Jump to content

Od 17.02.2020. oko 5 časova ujutro, Forum je na novom serveru. Ako vidite ovaj tekst, to znači da ste na novom serveru/Forumu.

Ali, na dosta uređaja još nije odrađen automatski DNS refresh, pa zato znatni broj korisnika još uvek ne može da vidi ovu stranicu. U skladu sa politikom njihovih operatera i oni će u narednim satima, a najviše za 48 sati automatski dobiti nove parametre.

FAS Euroauto Goran Vlada
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Prica o zastiti vozila je iz teme o kupovini prebacena u odgovarajucu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah, ako dobro vidim, ima Brembo 330 mm :D To mi je jako primamljivo (uz kozna sedista) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam juce gledao sve moguce na oglasima i cudio se zasto ne moze da se nadje mladji tbi sa lepom opremom..

 

Steta sto ni jedan od tog ulaznog godista nema sa max opremom..

 

Nasao sam u svici jedan bas bas bas atraktivan za oko 8k al dok dodje ovde bice 10k..

 

Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda...

 

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo izgleda ova djulka. Pogledao sam ostale oglase prodavca, na skoro svakom autu je odmah uradjen veliki plus mali servis po dolasku ili u CH zamenjen turbo plus jos nesto...sigurno..

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa atraktivne a ispravne i u CH kostaju lepo...

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, shomispc said:

Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda...

Malo se isprljas i pogledas na samom razvodu, po serijskom broju, koja je revizija u pitanju. Ispisao sam detaljno sa sve fotkama, kako proveriti i od koje revizije maltene da nema problema. Upravo na tim ulaznim godistima su dobre sanse da je vec zamenjeno, ali svakako treba proveriti.

Verovatno sam fosil i izuzetak :) , ali meni lepo deluju starije, sa onim retro-fazonom radija/navigacije. Ali bih za ne veliku razliku (ako vec dajem te pare) isao na restyle. Upravo kuckam sa Horvatom na drugoj temi, ima jedna fina QV Line 2014. 2.0 150, ako je neko ozbiljno zainteresovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shomispc said:

 

Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda...

 

 

20200210_110357.thumb.jpg.7720fe5a2e99d24d3f53417d4e742cf9.jpg

 

SLika apropo toga - i da nadjem neki dobar primerak i da mi se sve ostalo svidja, nije da ne bih uzeo auto jer je prva verzija MA, jer nije to toliki bauk...sve se da srediti :)

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam na tu temu detaljno jos pre 2 godine ;) . Verujem da je sada jos pristupacnije i jeftinije, a sve u rangu cena popravki savremenih turbaka (ako te uopste i zadesi).

Skapirao sam da kod nas za svaku novu tehnologiju treba da prodje minimum 10 godina da se nesto prihvati i omasovi. Optimim je 15 godina, da se sve to ipak slegne i proveri :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato ti ja kazem da je cak i Tjet 'moderan' kod nas, jer taman se sad desava to 'sleganje' :D  

 

Sve u svemu, Ivan je bas fino rastumacio nedoumice oko MA jedinice, Brana radi remont (do neke mere), koji startuje od 17.000 rsd, a najgori najgori moguci slucaj, je kompletna zamena koja bi trebala da se moze uraditi za 60-70 hiljada rsd. 

 

Prvi sam koji je imao strah od toga, ali sada da uzimam, definitivno bih slobodnije pristupio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fora je sto je maltene svaka jedinica za reparaciju/zamenu, oooosim ako je neko tamo nije zamenio odmah, kao sto je i bilo slucajeva. Opet, to ne garantuje da ce da radi ovde dugo, jeeer su nastavili sa dugim servisnim intervalima a dosta jedinica se menjalo rano, posle 60k maltene...

Problem MA jedinice je sto ima veliku verovatnocu da crkne, sad dal to bilo u Bgu ili u Makedoniji u 4 ujutru kad se krene na more u Grcku, to niko ne zna :D

 

A moze i da ne crkne kao Ivanu npr :D

 

Brana radi remont, par puta sam mu spominjao MA, covek odreaguje kao da mu na zivo cupas zub, kaze bezi od toga :D Sto opet ne mora nista da znaci, jer je stav jednog coveka, a mozda znaci puno.. Ko ce ga znati :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, dekirs said:

A moze i da ne crkne kao Ivanu npr :D

Za te starije jedinice, ne mogu da se svrstam u reprezentativan primer, jer sam presao tek 2x standardnu srpsku godisnju kilometrazu. A i na autu je hidro-razvod zamenjen krajem 2015. tada poslednjom revizijom (znaci kupljen 2 godine i kusur star), tako da ce verovatno sluziti i mene i onog posle mene. U celoj prici treba razluciti sta je koja revizija - pa da je sve ostalo na prvobitnom nivou iz 2010., ne bi taj sistem isao iz generacije u generaciju motora, sve do najnovijih FireFly. Sto se tice "cvikanja", apsolutno nisam iz te price - uradim sve sto je do mene (kvalitetni delovi i redovni servisi), pa neka bude kako je sudjeno. Kao i sa svakim autom putujem najnormalnije, isao sam do Istanbula, do Dalmacije x2, po regionu... Stace, kao sto je mogao da mi stane i cuveni 1.9 115, pricam sta je meni u glavi. I kao sto bih sutra opet kupio neki moderan turbo dizelas ili benzinac - sto se cena posedovanja i popravki tice, sve je to tu negde, a najbitnije je uzivanje u svakom kilometru.

1 hour ago, horvat said:

Zato ti ja kazem da je cak i Tjet 'moderan' kod nas, jer taman se sad desava to 'sleganje' :D  

Mi smo malo specificni, gledamo samo nesto sto je do 00 provereno. I hvatamo se za najskuplju rekla-kazala varijantu popravke, pa nije dzaba ona zaje*ancija da su promaja i plivajuci zamajac najveci strahovi u nas Srba. Da ne gledamo zadovoljstvo u voznji, terali bi svi 1.4 atmo na ovu karoseriju, to je napouzdanije i najjeftinije. Eto taj T-Jet je tehnologija iz 2006., a sam FIRE motor poreklom iz 80-ih. A ovde ga ljudi dozivljavaju kao "moderan" (gledam ponude i za nove 500L, Tipo, redak kao da je svemirska tehnologija u pitanju), dok se uveliko iza njega vrteo i MA i MA II i sada FireFly (sa 3. generacijom MA sistema). 

Zato i kazem da ovde treba jedno 10 godina da se nesto prihvati, a jedno 15 godina da krene da se koristi. Ko se seca, isto je bilo sa (sada legendarnim) 1.9 UniJet/MultiJet dizelima. Kada sam krenuo da se interesujem za 1.9 Stila tamo 2006. godine, prilicno njih me je jos uvek cudno gledalo. A motor predstavljen 1997. :lol:, taman tih 10 godina... Ovde se 1.9 proslavio bas sa Stilom, opet taman posle pomenutih 15-ak godina :), pocetkom prosle decenije je bio u punom zamahu kod nas.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sta 70 000din? Za intervenciju na 1.4 prdavcu!? Manite se bre ljudi budalastina, ljudi sa tih 600e idu na letovanje :D Ako je nesto lose, onda je lose i sto da me boli glava uopste. Mnogo prosto :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da remont ne podrazumeva zamenu delovima sa Alija, kao što je slučaj sa turbinama

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, samo cekam ovog Micu da vidim koje ce "zlo" da izabere posle 1.9 (ako naravno ne promeni grupaciju).

Na raspolaganju ima njegove omiljene 1.6 i 2.0 dizele na jednoj strani. I njegove omiljene prdavce na drugoj :D.

PS: Zaboravio sam i 1.6 e-Torq, turbo free :lol: .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne se znae nikad al nesto sto je "lose" nece sigurno

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedva cekam da procitam tvoje slatke muke, kada Stilo dodje na menjazu.

A ti dizel/benc motorcici su nam hteo, ne hteo - maltene neminovnost.

Ja sam jednom prelomio, sad vec ide mnogo lakse :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok veruj mi, pre 5 dana sam odbio drugov gp mjt iz uvoza vrlo povoljan jer nije 1.9. Ni dan danas me ne razume

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites



Jedva cekam da procitam tvoje slatke muke, kada Stilo dodje na menjazu.


Neće taj prodati Stila ako ne bude mogao da izvuče barem 3 soma za njega.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...