Jump to content
FAS Goran
Petza

Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Pih, nepuna 2 meseca... Ima ih koje na oglasima stoje jos od moje kupovine, a pratio sam Djulke mesecima pre toga. Znaci sigurno jace od godinu i po, cak i blizu dve godine. Od klotara do napucanih, neke su sada i oko 2000 EUR jeftinije, neke neznatno korigovane sa cenom... Bas sam sa @dekirs caskao koliko su pojedini na placevima tvrdoglavi, imaju vidjenog kupca, a drze pare zarobljene dok im Djulke odavno i bukvalno pustise korenje. Pri tom im se nudi sasvim pristojna cena, ispod koje i same vrlo brzo padnu posle odbijanja kupaca. Bas specifican model, specificna potraznja i specifican nacin trgovine :) , bar iz mog ugla.

Ove dve iznad su 1750 TBi, mislim da je u tome caka... Skoro sam kacio onu belu, nasviranu 2015. od 9900 kod Miska na Bezi. Otisla je u roku od odmah, ali je i bila dizelka 2.0 150.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14491897/alfa-romeo-giulietta-14-turbo-ch

Jel mozda gledao neko ovu Alfu? Meni sve nesto u glavi kao da sam je nekada ranije video na oglasu sa IT tablama i tada je bila 'u dolasku'. Provera po tablicama je bila 240+k km.


 

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dosta velika kilometraza za benzinca. Nisam gledao ali mogu ti reci da pedale nisu originalne. Motorni prostor lickan... cena bas jako povoljna. Ne mracim, moze biti odlicna kupovina, ali obavezno gledati jako jako pazljivo :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, njemu se isplati da ti je proda za 4800 (a i nešto ispod), nakon što je platio dovoz, carinu, porez i restauraciju... Šta misliš, koliko je koštala u nabavci? :)

 

Hard pass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PMilan

Pitanje je prebaceno u odgovarajucu temu o Giulietti.

Mozda i ja gresim, ali se slazem sa Dekijem, oglase slicnog tipa nekako uvek preskacem u startu. Dovoljno je pogledati kako se krecu cene po inostranstvu, a i ostatak ponude ovde kod nas.

Posto vozim slican agregat, obratiti paznju da je u pitanju 170 KS (tj. MultiAir), pisali smo vec dosta na tu temu i na sta obratiti paznju - pogotovo za problematicne ulazne serije i njihove MA jedinice. U oko mi pada da od neke "standardne" opreme za ovakav auto nema ni Blue&Me, a nikada mi nece biti jasno zasto bar za potrebe slikanja ne skinu ove navlake sa sedista.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PMilan

Molba da se uz link dodaje i PrintScreen oglasa koji te zanima (sto je i pravilo foruma). Kako bi sadrzaj foruma bio nezavistan od drugih portala, a prica ovde imala smisao i kada navedeni link istekne ili bude obrisan ;) .

Mozda se neko nece sloziti sa mnom - ali licno mislim da je gre'ota da auto kao sto je Giulietta koji toliko nudi, bude u klot opremi... Konkretno ova sa manuelnom klimom bez otvora pozadi, sa plasticnim volanom bez komandi, bez naslona za ruku, bez Blue&Me, sa obicnim plisanim sedistima, bez parking senzora bar pozadi, o necem dodatnom i da ne govorimo (a pogledaj sa cim sve taj model jos moze da bude nasviran). Izvini sto se mesam u tvoj izbor/ukus/potrebe, ali cisto dobronamerna sugestija - Giuliette jos uvek lepo drze cenu i kao Premium Compact skuplje su u startu i to primetno, pogotovo napolju. Za ove cene koje navodis, od Zabara u klasi imas da biras napucani Bravo ili Deltu mladjih godista. Eno bas sam sam danas okacio jednu Deltu u temi za kupovinu, baci pogled ako te tako nesto zanima ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini za PS, bice ubuduce. Gledam celu klasu pa sta dobro naleti. Ovo sam vise stavio da ako neki potencijalni kupac naleti ne nasedne na podatke koje prodavac prikazuje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima toga gomila :) , za Zabare dosta pomaze Ultima Revisione... A prica iznad posto sam takodje razmatrao C klasu, od pre oko 2 godine. Giulietta je noviji model, tehnicki naprednija, modernija, sa poslednjom verzijom Compact platforme (Stilo/Bravo/Delta su na C-platform druge generacije), novijim motorima i menjacima... Trenutno bez minimalno 7.5-8000 EUR za sam auto, mislim da nema potrebe ni gledati nesto iole ozbiljnije... Ozbiljno drze cene i napolju. Za te pare opet mozes da biras restyle Bravo/Deltu, sa dobrom motorizacijom, da pucaju od opreme i da ostane preko za servise, registraciju, sredjivanje i vozikanje :) . Takodje su vrlo lepo sklopljeni autici, a za te pare mogu komotno da se jure oni sa kraja produkcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa Ivanom, Giulietta ispod 8.000e - tesko da moze, a da nije neka lesina... A za 5-6 moze da se uzme tip-top opremljen i motorizovan Bravo sa kraja produkcije :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

 

Nov sam ovde, interesuje me kakvo je odrzavanje kod Guliette, kvarovi, cene velikog-malog servisa, gledam neki model facelift tako 2015+ cak ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuplje od Fiat Brava npr. 

Npr veliki servis kod Gorana oko 40k, mali oko 12k.

Ali to moze verovatno i manje u zavisnosti koje delove, ulje, filtere uzimas.. 

Ovo je sve za model 2.0 150ks, za benzinjare je jeftinije svakako. 

Jos jedna stvar je ta sto ako uzimas Giuliettu budi spreman na dranje i po otpadima za polovne delove, jer jbg, relativno je mlad i ne toliko zastupljen auto. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redovno odrzavanje ti je za nijansu skuplje od brava, ako ne isto. Skupa je limarija ako se ne daj Boze cuknes. Npr bixenon far sa pracenjem krivina je oko 1200e nov ako ne uspes da nadjes polovan..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skuplje je sve maltene. Lim je dosta losiji npr od lima na Delti i Bravu. 

Trap je duplo skuplji za remont od Brava itd...

Jbg, uzimaju pare na to sto je i dalje aktuelan model. Kasko obavezan.. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prednjem trapu su slicne viljuske, stabilizatori, balans stangla, spone i tako to, ali zbog agresivnije geometrije, desava se da malo brze 'potrosi'. A zadnji kraj se kompletno razlikuje od Brava/Delte. 

 

Ne znam cenu za remont celog trapa  ali nije to bas tako kriticno da ces morati remontovati ceo trap. Koliko vidim, najvise stradaju viljuske na prednjici... 

 

Po meni, za razliku od Fiata sa istim motorom, razlika ce biti samo u trapu. I ajde, da dodam, instalacija kod gepek vrata zna da strada, kvake u enterijeru su malo krhke, i to je to sto ja znam od nekih 'mana' na Giulietti ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalacija na gepeku je poznata mana, vidim i da imaju kompleti za "remont".

A kakva je situacija sa kvakama unutrasnjim, jel moguce da ne mogu posebno da se kupe vec samo komplet sa celim tapacirom? 

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...