Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Ima ih preko za male pare, ali sa kilometražama 250k km +. Ako hoćeš malu kilometražu, moraš dobro da platiš. Mnogo više nego što sa "tako malom" kilometražom košta kod nas :)

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je u tome što su svi postali alavi!

Svi polovnjaci su poskupeli od kad je krenula ova histerija oko Ukrajine. Razlog, pa eto, poskupeli novi automobili pa ajde da poskupe i polovni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno vuce drugo... Totalno nakaradan sistem. Drvo prosle godine, metar bio 6000 din, ove 11, 12, 13000.... Ok treba se iseci, prevesti... Gorivo poskupelo, ali da drvo poskupi duplo pa i vise. Nema logike. Bezobrazluk, bogacenje bogatih, a dodatno siromasenje siromasnih. Srednja klasa odavno ne postoji. Strahota! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenulo je to i sa koronom. Ali donekle razumem odakle dolazi: Prodaje nema mnogo, uvoza ni malo, cene novih skacu.

Ja napisah vec vise puta da je cena mog Leona kao polovnjaka ista vec 3 godine :D Sada je mozda i skocio s obzirom na jos manju ponudu.

 

A kad smo kod smesnih cena, gledam jednog Stelvia onako uzgred i cena mu ni manje ni vise varira za 5000e. Sada je na 23 xxx, a bio je skoro 29 000.

Ne znam nista o primerku, ali solidan popust od 20% i cena i dalje nije fiksna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, igor0511 said:

Ja napisah vec vise puta da je cena mog Leona kao polovnjaka ista vec 3 godine :D

Znas da sam se u ta 3-4 sporCka modela koji su mu simpaticni za sledeci, interesovao i za FR Mk3 Leon. Kada si svojevremeno pisao za koliko bi ga dao - posto te znam kako vozis i odrzavas jos od Stildze, mislio sam se u sebi da taj auto stvarno vredi, iako je cena bila prilicno jaka.

Imalo ih je tada (na oko) solidnih i za 9-9.500 EUR, recimo neko 2014-2015. godiste, 2.0 TDI, naravno sa neproverljivom istorijom i kilometrazom. Sada i ti "neproverljivi" istog tog godista (a sada stariji 2 godine) kostaju blizu onoliko koliko je bila tvoja "jaka" cena svojevremeno :D . Tu su na 11-12.000 EUR, TSI su malo jeftiniji.

Apropo teme, konkretno si drugi restyle Giuliette, da se use*es od opreme, mogao da nadjes za 8-8.500 EUR. Sada isto to nema sanse ispod 12.000 EUR. I to ih nema napucanih, ovih 20-ak (2016+) polu-klotarica koje niko nece, stoje na nasim oglasima mesecima. Najjace je kad i njima dizu cene :D .

Mislim da se jedino te nasvirane i prodaju lako jer ih gledaju uglavnom samo italo-entuzijasti, ovo ostalo vrlo slabo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih to umesto ozbiljnog gledanja/trazenja nazvao povremenim razgledanjem oglasa :D, od kako je krenula Corona i losa ponuda. Pa ako naleti nesto lepo, najvise da se vozni park malo podmladi a ne zbog nezadovoljstva. Sto uvek bude najbolja varijanta, kada se ne zuri. 

Moracu da pogledam na sta tacno mislis, posto mi je u notifikacijama u filterima za menjac cekirano iskljucivo "manuelni, 6 brzina". 

A mozda najbolje i dati sebi oduska i utopiti dokone pare u nesto novo, nesto divlje :D, samo stoji a sutra EUR moze da bude tropa. Ionako je dobar deo investicija trenutno besmislen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2022 at 11:35 PM, Ivan said:

...

Deki, ako je u pitanju ova iz Mojsinja, bas dobro izgleda. Aj' okacicu i slike, neka ostane na forumu (nisam je video jer ne gledam automatike):

 

 

Kad ne znaš šta je dobro    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Postujem ja svacije misljenje ;) . Ali koliko god se za ove nepune 3 decenije vozackog staza trudio da to promenim - jednostavno mi je voznja dosadna i nezanimljiva bez manuelnog saltasa. I iako sam mislio da ce to davno isceznuti - i dalje stvarno uzivam u svakom kilometru koji predjem. Bila to svakodnevna kratka ruta na posao ili koja hiljadarka kilometara na odmoru ili (izuzetnom :D) poslovnom putu.

Jos kad udjes negde u brdo i krivine, uffff... Znas ono cuveno - kada se covek i masina spoje u jedno :D . Uzivam da motam djevrek, gadjam brzine i prave obrtaje klasicnom rucicom menjaca i klasicnim kvacilom, secem krivine... Dzaba :D .

Isto kao sto ne volim ni vecinu drugih elektronskih dzidza-bidza, tempomate, Stop&Start, pracenja linija :sleeping: , sve to gasim cim sednem u auto. Tj. najvise cenim sustinu, old-school, sta cu :stuart: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kratko to uzivanje traje naspram bola u listu leve noge i nervozi koju proizvodi saltanje manuelca po Beogradskim guzvama..

Automatik danas nije vise luksuz nego potreba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz malo iskustva - i iz manuelca moze da se izvuce da se i kroz guzvu cesto vozi blizu kao automatik. Vecina vozaca po BG je evidentno kocnica-gas, voze kao muve bez glave jedni drugima u du*etu, gledajuci samo auto ispred svog. Nije ni cudo sto su redaljke i lancani sudari non stop, sve je bitnije samo da se ne daj Boze neko slucajno ne ubaci ispred.

Gledam izlaz iz svog naselja u jutarnjem spicu ili npr. kolone preko Gazele ka gradu popodne... Ubacim u prvu (ili drugu kada moze), napravim malo distance u odnosu na vozilo ispred, izvucem se ulevo i gledam sto dalje mogu (i kroz soferke vozila ispred). I samo cinculiram na gasu, eventualno pipnem kocnicu ako pritreba. Dok onaj ispred startuje kao Schumi pa koci i staje, i tako je u stanju do besvesti, gledajuci iskljucivo stopaljku vozila ispred sebe - samo lagano kotrljam za njim, bez gasa u brzini. Taman mu pridjem, on krece i tako u krug. Kao dobar dan mi je da automobili ispred, u koloni koja lagano ide, stanu nekoliko desetina puta, a da ne pipnem kvacilo ni jednom. Kao da vozim isti taj automatik. Pisah vec, za 20 i kusur godina staza, ni na jednom privatnom ni sluzbenom autu nije bilo potrebe da se menja kvacilo :) . Sto dalje utice i na potrosnju, kocnice, itd...

A itekako volim da zgazim kada mi je cef, ali pravo forsiranje, uzivanje i neophodno produvavanje auta praktikujem na otvorenom putu. Po gradu uglavnom racionalno, uz poneki izlet :D.

Tako da nisam nikada primetio bolove u listu leve noge, niti da mi bilo sta apropo toga smeta, a jos manje pravi nervozu. To moze da mi izazove samo bahatost i u zadnje vreme ovi nenormalno visoki plasticni lezeci policajaci :D domace proizvodnje, koji su i gde treba i gde ne treba po gradu :2guns:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2022 at 4:35 PM, dekirs said:
Kratko to uzivanje traje naspram bola u listu leve noge i nervozi koju proizvodi saltanje manuelca po Beogradskim guzvama..
Automatik danas nije vise luksuz nego potreba. 

https://www.tiktok.com/@dr.savicc/video/7099428282885475590?_t=8UCeKgwZJlG&_r=1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Čekaj ti pricas o delu puta na kom ti vozis, a sta ako si npr u Kneza Milosa u sred spica, ili na trgu ili Slaviji ili tako nekoj zaguzvanoj ulici gde nema toga o cemu pričaš. Postujem tebe i tvoje misljenje a i znamo se licno, ali brate ne mozes reci da je manuelac kao automatik u situacijama gde ljudi stoje na 20 cm jedni od drugih u sred spica :D

Ja sam izmenjao par automobila za 13, 14 god vozačkog staža i ni na jednom nisam menjao kvacilo, sto uopste ne znaci da je manuelac bolji od automatika za situacije o kojima pricam :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno deki je u pravu. 

 

Potenciranje manuelca radi uzitka u voznji na autu na kom nista drugo nije podredjenu uzivanju u voznji mi je promasena prica,  jer je na drugom kraju nekog spektra kad bi gledao sta definise uzivanje u voznji i stapanje coveka i masine sto bi rekli.

 

Ako bi gledao sta cini auto za uzivanje u voznji bravo je maltene antiteza uzivanja u voznji, a opet moze da se uziva u voznji, e pa isto tako moze da se uziva i u sportskoj voznji automatika, pogotovo ako poseduje izrazenije druge kvalitete koje npr. bravo nema ili ima u manjoj meri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram apsolutno sta hoces da kazes, pa ne bi se automatici toliko stancovali i u performantnijim verzijama da je drugacije (niti to bilo ko spori). Samo sto je moja poenta bila da bih u bilo kojoj opciji (cak i dva ista modela) uvek uzeo manuelni menjac. Cisto stvar ukusa, kao sto postujem i bilo cije tudje afinitete, svakako znam da su ljudi kao ja u izumiranju. 

4 hours ago, dekirs said:

Čekaj ti pricas o delu puta na kom ti vozis, a sta ako si npr u Kneza Milosa u sred spica, ili na trgu ili Slaviji ili tako nekoj zaguzvanoj ulici gde nema toga o cemu pričaš.

Upravo zato sam i napisao "npr" - naravno da to nije pravilo koje je svuda primenjivo. Nego da i u situacijama gde moze da se vozi opusteno i kontinualno (uz samo malo ukljucenja receptora :)), ljudi najcesce nabadaju gas i bespotrebno staju/krecu na desetine puta.

I da takva kontinualna voznja itekako sacuva kvacilo, a ne da to znaci da je manuelac bolji od automatika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...