Jump to content
FAS Euroauto Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Mislim da je Advanced efficiency tek na novijim Giulia/Stelvio dodato, a kod mene je 100% All weather, mogu da uslikam na ekranu bas tako ispise :) 

 

A natural - normal je uobicajena dvojba. 

 

image.thumb.png.2063d965b5d0e0460f7d89b5e02c3ec4.png

 

Edit: ovo je za facelift Giuliettu, a za prefejs je mozda i Normal?! 

 

image.thumb.png.be3c2d1288e6385279aa7f0bb9806a59.png

 

Bas cu pogledati na ekranu sta mi ispise... Posto mozda je samo to nas prevod uputstva u pitanju... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. 
Razmisljam o uzimanju neke Guillete, ali sam malo ogranicen sa budzetom (negde do 6000 evra).
Ova mi je zapala za oko, pretrazio sam temu ne vidim da je neko vec postavio oglas.

Interesuje me da li vidite ista sto direktno bode oci da bi moglo da pravi vece probleme na njoj.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16137587/alfa-romeo-giulietta-chnav-top

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tesko da se to vizuelno sa slika moze videti. Osim ociglednog tuninga, ostalo deluje negde normalno. 

 

image.thumb.png.33c6b03a8465a89b69677b05c2d76da1.png

 

Pretpostavljam da farovi izgledaju razlicito zbog sunca. 

 

Oprezno sa jeftinim primercima. Evo jedan dobar savet sto je kolega napisao za proveru MultiAir jedinice, potencijalno najproblematicnijeg dela na tom autu:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nemanuis Evo ti jedna za taj budzet, koja meni deluje razumno. 

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16115639/alfa-romeo-giulietta-14-t-ch-nov

 

image.thumb.png.aa2c04880198e2089877db1f4ef8ae82.png

 

Nije napucana opremom, ali nije ni klot. S obzirom da je 6k dosta ograniceno za Giuliettu, mozda je realnije da ce pristojan primerak biti u ovako nekoj, skromnijoj izvedbi :) 

 

Motor, 1.4 T-Jet, licno ga vozim, ima puno o njemu na forumu, ukratko, odzivan, dinamican pri ubrzanjima, osrednji potrosac (nije bas ekonomican ali nije ni tenk), i jednostavan za odrzavanje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jes' da je matora, jes' da je 105 (a ovaj nafilovao opis), ima stvari za sredjivanje - ali iz nekog suludog razloga mi drzi paznju.

Verovatno sam jedini, ali meni je ova retro verzija konzole sa dugmicima ispod komandi radija mnogo lepsa i originalnija nego multimedija na restyle:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16195862/alfa-romeo-giulietta-qv-line

 

d97a1b9a486b-1920x1080.thumb.jpg.ba64dcbc9471f7c152ebf3d11199b2e5.jpg 82e8dd316416-1920x1080.thumb.jpg.3b68a1260e35fed22d950ba3bc6497a5.jpg 53f259921314-1920x1080.thumb.jpg.8d0a36c967707ce162bf032aab6ca8cf.jpg 652ae0bed181-1920x1080.thumb.jpg.0725145c9edcb509592403823f5b404a.jpg

 

4dca3b2c6ce2-1920x1080.thumb.jpg.e22fa49fc6588c464ee9427d40da0ced.jpg c02d8b17773c-1920x1080.thumb.jpg.b5f8e4f6e5b17264ec08dcff65293047.jpg f9e9fabd9f4c-1920x1080.thumb.jpg.b74f71502cbdeb7125596fa69532cf67.jpg 694b8c1a260f-1920x1080.thumb.jpg.9cb114d68f6e99a731eef908c9a8838b.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi jedini, meni je isto lepsi enterijer pre FL. Nisu trebali menjati nista sto se tice dizajna, samo da su kvalitet podigli na malo visi nivo bilo bi super. 

Meni je bas ruzno kada FL modeli imaju onu malu multimediju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je jedino volan lepsi na restyle, a ona neupotrebljiva ostavica pored DNA je mnogo pametnije iskoriscena (za USB i Aux). Ostalo se slazem sa vama :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je beskorisna navi i ima problema sa otvaranjem, zatvaranjem, na suncu se slabo vidi.. Kul izgleda isto sam i ja pricao pre kupovine, ali ova multimedija na restyle je mnogo korisnija, samo pomisao da mogu preko BT da pustam svoju plejlistu cim udjem u kola mi je dovoljno. Pritom mape mogu da se update verovatno ako neko to koristi.. 

Kao modni detalj super je imati staru multimediju, ali vaznije mi je da to funkcionise. :)

 

Sto se tice Giu gore, taj fake sport look mi ne ide uz Giu, kada znam da je ispracen sa 1.6 motorom.. Za neku "civilku" sa finom opremom moze, al za ovo kao izgleda sportski a ne ide, nekako mi je meeeh. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jagnje u vucijoj kozi :D . Generalno sam misljenja da je za nase uslove na putevima, turbak od 120 KS sasvim racionalna mera. Naravno da je uvek lepo imati rezervu snage pod nogom, ali kako su uvedena silna ogranicenja i kontrole, to mozes pametno da iskoristis jedino negde na magistrali.

Apropo navigacije, naravno da je novija daleko funkcionalnija, niko to ne spori. Da samo to gledamo, menjali bi automobile kao mobilne telefone (sto je u uostalom sve vise i cilj auto-industrije, jos malo pa se multimedija istice u prvi plan, sto mi je tek sumanuto). Samo kazem da mi je onaj retro radio, sa dugmicima ispod dosta originalniji i lepsi. Onako su ubacili ekran dole (pogotovo ona nesrecna verzija od 5'', sa ogromnim potenciometrima kao na 500L), najobicnije dugmice sa leve strane... Totalno su ubili taj retro smek, koji je i davao neki fazon s obzirom na ostatak enterijera. Vec sa verzijom uConnect od 6.5'' je bolja situacija, pristojnije izgleda.

Za volan se slazem sa Horvatom, takodje neki neuspeli retro pokusaj na prvim verzijama, restyle (pogotovo zasecen) neuporedivo bolje izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Ivan said:

 Generalno sam misljenja da je za nase uslove na putevima, turbak od 120 KS sasvim racionalna mera.

 

:sleeping:

 

Ma i to je mnogo. Ja bih na 90ks ogranicio pa da vozimo samo 1.4 onaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj' i ti zaje*avaj ;) ... Naravno da je zadovoljstvo voziti jaci auto, ali evo ja prvi mogu da nabrojim sve manje deonica na kojima mogu da iskoristim (btw sasvim prosecnu) snagu i ponekad raspalim iz zadovoljstva. Gde god mrdnes kamere, tronosci, merenje prosecne brzine... Sve vise je deonica koje su smor za voznju. Donekle smo i sami krivi, donekle ima i drugih stvari koje nisu bas za auto forum.

Apropo snage - pricam sa stanovista prosecnog korisnika, generalnog stanja na nasim putevima i vozila klase o kojoj se ovde prica (Compact).

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Ivan said:

pricam sa stanovista prosecnog korisnika, generalnog stanja na nasim putevima i vozila klase o kojoj se ovde prica (Compact).

 

Pa bas to...kad citam kako pises - kao svog caleta da slusam. Kao kad smo isli po HGT-a, a on nije znao pa mislio da idemo po 1.2 8v "Jaoooo pa gde ces to da vozis?", "Jao sta ce ti tooo?", "Jaooo koliko to trosiiii?"
 

Valjda bi makar mi ovde neki entuzijasti trebali malo drugacije da gledamo na celu situaciju. Svuda (i preko) ima kamera, svuda (i preko) ima ogranicenja, a nisu bas ni svi putevi kod nas "rupa do rupe", a nisu bas ni svi putevi preko piste - pa odakle onda Tbi kod nas, odakle onolki GTi golfovi, odakle razne Porse, odakle razni QV, odakle...spisak je dug...
Daj nemoj to po forumu - dosta je 120ks, za sta dosta? Dosta mom caletu i kevi da odu do Banje u Madjarskoj...
Daj malo entuzijazma :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietta po meni dolazi u obzir samo sa jacim motorima, znaci 2.0 mjet, 1.4 MA, a moze i 1.4 TB ako je dobra oprema. Ako se auto razlikuje vec dosta od ostalih u klasi onda mora i da ide kako treba kada stisnem tu papucicu gasa.  Ja je ne bih nikad kupio sa 1.6 mjet motorom.

 2.0 mjet je meni zlatna sredina za taj auto, dobro ide i pristojna potrosnja, a i sa njim dolaze odmah dva izduva pa je zadnji kraj jos mocniji:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Milutinac said:

Pa bas to...kad citam kako pises - kao svog caleta da slusam

Daj malo entuzijazma :)

:lol: Entuzijazma i te kako ima, samo sumiram sta se realno desava u praksi. Po BG sve vise kamera, sve cesce vidjam da prave redove zadovoljnih klijenata iza tronozaca, na mestima gde ih nikada nisam vidjao. Na autoputu prosecna brzina, licno meni jedino pravo zadovoljstvo ostaje po nekim lepim krivinama i preticanjima na magistrali. Pricam o tome koliko i u kom procentu realno mogu da iskoristim to sto sam kupio, posto sam davno prerastao stiskanje od semafora do semafora i po BG delu autoputa. I koja je razlika u odnosu na pre 10 ili 20 godina kada se neuporedivo opustenije vozilo, a dostupnost jacih vozila danas nikad bolja.

Ima ljudi kojima je i taj 1.4 90 koji navodis u Bravu puna kapa samo treba da se salta :lol:. Plus plin, ihaaa. Ima i onih kojima je 200+ KS smejurija. Ali valjda smem da napisem svoje misljenje (koje nikome ne namecem) da je za 1250-1350 kg tezine prosecnog hatcha, turbo 120 KS nesto prosecno i racionalno za nase uslove i prosecnog vozaca. Meni iskreno donja granica koju bih gledao, sve preko je naravno plus. A da li volim jaci auto (kao ustalom i vecina nas), pa suludo je pricati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nase uslove i prosecnog vozaca je dosta 120ks, ali valjda smo mi ovde neki ljubitelji i za nas bi to trebala da bude donja prihvatljiva granica (kojoj ne treba teziti) , dok ne dodjemo u Tottijeve godine :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaga nam nije potrebna zbog maksimalne brzine, vec zbos osecaja u voznji, komfora itd.

 

Jer nije poenta sta mozes teoretski maksimalno da postignes, vec sta prakticno pruza, jer nije sve u teoretskoj maksimalnoj brzini, vec imas kretanje po gradu, preticanje na magistrali, pa kad jos dodas na to da otezavajuci uslovi mogu biti brdo/klima i po gradu i na magistrali, e onda dodjes da ti za opustenost i uzivanje treba malo snage viska.

 

Imam sport displej na bmwu gde vidis koliko auto trenutno koristi snage i obrtnog momenta, po meni odlicna stvar, cak najbolja stvar za entuzijaste, vidis koliko snage/obrtnog ti treba za neki rezim voznje.

 

Pa npr. prilikom izuzetno lagane voznje na vrh gasa (do 1/4 otprilike) kada je auto hladan gledam da ne prelazim 40KW i 100NM, a to je maltene kao da 1.2 8v drzis pun gas na 6000rpm.

 

Moja poenta jeste da iako ti cak i 40kw moze biti dosta za laganu voznju, to je iskljucivo ako su (skoro) uvek dostupni, jer pun gas i 6000rpm nisu recept za laganu i opustenu voznju.

 

To sto je voznja spora ne znaci nuzno da je lagana i opustena, kao sto ni brza voznja ne znaci nuzno da je naporna i tesko izvodljiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaga automobila treba da se meri integralom ispod krive snage kroz ceo obrtni opseg :) A ne brojem za jednu maksimalnu vrednost... zastareli metod, kreiran u vremenu kada su manje vise svi motori bili iste tehnologije (atmo benzinci), pa nije bilo neke velike razlike u isporuci, pa se i moglo ponesto zakljuciti iz tog broja (uz zapreminu recimo). Sada kad se kombinuju sve moguce varijacije, to uopste nema smisla... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato ti treba SUS motor od npr. 80 ili 180kw da uvek imas lagano dostupnih 40kw za laganu voznju.

 

To je glavni adut elektro auta, sto mogu u svakom momentu da izbace maksimum, bukvalno isporuka snage im zavisi samo od toga koliko si pritisnuo papicu gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...