horvat 6456 Posted January 23, 2020 2 dekirs and mare's giulietta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted January 24, 2020 Šteta što nema neki svežiji novijeg modela.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted January 27, 2020 Prica o zastiti vozila je iz teme o kupovini prebacena u odgovarajucu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 10, 2020 Evo jedna interesantna Giulietta, u lepoj opremi, sa 1.4 120 ks Tjet motorom za razumnu cenu: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15884313/alfa-romeo-giulietta-14t-veloce-ch 2 Ivan and Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 10, 2020 @horvat gledaš za delove d' uzNeš? Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 10, 2020 Hahah, ako dobro vidim, ima Brembo 330 mm To mi je jako primamljivo (uz kozna sedista) 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted February 10, 2020 Eto, taman raskupusaš Sent from my 3310 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 10, 2020 Bas sam juce gledao sve moguce na oglasima i cudio se zasto ne moze da se nadje mladji tbi sa lepom opremom.. Steta sto ni jedan od tog ulaznog godista nema sa max opremom.. Nasao sam u svici jedan bas bas bas atraktivan za oko 8k al dok dodje ovde bice 10k.. Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda... Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted February 10, 2020 (edited) Lepo izgleda ova djulka. Pogledao sam ostale oglase prodavca, na skoro svakom autu je odmah uradjen veliki plus mali servis po dolasku ili u CH zamenjen turbo plus jos nesto...sigurno.. Edited February 10, 2020 by Boris90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted February 10, 2020 Pa atraktivne a ispravne i u CH kostaju lepo... Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 10, 2020 35 minutes ago, shomispc said: Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda... Malo se isprljas i pogledas na samom razvodu, po serijskom broju, koja je revizija u pitanju. Ispisao sam detaljno sa sve fotkama, kako proveriti i od koje revizije maltene da nema problema. Upravo na tim ulaznim godistima su dobre sanse da je vec zamenjeno, ali svakako treba proveriti. Verovatno sam fosil i izuzetak , ali meni lepo deluju starije, sa onim retro-fazonom radija/navigacije. Ali bih za ne veliku razliku (ako vec dajem te pare) isao na restyle. Upravo kuckam sa Horvatom na drugoj temi, ima jedna fina QV Line 2014. 2.0 150, ako je neko ozbiljno zainteresovan. 2 horvat and shomispc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 10, 2020 (edited) 1 hour ago, shomispc said: Edit: strah me od ulaznog godista zbog prve verzije MA razvoda... SLika apropo toga - i da nadjem neki dobar primerak i da mi se sve ostalo svidja, nije da ne bih uzeo auto jer je prva verzija MA, jer nije to toliki bauk...sve se da srediti Edited February 10, 2020 by Milutinac 2 horvat and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 10, 2020 Pisao sam na tu temu detaljno jos pre 2 godine . Verujem da je sada jos pristupacnije i jeftinije, a sve u rangu cena popravki savremenih turbaka (ako te uopste i zadesi). Skapirao sam da kod nas za svaku novu tehnologiju treba da prodje minimum 10 godina da se nesto prihvati i omasovi. Optimim je 15 godina, da se sve to ipak slegne i proveri . 2 horvat and Boris90 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 10, 2020 Zato ti ja kazem da je cak i Tjet 'moderan' kod nas, jer taman se sad desava to 'sleganje' Sve u svemu, Ivan je bas fino rastumacio nedoumice oko MA jedinice, Brana radi remont (do neke mere), koji startuje od 17.000 rsd, a najgori najgori moguci slucaj, je kompletna zamena koja bi trebala da se moze uraditi za 60-70 hiljada rsd. Prvi sam koji je imao strah od toga, ali sada da uzimam, definitivno bih slobodnije pristupio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 10, 2020 (edited) Fora je sto je maltene svaka jedinica za reparaciju/zamenu, oooosim ako je neko tamo nije zamenio odmah, kao sto je i bilo slucajeva. Opet, to ne garantuje da ce da radi ovde dugo, jeeer su nastavili sa dugim servisnim intervalima a dosta jedinica se menjalo rano, posle 60k maltene... Problem MA jedinice je sto ima veliku verovatnocu da crkne, sad dal to bilo u Bgu ili u Makedoniji u 4 ujutru kad se krene na more u Grcku, to niko ne zna A moze i da ne crkne kao Ivanu npr Brana radi remont, par puta sam mu spominjao MA, covek odreaguje kao da mu na zivo cupas zub, kaze bezi od toga Sto opet ne mora nista da znaci, jer je stav jednog coveka, a mozda znaci puno.. Ko ce ga znati Edited February 10, 2020 by dekirs 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 10, 2020 (edited) 43 minutes ago, dekirs said: A moze i da ne crkne kao Ivanu npr Za te starije jedinice, ne mogu da se svrstam u reprezentativan primer, jer sam presao tek 2x standardnu srpsku godisnju kilometrazu. A i na autu je hidro-razvod zamenjen krajem 2015. tada poslednjom revizijom (znaci kupljen 2 godine i kusur star), tako da ce verovatno sluziti i mene i onog posle mene. U celoj prici treba razluciti sta je koja revizija - pa da je sve ostalo na prvobitnom nivou iz 2010., ne bi taj sistem isao iz generacije u generaciju motora, sve do najnovijih FireFly. Sto se tice "cvikanja", apsolutno nisam iz te price - uradim sve sto je do mene (kvalitetni delovi i redovni servisi), pa neka bude kako je sudjeno. Kao i sa svakim autom putujem najnormalnije, isao sam do Istanbula, do Dalmacije x2, po regionu... Stace, kao sto je mogao da mi stane i cuveni 1.9 115, pricam sta je meni u glavi. I kao sto bih sutra opet kupio neki moderan turbo dizelas ili benzinac - sto se cena posedovanja i popravki tice, sve je to tu negde, a najbitnije je uzivanje u svakom kilometru. 1 hour ago, horvat said: Zato ti ja kazem da je cak i Tjet 'moderan' kod nas, jer taman se sad desava to 'sleganje' Mi smo malo specificni, gledamo samo nesto sto je do 00 provereno. I hvatamo se za najskuplju rekla-kazala varijantu popravke, pa nije dzaba ona zaje*ancija da su promaja i plivajuci zamajac najveci strahovi u nas Srba. Da ne gledamo zadovoljstvo u voznji, terali bi svi 1.4 atmo na ovu karoseriju, to je napouzdanije i najjeftinije. Eto taj T-Jet je tehnologija iz 2006., a sam FIRE motor poreklom iz 80-ih. A ovde ga ljudi dozivljavaju kao "moderan" (gledam ponude i za nove 500L, Tipo, redak kao da je svemirska tehnologija u pitanju), dok se uveliko iza njega vrteo i MA i MA II i sada FireFly (sa 3. generacijom MA sistema). Zato i kazem da ovde treba jedno 10 godina da se nesto prihvati, a jedno 15 godina da krene da se koristi. Ko se seca, isto je bilo sa (sada legendarnim) 1.9 UniJet/MultiJet dizelima. Kada sam krenuo da se interesujem za 1.9 Stila tamo 2006. godine, prilicno njih me je jos uvek cudno gledalo. A motor predstavljen 1997. , taman tih 10 godina... Ovde se 1.9 proslavio bas sa Stilom, opet taman posle pomenutih 15-ak godina , pocetkom prosle decenije je bio u punom zamahu kod nas. Edited February 10, 2020 by Ivan 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 10, 2020 Za sta 70 000din? Za intervenciju na 1.4 prdavcu!? Manite se bre ljudi budalastina, ljudi sa tih 600e idu na letovanje Ako je nesto lose, onda je lose i sto da me boli glava uopste. Mnogo prosto Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 10, 2020 Nadam se da remont ne podrazumeva zamenu delovima sa Alija, kao što je slučaj sa turbinama Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 10, 2020 Nema toga kod Brane... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 10, 2020 (edited) E, samo cekam ovog Micu da vidim koje ce "zlo" da izabere posle 1.9 (ako naravno ne promeni grupaciju). Na raspolaganju ima njegove omiljene 1.6 i 2.0 dizele na jednoj strani. I njegove omiljene prdavce na drugoj . PS: Zaboravio sam i 1.6 e-Torq, turbo free . Edited February 10, 2020 by Ivan 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 10, 2020 Ne se znae nikad al nesto sto je "lose" nece sigurno Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted February 10, 2020 Jedva cekam da procitam tvoje slatke muke, kada Stilo dodje na menjazu. A ti dizel/benc motorcici su nam hteo, ne hteo - maltene neminovnost. Ja sam jednom prelomio, sad vec ide mnogo lakse . 2 dekirs and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 10, 2020 Ma jok veruj mi, pre 5 dana sam odbio drugov gp mjt iz uvoza vrlo povoljan jer nije 1.9. Ni dan danas me ne razume Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 10, 2020 Jedva cekam da procitam tvoje slatke muke, kada Stilo dodje na menjazu.Neće taj prodati Stila ako ne bude mogao da izvuče barem 3 soma za njega. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 dekirs, horvat and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites