Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Osetna je razlika i kada se provozaju ta dva motora. Ne znam ali ja nikada je ne bih kupio sa 1.6 motorom. Ajde za grad i nekako ali na otvorenom bas je steta kad 2.0 nije ispod haube. Ne znam da li je do primerka bilo ali meni je taj 1.6 bucniji od 2.0 mjet.

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, lepo je imati rezervu snage pod nogom. A i steta je da kad vec dajes pare, ovakav auto bude pothranjen. 1.6 120 mi je uvek bio "moze da zadovolji", jedino mi je na toj starijoj verziji smetao onaj cuveni torque pomeren u desno (lenjost na nizim obrtajima). S druge strane, ne bi mi bilo prvi put da me u praksi neki motor razuveri, iako sam ga u startu "otpisao" kao neodgovarajuci. Pogotovo vazi za turbo dizele. Sta znam, mozda bih u trenutku nekog ludila :) , prelomio ako je ceo auto dobar, ocuvan i sa lepom opremom. A ako ljudi za 1.4 95 atmo u Compactu kazu da leti, moz' misliti sta radi tek ovaj :D .

Generalno mi se ovaj primerak iznad svidja u kompletu, zato sam ga i okacio. Sta kazu tih 105 KS u Giulietti, nisam saznao :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 jtdm 120 ks Giulietta bi trebalo da ide isto kao moja, uz logicne razlike dizlo vs benz. Vozio sam taj agregat u Tipo SW, ide lepo, malo ima lag, logicno, ali mislim da niko nece biti razocaran tim agregatom. Max snagu isporucuje veoma rano, tako da bas pruza izrazen taj dizelski torki osecaj :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

E kad bi slusao slepo price ovih sto voze atmo motore mislio bih da turbina samo sluzi da popunjava prostor. :D

Sent from my SM-J530F using Tapatalk
 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da bude nepotrebna stavka koja moze da klepne po usima...

26 minutes ago, horvat said:

1.6 jtdm 120 ks Giulietta bi trebalo da ide isto kao moja, uz logicne razlike dizlo vs benz. Vozio sam taj agregat u Tipo SW

U Tipu je vec novija verzija tog 1.6 u odnosu na one starije koje sam probao. Ozbiljnije uradjena motorizacija, podigli su ga na 320 Njutna i mnogo lepse vuce iz bunara. Uzeo drugar Lounge Sedan pa sam imao priliku da vidim kako motor dise :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, Ivan said:

1.6 120 mi je uvek bio "moze da zadovolji"

Ja sam se nekako (bez citata) fokusirao na ovaj deo. U Giulietti ni nemas 1.6 120 'stariji', nego samo noviji. Iz nekog razloga, do MY16 je isao samo 1.6 jtdm 105 ks... Zato sam njega opisao :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na 1.6 motor generalno, a za torque se ogradio za starije ;) . Uvek moze jace, ali to je sasvim pristojno za uslove na nasim putevima. Cak sam bio na pragu da uzmem upravo jedan 120 u Sportu. Srecom (zbog ovog mladjeg i opremljenijeg primerka) neko me je preduhitrio za jedan dan.

Jesi li probao mozda ovaj 105 u Giulietti (iako si ga otpisao :D)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep autic stvarno, zato je i okacih. Za moj ukus fale samo jos tamna stakla, da se uklopi sa pragovima :) . Zasecen volan, alu pedale, kozna sedista... Ako probas i ne muci se bas previse, mozda i da zazmuris na tih 105 KS :D ... Ne znam kakvo je vase misljenje, lepe su i bordo, crne, mis sive, ali meni joj mozda i najlepse cuci bela boja (pa jos ako ima panoramu). Deluje kad je vidis u saobracaju tipicno zabarskog dizajna i elegantno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao bih da ovaj ima malo vise km, ali ne strasno, i ono sto mi najvise bode oci je beli panel/maska table. To ne postoji, farbano je... a zasto... da li samo da bi vlasnik uklopio sa bojom auta (sto nije uspeo jer je to MiTo bela) ili je nesto drugo po sredi, ne znam... Takodje zadnji difuzor nije originalan :)

 

Al da je napucana opremom, napucana je ... :)  

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni difuzor ni izduv. A od opreme kolko vidim samo pano fali..

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

mislim da je ovaj oglas vec pomenut ranije ali da ponovim:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15902633/alfa-romeo-giulietta-16-mjtd

 

Kako se vama cini ovaj primerak,

planiram da posetim pomenuti auto plac i da se uverim licno u stanje auta.

Mozda imate neku sugestiju na sta da se obrati posebna paznja...

Hvala

2020-03-06 21 35 12.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ovako gledao auto, da kupujem sa placa: poneo bih merac debljine laka (ili nekog ko to ima), i dijagnostiku (elm327+MultiEcuScan), i zdravu pamet. Prvo odmerio auto vizuelno, detaljno, pazljivo, zazore, nijanse, enterijer, kvake, menjac, volan, pedale, sedista, zatim motorni prostor, jel nesto masno, pomerano, farbano, krivo, zatim bih ga upalio, gledao da li dimi, pusta cudne zvukove, zatim bih u kabini isproveravao sve od opreme, podizace, klimu, radio, zadnji brisac, zatim bih otisao u kracu voznju cisto da vidis jel ima nekih kriticnih zvukova, luftova i slicno, i ako ti se posle svega toga svidi - onda bih proverio debljinu laka sistematicno na nekim mestima, i nakacio bih ga na dijagnostiku, proverio broj prepisivanja ECU-a, kilometrazu, DPF regeneracije (broj i na koliko prosecno km je radjena), korekcije dizni... 

 

Ako je sve ovo dobro - onda si 95% naisao na odlican auto, i ako bude trebalo da se ulozi nesto, zameni - vredece :D Ako nije - zavisi od toga sta mu fali, kakva je tvoja kalkulacija, prodavceva spremnost na cenkanje, kakvi su ostali primerci - onda vidis, pa odlucis :) 

 

Nema generalisanja na relaciji stanje-poreklo-kilometraza. Sve je moguce, i da je potpuna lesina, i da je top primerak... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na detaljnom i korisnom komentaru... manje vise mogao bih da ispratim sve do dijagnostike... da li pije vodu elm327 + torque mobile app za pocetak?

Cak i da ponesem laptop sa MultiEcuScan-om dzabe kada ne znam sta da gledam i gde (u vezi provere broja prepisivanja ECU-a, kilometrazu, DPF regeneracije) posto do sada nisam koristio pomenutu aplikaciju.

Trebao bih sutra da odem do Obenovca da pogledam... javljam ako ima nesto zanimljivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da skines sa interneta MultiEcuScan (oficijalni), instaliras (bez krekovanja) i probas demo. Na slepo sto bi reklo. Neces biti povezan ni na sta, ali videces sta ima od opcija, kako se zovu, gde stoje, kakav tip vrednosti se ispisuje i slicno. Za stvarnu konekciju sa autom ti treba krekovana varijanta :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, horvat said:

Mozes da skines sa interneta MultiEcuScan (oficijalni), instaliras (bez krekovanja) i probas demo. Na slepo sto bi reklo. Neces biti povezan ni na sta, ali videces sta ima od opcija, kako se zovu, gde stoje, kakav tip vrednosti se ispisuje i slicno. Za stvarnu konekciju sa autom ti treba krekovana varijanta :) 

Nesto ovako? :)

2020-03-06 22 39 26.jpg

2020-03-06 22 40 14.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i dodaj injection correction za sve 4 dizne, i trebalo bi da se vrte vrednosti +/- do 1.5 max.... ako je preko toga, ima neki problem koji NE MORAJU BITI dizne (ali verovatno jesu)... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, Dex-SD said:

Mozda imate neku sugestiju na sta da se obrati posebna paznja...

Na cenu :) , za koju se svi prvo zalepe i koja je jos skinuta u odnosu na ranije. Za te pare, treba detaljno pregledati. Vec smo je komentarisali, prilicno je stvari tu napakovano.

I masina je 105 KS, triput meri, jednom seci. Oko pregleda, klasika kao i za svaki moderniji auto, kolega vec pomenu. Ako prodje sve tvoje kriterijume, naravno pravac proveren servis za konacan amin.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, jasno...

a parametar 'Shows the odometer reading when the control unit was last programmed.'

da li se odnosi na kilometrazu koja je bila PRE poslednje promene ili kilometrazu kada je neko menjao/pisao po ECU-u?

Kako sam ja razumeo, ako je neko menjao postavke na (na primer) 200000 km i upisao (na primer) 120000 km, ovaj parametar pokazuje 200000 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, ali u praksi moze se svasta desiti da procitas tamo... Cim ima da je control unit reprogrammed, to znaci da je menjana, i tesko je skontati sta je prava km, a bice da je najlakse preko DPF-a. Broj regeneracija * prosecna km po regeneraciji :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da, u sustini ko glada moze da bude siguran da je kilometraza menjana/vracena... za ocekivati je da je neki parametar upisan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...