 Km/h za 6.9 sekundi, maksimum 221 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 2, 2019 ABT Škoda Kodiaq RS Verovatno zbog njegovog dizel motora Škodin Kodiaq RS nije baš privukao pažnju evropskih tjunera kao Octavia RS, ali to nije slučaj sa nemačkim tjunerom ABT Sportsline koji ima afinitet prema modelima iz Volkswagen Grupe. Specijalisti u ABT-u su odlučili da unaprede trenutno najbrži produkcijski SUV sa sedam sedišta na stazi Nirburgring. Ali, nemojte da vas zavara izgled te da pomislite da se radi samo o Kodiaqu RS sa 20-inčnim crnim naplacima i ABT oznakom na vratima prtljažnika. Tjuner iz Kemptona je poradio na 2.0 BiTurbo dizel motoru koji fabrički razvija 236 KS i 500 Nm obrtnog momenta, tako da je iz njega izvukao 267 KS i 540 Nm. Zahvaljujući povećanju snage pomenutog TDI motora, Kodiaq RS sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 6.8 sekundi, odnosno dve desetinke brže u odnosu na standardnu verziju. O maksimalnoj brzini za sada nema informacija, dok standardna verzija dostiže 220 km/h. Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem koji snagu prenosi na sva četiri točka. Najsnažniji Škodin dizelaš u standardnoj formi se našao na naslovnim stranama još prošle godine kada je Nirburgringu ostvario rekordno vreme kruga koje iznosi 9 minuta i 29.84 sekundi. Nakon ABT-ovih poboljšanja Kodiaq RS bi mogao da skine sekundu ili dve, ali se to ne bi računalo jer se više ne radi o fabričkom produkcijskom automobilu. ABT je poboljšao oslanjanje za bolju stabilnost pri brzim prolascima kroz krivine, a Kodiaq RS sada izgleda i više sportski. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 1, 2019 CarsGuide video: Test 2020. Škoda Kodiaq RS Najviše sportski Kodiaq koji može da se kupi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 3, 2019 carsales.com.au video: Test 2019. Škoda Kodiaq RS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 3, 2020 CarAdvice video: Škoda Kodiaq RS Može li Škoda da spoji prevoz za sedmoro (ako zatreba) sa sportskim performansama u ovoj RS varijanti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 8, 2020 ChasingCars video: Test 2020. Škoda Kodiaq RS Prva Škoda koja može imati 7 sedišta i ''pristojan'' motor ispod haube po pitanju performansi - dizel sa 240 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites