Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Škoda Kodiaq

Recommended Posts

Škoda Kodiaq GT do kraja godine

 

skoda gt 1.jpg

 

Već neko vreme je poznato da će Škoda ponudu modela Kodiaq proširiti i SUV-coupe verzijom koja će se (bar tako stvari sada stoje) prodavati samo na kineskom tržištu. Takav automobil će se u Kini zvati Kodiaq GT, dok će se njegova promocija održati do kraja ove godine. Do tada, pred nama je nekoliko zvaničnih rendera, uz napomenu da na zvanične fotografije nećemo morati još dugo da čekamo (špijunske slike potpuno nemaskiranog primerka su se inače pojavile još pre nekoliko meseci).

 

185189-skoda gt 11.jpg

 

Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi. Drugačija su i vrata prtljažnika sa velikim natpisom brenda preko cele širine, nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje.

 

185190-skoda gt 1111.jpg

 

Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta. U gami motora za kinesko tržište će se naći benzinci 1.4 TSI sa 150KS i 2.0 TSI sa 186KS, a kod nekih verzija će biće dostupan i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom kao i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Škoda Kodiaq GT

 

185258-skoda gt 2.jpg

 

Kao što je bilo i najavljeno, Škoda je ponudu modela Kodiaq proširila i SUV-coupe verzijom Kodiaq GT, koja će se (bar tako stvari sada stoje) prodavati samo na kineskom tržištu.

 

skoda gt 22.jpg skoda gt 222.jpg

 

Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi.

 

skoda gt 2.jpg

 

Drugačija su i vrata prtljažnika (sa natpisom Škoda), nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje.

 

skoda gt 22222.jpg

 

Deo opreme između ostalog čine sportska sedišta, digitalni instrumenti, ambijentalno osvetljenje i panoramski krov.

 

skoda gt 2222.jpg

 

Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta.

 

185260-skoda gt 2222.jpg

 

U gami motora za kinesko tržište će se naći benzinci 1.4 TSI sa 150KS i 2.0 TSI sa 186KS, a kod nekih verzija će biti dostupan i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom kao i pogon na sva četiri točka.

 

185259-skoda gt 22.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljena Škoda Kodiaq GT

 

186322-skoda k 1.jpg

 

Kao što je bilo i najavljeno, Škoda je ponudu modela Kodiaq na kineskom proširila i SUV-coupe verzijom Kodiaq GT, predstavljenom na Guangzhou sajmu automobila.

 

186324-skoda k 111.jpg

 

Najveća razlika u odnosu na regularni Kodiaq je naravno u potpuno izmenjenom zadnjem delu, sa nižom linijom krova i sa manje mesta za glave putnika pozadi.

 

186323-skoda k 11.jpg

 

Drugačija su vrata prtljažnika (sa natpisom ''Škoda''), nova su i svetla i branik, a zadnje staklo je manje.

 

185258-skoda gt 2 (1).jpg

 

Deo opreme između ostalog čine sportska sedišta, digitalni instrumenti, ambijentalno osvetljenje i opcioni panoramski krov.

 

185260-skoda gt 2222 (1).jpg 185259-skoda gt 22 (1).jpg

 

Kodiaq GT je nešto kraći (ima 4634 umesto 4697 mm) i niži (1649 mm) od standardnog modela, širok je 1883 mm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 2791 mm, a kupcima se neće nuditi u verziji sa tri reda sedišta.

 

skoda gt 2222 (1).jpg

 

U gami motora za kinesko tržište će se naći 2.0 TSI sa 137 kW/186KS i prednjim pogonom, kao i 2.0 TSI sa 162 kW/220KS u kombinaciji sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBcgvuQPuFczbrVofd5IZD_oHUl3RVfkomg CarBuyer video: Test 2019. Škoda Kodiaq RS

 

Veliki, praktičan, dobro napravljen...ali dosadan, nezanimljiv. To je Kodiaq.

Sada dolazi verzija koja jednako ima sve nabrojane kvalitete, ali i izgleda drugačije, zanimljivije...i ima najjači motor koji Škoda stavlja u ovaj model - RS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mATC0B2k9yEz3_x4Qr3kGdPvZ8y1NUd-TN5 AutoTrader video: Škoda Kodiaq RS

 

Kodiaq vRS je najnoviji u RS porodici modela Škode. Njegove sportske sposobnosti su probane na čuvenom Silverstonu, ali za off road mogućnosti modela sa pogonom na sva 4 točka (kad prednji izgube vuču), ekipa ''AutoTrader''-a otišla je do severa Švedske gde su na zaleđenom jezeru napravili konture staze Silverston. To je jezero u mestu sa 200 stanovnika, ali koje svake godine fabrike koriste za testiranje svojih modela, ali i ljubitelji automobila dolaze da se isprobaju na jezeru...koje je toliko veliko da se na njemu naprave konture nekoliko najpoznatijih svetskih trkačkih staza. :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mASbuoV0tNBi7jyL7R-3PECIjseujN11LIV AutoMarket.hr video: Test Škoda Kodiaq RS

 

Škoda Kodiaq RS u potpunosti je drugačija od normalnog modela, a može li pobediti Audi proverite u testu Juraja Šebalja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefühl video: Test Škoda Kodiaq RS

 

Najjači dizel ikada stavljen u neku Škodu, i prvi njihov SUV koji dobija RS (vRS) značku:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test Škoda Kodiaq RS

 

Kodiaq je do sada bio izbor za kupce koji traže veliki, praktični auto za celu porodicu. Škoda mu je sada dodala zabavnu, donekle i sportsku notu sa RS verzijom.

Stavili su mu druge branike, zatamnjena stakla, drugačija kućišta retrovizora, nove točkove 20'', ofarbali u posebnu nijansu plave koja je rezervisana samo za RS verziju, ali pre svega stavljanjem ispod haube najjačeg dizela koji je Škoda ikada stavila u neki svoj putnički auto - 2.0 TDi sa dve turbine i 240 konja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Škoda Kodiaq

 

Ekipa AutoTrader-a je otišla na Aljasku, na ostrvo Kodiaq (po kome je Škoda nazvala svoj model), da nam pokažu kakav je to auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Škode Kodiaq RS

 

2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm. Do ''stotke'' za 6.9 i maksimum od 221 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Test Škoda Kodiaq RS

 

Za one koji žele i malo sportskog u svom SUV automobilu. Doduše, neće baš mnogo osetiti jer ova verzija ima samo 240 konja (za razliku od nekih drugih ''napucanih'' sportskih SUV modela), ali će zato mnogo više videti sporstkog u stajlingu ove Škode:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Škoda Kodiaq RS od 0-230 km/h

 

2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm obrtnog momenta, zahvaljujući kojima do ''stotke'' stiže za 6.9 sekundi i ostvaruje maksimalnih 221 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Škoda Kodiaq facelift

 

193671-skoda k 1.jpg

 

Osim potpuno nove generacije Octavije (stiže kasnije ove godine), u Škodi pripremaju i obnovljenu verziju svog najvećeg SUV modela Kodiaq. Test primerak Kodiaqa modelske godine 2020 je ovih dana uhvaćen u Alpima, i to sa maskiranim prednjim i zadnjim delom. Maska krije nešto veći prednji gril, izmenjene branike, kao i doterana svetla (napred verovatno sa adaptivnim Matrix LED sistemom).

 

193672-skoda k 11.jpg

 

Za unutrašnjost su po svemu sudeći predviđeni digitalna instrument tabla sa većom rezolucijom, možda MIB 3 infotainment, kao i bogatija oprema. U gami motora će se između ostalog naći 2.0 TDI Evo sa 150KS (koji će biti ekonomičniji zahvaljujući MHEV asistenciji), pa 1.5 TSI, kao i plug-in hybrid varijanta (1.4 TSI turbo benzinac, elektromotor i baterije od 13 kWh).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Škoda Kodiaq RS po autoputu

 

2.0 BiTurbo TDI sa 240 konja i 500 Nm. Iz mesta do 100 Km/h za 6.9 sekundi, maksimum 221 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Škoda Kodiaq RS

 

abt kodiaq 004.jpg

 

Verovatno zbog njegovog dizel motora Škodin Kodiaq RS nije baš privukao pažnju evropskih tjunera kao Octavia RS, ali to nije slučaj sa nemačkim tjunerom ABT Sportsline koji ima afinitet prema modelima iz Volkswagen Grupe. Specijalisti u ABT-u su odlučili da unaprede trenutno najbrži produkcijski SUV sa sedam sedišta na stazi Nirburgring. Ali, nemojte da vas zavara izgled te da pomislite da se radi samo o Kodiaqu RS sa 20-inčnim crnim naplacima i ABT oznakom na vratima prtljažnika.

 

abt kodiaq 003.jpg

 

Tjuner iz Kemptona je poradio na 2.0 BiTurbo dizel motoru koji fabrički razvija 236 KS i 500 Nm obrtnog momenta, tako da je iz njega izvukao 267 KS i 540 Nm.

 

abt kodiaq 002.jpg

 

Zahvaljujući povećanju snage pomenutog TDI motora, Kodiaq RS sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 6.8 sekundi, odnosno dve desetinke brže u odnosu na standardnu verziju. O maksimalnoj brzini za sada nema informacija, dok standardna verzija dostiže 220 km/h.

 

194978-abt kodiaq 001.jpg

 

Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem koji snagu prenosi na sva četiri točka. Najsnažniji Škodin dizelaš u standardnoj formi se našao na naslovnim stranama još prošle godine kada je Nirburgringu ostvario rekordno vreme kruga koje iznosi 9 minuta i 29.84 sekundi. Nakon ABT-ovih poboljšanja Kodiaq RS bi mogao da skine sekundu ili dve, ali se to ne bi računalo jer se više ne radi o fabričkom produkcijskom automobilu. ABT je poboljšao oslanjanje za bolju stabilnost pri brzim prolascima kroz krivine, a Kodiaq RS sada izgleda i više sportski.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Škoda Kodiaq RS

 

Može li Škoda da spoji prevoz za sedmoro (ako zatreba) sa sportskim performansama u ovoj RS varijanti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Škoda Kodiaq RS

 

Prva Škoda koja može imati 7 sedišta i ''pristojan'' motor ispod haube po pitanju performansi - dizel sa 240 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...