Jump to content
neshaoct

Škoda Kodiaq

Recommended Posts

Prve fotografije: Markantni dizajn za novi veliki SUV

 

152978-skoda%20q%201.jpg

 

 

Kratko pre svetske premijere modela Škoda Kodiaq 1. septembra u Berlinu, češki proizvođač vozila pokazuje detalje spoljašnjeg izgleda svog novog velikog SUV modela.

 

152979-skoda%20q%2011.jpg

 

Ti detalji po prvi put daju utisak o tome da će Škoda svoje nove karakteristične oblike preneti u SUV segment. Istovremeno fotografije detalja ističu visoke i beskompromisne zahteve marke u pogledu dizajna i izrade.

 

skoda%20q%201111.jpg

 

Široka trodimenzionalno formirana rešetka hladnjaka deluje markantno i odaje karakter. Ravni, klinasto oblikovani reflektori, po prvi put raspoloživi u potpunosti u LED tehnologiji, čine nastup prvog velikog SUV-a marke nepogrešivo samouverenim. Karakteristične detalje otkriva i pogled sa strane i pozadi: površine vrata su oblikovane atletski, zadnji deo ekspresivan. Zadnja svetla u serijski korišćenoj LED tehnologiji osvetljavaju tipičnu C-grafiku Škode.

 

skoda%20q%20111.jpg

 

Sa 720 do 2.065 litara volumena (sa preklopljenom zadnjom klupom) Škoda Kodiaq kao vozilo sa pet sedišta nudi najveći prtljažni prostor u svojoj klasi. Po prvi put kod Škode može se po želji dobiti i SUV sa sedam sedišta. Sedišta koja se mogu nameštati uzdužno i po nagibu doprinose tome da se može izaći u susret najrazličitijim zahtevima po pitanju sedenja i utovara. A ako se uzme i opcijski ponuđeno sedište suvozača sa preklopivim naslonom, u automobil se mogu utovariti predmeti dužine i do 2.90 m.

Za više bezbednosti i udobnosti brinu novi sistemi podrške za vozača. Sa sistemom Area View, čije se kamere nalaze napred i pozadi kao i u kućištima spoljašnjih retrovizora, zahvaljujući njihovim širokougaonim objektivima na ekranu se prostor oko automobila prikazuje iz raznih uglova, između ostalog i kao virtuelni pogled odozgo i slike u uglu od 180 stepeni napred i pozadi. Nov u ponudi je i sistem pomoći pri manevrisanju sa prikolicom: Kada auto vuče prikolicu sistem u laganoj vožnji unazad preuzima upravljanje. Dodatno, novi sistem podrške pri kočenju u manevru koči u vožnji unazad čim prepozna prepreku iza automobila. Još jedna inovacija u automobilu jesu mobilne mrežne usluge Škoda Connect. One se dele u dve kategorije: Usluge Infotainment Online obezbeđuju više informacija i navigacije u realnom vremenu. Care Connect služi za daljinsko upravljanje vozilom i pomoć. Samo srce sistema Care Connect je hitan poziv u slučaju da se desi saobraćajna nesreća: Čim se aktivira neki vazdušni jastuk automatski se u hitnu centralu upućuje takozvani poziv u slučaju nužde - Emergency Call (e-Call).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda Škoda Kodiaq

 

skoda%20q%209.jpg

 

Češki Auto Forum je na bazi do sada objavljenih teaser slika i kratkog teaser video klipa uspeo da sastavi slagalicu i da nam pokaže kako će izgledati Škodin veliki SUV Kodiaq.

 

skoda%20q%2099.jpg

 

Promocija Kodiaqa će se održati 1. septembra u Berlinu.

 

skoda%20q%20999.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Kodiaq: slike i video unutrašnjosti

 

skoda%20q%20199.jpg

 

Ovako novi veliki Škodin SUV izgleda iznutra: Kratko pre njegove svetske premijere češki proizvođač automobila je pružio priliku za pogled u unutrašnjost novog Kodiaqa.

Fotografije potvrđuju: I u kokpitu i u ostatku unutrašnjosti ŠKODA naglasak stavlja na moderne, jasne i karakterne oblike dizajna. Istovremeno snimci potvrđuju visoke zahteve u pogledu funkcionalnosti i završne obrade. Škoda Kodiaq nudi najveći prtljažnik u svojoj klasi i opciono će moći da se dobije i sa sedam sedišta.

 

skoda%20q%2019.jpg

 

Unutrašnjost je moderna i elegantna i odgovara funkcionalnim zahtevima jednog SUV-a. 

 

skoda%20q%201999.jpg

 

Instrumentna ploča napravljena je tako da bude pregledna. Podeljena je u dve simetrične zone - za vozača i za suvozača. Markantni elementi, kao što su četiri velike mlaznice za vazduh, karakteristični su za unutrašnjost. Centralne mlaznice uokviruju putni kompjuter. Njihovi ''bridovi'' se dalje protežu na gornjoj strani instrumentn ploče i tu čine trapez koji podseća na oblik poklopca motornog prostora Kodiaqa. Veliki ekran je napravljen u dizajnu plemenitog stakla. Komande su ''Simply Clever'': logične i intuitivne. Svi prekidači i funkcije su lako dostupni i jasni.

 

skoda%20q%2019999.jpg

 

Inteligentno povezivanje između automobila i pametnog telefona kod modela Škoda Kodiaq dostiže novi nivo. Platforma SmartLink sa standardima Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink™ i SmartGate opcijski se može naručiti za osnovni sistem infotainmenta. Za više kategorije sistema infotainmenta SmartLink je serijski ugrađen. Priključak za telefon sa induktivnim punjenjem povezuje pametni telefon na krovnu antenu i istovremeno ga bežično puni. Stručnjaci koji su konstruirali Kodiaq izvukli su iz spoljašnjih dimenzija od 4.7 metara dužine i 1.88 metara širine maksimalno veliku unutrašnjost. Po prvi put u jednom Škoda vozilu se može voziti i sa sedam sedišta. Sedišta sa mogućnošću uzdužnog pomeranja i promene nagiba mogu zadovoljiti različite zahteve u pogledu sedenja i utovara. S volumenom od 720 do 2.065 litara (s preklopljenom zadnjom klupom) ŠKODA KODIAQ kao vozilo s pet sedišta nudi najveći prtljažnik u svojoj klasi.

Na početku prodaje modela Škoda Kodiaq početkom 2017. moći će da se bira između pet motora, dva TDI i tri TSI. Najjači benzinac, motor 2.0 TSI, sa 132 kW (180KS) brine za dinamičnu vožnju, a zahvaljujući novo razvijenom postupku sagorevanja ipak radi jednako štedljivo kao i agregat manje zapremine. 

 

kompletan tekst na - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je Škoda Kodiaq

 

skoda%20q%205.jpg

 

Pred nama su prve zvanične slike, svetska premijera je bila 01.09.2016. u Berlinu.

 

skoda%20q%205555.jpg

 

skoda%20q%2055.jpg skoda%20q%20555.jpg

 

Kodiaq ima tri TSI i dva TDI motora, DCC sistem koji omogućava izbor stila vožnje u svakom trenutku, mogućnost vožnje po nepristupačnim terenima i pogon na sva četiri točka kao dodatnu pogodnost.

 

skoda%20q%2055555.jpg

 

kompletan tekst na - Auto Blog

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i Škoda Kodiaq 2.0 BiTDI sa 240KS

 

skoda%20q%2055555555.jpg

 

Škoda je prošle nedelje u Berlinu novinarima predstavila svoj veliki SUV model Kodiaq (dužine 470 cm), koji će na početku biti dostupan sa nekoliko TDI dizelaša i TSI benzinaca. Podsećanja radi, u pitanju su 2.0 TDI dizelaši sa 150KS i 190KS, pa 1.4 TSI sa 125KS i 150KS, kao i 2.0 TSI sa 180KS. Tu međutim nije kraj jer pojedini izvori iz Volkswagena najavljuju proširenje ponude. Razmišlja se o verzijama Sportline i Scout, kao i o ugradnji jačeg 2.0 BiTDI dizel agregata. Ako dobije zeleno svetlo, takav Kodiaq 2.0 BiTDI bi raspolagao sa 177 kW/240KS i 500 Nm pri 1750 o/min., u paru sa DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i 4x4 pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja Škode Kodiaq

 

156573-skoda%20kodiaq%20p.jpg

 

Škoda je u Kvasiny fabrici u Češkoj i zvanično počela sa serijskom proizvodnjom svog novog modela Kodiaq, koji je inače bio jedna od premijera nedavno završenog sajma automobila u Parizu.

 

skoda%20kodiaq%20p%20111.jpg

 

U ovoj fabrici je 2015. godine proizvedeno 142.000 vozila, ali će zahvaljujući Kodiaqu, kao i obavljenoj modernizaciji i proširenju (u šta je uloženo 266 miliona evra) godišnji kapacitet biti povećan na oko 280.000 vozila.

 

skoda%20kodiaq%20p%2011.jpg

 

Takođe, posao u fabrici je dobilo i 2.000 novih radnika, dok isporuke Kodiaqa kupcima startuju u februaru 2017.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Express video: Test Škoda Kodiaq

 

 

---------------------------------------------

Škoda Kodiaq za kinesko tržište

 

157846-skoda%20k%201.jpg

 

Volkswagen je zajedno sa svojim partnerom kompanijom SAIC predstavio Kodiaq za kinesko tržište. U VW grupi očekuju da će Kodiaq napraviti bum, a prodaja bi trebalo da startuje na proleće naredne godine. Za razliku od većine svojih modela, VW je odlučio da Kinezima ne ponudi produženu verziju, što znači da je Kodiaq od branika do branika dugačak 4.7 metara koliko i evropski model. Najverovatnije će unutrašnjost biti blago izmenjena, ali VW još nije spreman da objavi slike enterijera. Očekivano, vozači u Kini neće dobiti priliku da isprobaju TDI motore, već samo TSI benzince u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem i 4x4 pogonom. Slabija verzija 1.8 TSI razvija 180 KS, odnosno snažnija 2.0 TSI tačno 220 konja.

 

157847-skoda%20k%2011.jpg

 

Prošle godine, trećina Škodinih automobila je završila na kineskom tržištu, a češki proizvođač je čak najavio da će pripremiti i kupe verziju Kodiaq-a koja bi se prodavala samo u Kini. Kodiaq Coupe će više paženje polagati na stil i sportske karakteristike, a manje na prostranost i praktičnost, a Škodina ideja je da ''ukrade'' kupce koji su planirali da se počaste BMW-om X4 ili sa Range Rover Evoque.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Škoda Kodiaq

 

Predstavljamo prvi SUV i najveću Škodu od sada - model ''kodijak''. To nisu jedini eskluzivni aduti novog modela, a zahvaljujući velikim dimenzijama i komfornoj kabinu ''kodijak'' sada nudi tri reda sedišta, odnosno mogućnost da se u njemu preveze sedam osoba. Iz Škode poručuju da su na raspolaganju tri motora, benzinci od 1.4 i dva litra, kao i dvolitarski dizelaš, a prvi primerci na domaćem tržištu se očekuju već početkom 2017. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđena Škoda Kodiaq RS

 

skoda%20kodiaq%20rs.jpg

 

Kao što su neke glasine i nagoveštavale, Škoda Kodiaq će po poslednjim vestima zaista biti ponuđena i u sportskoj RS varijanti. Ovde treba podsetiti da je na početku prodaje regularni Kodiaq na raspolaganju sa TDI dizelašima (2.0 TDI sa 150KS i 190KS) i TSI benzincima (1.4 TSI sa 125KS i 150KS, kao i 2.0 TSI sa 180KS). Što se tiče Kodiaqa RS, pod njegovom haubom će se naći 2.0 BiTDI dizelaš sa 176 kW/240KS i 500 Nm, verovatno u kombinaciji sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ostaje da se vidi da li će se kasnije pojaviti i benzinska varijanta Kodiaqa RS. Naravno, uz snažan motor idu i aerodinamički paket, crna maska, novi točkovi (po uzoru na Octaviju RS), crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Kodiaq u Srbiji od 22.200 evra

 

skoda%20kodiaq%2011.jpg

 

Dok uvoznik Škode ne objavi zvaničan cenovnik za Kodiaq i na svom sajtu, evo tog cenovnika koji se pojavio na jednom domaćem forumu.

 

skoda%20kodiaq%20cene.jpg

 

Sudeći po ovom cenovniku, najjeftiniji Kodiaq će kod nas koštati 22.200 evra, koliko je cena za verziju sa 1.4 TSI benzinskim motorom sa 125KS, 6-stepenim manuelnim menjačem i Active paketom opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Kodiaq Scout

 

160831-skoda%20s%2011.jpg

 

Škodin Kodiaq u Scout izdanju će svoje premijerno predstavljanje pred publikom imati na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi. Kodiaq Scout je spolja prepoznatljiv po ekskluzivnim 19-inčnim aluminijumskim točkovima koje se neće nuditi uz standardnu verziju i sivim zaštitnim panelima ispred prednje i iza zadnje osovine. Tu su i adekvatne oznake na prednjim blatobranima.

 

160832-skoda%20s%20111.jpg

 

Ono što Kodiaq Scout suštinski odvaja od standardne verzije je pogon preko obe osovine (AWD - All Wheel Drive) koji se serijski nudi uz svaki od tri ponuđena motora i veće rastojanje karoserije od tla koje u ovom slučaju iznosi 194 milimetra.

 

160830-skoda%20s%201.jpg

 

Kupci će moći da biraju između dva benzinska i jednog dizel motora koji će se nuditi s dva nivoa snage. Slabiji benzinski 1.4 litarski četvorocilindarski TSI motor nudi 150KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9.8 sekundi i maksimalnu brzinu 197 km/h. Snažniji dvolitarski TSI motor nudi 180KS (ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8 sekundi i 207 km/h). Dvolitarski TDI motor u slabijem izdanju raspolaže sa 150KS, a u snažnijem sa 190KS. Kodiaq Scout 2.0 TDI sa 190KS od 0 do 100 km/h stiže nakon 8.9 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 210 km/h.

 

160833-skoda%20s%201111.jpg

 

Bez obzira na odabrani motor u Škodi su veoma darežljivi kada se radi o nivou standardne opreme među koju, između ostalog, spadaju obloge od alkantare i audio sistem sa osam zvučnika. Sa standardnim paketom ''Rough-Road'' automobil je opremljen i adekvatnom zaštitom motora, što sugeriše da će se prilično dobro snalaziti i na lošim podlogama. U Škodi su već potvrdili da će Kodiaq uskoro ponuditi i u najsnažnijoj RS verziji, a očekuje se da će češka automobilska kompanija u Ženevi pored Kodiaqa Scout predstaviti i redizajnirane verzije modela Rapid i(li) Citigo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Kodiaq Sportline

 

160869-skoda%20k%201.jpg

 

Nakon što je pokazala kako izgleda Kodiaq Scout, Škoda je objavila slike još jedne nove verzije svog najvećeg SUV modela. U pitanju je Kodiaq Sportline, ali odmah treba reći da Sport u imenu ne znači i povećanje snage. Za to će potencijalni kupci morati da sačekaju na sportsku RS varijantu.

 

160870-skoda%20k%20111.jpg

 

Kako bilo, Kodiaq Sportline se bazira na Kodiaqu sa Ambition opremom, a između ostalog dolazi sa doteranim branicima (pozadi sa hromiranom lajsnom na donjem delu), dvobojnim alu točkovima od 19 inča (opciono i od 20 inča), crnim elementima (prednja maska, retrovizori, okviri stakala, krovni nosači), sportskim sedištima, LED ambijentalnim osvetljenjem, kao i specijalnim ekranom koji između ostalog pokazuje G-silu i trenutnu snagu motora.

 

160871-skoda%20k%2011.jpg

 

Kodiaq Sportline će se nuditi u verzijama sa 5 ili 7 sedišta i isključivo sa 4x4 pogonom, dok će se u gami motoraa naći benzinci 1.4 TSI sa 150KS (do 100 km/h stiže za 9.8 sekundi i može do 197 km/h) i 2.0 TSI sa 180KS (8 sekundi do stotke i 207 km/h najveće brzine), kao i sa dizelašima 2.0 TDI sa 150KS (9.5 sekundi do 100 km/h i 197 km/h) i 2.0 TDI sa 190KS (do 100 km/h za 8.9 sekundi, najveća brzina 210 km/h).

 

skoda%20k%201110.jpg

 

Kodiaq Sportline i Kodiaq Scout će promociju imati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će kasnije ponudu obogatiti i Kodiaq RS sa 2.0 BiTDI dizelašem iz VW Passata gde razvija 240KS i 500 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×