Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Mladiću, uvek treba poći malo ranije, za slučaj da iskrsne nešto nepredviđeno.

Recimo ti kreneš užurbano ka wc-u, jer si ubeđen u svoju brzinu, kad tamo, ono zauzeto. image.png.e67eda7da8a423ac9c146232c7adaa89.png 

I onda džaba ti brzina kad je već kasno, ostadoše pune gaće. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=205]Ivan[/mention]Pu-pu, daleko bilo ... 
 
Ne znam bre, ok je sve to, al' ja dok sam đulke gled'o, gled'o sam samo one 1.75. 
Međutim, želje su jedno, a potrebe... i ovih 120KS koliko moj bravo ima su mi realno previše, a tih 200+ mi tek u životu ne treba. 
Zadnjih par meseci sam uglavnom u fokusu mkII 1.6b automatiku, koji nema ni celih sto ponija, a opet svuda stižem na vreme. :huh:
Uzmi 1.75.

Puno je benefita u vožnji jačeg auta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DiscoVolanteMožda za koju godinu, dok još malko odrtavim, i dok me ne prođe želja za dokazivanjem.

Jer znam sebe, tj. kakav sam babun. Uglavnom vozim laganeze, ali kad me startuje neka budala, primam se k'o mlad majmun.

Zato slabunjav motor, i mirna glava. :thumbup:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

E'o ga, probudio se usnuli poeta... :lol:

Ma samo treba neko da ga pinguje. 

Vidis kako odmah lepo reaguje i skromno pokazuje svoj raskosan a prikriven talenat, cim pomenes T-Jet 120.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=16270]DiscoVolante[/mention]Možda za koju godinu, dok još malko odrtavim, i dok me ne prođe želja za dokazivanjem.
Jer znam sebe, tj. kakav sam babun. Uglavnom vozim laganeze, ali kad me startuje neka budala, primam se k'o mlad majmun.
Zato slabunjav motor, i mirna glava. 
Pa nema milijun konja, običan kompakt na prednji pogon sa 235 HP. Čak mu ni ovjes nema puno razlika u odnosu na običnu Giuliettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, pa, ako je takva situacija, ubedili ste me.

Samo će biti najverovatnije automatik. Mislim da sam do sad dovoljno opsluživao menjač, sad 'oću da malo on služi mene. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reacher Gilt

Bila je donedavno na oglasima jedna bas takva dobra, 1.75 TBi sa TCT, crna, uvoz iz Svice, 1. restyle, 2015. Nakrcana sa svom mogucom opremom, panorama, fabricki ksenon, kozna sedista na struju, 6.5'' Uconnect, 18'' felne, difuzor pozadi...

Stajala je poprilicno u oglasima, prodavao je onaj tip iz Mojsinja sto radi i sa delovima za Alfe i dovozom istih za prodaju.

Secam se, posto sam prilikom zadnje kupovine gledao paralelno i drugi restyle Giuliette. Da je bio manuelni menjac, verujem da bih je 90% pazario da sam otisao da pogledam (ali koliko vidim zbog mesta koje mi trenutno treba, srecom sto nisam :D).

Bila je oko 12 soma. To je i neka minimalna suma koju treba spremiti za iole mladji i lepo opremljen primerak generalno. Ako ne racunamo one teske optimiste koji se frljaju sa ciframa od 15-18, pa cak i 20 soma :D (ulozeno puno ljubavi i vremena i taj rad).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DiscoVolante

Prica o krovnim nosacima za Giuliettu, izdvojena je u zasebnu temu u tehnickom podforumu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/85432-alfa-romeo-giulietta-krovni-nosaci/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo obnovim temu, malo ste se uspavali... nema Vas nigde ?! :whistle:

Pojavila se jedna Đulka za koju bi odmah dao lovu (kad bih imao) bez razmišljanja! :wub:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/22509819/alfa-romeo-giulietta-18-tct-qv-aut?attp=p3_pv0_pc1_pl1_plv0

Možda je za nekoga mnogo, ali ja se ne bih dvoumio. Meni kad vidim ovu boju Competizione 8C i ova sedišta ja u delirijumu :heart:

Švajcarac. Servisna knjižica, TCT šaltanje na volanu, grejači sedišta, BI-ksenoni, prskalice za farove, prednji i zadnji park senzori, tempomat, šiber, dva ključa, nove zimske 18-tice, pragovi, zadnji difuzor sa rebrima... 

Samo nema navigaciju?! Što mi je baš čudno da QV sa svom ovom opremom nema još i to!?

Bez obzira bila bi moja momentalno, prodao bi moju ovog momenta i da imam da dodam još par hiljada evra...:wallbash:

Zaboravio sam da navedem da je 2014. I da je ceni 13.990 €

 

7686241ac919-800x600.jpg 721e1c8fa7de-800x600.jpg 6fafd9b9115e-800x600.jpg 6abef66ab563-800x600.jpg 715616ec429c-800x600.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike, skinut nepotreban citat prethodnog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako budem imao vremena svraticu usput samo da je pogedam,pa ako hoce da se trampe,daću im ja musu i da mi doplate 1000 eura barem,a za djulijetu da mi doplate jedno 5 hiljada:D

Odlicna je super izgedaQV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super izgleda u ovoj boji i paketu a gde nadjose ovih 241ks iz 177kw, zar nije 235 konja a to je 173-4kw a 241 je restyle od 2016?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi je blok motora (aluminijum, nije vise celik), drugi turbo, ECU, od onog sto ja znam. Iako je samo 5 konja na papiru, u praksi je navodno dosta velika razlika. Neka nezvanicna prica kaze da onaj 235 ks zapravo nema toliko, nego oko 205, a ovaj sa 240 ima punih 240, i da odatle potice takva razlika u praksi. Ja to ne mogu da potvrdim, nisam video konkretna merenja, brojke, itd. I nazalost, vozio sam samo 235 ks verziju, pa ni tu subjektivnu azliku ne mogu da koment. Taj aluminijumski 240 ks je isao i u 4C.

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/5/2023 at 1:14 AM, Strasni JA said:

Da malo obnovim temu, malo ste se uspavali... nema Vas nigde ?! :whistle:

Pa slabo ostade zainteresovanih za model, a aktivnih clanova... Na prste jedne ruke na kraju pazarilo, vecina nas pokupovala nesto drugo ili presla na druge brendove.

Sto naravno ne znaci da se slobodno ne upisujete dalje ovde, kacite interesantne primerke ili da nesto zajedno prokomentarisemo...

Ova iznad stvarno lepo izgleda, dobra je i opremica, deluje sacuvano. Samo mi nije jasno na cemu su ovi ljudi - 14 soma za maltene deceniju staru Alfu u Compact klasi :wacko: . Bar da je drugi restyle, pa bih mozda i razumeo, nego ni to. Jos sa ovom motorizacijom, totalno je suzena potencijalna grupa kupaca. Da budu srecni da naleti neki teski entuzijasta, pa i da se on upeca na neku snizenu cenu je opet pitanje.

Gomila tih 1.8 ( sto sa manuelnim menjacima, sto TCT) visi po oglasima jos od kad sam krenuo da gledam naslednika Sporta. U oko mi uvek upadnu one dve na Auto stars placu, koje mislim da pustaju korenje jos od kada sam pazario prethodnog Brava. Bacih cisto iz radoznalosti pogled na trenutnu ponudu - na oglasima nema one crne iz Mojsinja, bila je opremom jos bolje napucana od ove iznad, 1.75 TCT, sa startom na 12 soma je bas odskakala u svakom smislu. Tako da je za sve TBI trenutno u ponudi max cena sa cetiri evropske cifre.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Za sve si u pravu 100%, ali pecaroši (prodavci) znaju da će kad-tad neki kapitalac som (zagriženi alfista) naleteti :rofl:

Hvala na sređivanju posta, video sam odmah da sam zjb, ali nisam umeo da ispravim :lol:

Inače da podelim jednu zanimljivost. Naime prošle sedmice je moj sin na svojoj Giulietti 1.4 MA (2011.) uradio veliki servis (184.000km) i majstor (doktor za alfe u našem kraju) se kune da vodena pumpa nikad nije menjana!?!? :blink:

Delovi i ruke 20.000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da posluzi MA jedinica i odrzavanje za taj motor je bukvalno bagatela, na nivou 1.4 atmosferca. Jedino su svecice iridijumske i malo skuplje i pri kupovini treba obratiti paznju na verzije Garrett 1238 u nekim verzijama MultiAir motora generalno (konkretno je isla u Bravo/Deltu 140).

Ako se lepo probere, motor nije ni veliki potrosac, benzin je jeftiniji skoro 40 kinti, lepe performanse, tako da je odlican izbor. Slatko sam ga vozio 5 godina.

29 minutes ago, Strasni JA said:

Hvala na sređivanju posta, video sam odmah da sam zjb, ali nisam umeo da ispravim :lol:

Primetio si ipak, posto nisam hteo nista da ti "pametujem" :D . Opusteno, tu smo da se druzimo ;) . 

 

PS: Moze li se znati ko je doktor za Alfe u tom kraju? Cisto ako nekome zatreba.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Ivan said:

 

PS: Moze li se znati ko je doktor za Alfe u tom kraju? Cisto ako nekome zatreba.

 

Obzirom da je Čačak u pitanju pretpostavljam da je to Nešec

 

Nije cudno sto pumpa nije menjana na toj km, na zapadu ne vazi pravilo kao kod nas kad se radi v. servis da se menja i pumpa, ona u principu ni fabricki nije predvidjena na svakom v. sevisu i fabricka moze da gura 150-200k bez problema (kod nekih proizvodjaca i vise) od prilike se menja na svakom drugom servisu tamo koliko sam ja skontao, citao o tome i vidjao u servisnim knjigama gde se posebno naglasi kad je ona menjana. To sto se kod nas v. servis radi na 60k km i menja pumpa je druga prica, ima tu i do kvaliteta delova a i to je neko uvrezeno misljenje u nasem narodu, tamo se v. servisi retko rade pre 100-120k km (za grande punto je 120k po knjizi) kod nekih je cak i 180-200k prvi servis (hdi, tdi)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa čudno, ja sam sad uradio prvi veliki servis na 152.000 km i 11 godina starosti. I sad mi je bilo žao, ne para nego originalnih delova. Sve je moglo još da gura ali radi sigurnosti je zamenjeno.

 

Edit: u Čačku ima još doktora za Alfe, npr. Milan Auto Sportiva, ja kod njega održavam već godinama.

 

 

Edited by TheWickerMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...