Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20139072/alfa-romeo-giulietta-14-tb?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0

i ja gledam djulijete,al nesto ih slabo ima i dosta su napucane cene,evo ovo jedna je skoro dovezena i ok je cena,al nista drugo o autu ne znam,kakav je,al na slikama dobro izgleda

 

dfb54c447e5a-1920x1080.jpg c4f2888ddb86-1920x1080.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/26/2022 at 8:01 AM, TheWickerMan said:

Pozadi je nerealno visoka, nema QV stikere na krilima, prednji branik od FL modela. Deluje spakovana od više komada, što opravdava jeftinu cenu.

Relativno sam skoro kupio GP Abartha i sad bi mi bilo cimanje da to prodajem, ali necu da kazem da nisam razmisljao o Giulietti. I smatram da je cena za koju bih je kupio okej i da ima lufta da se odradi sta treba - da se proveri visina pozadi, mali - veliki servis, gume verovatno itd itd... ali onda dolazimo do pitanja kilometraze i sto ti kazes, pakovanja iz vise komada. To bih ipak morao uzivo da proverim, ne vredi drugacije 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2022 at 4:40 PM, Ivan said:

Znas da sam se u ta 3-4 sporCka modela koji su mu simpaticni za sledeci, interesovao i za FR Mk3 Leon. Kada si svojevremeno pisao za koliko bi ga dao - posto te znam kako vozis i odrzavas jos od Stildze, mislio sam se u sebi da taj auto stvarno vredi, iako je cena bila prilicno jaka.

Imalo ih je tada (na oko) solidnih i za 9-9.500 EUR, recimo neko 2014-2015. godiste, 2.0 TDI, naravno sa neproverljivom istorijom i kilometrazom. Sada i ti "neproverljivi" istog tog godista (a sada stariji 2 godine) kostaju blizu onoliko koliko je bila tvoja "jaka" cena svojevremeno :D . Tu su na 11-12.000 EUR, TSI su malo jeftiniji.


Zbog toga ja verovatno nikad necu ni prodati Leona :D Zao mi da ga menjam jer je i dalje nov, a i da kazem nekom cenu 13-14000 smejali bi mi se ljudi.

Ali kada pogledam da mnogo losije opreme i 2-3x vecu neproverenu kilometrazu prodaju za 12-1300e, stvarno bi mi bilo zao da dam kola za manje. Tako da ce verovatno nekad zavrsiti kod roditelja :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 ma vidis da ti @Ivan sa vremena na vreme opipava puls... Kao izbaci neku djulijetu, megana ili bravo sport i onda kao slucajno eto i leon je dobar, ali vidis kolike su cene, ovaj igorov je odlican ali ga verovatno ceni vise nego ove sa oglasa, ali vredi auto... 
Kako nekad ne napise nesto za nekog fokusa ili sivika ili tako nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim da bi se ta malo visa cena isplatila :D i dalje je na oko 70 000km i bez nacetih plocica cak.

 

Zato mi je i zao da menjam kola. Ne verujem da bih mogao igde da nadjem toliko pazen auto i sa tom kilometrazom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro izgleda, ne primecujem nista neobicno. Proveri kod majstora i toeto :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad gledam,jel svaka ima,pored selektora za voznju,ulaz za usb i aux i za sd karticu  i gledao sam neke imaju ekran na sredini,neke nemaju,ove pre restajlinga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, pre restylea su USB i AUX u kaseti ispred suvozača. Ekran nema, nema navigaciju.

Moram da priznam da baš lepo izgleda, deluje potpuno ista oprema kao moja osim TCT menjača i boje. Traži VIN broj default_).gif

 

Edit: nije sigurno QV oprema, ovo je verovatno Dinsictive sa par dodataka.

A lik ima dvorište puno Alfi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@horvat

Ovo bese onaj sto smo pricali, kod koga zavrsavaju sve polovne Alfe koje stignu u Srbiju :D ?

 

Sinisa, lepo deluje, lepa oprema. Svidja mi se i sto ima fabricki xenon, a deluje sacuvano. Steta samo sto u ovakvoj opremi nema i InstantNav, cak ni onaj prikljucak ispred gornje kasete za dodatnu TomTom navigaciju.

I pripazi posto je MultiAir, revizija moze da se vidi sa zadnje strane MA jedinice. Novije su poprilicno poboljsane, pisao sam ranije koja revizija je iz koje godine. Imas i slike polozaja holograma i serijskog broja sa zadnje strane. I obratiti (standardno na benzincima) paznju na stanje turba, posto su na znatno vecem udaru toplote nego kod dizela. Na Giulietti je isla mislim Garrett GT1446 (na Bravu MA 140 je GT1238 i tu npr. ponekad zna da glavi osovinica Wastegate ventila na izduvnom delu turba).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

da super izgleda,jedino sto nema navigaciju,al ovako sve deluje super,a to za stanje MA jedinice se bas i nerazumem,ne znam ni gde se to nalazi,a presla je 220 hiljada i kaze covek da je u odlicnom stanju.Ima opremu izmesanu,tipicno za zabare,al dobro,ja ako je uzmem,verovatno cu da idem da je pogledam u nedelju,necu je skoro svaki dan voziti,jer musavu ne prodajem nikako

Covek je daje za 7300 eura

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

@horvat

Ovo bese onaj sto smo pricali, kod koga zavrsavaju sve polovne Alfe koje stignu u Srbiju :D ?

ALFA ROMEO MILOŠ I LAZAR - auto plac, Beograd-Sremčica | Polovni automobili - auto oglasi, prodaja vozila, auto delovi

 

Deluje da jeste :D 

 

Stojanov i Kole da im pozavide :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, silenci said:

a to za stanje MA jedinice se bas i nerazumem,ne znam ni gde se to nalazi

Pisao sam bas detaljno jos pre par godina, kada sam kupio Bravca. U najkracem, elektro-hidraulicni razvod na bloku, koji omogucava varijabilni rad usisnih ventila u nekoliko modova. "Full Valve opening" za maksimalnu snagu, "Early Valve closing" za veci obrtni na nizim obrtajima, "Partial Valve opening", "Late Valve opening" za rad u leru i "MultiLift", zadnja dva za gradsku voznju i optimizaciju potrosnje.

Tj. kao sto je poenta kod dizela bila ubrizgavanje goriva MultiJet tehnologijom, tako je poenta kod benzinaca usis vazduha MultiAir tehnologijom. Na taj nacin, u poredjenju sa T-Jet (na koji je nadgradnja) imaju bolje performanse, 15% veci obrtni i preko 20% nizu potrosnju. Recimo, u poredjenju sa prethodnikom T-Jet 150, trose oko 1.5l manje generalno (kombinovane) uz bolje performanse.

Ali je "kvaka" u MA jedinici - ako ona zvekne, cene idu od 150 EUR pa navise za reparaciju, 400 EUR polovne, do 800-900 EUR za nove kod ovlascenih. I to je najveci potencijalni rizik/trosak kod ove motorizacije, koji se svakako smanjuje sa novijim revizijama. Ponajvise zavisi od nacina ranije eksploatacije, zamene ulja na "normalnim" intervalima, sipanja odgovarajuceg ulja, zamene malog MA filtera (posto MA jedinica koristi upravo motorno ulje za svoj rad). S druge strane, ako lepo proberes i budes imao i malo srece, slatko i jeftino ces se navozati (bagatela veliki i mali servisi maltene kao za atmosferca, niska cena registracije, korektan potrosac u normalnoj voznji,...). Da, idu iridijumske svecice koje su skoro duplo skuplje od obicnih i imaju krace intervale zamene na turbo motorima.

Da ne davim vise, posto imas sve detaljno ranije - za verzije jedinice, sta gledati i koja je koja revizija, pisao sam ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1526038

2 hours ago, silenci said:

Ima opremu izmesanu,tipicno za zabare

Sta bre izmesano :) , bas odlicno opremljen auto. Da ima jos 18'' (koje su vec potvrde za nase puteve), InstantNav, prednje senzore, tamna stakla i full kozna sedista, imala bi maltene sve. Vizuelno deluje bas atraktivno, bar meni.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno Ivane na lepom objasnjenju,citao sam postove od pre za ove motore,al i za  Tjet.Videcu,pogledacu kakva je uzivo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Slabo se vidjamo u zadnje vreme po skupovima, da ti dam da izgazis par krugova i vidis da li ti motorizacija lezi. Mene je licno MultiAir kupio na keca, posle 1.9 dizela. Primetna je razlika u odnosu na T-Jet, najvise u vuci iz nizih obrtaja (zbog veceg obrtnog, moze da se vozi maltene kao dizel) i nizoj potrosnji. 

Nema na cemu, naravno. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...